Samarretes FTC 2008: Comiat 1000-1100 (entrega 12 juliol)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

A on fem la trobada del dia 12 de juliol?

A l'orxateria Sirvent, el clàssic
11
79%
A la Granja Viader
3
21%
Al Hard Rock Cafe :-)
0
No hi ha cap vot
Altres ( especificar )
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 14
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 31/07/2007 0:28

Tornem a provar...

Què algú em pot dir l'adreça d'on es van fer les anteriors samarretes?

IF algú em diu l'adreça
THEN demà hi aniré a preguntar
ELSE au revoir que dijo Voltaire perquè de dimecres a dissabte ja estic ocupadíssim


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dissabte 18/08/2007 18:33

Aquestes semarretes, és farán, ... o no.

Si és fan, ... eu pensat el color de fons?

Proposso :

Els nois (talla petita) color "Blau cel"

Les noies (talla normal) "Rosa"

La resta (talles grans i molt grans) "Blau electric"

:plas :plas anim doneuvos pressa, ..... :D

Estarán per cap d'Any MMVIII ?


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dimarts 21/08/2007 12:57

Apunteu una semarreta per a mi tambeeeee!!! tots 2 dissenys em semblen xulíssims!!!

com que pel que he vist no se sap re de quan/com/on estampar-la no demano talla:P puc intentar preguntar on es van fer i el cost de les semarretes del meu curs de la uni (fa 2 anys), van quedar força bé pel meu gust, i l'estampat encara aguanta i això que me la poso sovint!!!

Avanço això sí que crec recordar que era per Mataró, perquè qui es va encarregar del tema vivia pel Maresme....crec.........

Curiositat...de quin preu estariem parlant?...Si em dieu 40€ borreu la meva! :P xD



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 21/08/2007 14:11

Crec recordar que les samarretes del nen punki van sortir per uns 20 €.

Endavant amb les pesquises. Jo no entenc, però, per què no estem preguntant allà on vam fer les del nen punki :?:


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 31/08/2007 21:44

He trobat aquesta dreça, http://www.salvadorserra.com i per contactar : marketing@salvadorserra.com

Les Semarretes, el tamany i la qualitat (solament cotò, tenyit o no) la tenim de possar nosaltres, ... el disseny del gravat també, preu 1 samarreta = 10€

i a partir de 10 minim 8 € i també a concretar, ...

Fran-Ikarus ha escrit:Crec recordar que les samarretes del nen punki van sortir per uns 20 €.

Endavant amb les pesquises. Jo no entenc, però, per què no estem preguntant allà on vam fer les del nen punki :?:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Divendres 31/08/2007 22:00

Mireu a:

http://www.ecamisetas.com/


No tinc comissió, però així per damunt sembla que podriem fer MOOOOOLTS disenys i coses ferroviàries a bon preu.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dissabte 01/09/2007 20:54

megapauer ha escrit:
No tinc comissió, però així per damunt sembla que podriem fer MOOOOOLTS

disenys i coses ferroviàries a bon preu.
Les semarretes, teixit base, son de bona qualitat?

O bo te cap importància, ....

8-)


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Diumenge 16/09/2007 18:14

Ja faig presentar el prototip de samarreta a les seves exelencies, els honorables administradors del Forum del Transport Català Wefer i Metring a mes de al el participant que tot hi el seu nick encara no ha sigut desballestat ni ha acabat tirat a Ocsal :xiuxiu


He trobat una tenda a la diagonal, propr de la illa on pot sortir bastant be de preu la cosa. Puc portar una mostra de qualitat amb una samarreta que porta el bibuix de la sagrada familia que faig fer quant encara als todo a 100 es pagaba amb monedes de 100.


Tornare a pasarme per aquesta tenda , igual ja a aquestes alçades s'hauria d'incluir un 1100 a la samarreta.


Tenint en compte que encara no veig samarretes de comiat dels 300 tenim per a rato amb els 1000 :cunao



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 19/09/2007 12:23

Sí, per sort el meu nick, no me l'han desballestat, numes ens faltaria això, per sort no ha pasat, NI pasarà!

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 24/09/2007 10:14

En Mortadel·lo em va dir que les va fer en una botiga d'Aribau, entre Gran Via i Diputació. Finalment no he pogut anar-hi, encara, però si algú pogués fer-ho, si més no, es podria comparar el preu amb el de la botiga que ha trobat el Sigfrid.

Val a dir, però, que la qualitat hauria de jugar un paper important (si han de ser pitjors que les del nen punki a canvi de ser més barates, jo tiraria per la qualitat)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 16/01/2008 11:36

Vull aconseguir que fem les samarretes pel juny.

