Qui podem considerar "habitual" del fòrum?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.

A qui considerem com "habitual del fòrum"?

L’enquesta ha acabat el Dijous 10/05/2007 0:44

Més de 50 missatges
0
No hi ha cap vot
Més de 100 missatges
0
No hi ha cap vot
Més de 200 missatges
1
6%
Més de 400 missatges
0
No hi ha cap vot
Més de 50 missatges i algun publicat els últims 6 mesos
1
6%
Més de 100 missatges i algun publicat els últims 6 mesos
1
6%
Més de 200 missatges i algun publicat els últims 6 mesos
6
38%
Més de 400 missatges i algun publicat els últims 6 mesos
1
6%
Altres (explicar)
6
38%
 
Vots totals: 16
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Qui podem considerar "habitual" del fòrum?

Entrada Autor: wefer » Dimecres 09/05/2007 0:44

Com ha quedat clar en aquest altre fil, per majoria absoluta ha quedat decidit que la votació dels temes importants del fòrum, a partir de la reunió amb patrimoni de TMB, les decisions es prendran en votació secreta entre els usuaris habituals del fòrum.
El segon pas, doncs, és decidir quins són els "habituals".
Tornem a votar, si us plau. L'enquesta només restarà activa durant 24 hores:
wefer l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 09/05/2007 14:24, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 09/05/2007 0:53

Permeteu-me començar el previsible festival d'opinions amb la meva: He votat "altres" perquè crec que aquí, qualsevol límit que s'imposi serà artificial i podria tendir més aviat a excloure persones qualificades que no pas a incloure'n inqualificades. En aquest sentit, apel·laria al sentit comú dels administradors, que han demostrat tenir-ne i molt (i no ho dic per fer la pilota) per mirar-ho cas per cas, i més considerant que ser habitual en aquest fòrum és sinònim de notorietat, de manera que qualsevol que passi sovint per aquí per dir-hi la seva ha deixat prou clar les seves intencions.

Pel que fa a la designació com a "habitual", seguint aquest procediment "personalitzat", crec que un instrument útil podrien ser MPs mitjançant els quals es notifiqui a l'interessat que hi ha una votació en curs sobre un tema determinat, o bé, si els recursos ho permeten, crear una àrea restringida per als usuaris qualificats.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 09/05/2007 1:01

Guigui ha escrit:apel·laria al sentit comú dels administradors, que han demostrat tenir-ne i molt (i no ho dic per fer la pilota) per mirar-ho cas per cas,
Ens hem de guiar per criteris objectius, no pas subjectius. Si es fa objectivament, està clar qui és habitual i qui no. Si ho fem de manera subjectiva, sempre hi haurà aquell "i per què jo no?", perquè cada persona ho veurà d'una manera diferent.
Guigui ha escrit:, si els recursos ho permeten, crear una àrea restringida per als usuaris qualificats.
Els recursos ho permeten.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 09/05/2007 1:08

wefer ha escrit:Ens hem de guiar per criteris objectius, no pas subjectius. Si es fa objectivament, està clar qui és habitual i qui no. Si ho fem de manera subjectiva, sempre hi haurà aquell "i per què jo no?", perquè cada persona ho veurà d'una manera diferent.
En això et dono la raó, ja que seria una manera més simple de gestionar-ho tot. Doncs molt bé, modifico la meva proposta inicial i, pensant en el terme "habitual", posaria una combinació de criteris: antiguitat i mitjana diària de missatges. I aquí ja poso unes xifres susceptibles de subhasta: 1 any, 1 missatge/dia.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 09/05/2007 1:36

Per a mi una persona habitual al forum, com ja ho diu el seu nom és una persona que molt sovint participa aportan idees, opinions o bé noticies i realment es nota que en sap del tema (que no parla per parlar i es queixa per parlar també). No fa falta amb un missatge diari i un any d'antiguitat. Si a una persona li agrada molt el tema i es veu amb ganes de participar en un moment es pot convertir en una persona habitual. Potser serien els 20 o 30 primers usuaris que han ficat més missatges i al major nombre de seccions


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 09/05/2007 9:02

Algun publicat en els últims 6 mesos. Això em sembla prou raonable; 6 mesos o més sense tenir ganes d'expressar cap opinió és més simptomàtic de no tenir interès en el fòrum, que el nombre de missatges. Perquè algú pot haver escrit, per exemple, 75 o 125 missatges, i que cadascun d'aquests sigui molt més valuós que 100 o 200 dels que hagi escrit jo (que és el més probable)

Per tant, he votat "Algun missatge en els últims 6 mesos + 50 missatges escrits", ja que aquest era el llistó més baix possible dins de la categoria de participants de l'últim semestre.

