Let's 6000
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Pels que fa poc s'han apuntat al forum, que veic que ni algun poso els noms de la gent de la fotu:
D'Esquerra a Dreta: Jodilar, Josep Serre, Victorcasta, Serie-1000-Metro (Jo), Bigboy4013, i a terra: Mr.Baricentro.
Salut i peles!!!
D'Esquerra a Dreta: Jodilar, Josep Serre, Victorcasta, Serie-1000-Metro (Jo), Bigboy4013, i a terra: Mr.Baricentro.
Salut i peles!!!
Jo vaig estar-m'hi fins a les 11... Si l'endemà no hagués hagut d'anar a treballar segur que m'hauria quedat més estona
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Gracies per les fotos de qui va tindre l'encert de ser-hi, i gracies per posar els noms serie-1000-metro, ara ja conec (encara sigui de vista) algun participant mes del fòrum.
Bueno, aquí penjo algunes de les fotos. Disfruteu-les que això no es veu tots els dies. L'escenari es Sabadell Sud i Montcada Bifurcació:
Adaptador d'enganxalls schafenberg-brida i tensor:
La plataforma de cua enganxada amb el 6000 mitjançant l'adaptador:
La 319.247 a punt de maniobrar amb la plataforma i el 6000 per acoplar-les a la 252.
La 252.074 preparada per rebre el 6000:
Intentant enganxar l'adaptador a la 252:
La 252 i el 6000 ja enganxats amb l'adaptador. El cable que veieu era per pasar llum de la 252 a un fluorescent penjat al sostre de l'interior del 6000, perque els agents no viatjésin a les fosques. Al final la 252 va tenir que anar aïllada elèctricament i van tenir que anar a les fosques.
La composició llesta per sortir a les 0:33h del dia 10-5-07. La 319 traccionant fins Plaça Catalunya degut al tall de corrent de Sants que afecta fins Plaça Catalunya. La 252 estaba fent de "manso" per adapatar els enganxalls, i la plataforma situada a la cua feia de frens, juntament amb les locomotores, ja que el 6000 disponia d'un sistema de frenat incompatible amb la TFA i es temia que les 2 locomotores fosin insuficients per frenar la composició. La unió de la TFA de la plataforma amb la 252 es feia a través d'una manguera que es va colocar des de l'engaxall de la 252 fins la plataforma recorrent tot el 6000 per dins. Val a dir que hi van haver-hi bastants problemes perque la 252 reaccionés a la prova de frens. El tren tenia una velocitat asignada de 15km/h degut a aquest tema:
El tren pasant per montcada bifuració i camí de Barcelona. Molt simpàtic el personal pel tema del "tren metro" :
I la cua difuminada del tren, amb les 2 corresponents llums de senyalització:
I fins aquí el reportatje. M'agradaira veure si existeixen més fotos de les maniobres de Plaça Catalunya, a part de les que va penjar El LLOP
Espero que us hágin agradat.
Salut,
Adaptador d'enganxalls schafenberg-brida i tensor:
La plataforma de cua enganxada amb el 6000 mitjançant l'adaptador:
La 319.247 a punt de maniobrar amb la plataforma i el 6000 per acoplar-les a la 252.
La 252.074 preparada per rebre el 6000:
Intentant enganxar l'adaptador a la 252:
La 252 i el 6000 ja enganxats amb l'adaptador. El cable que veieu era per pasar llum de la 252 a un fluorescent penjat al sostre de l'interior del 6000, perque els agents no viatjésin a les fosques. Al final la 252 va tenir que anar aïllada elèctricament i van tenir que anar a les fosques.
La composició llesta per sortir a les 0:33h del dia 10-5-07. La 319 traccionant fins Plaça Catalunya degut al tall de corrent de Sants que afecta fins Plaça Catalunya. La 252 estaba fent de "manso" per adapatar els enganxalls, i la plataforma situada a la cua feia de frens, juntament amb les locomotores, ja que el 6000 disponia d'un sistema de frenat incompatible amb la TFA i es temia que les 2 locomotores fosin insuficients per frenar la composició. La unió de la TFA de la plataforma amb la 252 es feia a través d'una manguera que es va colocar des de l'engaxall de la 252 fins la plataforma recorrent tot el 6000 per dins. Val a dir que hi van haver-hi bastants problemes perque la 252 reaccionés a la prova de frens. El tren tenia una velocitat asignada de 15km/h degut a aquest tema:
El tren pasant per montcada bifuració i camí de Barcelona. Molt simpàtic el personal pel tema del "tren metro" :
I la cua difuminada del tren, amb les 2 corresponents llums de senyalització:
I fins aquí el reportatje. M'agradaira veure si existeixen més fotos de les maniobres de Plaça Catalunya, a part de les que va penjar El LLOP
Espero que us hágin agradat.
Salut,
La baba ja ha arribat a terra...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Molt bones fotos, Jordi!
Gràcies per compartir les teves fotografies amb tots nosaltres.
Eskerrik asko, eskerrik asco...
Tot això em recorda la meva etapa donostiarra
Friki, friki...Un 6000 acoblat a locomotores de Renfe Operadora...
Gràcies Jordi!
Gràcies Jordi!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Genials les fotos!!
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Gràcies per les fotos !
Puffff..... pobres teclados los que han tenido que aguantar mis babas al ver sensacionales fotos...
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
jo quina enveja! Acabo d dscobrir el subforum aquest d qdades, soc un parres!! algu mes sap dates d quan repetiran l'operacio? saluts,
Sergio
Sergio
@Jordilar:
Meravelloses i friquis fotos!
Gràcies 6.000!!
Meravelloses i friquis fotos!
Gràcies 6.000!!
Visca el metro!!
Hace 20 minutos ha pasado por Cerdanyola una 319 atronando que supongo que iría camino de Sabadell-Sud en busca del segundo 6000