Let's 6000

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Re: Ja està!

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 09/05/2007 17:34

victorcasta ha escrit:
JaMiRo! ha escrit:Per cert, els de seguretat han estat molt amables. M'hi he apropat, els hi he donat la bona tarda i els he preguntat si podia fer fotos al "trasto"; m'han dit si tenia permís d'ADIF, els hi he ensenyat i m'han deixat fer les fotos i fins i tot m'han ofert ajuda desinteressadament. :!:
Doncs que cabrons. Ahir al vespre hi vaig anar jo, havent parlat abans amb taquilla on van trucar a un comandament superior per donar-me permís- i quan arribo allà, després d'explicar-los (i sempre amb bones paraules) que he estat a dalt, que m'han donat permís i, a més a més, tinc el permís de Renfe-Adif, em segueixen donant negativa com a resposta i no em queda cap més altre remei que marxar.
No deixa de ser curiós que faci falta un permís de Renfe i Adif per fotografiar un tren que ni és de Renfe ni és d'Adif.

Spain is different



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 09/05/2007 17:53

Platanito ha escrit:
Jordilar ha escrit:Definitivament vaig a Montcada Bifurcació
A Montcada-Bifurcació a mitjanit? :o :osti :miedo :boig3 :fuig
Aleshores qué, em quedo a casa???

Salut,



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 09/05/2007 18:34

Aviso a navegantes. Us escric des de sabadell sud via wap i m'han comentat que el 6000 se l'enduran en poca estona cap a no se sap on (suposo que montcada bifurcacio o st andreu arenal).



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 09/05/2007 18:41

Pues uno que se va en nada para la estación de Cerdanyola, a ver si lo veo pasar



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 09/05/2007 22:11

Són les 22:00. He arribat a casa després de passar tota la tarda a Sabadell Sud.
He estat des de les 19 fins a les 20:45 aprox. i a part que no ens han deixat fer fotos, no hi ha hagut cap moviment interessant. Això sí, molta gent de CAF i ADIF pululant per allà.
Cap allà les 21:10 (aprox) hem passat per Montcada-Bifurcació, tornant cap a BCN, i hi tenien preparada una 319 per anar a buscar el 6000. No sé si els que s'han quedat a Sabadell, deuen haver vist arribar la 319, si éoneu que no us hagi enviat cap missatge, però des que vaig esborrar el mòbil, no tinc gravat el número de cap dels que estàveu a Sabadell :oops:



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 09/05/2007 22:14

Jo he estat a Sabadell-Sud de 17.00 a 17.25 (he arribat amb l'1 ja que he perdut el 8 per segons a Plaça Espanya :emprenyat , però he tornat amb el 2 :D ) i només he vist el 6000 des de la passarel·la superior de l'estació... i bé, amb veure el 6000 i fer 4 fotos des de l'allà dalt ja em conformo.

Jo he vist bastants tècnics de CAF, però no d'ADIF.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 09/05/2007 22:20

Finalment em quedo a casa :( Una qüestió: demà ja començarà a circular amb les mega-garrafes d'aigua, en proves?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 09/05/2007 22:58

metring ha escrit:Finalment em quedo a casa :( Una qüestió: demà ja començarà a circular amb les mega-garrafes d'aigua, en proves?
Ho dubto molt. Encara portava elements desmuntats, i quan el tinguin preparat, suposo que abans hauran de començar a fer-ne les proves de nit.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 09/05/2007 23:23

Yo vi pasar por Cerdanyola a las 21:20 la 319-247 y a las 21:50 a la 252-074

He estado hasta las 22:35 en la estación de Cerdanyola pero no lo he visto pasar



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 09/05/2007 23:57

Jo acabo de tornar de Sabadell Sud. Em volia quedar a veure l'acoblament de tots els trens però finalment m'ha vençut el seny (demà m'haig de llevar a les 6:45 per estar 8,5 hores treballant...). Però bé, veure una 319 i una 252 movent-se per Sabadell Sud també té la seva gràcia. Això sí, m'ha faltat LA foto de la composició amb la 319+252+6000+plataforma :roll:



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dijous 10/05/2007 1:08

Jo he estat a Plaça Catalunya entre les 22:30h i les 0:30h (hora de sortida del triplet d'últims trens) i ni rastre de personal a l'agulla Adif-FMB, i evidentment ni rastre del 6000 (que per cert sento passar una dièsel prop per Cerdanyola ara mateix :D , 1:05 de la matinada). Aixó si encara que no hi hagi 6000s val la pena anar-hi per aquelles hores doncs he vist passar un Arco, un Alvia i un Talgo III per la via 2 en el sentit contrari al habitual (doncs a la via 1 estaven estacionades les tres 447s que cabien justetes doncs no traspassen el senyal que hi ha al mig de l'andana).



