27 d'abril - Visita a les cotxeres del Trambesòs

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

27 d'abril - Visita a les cotxeres del Trambesòs

Entrada Autor: wefer » Dijous 19/04/2007 21:53

DIVENDRES 27 D’ABRIL VISITA AL TRAMBESOS

ORGANITZAT PER L’ASSOCIACIÓ DE AMICS DEL FERROCARRIL DE BARCELONA I L’ASSOCIACIÓ PER LA PROMOCIÓ DEL TRANSPORT PUBLIC ES REALITZARA UNA VISITA GUIADA ALS TALLERS DEL TRAMBESOS I RECORREGUT EN TRAMVIA DE LA NOVA LINEA T5 ABANS DE LA SEVA INAGURACIO OFICIAL.

Detalls:

16:00 hores Trobada a les cotxeres del Trambesòs de Sant Adrià. Parada
“Central Tèrmica Besòs” (T4), s’hi pot arribar utilitzant Renfe C1 + T4 amb transbordament a Estació de Sant Adrià, Metro L1 + T4 a Glòries o Metro L4 + T4 a Selva de Mar.

16:15 hores Inici de la visita de les cotxeres. Finalització de la visita a les cotxeres i trasllat en tramvia regular T4 entre Central Tèrmica Besòs i Estació de Sant Adrià.
Trasllat a peu entre Estació de Sant Adrià (T4) i Sant Joan Baptista (T5)
Viatge en tramvia en proves entre Sant Joan Baptista i Besòs
Viatge en tramvia en proves entre Besòs i Sant Joan Baptista.

18:00 / 18:30 fi de la visita

PREU: GRATUIT

ES POT REALITZAR LA RESERVA DE PLAÇA PER TELEFON 933105297 O PERSONALMENT A LA SECRETARIA DE L’ASSOCIACIÓ D’AMICS DEL FERROCARRIL DE BARCELONA AL CARRER OCATA, S/Nº A PARTIR DE LES 18:00 HORES DEL DIMARTS 17 D’ABRIL, PREGUNTA PER SRTA NEUS.
PER LA LIMITACIÓ DE PLACES, NOMÉS ES VENDRAN BITLLETS ALS SOCIS DE AAFCB I LA PTP.

ADREÇA AAFCB Estació de França · Ala Sud · C/ Ocata, s/n · Apartat 1923
08080 Barcelona
Telèfon: 93 310 52 97



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 19/04/2007 22:40

Jo hi anire. Ja estic inscrit



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 19/04/2007 23:20

Hola!

Sectaris :D . Només socis de la PTP i de l'AAFCB... :llengua

Tampoc em perdo massa. Jo ja hi vaig estar fa un any amb motiu d'un treball de la universitat, i allò fou mooolt divertit (ja em direu, no és el mateix un colló de gent visitant les cotxeres que dues persones només). 8)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 20/04/2007 13:32

Veureu...no vull entrar en pol·lèmiques, però no m'acaba de semblar bé del tot que s'anunciï una trobada al fòrum a la qual només poden participar-hi membres de dues associacions... fins ara, i si m'equivoco em podeu corretgir, sempre hem proposat trobades per a qualsevol membre participant d'aquest fòrum, com quan la trobada al Triangle que vaig organitzar, i queda una mica d'aquella manera dir que només "s'hi val" si ets d'unes associacions concretes. De bon rotllo, i perdoneu la sinceritat, però crec que ho havia de dir.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 20/04/2007 13:38

Estic amb la Metring. Se suposa que ambdues associacions disposen ja dels seus mecanismes interns d'anuncis per publicitar les activitats als seus associats.

I així toco allò que no sona a l'admin :pal



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 20/04/2007 14:19

Doncs jo també penso el mateix. Molta gent d'aquí no és de cap de les dues associacions, i qui ho sigui ja ho deuria saber per un altre mitjà, pel que això sembla que sigui per fer dentetes i que, com a molt, algú pugui fotografiar el tramvia especial, si és que es pot...I com la metring, jo també demano disculpes per la meva sinceritat.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 20/04/2007 14:23

Doncs si el fòrum del transport no serveix per difondre les activitats que es fan arreu relatives al transport (i en aquest cas públic), em pregunto per a què serveix. Una altra cosa és que se'n faci una publicitat desproporcionada.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 20/04/2007 14:27

No, el quid de la qüestió està en que al fòrum es publica una activitat (fins aquí molt bé) amb accés restingit a la gent que pertanyi a unes associacions. El forum, i més concretament aquesta part, poden servir per planejar sortides, visites, excursions, on hi pugui participar tothom o, si més no, que qui no pugui anar-hi no sigui perquè no pertanyi a un determinat col·lectiu.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 20/04/2007 15:18

Aviam, anem a pams.

