Trobada gelidencoGuardabarrera

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 27/05/2007 12:40

Jo també m'apunto

liniadelRipollés
metring
Pere
josep_serre
UT596001
Jordilar

I espero que no tinguem problemes amb el Guardabarrera.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Diumenge 27/05/2007 14:12

Jo treballo per variar.

Ara, us heu plantejat de parlar prèviament amb el guardabarreres de torn? Com sigui tant burro com el que em vaig trobar jo quan hi vaig anar l'estiu passat...


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 27/05/2007 15:55

Jo m'apunto, però ens trobarem a Martorell Central / Martorell Adif. Vull fer alguna de les meves :D



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 27/05/2007 15:56

Del tema SAnt Sadurní en podríem parlar i molt en el viatge, no sé si a Gelida queda algú dels que conec jo.
UT596001 ha escrit:
josep_serre ha escrit:Queda confirmada la meva assistència, i estic pensant en què passarà quan comprem a Gelida tots els bitllets a Roda de Mar.
Mentre no posin tantes pegues com quan jo divendres passat vaig comprar un bitllet a Torredembarra amb carnet Jove a Sant Sadurní... :D


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 28/05/2007 22:40

Fins ara:

liniadelRipollés
metring
Pere
josep_serre
UT596001
Jordilar
entfe001

Caldrà establir com ho farem per veure les noves estacions de FGC.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 29/05/2007 10:18

metring ha escrit: Caldrà establir com ho farem per veure les noves estacions de FGC.
Fàcil. Lloc de trobada: vestíbul d'EUROPALFIRA. D'allà FGC fins a Martorell Central, canvi de zona amb llarguíssim enllaç a peu de dos minuts a pas lleuger, i C4 fins a Gelida.

He ficat el nom de l'estació perquè es vegi clarament que es tracta d'una paraula única amb una "L" al mig. No voldria pensar que l'ATM permet ficar caracters no llegibles als noms de les estacions!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 743
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 29/05/2007 19:28

liniadelRipollés ha escrit:Recordeu que queden DOS passos a nivell guardats a tot l'Estat, el de León i el de Roda. El de Lleó s'elimina i quin quedarà? el nostre.
Jo conec el dos passos a nivell. Us poso una foto del pas a nivell de Lleó, que com dius s´eliminarà en breu perquè el nou traçat ferroviari en aquesta ciutat serà en soterrani, amb l´arribada de l´AVE torracollons...

Salutacions.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dimarts 29/05/2007 22:18

Em puc lliurar de la feina i m'apunto ;)

liniadelRipollés
metring
Pere
josep_serre
UT596001
Jordilar
entfe001
Watermark



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 30/05/2007 18:38

2 de juny 2007

Trobada: Plaça Espanya FGC, davant MAE 13

Hora de trobada: 10.00
Sortida 10:06 cap a Europa-Fira

Sortida Europa-Fira a les 10:28

Arribada a Martorell-Central

enllaç amb Renfe

11:56 sortida Arribada a Gelida a les 12:01

continuem amb plànning preestablert.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 30/05/2007 20:23

Una pregunta: d'Europa / Fira, sortirem de la zona de les cancel·ladores, o es pot picar una T-10 de 3 zones directament des d'on sortim (en el meu cas, Barcelona), per arribar a Gelida?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 30/05/2007 20:35

Jo picaria una d'una zona i la primera cancel.lació de tres zones a Europa (també per qüestions de temps de validesa)
metring ha escrit:Una pregunta: d'Europa / Fira, sortirem de la zona de les cancel·ladores, o es pot picar una T-10 de 3 zones directament des d'on sortim (en el meu cas, Barcelona), per arribar a Gelida?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 30/05/2007 20:37

Val, perfecte, gràcies. Així tindrem més temps i tot de mirar pam a pam les estacions :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 31/05/2007 20:46

RECORDEU i ASSUMIU els CANVIS DE PLANIFICACIO EXPOSATS.

