Reunió amb gestió Patrimoni TMB

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 06/05/2007 0:25

Vox ha escrit:Sembla que en Fran-Ikarus coneix el señor Patiño
No, jo no (només de vista)... però sí, i de primeríssima mà, el tarannà d'aquestes consultes al consell assessor en certs temes...
i per ara es el més indicat per aconsellar els candidats.
No, no. Només són coses de sentit comú, i si pensem en l'àmbit i persones amb les quals s'ha de tractar, em sembla que tots arribarem a conclusions simil·lars.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 06/05/2007 22:30

Fran-Ikarus ha escrit:Bones!

Una cosa: cal ser tan restrictius?

Ho dic perquè potser no convé considerar aquesta oportunitat de formar part de la comissió com a una cosa "tancada als que van signar la carta", sinó com a una nova oportunitat que s'haria de tenir cura de que s'aprofiti de la millor manera possible.

Vull dir, que a grosso modo estic d'acord amb aquestes premisses, excepció feta de que s'hagués d'haver signat la carta (seria com dir que estem restringint l'"interès pel futur del 1000" a 14 persones del FTC... i segur que en realitat calen 3 dígits per comptar els interessats en el tema), i que això dels 200 missatges entenc el perquè, però suposo que cal ser flexible (si tinguéssim un crack de la tècnica i l'argumentació preservacionista a les nostres files, i portés 90 o 150 missatges, vull pensar que no deixaríem de triar-lo perquè porti menys de 200)

Per ser clars, jo penso que una persona ideal (pel perfill tècnic) seria EL LLOP. Ara bé, com que segurament no voldrà (i potser per raons semblants a les quals li haguéssin fet no signar la carta, tot i que estigui d'acord coma per coma amb el que deia), el que penso que cal trobar és una persona "el més semblant a EL LLOP" possible.

Tingueu present una cosa: no val "qualsevol argument", i no val "exposar-ho de qualsevol manera". Per la primera premisa cal algú que "sàpigui de debó", i per la segona algú que "sàpigui com explicar-ho i com rebatre, sense que l'apassionament el cegui".

I tot això us ho dic, perquè amb els autobusos i tramvies ex-Castellar ja ha passat quelcom de semblant, i es pot donar gràcies de que les persones representades en la comissió respectiva fossin com son. Perquè allà hauríem pogut anar-hi molts a dir que totes i cadascuna de les peces "encara existents" (anava a dir preservades...) són valuoses i mereixen la seva continuitat física entre nosaltres, i en millor estat del que tenen ara. Però donar arguments quan s'està parlant de "triar entre unes i altres", i és més, quan t'estan dient que triaran irremediablement només una part, és molt més complicat. I no basta amb dir, tornant al tema Metro, "els 1000 no són iguals que el 1100". El Sr. Patiño probablement ja ho sap, i això no vol dir que l'importi com per considerar que cal preservar-ne una unitat de cadascun. De manera que no basta amb que ho sapiguem. Cal trobar arguments (i bons) per a una persona, o entitat, que de partida potser no només no pensi com nosaltres, sinó que necessiti d'altres arguments diferents dels que a nosaltres ja ens basten.
Bé, a arrivat l'hora de donar la volta a les cartes. En Fran (com suposo que molts de volsaltres heu deduit) s'imagina que treballo al metro. No ho he dit fins ara pequè tinc constància que hi ha gent del metro que llegeix aquest forum i no se sap mai el que et pot pasar.
Vull puntualitzar una cosa, m'agradaria que em fesiu servir com a suport tècnic per la qüestió de si us volen colar un gol (mai s'ha de constestar al moment i si es així us diexo el meu mòbil), encara que la meva missió principal es que guardin un 1000 i si aixó significa haver de fer algun sacrifici, doncs es fa. El Patinño no mossega, mes que res perquè ell es autobusero i del metro en sap poc. Teniu la meva adreça de privat i si voleu us puc assesorar. Per cert, si no passa res el dimecres estaré a Catalunya per veure el primer 6000 entrar a la L1. Estic a la vostra disposició però sispalu, no em comprometeu.
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 09/05/2007 8:36, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 06/05/2007 23:19

El LLOP ha escrit:Per cert, si no passa res el dimecres estaré a Catalunya per veure el primer 6000 entrar a la L1.
:o :o :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 06/05/2007 23:40

Tranquil, LLOP. Vetllarem perque les teves dades o l'us d'aquestes no surtin en public o no es fagi un mal us d'elles. Jo també he treballat en el món del ferrocarril i he procurat no dir-ho mai en public per si acás o perque després molts aficionats et venen al radere. Alguns n'aurien d'apendre...