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 10/05/2007 3:28

Doncs ja he arribat a casa. Doncs sí, ha estat una 319 qui ha aparegut per Sabadell Sud, la qual ha entrat per via 4 i després ha entrat fins al túnel per retrocedir i agafar un vagó plataforma dels que hi havia a la terminal de mercaderies. Ha tornat a retrocedir i s'ha ficat per la via on estava el 6000 per agafar-lo, utilitzant un adaptador d'enganxall Scharfenberg amb el de Renfe, i ha tornat a retrocedir per ficar-se per via 4 on l'estava esperant la 252.

A pesar que una 252 hagués estat més que suficient per dur el 6000, es precisava d'una dièsel ja que, per les obres a Sants, Adif talla la tensió a la 1.00 de la matinada, i aquest tall afecta Pl. Catalunya.

Després de fer les corresponents proves de frenada, la composició 319+252+6000+plataforma ha sortit de Sabadell Sud a les 0.37.

I hasta aquí puedo leer, perquè no he pogut veure res més.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 10/05/2007 9:05

Jo ja sabeu com sóc, però no m'hagués tallat GENS de fer fotos.

Si tinc autorització (que ja el fot prou haver de tenir-la per no discutir a diari) doncs faig les fotos que el surten del ...

De totes maneres, gràcies a tots els corresponsals pel seguiment. Suposo que es tornarà a repetir, no?


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 10/05/2007 9:06

Watermark ha escrit:Jo he estat a Plaça Catalunya entre les 22:30h i les 0:30h (hora de sortida del triplet d'últims trens) i ni rastre de personal a l'agulla Adif-FMB, i evidentment ni rastre del 6000 (que per cert sento passar una dièsel prop per Cerdanyola ara mateix :D , 1:05 de la matinada).
victorcasta ha escrit:Després de fer les corresponents proves de frenada, la composició 319+252+6000+plataforma ha sortit de Sabadell Sud a les 0.37.
Bé, sembla que s'esclareix la película dels fets... El que trobo extrany és la dièsel per Cerdanyola mitja hora més tard que per Sabadell. Massa tard si anava cap a BCN amb la 6000 (o bé anava molt a poc a poc), i massa d'hora si era la mateixa que ja tornava havent finalitzat l'operació.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 10/05/2007 9:30

Bé, essent vehicles no autoritzats a circular per vies Adif, amb sobreample (es va rectificar de 1674 a 1668 com a Renfe?) doncs és fàcil pensar que a més de 30 km/h no anessin.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 10/05/2007 9:38

La velocitat era de 15km/h.

Pròximament fotos.



Avatar de l’usuari
bigboy4013
N2
N2
Entrades: 12
Contacta:

Entrada Autor: bigboy4013 » Dijous 10/05/2007 13:24

Bon dia gent, doncs aquesta nit passada, ha arribat el nou 6000 de CAF a les cotxeres de Santa Eulàlia, que sapigueu, els que hi vau anar, que Mr. Hector, que no se quin es el nick aqui d'ell, bé la questió es que si podeu, passar les fotos a ell, editarà un DVD, amb totes les captacions realitzades!!

Es van presentar la 319-247-3, que va realitzar la tracció; la 252-074-0, per fer de manso, pel tema dels ganxos de tracció i a la cua un vagó plataforma per tancar compossició i portar les llums de cua.

Va de sortir de Sabadell sud a les 00:37h.

Atentament.

Big Boy 4013


ALCO forever!!!!

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dijous 10/05/2007 16:29

Be, senyors, quina nit mes mogudeta, explicu els fets:

Despres de varies maniobres a Sabadell Sud, el tren va sortir, Mr.Baricentro i Josep Serre, van anar a Montcada-Santa Maria, i Big Boy 4013, Jordilar, Victorcasta, i jo vam anar a Montcada Bifurcació, un cop haber pasat el comboy per allà i fet les fotus i videos, vam agafar el PANDA altre vegada i corrents cap a la boca del tunel a la Av.Meridiana, allà ens vam tornar a trobar amb Mr.Barcientro i Josep Serre, vam grabar i fotografia com entrava el comboy i cap a caseta!

Els que portaveu camera, penjeu les fotus!!!!!!!

Salut i peles!!!



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dijous 10/05/2007 17:24

Hola a tots!
Després d'anar ahir a Sabadell-Sud, us mostro les poques fotos que vaig poder fer, ja que després ens van dir que no es podien fer fotos...

Aqui us les mostro:
Alacreu l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 23/05/2007 15:40, en total s’ha editat 1 vegada.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 10/05/2007 18:42

Quan acabi d'editar les fotos, les penjaré aquí perque les podeu disfrutar. De moment us deixo amb la foto del grup golfo d'ahir a la nit:

Imatge

Jo vaig arribar a les 2:00 a casa, però va valer la pena 8-)

Salut,



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”