Trobada 10:00 Plaça Espanya FGC , MAE 13.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 01/06/2007 15:37

Hola:

Tinc assumit l'horari, el que pasa és que quan tornem de Roda de Mar, jo aniré a La Pobla de Segur, on la les 22:00 en pasaran a recollir els meus pares. Tinc un enllaç de 6min:? a Sant Vicens de Calders amb el CEX que va a Lleida i allà un enllaç de 17min amb l'ultim tren a La Pobla. Espero no perdre l'enllaç a San Vicens, doncs no hi ha cap altre convinació per estar a lleida a les 20:00.

Així, quedem a les 10:00 a Pl Espanya, normalment.

PD: El tema del dinar? Restaurant, entrepans fets de casa?

Salut,



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 01/06/2007 19:13

Jordilar ha escrit:Tinc assumit l'horari, el que pasa és que quan tornem de Roda de Mar, jo aniré a La Pobla de Segur, on la les 22:00 en pasaran a recollir els meus pares. Tinc un enllaç de 6min:? a Sant Vicens de Calders amb el CEX que va a Lleida i allà un enllaç de 17min amb l'ultim tren a La Pobla. Espero no perdre l'enllaç a San Vicens, doncs no hi ha cap altre convinació per estar a lleida a les 20:00.
Pots tornar enrere amb el mateix regional que agafarem fins a Sant Vicenç de Calders per agafar el teu tren a Lleida a l'estació de Picamoixons, on el marge és d'un quart d'hora.

Pel que fa a mi, per ser a Espanya a les deu del matí hauria de sortir de Girona amb l'exprés de dos quarts de vuit, cosa que em fa una miiiiica de mandra. Tot i que ja havia dit que volia fer una de les meves que al final no faré, igualment ens trobarem a Martorell Adif on hi arribaré amb el rodalies anterior al que segueix cap a Gelida (això si no se'm creuen els cables i vaig via Rubí :D)

P.S: Em vendran a Roda un bitllet directe a Girona? :D



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 01/06/2007 21:05

A Roda de Mar no hi ha taquilla.

Respecte el meu tema, no ho havia pensat que la llençadora tornava a sortir cap a Picamoixons. Així si perdo l'enllaç a Sant Vicens, el puc fer a Picamoixons.

Salut,



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 01/06/2007 21:27

entfe001 ha escrit:[
P.S: Em vendran a Roda un bitllet directe a Girona? :D
No, només en venen a Barcelona i alguna destinació més comuna, tots amb data 31.DES.07 i cancel.lats amb un tampó manual posant data real d'expendició.
Això sempre que la taquilla estigui oberta.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 01/06/2007 21:42

liniadelRipollés ha escrit:
entfe001 ha escrit:P.S: Em vendran a Roda un bitllet directe a Girona? :D
No, només en venen a Barcelona i alguna destinació més comuna, tots amb data 31.DES.07 i cancel.lats amb un tampó manual posant data real d'expendició.
Això sempre que la taquilla estigui oberta.
:'(
Doncs així el demanaré a Sant Vicenç de Calders i allà bitllet a Maçanet (no seria el primer que demano allà 8-))



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 01/06/2007 21:46

Roda de Mar encara venia bitllet edmonson de cartró allà pel 1992...per cert, els que ven ara són tèrmics emesos a Tarragona.
entfe001 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:
entfe001 ha escrit:P.S: Em vendran a Roda un bitllet directe a Girona? :D
No, només en venen a Barcelona i alguna destinació més comuna, tots amb data 31.DES.07 i cancel.lats amb un tampó manual posant data real d'expendició.
Això sempre que la taquilla estigui oberta.
:'(
Doncs així el demanaré a Sant Vicenç de Calders i allà bitllet a Maçanet (no seria el primer que demano allà 8-))


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 01/06/2007 21:50

liniadelRipollés ha escrit:Roda de Mar encara venia bitllet edmonson de cartró allà pel 1992...per cert, els que ven ara són tèrmics emesos a Tarragona.
Uix... ja em farà angúnia tenir un Girona - Gelida tèrmic (que hauré de compensar amb un Gelida - Girona amb impressió matricial :D)



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”