Respecte el tema del Patiño és molt important que no insistiu en el tema dels 1000. Els 1000 és un tema que ja está tancat i el tren que es preservara será el que es trova actualment a Can Boixeres.

Simplement us ha citat perque ell está interessat en vosaltres per veure quin us podeu tenir.

El probablement us fara una proposta, vosaltres teniu que dir "molt be, ens ho pensarem" i si us torna a nescesitar sap que vosaltres podeu contar amb ell.

Insisteixó: no sigueu radicals, el 1000 ja está preservat i no es pensa desguassar, que és el més important. No insistiu en aquests temes, el Patiño no suporta les radicalitats i la gent que només li importa una cosa. Si sou tan radicals es possible que su pensi dues vegades i envii a desguass el tren preservat. Penseu glovalment amb el que podeu fer en un museu del transport.

Sobretot, adapteu-vos al que ell diu, és MOLT important, com he dit més amunt. Si feu això, tot sortirá bé i ell contará amb vosaltres.

Molta sort i Salut,



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 07/05/2007 9:07

Carai, aquest s'està convertint en el fil de les revelacions, això sembla un culebrot! xD



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 07/05/2007 12:05

Hola a tots!

En primer lloc dir, que l'internet no em va be, per això trigo en escriure.

Donar les gracies a la gent que opina que i tinc que anar jo.
De fet, si tothom i esta d'acord, jo i vaic sense problema.

Em vec capasitat per anari, conec molt be el tema del metro, tramvies, autobusus, i Troleibus, i pel que fa referent als 1000ls, pos mels conec molt be, mes que res perque ne mig desmuntat un, encara que jo centraria la reunió, en la preservació de material en general, i fent un petit esment dels 1000ls, pero petit, com molt be a dit en Senyor Patiño, vols colaboració per la preservació en general, no numes dels 1000ls, sino de tot el material en general preservable.

Proposo, fer una reunió, tots nosaltres, i allà decidir qui i va, pero crec que no ens podem adormir massa.

De totes formes, sapigeu que podeu comtar amb mi pel que nesesiteu.

Sí preneu alguna desició, en Jordilar mu farà saber.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 07/05/2007 17:35

Jo proposo que siguis tú qui digui una data per quedar.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 07/05/2007 18:51

Jo també dic el mateix que la metring, Lluís. Ja diràs data, comptem amb tú. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 07/05/2007 22:21

Hola, companys.

Val a dir que l'opció de representació (Wefer o Metring) + Lluís-Serie1000Metro (amb EL LLOP de trainer al darrera) és completament il·lusionant. La recolço completament. I LLOP, històrica sortida de l'armari. I segur que per bé, vista l'explicació.

Dit això, coincideixo en que cal actuar amb el màxim tacte i paciència possible. Un dels objectius seria que el FTC tingués representació en l'esmentada comissió (suposant que "l' FTC vulgui", és clar...). I això, entre d'altres coses, passa, en primer lloc, per una experiència positiva, en tots els sentits del terme, d'aquesta representació en el meeting amb en Patiño.

Ara bé, jo vull que fixem la nostra atenció en aquesta frase de la resposta:
En Patiño ha escrit:De la misma manera, me gustaría tener una reunión con algún representante de Vdes. para explicarles en profundidad el proyecto que les he adelantado y, sobre todo, para explicarles el estado de los temas que nos han planteado en su e-mail.
Aviam. Ens estan oferint una explicació específica i en profunditat dels dos temes als quals feia referència el mail enviat; és a dir, la boca de Liceu i la sèrie 1000 del Metro. No la rebutgem. No siguem nosaltres qui ens posem límits.

Tot això del Patrimoni de TMB, el Museu de la Mobilitat i tal, està molt bé, i s'agrairà una explicació, com no. Però penso que com a fòrum podem ser molt més útils fixant-nos en punts o objectius concrets (com les baranes de Liceu o la preservació d'una unitat 1000) que perdent-nos en la generacitat del "gran tot".

Sense anar més lluny, els autobusos i tramvies us puc assegurar que estan molt ben "representats", en la comissió... Està molt bé conèixer una mica la seva situació, però, per dir-ho d'alguna manera, si no podem "arribar" a filar prim en aquests vehicles concrets, no passarà res.

