Trobada Orxatera II i NOVES SAMARRETES...

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Us interessaria una samarreta especial acomiadament sèrie 1000 FMB?

Sí, i tant. A veure quan comences a penjar els dissenys...
34
97%
Apa, quina frikada. No m'interessen aquestes coses...
1
3%
 
Vots totals: 35
Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Diumenge 17/06/2007 12:44

Hmmm... però, exactament, on és la trobada, i què s'hi fa? Si jo hi vaig tindrem tots un enorme problema: faltarà orxata. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: No fumo ni he fumat mai. No em drogo ni ho he fet mai. Pràcticament no bec alcohol si no és una ocasó d'aquelles tipus celebració, etc. Però de beure orxata, nois, d'això sí que tinc vici………
awe l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 17/06/2007 14:15, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 17/06/2007 14:06

aarongilp ha escrit:Sempre esquaquejant-te...la qüestió és que no podré tocar allò que no sona en persona... :evil: :twisted: Bé, ja ens veuriem un altre cop...i sobre l'hora...no sé, què us sembla cap a les 18:30 - 19?
Eps, que potser m'hi passo. Tot dependrà en funció dels horaris... :D

Aarongilp
jordilar
metring
Orique (no confirmat)
pere
Trenscat
UT596001
wefer
malba
JaMiRo! (no confirmat)


Per cert, això de tocar-te allò que no sona ja ho vaig escriure jo en aquest mateix fil. Què poc original...! :twisted: :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 17/06/2007 18:26

awe ha escrit:Hmmm... però, exactament, on és la trobada, i què s'hi fa? Si jo hi vaig tindrem tots un enorme problema: faltarà orxata. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: No fumo ni he fumat mai. No em drogo ni ho he fet mai. Pràcticament no bec alcohol si no és una ocasó d'aquelles tipus celebració, etc. Però de beure orxata, nois, d'això sí que tinc vici………
Doncs és al Sirvent, del carrer Parlament, metro línia 2 Sant Antoni. I també tenen granissats, gelats boníssims, mmm!!!!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 17/06/2007 19:54

JaMiRo! ha escrit:Per cert, això de tocar-te allò que no sona ja ho vaig escriure jo en aquest mateix fil. Què poc original...! :twisted: :D
Home, era per "tornar-t'ho" :D



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Diumenge 17/06/2007 20:31

Ah, gràcies Metring. El dia 22 tinc una reunió amb uns advocats, que suposo que serà pel matí però encara no ho sé del cert. Si es confirmés que serà al matí llavors m'apuntaria a la trobada. Ho sabré entre demà dilluns i dimarts, i posaré un post al respecte.

Salutacions, Eduard.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 17/06/2007 21:43

Aarongilp
jordilar
josep_serre
metring
Orique (no confirmat)
pere
Trenscat
UT596001
wefer
malba


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 17/06/2007 23:59

Ep Josep, no em banegis de la llista cony! :P

Aarongilp
jordilar
josep_serre
metring
Orique (no confirmat)
pere
Trenscat
UT596001
wefer
malba
JaMiRo! (no confirmat)

Per cert, vindrà (d'una vegada per totes) el Santfeliuenc??? :D :D :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 18/06/2007 0:26

Tot just arribat de Grenoble i Lyon (interesantíssima sortida autobusera que no he posat aquí perquè era específicament d'ARCA ;) ) veig que ja hi ha data i hora.

Lamentablement el dia 22 a la tarda he quedat amb els companys de màster per fer una pràctica (que no es pot ajornar, perquè de dilluns a dijous ho tenim tot ocupat amb classes) i em resultarà impossible assistir-hi. Però porteu una foto tamany DIN-A4 amb la meva cara ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/06/2007 0:54

Fran-Ikarus ha escrit:Tot just arribat de Grenoble i Lyon (interesantíssima sortida autobusera que no he posat aquí perquè era específicament d'ARCA ;) ) veig que ja hi ha data i hora.

Lamentablement el dia 22 a la tarda he quedat amb els companys de màster per fer una pràctica (que no es pot ajornar, perquè de dilluns a dijous ho tenim tot ocupat amb classes) i em resultarà impossible assistir-hi. Però porteu una foto tamany DIN-A4 amb la meva cara ;)
Així que era aquest cap de setmana la sortida d'ARCA? Amb raó no he vist connectat algú d'ARCA que tinc al messenger (bé, més d'un) :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 18/06/2007 9:18

Potser entre els que hi anireu, divendres, podríeu recopilar durant aquesta setmana pressupostos diversos d'impressió de samarretes, tenint en compte diverses quantitats -tot i que, vista l'experiència anterior, suposo que ens haurem de centrar en màxims de 20 o 25 exemplars-, i el mateix divendres, que hi sereu uns quants, veure si es pot aspirar a tenir la samarreta per a finals del juliol?

Seria disposar de 3 setmanes per a recautació de pagaments, i de les dues últimes setmanes del juliol per encarregar-les, recollir-les i distribuir-les (potser el tema més incert de tots)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dilluns 18/06/2007 16:20

Que m'apunteu a la llista?


On hi hagui orxata estaré jo , jejeje. :yotb



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dilluns 18/06/2007 20:42

Tal com era previst, la meva reunió és pel matí, i per tant a mi ja em podeu afegir a la llista perquè sí que hi vaig. Fins divendres!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/06/2007 21:50

Llista ordenada alfabèticament :D
aarongilp
awe
JaMiRo! (no confirmat)
jordilar
josep_serre
malba
metring
orique (no confirmat)
pere
sigfrid440s
Trenscat
UT596001
wefer
aarongilp l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 18/06/2007 21:52, en total s’ha editat 1 vegada.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 18/06/2007 21:51

La trobada es fa quedant directament a l'orxateria o quedem a Paral·lel com l'any passat? :x



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/06/2007 21:54

Trenscat ha escrit:La trobada es fa quedant directament a l'orxateria o quedem a Paral·lel com l'any passat? :x
Una cosa...segons la Maria José està a St. Antoni L2, no? Jo he viscut aprop d'allí, però no vaig anar mai a cap orxateria :D El més lògic, d'altra banda, seria quedar a l'estació de metro més propera i, si algú no pot arribar a l'hora acordada, que vagi directament a l'orxateria...no?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 18/06/2007 22:44

Ah, doncs, ben pensat. Què en dieu la resta?



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dilluns 18/06/2007 22:51

aarongilp ha escrit:Llista ordenada alfabèticament :D
Baaaahhh!!! Aaron, que això només ho has fet per sortir el primer a la llista… Tens massa afany de protagonisme :P :P :pal :pal :bleah :riure



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/06/2007 23:32

awe ha escrit:
aarongilp ha escrit:Llista ordenada alfabèticament :D
Baaaahhh!!! Aaron, que això només ho has fet per sortir el primer a la llista… Tens massa afany de protagonisme :P :P :pal :pal :bleah :riure
:llengua :llengua :llengua :llengua :llengua :llengua :llengua


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dilluns 18/06/2007 23:48

Hola!


Weno, bon porcentatge dels fotracatreros som els majors ''frikis metreros'' que Barcelona hagui conegut (m'equivoco?) Així que possats a quedar, dons a la mateixa andana de Sant Antoni L2.

(Ja de pas feu el joc de les endevinalles a veure si encerteu de quina serie es el proxim tren que vingui, qui mes encerti l'invitem a una orxata entre tots, jajajaj ) :tram2


Em sembla que será una bona ocasió per trobarme amb vells coneguts, jejeje.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 19/06/2007 0:49

El 22 no podré :|

Jordi & Òscar, però, ja aporten la delegació badalonina :D

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”