Tanmateix, em sembla una mica precipitat que estiguem prenent certes decisions (vinculants pel futur del fòrum? i en un termini de 24 hores?) en base a l'opinió de 27 persones (les que han votat a la primera enquesta) i a un nombre que imagino no gaire superior en aquesta segona (seria estrany que interessés molt més definir el límit d' "usuari habitual", que votar per la pròpia constitució d'aquesta categoria, com es feia a l'altre enquesta)

Ja sé que cal formar aquest comitè d'1-2 persones per a la reunió amb en Patiño com abans millor, però no sé... Tot plegat, molt precipitat.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 09/05/2007 9:23

Jo he votat altres per les mateixes raons que en Denisuko.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 09/05/2007 9:58

Fran-Ikarus ha escrit:Tanmateix, em sembla una mica precipitat que estiguem prenent certes decisions (vinculants pel futur del fòrum? i en un termini de 24 hores?) en base a l'opinió de 27 persones (les que han votat a la primera enquesta)
Ja sé que cal formar aquest comitè d'1-2 persones per a la reunió amb en Patiño com abans millor, però no sé... Tot plegat, molt precipitat.
Com bé dius ho necessitem ràpid per un fet concret, i a això no s'hi pot fer res.
En el futur proper, podem tornar a redefinir els termes basant-nos en el funcionament que hagi tingut auesta primera decisió.
Igualment, 27 usuaris semblen prous ja que no crec que hi hagi massa més gent dels que podríem considerar "habituals". Hi ha molta gent que entra de tant en tant, a llegir... però habituals lligats al fòrum, pocs. Això passa a totes les associacions, grups, etc. A més, tothom ha tingut oportunitat de votar, i qui no ho ha fet és perquè no li ha interessat. No podem obligar la gent a que voti.
Denisuko ha escrit:No fa falta amb un missatge diari i un any d'antiguitat. Si a una persona li agrada molt el tema i es veu amb ganes de participar en un moment es pot convertir en una persona habitual
Repeteixo: i qui decideix? Els administradors? Els propis usuaris? Basant-se en criteris subjectius i arbitraris? Sense un criteri objectiu, no anirem enlloc i tot seran malentesos.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 09/05/2007 10:15

Jo porto prop de 1300 missatges, la majoria en els últims sis mesos, i és ben evident que no sóc apropiat per formar part de cap comité. Per tant, aquests barems no serveixen. Si voleu donar punts als usuaris com si es tractés d'un joc de rol, endavant, però per coses més serioses em temo que sí que s'ha de ser subjectiu, com s'ha fet sempre a tot arreu.

De totes maneres, com que això no és més que un fòrum d'accès públic sense entitat jurídica, m'és ben igual qui el representi, ja que, a efectes pràctics, aquesta representació no significa res.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 09/05/2007 10:21

wefer ha escrit:Repeteixo: i qui decideix? Els administradors? Els propis usuaris? Basant-se en criteris subjectius i arbitraris? Sense un criteri objectiu, no anirem enlloc i tot seran malentesos.
Depén del cas. Jo insisteixo: pel cas concret de triar la representació fotracatera per parlar amb en Patiño, sí. El millor és que els triis tu, en funció de criteris que seran inevitablement subjectius (els teus) però estic segur de que no pas arbitraris, perquè tu no ho ets gens, d'arbitrari. Ets la persona més indicada, en aquest cas, per triar la delegació. Per motius varis, entre els quals hi ha el fet de que has liderat la, diguem, "execució de la campanya del 1000" (i la de les baranes de Metro), tot sent l'encarregat de donar forma a les respectives cartes, enviar-les, etc.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimecres 09/05/2007 10:31

Totalment d'acord amb Fran.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 09/05/2007 11:12

Ull, que tot i que he continuat opinant sobre el que em semblava més apropiat per aquest cas (ja que s'ha tret a colació, i en Platanito ha afegit una aportació en el seu estil característic ;) però prou encertada al meu parer), assumeixo que s'ha optat per fer la votació, i de fet per aquesta ja m'he pronunciat (algun missatge en l'últim semestre i més de 50, etc.). "Quicir" que ja sé que ara hem d'anar per feina i si de cas ja tindrem temps, missatges i paciència per parlar-ne més profundament de cara a d'altres objectius.