Jordi, ja que ho has esmentat específicament, ni molt menys hem de tenir por a que "si emprenyem massa s'enfadin i desballestin el tren". Però, amb qui estaríem tractant si es pogués donar aquest supòsit? Estem parlant de patrimoni, de projectes, de calers i de temps i esforç per part de molta gent. Són coses serioses, tant si es fan (per l'àmbit del que es fa) com si no es fan (per les conseqüències de no fer-se). No hem d'anar donant vaivens. No podem estar fa literalment 3 dies sent un mar de dubtes (què faran? preservaran un tren? o ho diran i després no ho faran?) i ara passar-nos de cautelosos "no fos cas que ho espatllem per voler massa".

No, jo penso que senzillament aquests temes (baranes i sèrie 1000), pel que sigui, han despertat un especial interès en una gran part de gent del FTC, fins el punt d'haver iniciat les campanyes que tots coneixem. Llavors, jo crec que s'han de seguir fins el final. No pas intentant "imposar" res a TMB; senzillament, interessant-s'hi per conèixer els detalls, apuntant alternatives per molt absurdes que puguin resultar algunes als gestors (però també sabran entendre que si som aficionats hem pensat les coses amb cert rigor, de manera que, sobretot si estan desorientats pel que fa als temes de Metro, qui sap si no ens escoltaran amb més atenció del que poguem suposar a priori)

Mireu, maneres de "preservar per les generacions venideres" n'hi ha moltes. Ara tenim, de fet, un tren del Gran Metro sencer restaurat, un automotor de la sèrie 100 en bon estat (sembla) i un altre de la sèrie 400 en bon estat (sembla ser). El que passa és que el tren del Gran Metro no surt a fer viatges ni tan sols esporàdics (i sembla que ningú no pot explicar massa bé la raó), i de fet es va salvar després d'anys i panys de riscos varis a Can Boixeres; del sèrie 100 perquè sobrevivís un va caler que n'hi hagués 3 perfectament restaurats i en estat de marxa (no cal tornar a explicar la història); i el sèrie 400 jo diria que s'ha salvat més de miracle encara, perquè de dos trens sencers (veure BS) que s'havien de preservar, ha quedat aquest cotxe... i ves a saber si simplement per una pura casualitat.

No es tracta de carregar ara culpes, entre d'altres coses perquè en Patiño no hi era, i no és pas ell el culpable. Però sí d'exposar-li una sèrie d'opinions des del punt de vista dels aficionats, que ell no pot conèixer perquè simplement no és un aficionat, és un gestor d'una companyia de transports. I entre aquestes opinions pot estar la proposta de que la composició 1000 es preservi en estat de marxa. L'oportunitat està ara, quan el tren fins fa 4 dies tenia un manteniment de tren normal, corria com un tren normal, hi ha un futimer de mecànics que saben reparar-lo i tot un altre futimer de conductors acostumats a conduir-lo. No és un tren que s'hagi passat dècades envellint a Can Boixeres. És un tren pel quan es pot pensar un pla de futur ara mateix, i no esperar a que porti 3 anys parat, o graffitejat i amb les finestres trencades perquè algun dia va caldre treure-ho a la part del darrera de Can Boixeres, per manca d'espai. No ha de fer vergonya de dir-ho. El "no" ja el tenim al davant, i és aquí on podem intentar argumentar. A la RATP de París es fan viatges nocturns, ja n'hem parlat algun cop. Per què aquí no? Si amb el tren del Gran Metro de moment "no es pot", aquest altre tren és la gran oportunitat. La pica en Flandes.

Evidentment no us estic dient que tot això ho escampeu a les primeres de canvi. Cal anar, escoltar i preguntar. Però saber què preguntar. Si ens quedem amb la idea genèrica de que es farà un gran Museu de la Mobilitat (però aviat? o d'aquí un temps encara? hi cabrà un tren del Metro? i és bona idea ficar-lo allà, la qual cosa vol dir que en la pràctica no podrà tornar a circular? hi cabrà un 1100 quan els retirin, i de fet interessarà tenir dos trens "iguals" només per ser exposats?), insisteixo en que en la pràctica ens quedarem... no sé, igual que m'he quedat jo amb els autobusos. Val, s'està restaurant el Chausson (i sembla que amb molt d'interès). Però és que la vida no s'acaba amb el Chausson, ni tan sols amb que el Chausson estigui restaurat. Funcionarà? o només servirà per ser exposat? Hi ha alguna manera de que, prenent a temps decisions adients, un vehicle acabi millor del que pot fer-ho si es pren una decisió diguem "a la lleugera"?