Us pot semblar xocant que en parli ara, però tots hem comprovat que s'ha de fer amb temps si es vol fer.

Jo m'ofereixo per a fer de "Mortadel·lo" (el que ell va fer per a les samarretes del nen punki, pel que fa a control de comandes, comanda a la botiga, pagament previ i distribució) si algú es compromet a "rematar" la tasca de confecció del model.

La persona indicada és el Sigfrid. De fet, el model existent ja era bo. Només que ara ha de reflectir el comiat a tot un tipus de tren (és obvi que els trens formats pels cotxes 1001 a 1208, amb l'afegit dels remolcs respectius, formen un tipus amb tots els subtipus que volgueu)

Llavors, caldria canviar, al dibuix, la data 2007 per 2008, y mirar que, d'alguna manera, en comptes de "sèrie 1000", representi tant als 1000 com als 1100.

Una cosa que se m'acudeix és canviar això de "sèrie 1000" per la reproducció dues plaques de les que portaven a dins, abans de la reforma, que bàsicament és fer un rectangle, trobar el tipus de lletra adient, i posar en una "M-1001" i en una altra "M-1208", i entre totes dues, fer un efecte d'aquests de "més fulls"... No sé si enteneu el que vull dir.

És a dir, no recarregar pas la samarreta amb "Sèrie 1000 i Sèrie 1100" (perquè tocaria afegir 1300 i 1400) sinó dir el mateix, però amb els símbols justos i necessaris.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 16/01/2008 13:50

els 1400 es mereixen la seva pròpia samarreta :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Divendres 18/01/2008 19:28

Bueno, ja en parlarem de diferents propostes. Perque hi surtin dos trens a una samarreta no pasara res suposso.

Ya intercamviem idees a la trobada 1100era.


Salutations



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 19/01/2008 11:13

No facis cas al Mortadel·lo, Sigfrid, què no el coneixes, ja? :)

De fet els 1400 i els 1300 es mereixerien una motxilleta :bleah


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dissabte 19/01/2008 16:45

:D

Una gorra que tingues dues plaques (una de 1000 i una de 1100) apuntant a la imatge central d'una testera tampoco seria mala idea oi? :P

Uniformes Fotracatenses 2008: Samarretes de Tenfe Rodalies, pins de AVE pel litoral, samarreta 1000-1100 amb moxileta 1300-1400 complementada amb una gorra o del comiat dels 1000 o si ve de gust, del comiat de les 9000 :twisted:

Si aixo tingues exit podriem probar amb elements d'escritori.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 19/01/2008 16:50

sigfrid440s ha escrit::D

Una gorra que tingues dues plaques (una de 1000 i una de 1100) apuntant a la imatge central d'una testera tampoco seria mala idea oi? :P

Uniformes Fotracatenses 2008: Samarretes de Tenfe Rodalies, pins de AVE pel litoral, samarreta 1000-1100 amb moxileta 1300-1400 complementada amb una gorra o del comiat dels 1000 o si ve de gust, del comiat de les 9000 :twisted:

Si aixo tingues exit podriem probar amb elements d'escritori.
:referee :twisted:



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 13/03/2008 17:52

Ara que s'acosta el bon temps, i les vacances, algú tindria temps durant aquesta setmana vinent de mirar preus/qualitats en botigues diferentes?

Jo és que marxo a fora pràcticament tota la setmana...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 16/03/2008 14:42

Ei, què no érem un fòrum col·laboratiu? :x

El disseny quasi-definitiu (pendent d'adaptar a la realitat comú dels 1000-1100 i de l'any actual) del Sigfrid és fantàstic, i estic segur de que a molts de vosaltres us agrada i esteu desitjant que es duguin a terme les samarretes.

Però... sense completar aquest primer pas de trobar pressupostos seriosos, no podrem fer la resta!

Jo miraré de treure una estona de dilluns (la resta de la Setmana Santa marxo a fora) per mirar en la botiga que havíem dit, però... ostres, algú més es podia moure, no? :nose


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 17/03/2008 11:59

Miraré què trobo per Girona.

Però si les fem aquí dalt, les reparteixo aquí dalt :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 30/03/2008 11:07

Doncs no sé jo si ens sortiria a compte, a molts... Caldria una bona motivació per anar fins a Girona ;)

Au, ningú no s'anima? Ara començarà el bon temps, i aquest cop sí que podríem utilitzar-les el dia del comiat definitiu (si és que hi ha comiat definitiu publicat)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”