Bàsicament estic d'acord amb el Platanito, en que té sentit que aquesta notícia aparegui al fòrum (i en aquest subfòrum). No tots els temes han de ser, necessàriament, d'activitats organitzades per nosaltres... ni tan sols en les quals poguem participar-hi.

Per exemple, es podria informar d'activitats que facin les associacions parisenques, aquests que recorren el Metro RATP amb "nocturnitat i alevosia" en trens històrics preservats. Posem per cas que facin una activitat només per "associés". Fruit directe no en podem treure, però sí potser idees per activitats similars que es podrien fer aquí, o també les adreces i telèfons dels organitzadors, per si algú s'interessés en associar-s'hi, o demanar-los informació sobre futures activitats...

Aquests temes en principi són d' "aparèixer i desaparèixer", vull dir que si no s'en deriva cap interés especial, tampoc no duren gaire en el "top ten" del subfòrum. I, si produeixen un debat interessant, llavors més benvinguts encara siguin.

Dit això, entenc que si algun dia la cosa canviés i es fessin tantes activitats pròpies del fòrum, o de públic accés, que aquestes altres destorbéssin, sí que es podria canviar el criteri, però...

Per altra banda, està clar que cada associació és completament lliure d'obrir o no les portes d'una activitat al públic general, en funció de la disponibilitat de places, i del criteri que vulguin seguir en cada activitat.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 20/04/2007 15:30

Bàsicament estic d'acord en tot excepte en el primer paràgraf. Una cosa és dir "no puc anar a tal activitat perquè m'agafa lluny o perquè treballo/estudio" i l'altra és dir "no puc anar a tal activitat perquè no sóc de tal associació". A mi m'és ben igual el que facin les asociacions, la veritat, però no ho sé, trobo que una mica si que s'hauria de haver tingut en compte el que només una part pot anar-hi.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 20/04/2007 16:56

Aquí l'has clavat, Aaron. Una cosa és esmentar que a l'estranger es fa una activitat concreta, i qui pugui fer-la la fa. I una altra, que quan un grup de gent que ens coneixem, i quedem de tant, utilitzem el fil per proposar quedades o sortides que poguem fer el màxim de gent. Imagineu que per la visita del Triangle (sento repetir l'exemple, però és l'unica trobada que he organitzat), us hagués exigit que fossiu d'alguna associació. Eh que haguessiu pensat que per això no calia anunciar-ho per aquest fòrum? No us hauria fet ràbia, a tots els que vau poder anar havervos-ho perdut? I si jo ara digués que la hipotètica 2a trobada només la podem fer membres d'ACEMA? S'enten ara???



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dissabte 21/04/2007 13:43

Si amb permeteu l'opinio, crec que en aquest forum s'haurien d'anuciar nomes les activitats obertes al public en general, les activitats tancades a membres d'alguna associació s'han de difondre per el mitjans interns de cada una.

Sincerament la sensacio que personalment amb dona, es com el dir , rabia rabia, jo anire i tu no, com fan les nens petits



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 21/04/2007 20:03

Fixeu-vos que la cosa no és tan fàcil.