Nois, jo confio plenament en vosaltres. Sé que sabreu el que cal fer, quan cal fer-ho i quan és millor reservar-se i tenir paciència. Però si us plau, no us conformeu amb anar-hi, rebre una explicació estàndard sobre el Museu de la Mobilitat, sortir d'allà amb una carpeta vermella i aquí s'ha quedat tot. Us han convocat a una explicació detallada sobre el que anem donant voltes fa mesos (1000) o inclús algun any (baranes de Liceu). Aprofiteu-la. En nom de tots. Les oportunitats no es tenen cada dia, cada setmana ni cada mes.

Vosaltres podeu ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 07/05/2007 22:28

:plas :plas :plas :plas :yotb :'(
Zomo loh mehore!!!!!! :D :D :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 07/05/2007 23:12

FoTraCat Powa! :D

Per cert, iniciem la votació per veure si tots hi estem d'acord amb la comissió mil/baranes modernistes? ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 07/05/2007 23:15

Bé... em sembla que això s'està convertint en una cosa una mica caòtica, però en fi, intentarem posar una mica d'ordre :D

En primer lloc, insisteixo: crec que és important que qui hagi d'assistir a la reunió, hagi participat en la carta que l'ha generat. És una qüestió que a mi em sembla de pur sentit comú. Això no vol dir que s'aparti a ningú per sempre, simplement que per aquesta ocasió s'han mullat una sèrie de persones, i són aquestes persones les que es mereixen escollir i ser escollits.
Per una següent convocatòria, crec que caldria fer-ho de la mateixa manera: qui vulgui "beneficiar-se" d'un fet concret, cal que hagi aportat el seu granet de sorra i hagi mostrat el seu interès abans de saber si la demanda prospera o no.

Tot plegat, es tracta de muntar una manera d'actuar coherent, més enllà de la reunió present, per a futures accions. Si no, correm el perill que molta gent no es mulli mai per res, però a la que els de sempre aconsegueixin alguna cosa, tothom s'apunti al carro guanyador. I això, a més de ser injust, no funciona perquè tendeix a que els que volen fer coses es cansin.

Anem amb compte, que això no ho aplico a aquest cas, eh? Sé perfectament que tot el que s'està dient en aquest fil es fa de bona fe. Només aviso que això, si es fa de la manera que s'està proposant, crea un precedent que una mala via d'actuació i que pot acabar degenerant.

D'altra banda, insisteixo una vegada més: les persones que assisteixen a la reunió no ho faran per parlar només del 1000, sinó d'una possible (o no) col·laboració en el tema de patrimoni històric per part del FTC.

Per últim, i tot tenint en compte tot l'anterior: em sembla molt bé escollir democràticament qui ha d'anar a la reunió. Però democràticament vol dir mitjançant vot secret, no pas en un bar on tothom sàpiga què ha votat el del costat i es puguin crear tensions.



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 07/05/2007 23:36

Be, jo si voleu ens reunim, o fem la botació secreta, com vulgeu, per això no em discutire amb ningu.

Per altra banda dir, que es cert que jo no vaic posar les meves dades en la carta, u se, pero vaic tenir els meus motius, jo soc el primer en que vull que es preservi un 1000, pero per cause d'un motiu personal en aquell moment no vaic poger posar els meu DNI. Molts sabeu que e fet coses per la preservació de coses dels 1000ls, i per la posible restauració d'un 1000.

Nose fem una votació i habera que surt!

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 07/05/2007 23:38

Va, doncs fem una votació, que de fet ja fa bastant de temps que no s'en fan masses (i va haver una època en que era tot el contrari, je je) :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 08/05/2007 0:22

Rellegint l'email un altre cop i repasant tot el que s'ha dit, arribo a varies conclusions:
Sembla que volen tenir un contacte amb dues persones representatives d'aquest forum (suposo per tindre una idea de qui som i perque som) i mirar la posibilitat, OJU, que es promesa no realitat, de que aquestes persones estuiguin presents al consell, ja sigui com persones que aconsellin o opinin, pero tampoc vec res vinculatiu.

Amb aquesta lectura meva em venen al cap varies coses.

1er - Hi han eleccions aviat.
2on - Volen saber qui som i tenir un contacte no fos cas..
3er - Realment si llegeixen el forum s'han adonat la quantiitat de gent interesada en el tema de conservació i estudi de temes transportils i que aqui hi ha gent amb molta sabiduria sobre el tema, suposo que no volen deixar escapar l'oportunitat de aprofitar algo del nostre interes.

Ara be, si finalment fos algo vinculatiu hi hauria de tenir alguna base legal o estatutaria, es a dir, si algu representa un colectiu, aquest colectiu ha de tenir una base mes enlla d'un forum, perque aquesta vinculacio o asesorament no sigui massa feble.