Per cert, si en faristol portava menys de 200 missatges, i probablement passarà la barrera durant aquests dies (en bona part degut a les converses sobre el tema que ens ocupa), suposant que sortís guanyadora una opció que poses el límit d' "habitualitat" en 200 missatges... l'hauríem d'incloure, o no? :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 09/05/2007 11:38

Fran-Ikarus ha escrit:en Platanito ha afegit una aportació en el seu estil característic ;) però prou encertada al meu parer

[...]

en faristol portava menys de 200 missatges, i probablement passarà la barrera durant aquests dies (en bona part degut a les converses sobre el tema que ens ocupa), suposant que sortís guanyadora una opció que poses el límit d' "habitualitat" en 200 missatges... l'hauríem d'incloure, o no? :D
Gràcies per la part que em toca!

Sobre l'altre tema (i que en Faristol no es pensi que és una indirecta contra ell, perquè no és la meva intenció), és ben cert que hi ha usuaris que escriuen molt però no aporten res, com és el meu cas des de fa alguns mesos, com era el cas d'algun mític preguntón o fins i tot hàbils generadors de polèmiques com algú que celebrava el seu sant envoltat de llibres i roses. Trobo molt injust que gent que ha inflat el seu expedient amb aire passi pel davant d'altres que porten menys temps però estan demostrant una gran capacitat i fent aportacions que no sempre provenen de l'àmbit professional, sino de la dedicació personal.

Quan es tracta de triar un representant polític o sindical no es fa per antiguitat, ni per edat, sino que es presenten candidatures i la gent vota, en secret o a mà alçada.

En tot cas, i per tancar la polèmica, el millor seria veure dues llistes de entre cinc i deu persones, l'una objectiva i matemàtica com proposa en Wefer, i l'altra totalment subjectiva partint del fil on ja se n'havia començat a parlar. Votem les dues llistes, i que en funció del suport popular es triï el primer de cadascuna o els dos més votats d'entre ambdues llistes.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 09/05/2007 11:44

normalment no s'ha d'escollir entre uns candidats que s'han presentat voluntàriament?


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimecres 09/05/2007 11:50

Que consti que no estic "inflant" el meu expedient de misatges, ja que quan es va decidir aquest tema jo no portava la quantitat proposada i crec que no seria correcte, si m'interessa el tema es per que crec que es poden aconseguir coses (de tant en quant va be ser una mica optimista) i crec mes en el consens i fer les coses ben fetes que amb els protagonismes esterils.

No m'ho prenc malament ni veig cap "indirecta" platanito : ;) cadascu crec que es lliure de dir el que pensa amb correció i arguments i si el mistage aporta coses millor, i si no com a minim aporta caliu i participació al forum i el fa actiu, que nomes misatges amb "contingut" també seria forÇA aburrit, una mica de tot, com a la vida, amb equilibri es el mes beneficios.
Mortadel·lo ha escrit:normalment no s'ha d'escollir entre uns candidats que s'han presentat voluntàriament?
Suposo que qui surti escollit es per que vol o si ha presentat per ser-ho.

Jo crec que una de les dues persones ha de ser un administrador d'aquest forum i l'altre algu que aquest coneixi i tingui tracte ja que han de fer equip, si l'administrador del forum i l'altre persona no es coneixen o no tenen "sintonia" la cosa pot ser desatrossa encara que la persona sigui escollida democraticament, per aixo crec que les persones escollides han de tindre tracte entre elles.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 09/05/2007 12:58

A veure :roll:
Aquest fil és per decidir què considerem com usuaris habituals del fòrum. Res més!!!!!!
:aaa :aaa :aaa
:topic



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 09/05/2007 13:13

wefer ha escrit:Aquest fil és per decidir què considerem com usuaris habituals del fòrum. Res més!!!!!!
Bé, això que dius és molt subjectiu...

:martell1


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 09/05/2007 13:16

Hola!

Molt em temo que la consideració d'habitual del FoTraCat és molt subjectiva... :|

Però jo no se què fotem fent tot això (que estem perdent temps) si ja hem decidit que el Marçal/María José+Lluís són la comissió idònia. ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 09/05/2007 13:23

JaMiRo! ha escrit:Però jo no se què fotem fent tot això (que estem perdent temps) si ja hem decidit que el Marçal/María José+Lluís són la comissió idònia. ;)
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Però tant costa entendre això dels usuaris "habituals" i que no és només per una comissió, ni una reunió, ni pels 1000 ni res d'això!!!!
JaMiRo! ha escrit:ja hem decidit que el Marçal/María José+Lluís són la comissió idònia. ;)
Que jo sàpiga, no s'ha decidit res d'això.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 09/05/2007 13:38

:llengua

Tú mateix Marçal, però més o menys la comissió s'havia conformat d'aquesta manera...

:roll:

:D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Bloquejat

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”