Si trobés un posgrau sobre sistemes d'informació aplicats als transports públics, amb el requisit per cursar-lo de ser titulat en informàtica, el podria publicar aquí? Perquè informàtics som servidor, client (els informàtics sabran "apreciar" el xascarrillo, juas), Platanito, Aarongilp (en procès... timeout... me mondo! :D ) i pocs més (segur que n'hi ha, però lamento no saber-ho o no enrecordar-me'n)

Llavors, li hem de donar voltes a què vol dir, aquest subfòrum, i què s'hi hauria de penjar, però també pensar una mica si els criteris que s'ens acudeixen no són, en part, fruit del desacord amb la decisió d'alguna o algunes associacions concretes en com plantegen les seves activitats... (que això seria un altre tema)

Tanmateix, apostaria a que per visitar en grup el TramBesòs no cal ser cap associació (però reconec que no puc demostrar-ho... l'únic que es pot fer és provar)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 21/04/2007 20:10

Com es nota que vols trobar-me el punt feble...sembla que la idea d'una subtrobada de programadors/informàtics va cuallar :D No, nosaltres no ens referim a això. Per explicar-me, cito un exemple. Si la gran majoria de nosaltres fossim de la PTP, per dir algo, el més probable és que no s'hagués montat aquest pollastre, perquè a la majoria ens seria igual (tot i que algú segurament hagués comentat que millor explicar-ho en una altra part). Però pel que sé només una part petita del fòrum pertany a l'AAFCB o a la PTP, pel que el colectiu d'interessats que podran anar-hi és molt més inferior respecte del d'interessats que no pot anar-hi. Si es publiqués aquí una trobada d'informàtics en que el requisit fos tenir títol, jo seria el primer en queixar-me perquè encara no el tinc, però als altres ni fu ni fa. Si enlloc de ser una trobada d'informàtics fos una trobada d'aficionats al metro, i el requisit fos...mmm...tenir més de 70 anys, ens queixariem igualment, perquè pocs del fòrum compleixen aquest requisit. És a això al que em refereixo.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 21/04/2007 20:15

Totalment d'acord amb tú, Aaron, això és exactament el que vull donar a entendre jo. Administradors, digueu alguna cosa! :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 21/04/2007 20:39

Sí, però és que, de fet, si hem de ser sincers, el percentatge d'usuaris del fòrum que ens interessem per activitats organitzades, en general, no és tan gran.

I, si mirem sortida a sortida, el percentatge que ens interessem o s'interessen per algunes sortides en concret, és ínfim (la qual cosa no vol dir que l'activitat no sigui interessant, i molt menys que no calgui penjar-les aquí)

D'altra banda, jo no tinc ni idea de quants foraires pertanyen a l'AAFCB i a la PTP, respectivament... 40 i 10? 100 i 15? 73 i 9? I, en tot cas... què seria "acceptable"?

Veureu que estic fent d' "advocat del diable", però és que, en el fons, establir criteris en base a interessos és tremendament complicat.

Hauríem de pensar: es guanyaria quelcom si l'activitat no aparegués anunciada aquí? i també: perjudica el fòrum que l'activitat hi aparegui?

I no fer-nos mala sang.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 21/04/2007 20:43

Si no és fer mala sang, però segueixo pensant que publicar un missatge sobre una trobada restringida, no ha estat gaire afortunat, però vull deixar clar que es tracta de la meva opinió. Per exemple, quan ACEMA organitza alguna visita que només és per als membres, no ho dic, perquè sé que si algú li fes gràcia anar-hi i no pot, al no ser membre, li podria molestar, és simplement això.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 21/04/2007 20:49

Fran-Ikarus ha escrit:Perquè informàtics som servidor, client (els informàtics sabran "apreciar" el xascarrillo, juas)
for (i=0;i<10;i++) std::cout << "juas"; :)

(que consti que no sóc informàtic, els matemàtics ens trobem en un estrat superior :D)

Pel que fa a la comparació entre pertinença a una associació o nivell acadèmic a l'hora d'anunciar esdeveniments en aquest fòrum, la diferència rau en el fet que existeix un subfòrum l'objectiu del qual és proposar, organitzar i realitzar activitats en comú entre els integrants de la nostra comunitat. Si, per exemple, existís un altre subfòrum l'objectiu del qual fos organitzar classes, cursos o conferències tampoc em semblaria bé l'anunci d'algun acte acadèmic amb restricció d'accés per a certs membres.

És el meu punt de vista, discutible com qualsevol altre ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 28/04/2007 10:14

Ei, i al final com ha anat la trobada? Posareu fotitos per als que no hi vam anar? (això forma part del torracollonisme xD ;) )



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 30/04/2007 9:09

Aquesta tarda pujare algunes fotos ;-)



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”