Les persones que es reuneixin encara que no tinguin aquesta base ho faran a titol personal representant tota la gent que esta aqui, per a mi com a participant d'aquest forum tenen tot el meu recolÇament perque crec que aqui a tots ens interesen el mateixos temes mes enllà de protagonismes.

Crec que amb aquest primer contacte el tema de coneixements tècnics no es tan important com el tema de saber fer veure molt be la nostra filosofia i la idea que mes o menys tots tenim sobre la conservació i us del patrimoni preservat, l'exemple que ha posat el Fran sobre el metro nocturn de Paris crec que n'es un bon exemple.

Crec que les persones indicades serien persones molt clares en la exposicio d'idees, transparents, fugint de postures obstinades i molt preparades a encaixar girs, persones de tarannà dialogant i que sapiguen escoltar, algu que tingui credibilitat i que sugui capaÇ de poder transmetre amb confianÇa les nostres idees que no crec que suguin capricis nostres unicament si no que venen d'un convenciment de que encara estem a temps de fer coses i fer-l'hes ben fetes per aquesta ciutat.

No tothom pensa en els vells metros ni autobusos pero si algu s'ha preocupat per aixo i en un futur encara existeixen, no nomes gaudirem nosaltres si no tota la gent de la Ciutat, crec que s'ha de fugir de la imatge que som quatre "sonats" que volem aixo, tan si com si no, si no que es un tema de interes general i cultural pel be de Barcelona, com aixi es, potser la nostra "obstinacio" es deu a que veiem coses que posen en perill aixo i com que ningu mes s'en preocupa, nosaltres, ho fem perque el tema ens importa.

Sobre les posibles votacions, coincideixo que un "bar" no es el millor lloc, a veure com es pot canalitzar tot aixo, crec que l'ocasio es prou interessant com per deixar-la passar, pero tampoc soc molt optimista, despres de tot volen escoltar i suposo que faran el que creguin convenient o el que ja tinguin planejat, es un repte que t'escoltin en aquestes condicions i mes que et facin cas, per aixo abans he citat els trets que crec que han de tindre aquestes persones, per com a minim, que arribin a entendre com veiem les coses des de aqui, aixo ja seria molt, i pels plantejaments tecnics doncs sempre pot haber-hi assesoraments.

Modesta i (llarga aportacio).



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 08/05/2007 0:35

faristol ha escrit:1er - Hi han eleccions aviat.
2on - Volen saber qui som i tenir un contacte no fos cas..
Crec que aquestes dues raons són les principals

Igualment, no cal oblidar que sigui quin sigui el resultat de tot plegat, continuarem defensant el que creguem més oportú en cada moment, utilitzant els mitjans que tinguem a l'abast.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimarts 08/05/2007 2:11

Jo estic plenament d'acord amb la representació:
8-)
Wefer o Metring + Lluís-Serie1000Metro + EL LLOP de trainer al darrere

La veritat és que jo també em sento capacitat per assistir-hi i tinc contactes degut a la meva feina, però no compleixo alguns requisits que demaneu, i no estic bé de temps disponible...
:(
De totes maneres, us recolzo totalment i sé que tindrem bona sort, hem de ser optimistes!
;)


Visca el metro!!

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 08/05/2007 7:57

Jo personalment em descarto, ja que probablement no m'ho pugui combinar per venir i crec que hi ha prous més experts que jo entre els candidats. A més, com a negociador.... diria massa el que penso i potser faig que fins i tot desballestin els 1100 abans d'hora xD

Així mateix, recolzo tot el que es decideixi en benefici dels 1000s.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 08/05/2007 9:29

wefer ha escrit:
faristol ha escrit:1er - Hi han eleccions aviat.
2on - Volen saber qui som i tenir un contacte no fos cas..
Crec que aquestes dues raons són les principals
Ostres, això seria nefast.

Ara, jo tinc un bri d'esperança (une lueur d'espoir). Pels busos i tramvies ex-Museu ja fa temps que s'hi va incorporar gent, a la comissió, i llavors encara quedava molt de temps per a les eleccions. I no és un tema que afecti directament tanta gent (els aficionats al transport són un no-res enmig de la gran massa, i el ressó de les seves accions molt puntual en comparació amb protestes sobre temes més primaris com l'habitatge, la inseguretat ciutadana o el terrorisme) com perquè pensin molt en això.

No sé, aviam què passa. No sé com acabarà, però aviam si de moment els inicis són, si més no, positius pel que fa a coneixement sobre la situació (com passa amb els busos i tramvies)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 11/05/2007 21:31

Nois, quan decidiu un dia per quedar per parlar del què fer, jo poso el lloc a on reunir-nos :D



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”