Tren Groc d'estiu

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Tren Groc d'estiu

Entrada Autor: Pere » Diumenge 08/07/2007 15:19

Voldria proposar una trobada aquest estiu per fer la volta amb el tren groc.
Remenant horaris, la volta sencera només es pot fer : aquest mes de juliol i ha de ser en dissabte donat que el primer Regional Barcelona-Cervera nomes circula dissabtes i diumenges, i el TER Cervera-Perpinyà no circula els diumenges.
També he contemplat l'opció de fer el viatge en sentit invers, és a dir, Barcelona-la Tor de Querol-Vilafranca-Perpinyà-Portbou, però no s'arriba a enllaçar amb l'últim tren que arriba a Portbou.
Proposaria les dates del 21 o el 28 de juliol. (ambdos dies són dissabtes)

HORARIS

-REGIONAL Barcelona-Cervera :
06:55 BCN-Sants.
07:00 BCN-Pg de Gràcia.
07:03 BCN-El Clot Aragó.
07:07 BCN-Sant Andreu Comtal.
07:23 Granollers Centre.
08:28 Girona.
09:26 Cervera de la Marenda.

-TER Cervera-Perpinyà :
10:43 Cervera
11:18 Perpinyà

-TER Perpinyà-Vilafranca del Conflent :
12:11 Perpinyà
13:09 Vilafranca del Conflent.

-TER o tren groc Vilafranca del Confent - la Tor de Querol :
13:35 Vilafranca del Conflent
16:55 la Tor de Querol

-RODALIES internacional la Tor de Querol-l'Hospitalet de Llobregat. (*)
18:54 la Tor de Querol.
19:00 Puigcerdà.
19:54 Ribes de Freser.
20:34 Ripoll.
21:10 Vic.
21:54 Granollers-Canovelles.
22:18 Montcada-Bifurcació.
22:24 BCN-Sant Andreu Arenal
22:30 BCN-Arc de Triomf
22:33 BCN-Plaça de Catalunya
22:38 BCN-Sants
22:45 l'Hospitalet de Llobregat.

(*) Recordar que en el trajecte Ribes de Freser-Ripoll del tren La Tor de Querol-l'Hospitalet de Llobregat hi ha transbordament per carretera per obres de millora de la via

PREUS

-Tarifa general
Barcelona-Cervera de la Marenda : 09,25€.
Bitllet directe Cervera de la Marenda-La Tor de Querol via Vilafranca del Conflent: 26,60 €
La Tor de Querol-Barcelona : 7,95 €
TOTAL: 43,75 €

-Tarifa Carnet Jove pels trajectes de Renfe i decouvèrte pels trajectes de la SNCF (fins als 25 anys) :
Barcelona-Cervera de la Marenda : 07,40 €
Bitllet directe Cervera de la Marenda - La Tor de Querol via Vilafranca del Conflent: 20,00 €
La Tor de Querol-Barcelona : 06,60
TOTAL : 33,40 €

Què us sembla el viatjet ? Qui hi estaria interessat ?
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 08/07/2007 16:09, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 08/07/2007 15:25

Jo estic interessat, però depenent del dia podré o no podré.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 08/07/2007 15:38

M'agradaria apuntar-m'hi però no sé si per dates em serà possible... :roll:



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 08/07/2007 17:04

Depenent del dia, ja es veurà que puc fer.

Prefereixo el 28 de juliol, però no puc assegurar hores d'ara anar.

CATACRIC CATACROC EL TREN GROC CATACRIC CATACROC
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 08/07/2007 20:50, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 08/07/2007 17:57

A mi potser em podria interessar, però el cap de setmana del 21 no estic per aquí i el següent no ho sé del cert...



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 08/07/2007 18:13

Suposo que hi podria anar. De pas, faria les primeres fotos "serioses" amb la meva nova càmera :D



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 08/07/2007 18:50

orique ha escrit:Suposo que hi podria anar. De pas, faria les primeres fotos "serioses" amb la meva nova càmera :D
El meu planning també seria el mateix, ja que de França amb la càmera nova (com la teva però -10) només tinc fotos serioses d'un automotor a Millau ...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 08/07/2007 20:12

Mmm...el tren groc de les 13.35 no era aquell que a Font-Romeu i a Mont-lluís tenia enllaç amb l'autobus que proseguia viatge fins a Latour? És que quan el vam agafar l'any passat se'm va quedar una espina clavada (vaig fer una captura d'audio del bus però l'MP3 es va morir mentre creuavem la frontera amb la 440R i no he pogut recuperar els audios), i m'agradaria tornar-lo a agafar. Lamentablement la meva situació econòmica és més precària que de costum (que ja és dir) i no m'ho puc permetre, almenys no aquest any. I si no hi ha autobús, una mica més de motiu per no anar-hi (quan m'hagi tret l'espina aleshores ja no em farà res xD)...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 08/07/2007 21:18

Espero que sigui el recorregut 100% Tren Groc i que no hi hagi ni autocars ni Stadlers pel mig.

De totes formes, el TER Perpignyà - Vilafranca de Conflent és fet amb autocar, així ja tindràs múscia celestial.

