Saló de l'Automòbil

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Us interessa el Saló de l'Automòbil?

Sí, m'interessa moltíssim.
11
52%
No, no hi veig res d'interessant.
10
48%
 
Vots totals: 21
Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dilluns 18/06/2007 12:57

wefer ha escrit:Exacte faristol, l'has clavat.
Tot sembla igual cada any però com més forçat, no sé com explicar-ho. És exacte això que dius que ocupa l'espai de sempre, el "que toca", quan la potència d'aquest saló ja no és el que era.
Només un exemple: Porsche, BMW, Jaguar i Mitsubishi aquesta edició, senzillament, ni s'han dignat a presentar-se al Saló. Ferrari i Rolls Royce tenien una presència patètica, i les generalistes es veia que tampoc feien els esforços d'altres anys.
Força decebedor. Un altre esdeveniment que anys enrera representava un gran motor econòmic per BCN i que poc a poc es va perdent arrasat per la potència d'altres ciutats.
Tant de bo m'equivoqui.
Estic totalment d'acord. És que sembla el mateix saló de fà 8 anys. I encara que sembli que està tot l'espai repartit, la realitat és la contraria. Antigament tot el palau 4 estaba ocupat amb accessoris i aquest any estaba buit, hi havia els camions i les motos (que se'n van anar a un saló propi del que no parla ningú) i un ambient de vitalitat que ja no es veu, la sensació que dóna és totalment d'inèrcia. De fet, les coses no han d'anar molt fines al sector perquè vaig preguntar preus per un parell de cotxes (Fiat Punto i Alfa 147) i em van donar preus "de derribo"
I a mi també em va passar, els cotxes que em van emocionar de debò van ser el Lancia Rally i el Seat 600.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 18/06/2007 13:26

A mi les marques que m'emocionen de debó són Chiruca, Bestard, Boreal, Salomon... Però també Siemens, Alstom o (ejem) Caf.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”