Ah, i jo també m'apunto.-

Salut,



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 08/07/2007 22:20

Pere ha escrit: Remenant horaris, la volta sencera només es pot fer : aquest mes de juliol i ha de ser en dissabte donat que el primer Regional Barcelona-Cervera nomes circula dissabtes i diumenges, i el TER Cervera-Perpinyà no circula els diumenges.
Perdó que em fiqui on no em demanin,peró el primer regional circula diariament.El que passa és que els dissabtes fa menys parades i arriba a les 9.26,mentre que la resta de dies s'atura a totes les estacions i arriba 10 minuts mès tard,a les 9.36.
Ho pots comprobar al fulletò d'horaris de 'Mitjà Distància',de la línia de Girona ;)
Demano 1000 disculpes a on no m'haig de ficar. :'(



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 08/07/2007 22:40

Mako448 ha escrit:
Pere ha escrit: Remenant horaris, la volta sencera només es pot fer : aquest mes de juliol i ha de ser en dissabte donat que el primer Regional Barcelona-Cervera nomes circula dissabtes i diumenges, i el TER Cervera-Perpinyà no circula els diumenges.
Perdó que em fiqui on no em demanin,peró el primer regional circula diariament.El que passa és que els dissabtes fa menys parades i arriba a les 9.26,mentre que la resta de dies s'atura a totes les estacions i arriba 10 minuts mès tard,a les 9.36.
Ho pots comprobar al fulletò d'horaris de 'Mitjà Distància',de la línia de Girona ;)
Demano 1000 disculpes a on no m'haig de ficar. :'(
Tranquil, no cal que demanis disculples per això, i sí, tens raó.
Als horaris posa que sí que circula els diumenges i al llegir això m'he pensat que només circulava els diumenges.
Ara qui demana les disculpes sóc jo. ;)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 08/07/2007 22:51

aarongilp ha escrit:Mmm...el tren groc de les 13.35 no era aquell que a Font-Romeu i a Mont-lluís tenia enllaç amb l'autobus que proseguia viatge fins a Latour? És que quan el vam agafar l'any passat se'm va quedar una espina clavada (vaig fer una captura d'audio del bus però l'MP3 es va morir mentre creuavem la frontera amb la 440R i no he pogut recuperar els audios), i m'agradaria tornar-lo a agafar. Lamentablement la meva situació econòmica és més precària que de costum (que ja és dir) i no m'ho puc permetre, almenys no aquest any. I si no hi ha autobús, una mica més de motiu per no anar-hi (quan m'hagi tret l'espina aleshores ja no em farà res xD)...
A l'estiu crec que es fa tot amb tren.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 08/07/2007 22:55

Jordilar ha escrit:De totes formes, el TER Perpignyà - Vilafranca de Conflent és fet amb autocar, així ja tindràs múscia celestial.
Els caps de setmana és en tren tot, res d'autocars.

Per cert, un altre que s'apunta :D



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 08/07/2007 23:05

Senyors, no siguem mandrosos, i fem llista :P :

Codi: Selecciona’ls tots

Usuari                 Disponibilitat          Preferència de dates
====================================================================
Pere                   total
U-Bahn                 depèn del dia
Trenscat               depèn del dia
liniadelRipollés       depèn del dia           28 de juliol
aim                    potser el 28 de juliol
orique                 total
Jordilar               total?
UT596001               total?



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 08/07/2007 23:17

Finalment el dia escollit serà el 28 donat que el 21 hi ha el sarau d'FGC.

Veure fil : http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=6188



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 08/07/2007 23:18

Jo també hi vaig.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 08/07/2007 23:20

Jordilar ha escrit:De totes formes, el TER Perpignyà - Vilafranca de Conflent és fet amb autocar, així ja tindràs múscia celestial.
Potser m'equivoco, però diria que ja fa mesos que es va reobrir al transit ferroviari aquest tram (a no ser que l'hagin tornat a tancar). De totes formes, Transports Cerdans (els de Mont-lluís - Latour) fan servir Scanies, mentre que els de Perpignan - Villefranche són setres, crec (que també tenen el seu què). I em va quedar l'espina clavada amb el Scania...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 09/07/2007 0:35

Sí, el transit es va reobrir, però parcialment. Precisament l'ultima vegada que vaig estar a perpinya, cap al nadal, el tren que hem d'agafar es feia amb autocar mentrés que el següent era tren.

Salut,



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 09/07/2007 0:52

Jordilar ha escrit:Sí, el transit es va reobrir, però parcialment. Precisament l'ultima vegada que vaig estar a perpinya, cap al nadal, el tren que hem d'agafar es feia amb autocar mentrés que el següent era tren.

Salut,
Això és només de dilluns a divendres. Per cert, es fa en bus fins a Prades, crec, i d'allà en tren fins a Vilafranca.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 09/07/2007 0:52

Codi: Selecciona’ls tots

Usuari                 Disponibilitat          Preferència de dates
====================================================================
Pere                   total
U-Bahn                 depèn del dia
Trenscat               depèn del dia
liniadelRipollés       depèn del dia           28 de juliol
aim                    potser el 28 de juliol
orique                 total
Jordilar               total?
UT596001               total



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”