Excursió E4 + saló Ribes-Rialb-Queralbs

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 18/08/2007 14:36

Segons la normativa aplicada fins ara, els ferroviaris, ex-ferroviaris i altra gent del ram no tenen descompte en els trens de Ferrocarrils del Ripollés.

Es contactarà personalment amb els preapuntats per comunicar: itinerari, maniobres previstes, composició, preu, tipus de bitllet, dia i hora del viatge, en cas que FGC l'aprovi.

La substitució de la E4 per la E1 no donarà dret a cap bescanvi. :D



abegot ha escrit:Sobtadament, a mi el que interesa és el dinar "Comunitari" (tripero's).

Tindrem descompte?
liniadelRipollés ha escrit:La intenció seria un dissabte, amb connexió suficient amb Renfe, amb dinar de grup i intentaria negociar una visita a peu d'obres.

Calculeu cap a novembre.

Per dilluns neu a 2000 m i Vall de Núria sense llevaneus nova...
entfe001 ha escrit:El meu germà no hi està interessat. Pel que fa a mi, si és en feiner ha de ser abans de mitjan setembre.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 18/08/2007 16:01

Si és en dissabte puc donar per pràcticament confirmada la meva assistencia


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dissabte 18/08/2007 18:57

liniaRipolles escrigué
"Segons la normativa aplicada fins ara, els ferroviaris, ex-ferroviaris i altra gent del ram NO tenen descompte en els trens de Ferrocarrils del Ripollés. "
Si lleigiu bé, estic parlant de "MENJAR" (dinar, manduca, ,,, etz., etz.)

xD :D

Al Restaurant de Vall de Ribas, no crec que ens ho facin (el descompte), però hi han altres opcions, ..... :| ;) :oops: [/quote]


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 18/08/2007 19:02

les llenegues del Ripollès tindran descompte.
abegot ha escrit: liniaRipolles escrigué
"Segons la normativa aplicada fins ara, els ferroviaris, ex-ferroviaris i altra gent del ram NO tenen descompte en els trens de Ferrocarrils del Ripollés. "
Si lleigiu bé, estic parlant de "MENJAR" (dinar, manduca, ,,, etz., etz.)

xD :D

Al Restaurant de Vall de Ribas, no crec que ens ho facin (el descompte), però hi han altres opcions, ..... :| ;) :oops:
[/quote]


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 237

Entrada Autor: TramviaBlau » Dimecres 22/08/2007 14:12

EPPP!!!...jo també m´apunto si hi ha lloc i acompanyat de la xicota,.....en principi no tenim problemes de dates.....excepte per les del tren de la ARMF de Lleida que es fa a l´octubre i al Novembre



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 22/08/2007 20:21

liniadelRipollés ha escrit:Segons la normativa aplicada fins ara, els ferroviaris, ex-ferroviaris i altra gent del ram no tenen descompte en els trens de Ferrocarrils del Ripollés.
Ferrocarrils del Ripollés no forma part de l'agrupació FIP ;) ?


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 23/08/2007 8:52

Jo m'apunto, entre una i quatre persones depenent de la data. Si no treballo, pont aeri i a tirar d'Ibèria Plus.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 24/08/2007 10:53

En dona l'impresió que hi serem "una romeria" de F.T.C. i a les hores al "sel service" ens faran descompte. :) :D xD ;) :oops: f


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 24/08/2007 20:11

Aiiii...dolentots.... :D .....sembla que us agradin els meus viatges.
megapauer ha escrit:Jo m'apunto, entre una i quatre persones depenent de la data. Si no treballo, pont aeri i a tirar d'Ibèria Plus.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 24/08/2007 20:24

Siiiiiiiiiiiiiii, ... i moooooooooooooooooooooooolt.... :plas :plas ))) :yotb :driver

liniadelRipollés ha escrit:Aiiii...dolentots.... :D .....sembla que us agradin els meus viatges.
megapauer ha escrit:Jo m'apunto, entre una i quatre persones depenent de la data. Si no treballo, pont aeri i a tirar d'Ibèria Plus.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 27/08/2007 9:03

Potser que anem fent llista d'interessats no? :) (per rigorós ordre d'inscripció i encara que no sigui confirmat :P )
liniadelRipollés
trenscat
malba
Pere
josep_serre
davida
abegot
UT596001
entfe001
ROMI65
orique
TramviaBlau (+1 acompanyant)
megapauer (+1 a 4 acompanyants)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 27/08/2007 10:46

Jo tampoc m'ho perdo ;):
liniadelRipollés
trenscat
malba
Pere
josep_serre
davida
abegot
UT596001
entfe001
ROMI65
orique
TramviaBlau (+1 acompanyant)
megapauer (+1 a 4 acompanyants)
Jordilar



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 27/08/2007 14:05

Ja posats...
liniadelRipollés
trenscat
malba
Pere
josep_serre
davida
abegot
UT596001
entfe001
ROMI65
orique
TramviaBlau (+1 acompanyant)
megapauer (+1 a 4 acompanyants)
Jordilar
wefer



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 27/08/2007 15:54

Pel que apareix aquí hi ha entre 17 i 20 assistents

wefer ha escrit:Ja posats...
liniadelRipollés
trenscat
malba
Pere
josep_serre
davida
abegot
UT596001
entfe001
ROMI65
orique
TramviaBlau (+1 acompanyant)
megapauer (+1 a 4 acompanyants)
Jordilar
wefer


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 27/08/2007 15:59

Bé, si vinguéssiu tots els de la llista :P ja sobrepassaríeu la capacitat de seients del cotxe saló, amb la qual cosa quedaria confirmat un segon cotxe de viatgers. Moltes felicitats!

És a dir: heu de dir si voleu anar en primera classe o en tercera. Potser faig dos preus diferents i tot segons el cotxe escollit...com abans. Si algú innocentment portés una bicicleta hauríem de tenir un furgó a la nostra disposició-.

Us informo que aquest any ja disposo de banderí vermell, groc i verd a casa, amb la qual cosa depenent de les condicions de circulació del mateix dia, aplicaríem el reglament rigorosament.

josep_serre ha escrit:Pel que apareix aquí hi ha entre 17 i 20 assistents

wefer ha escrit:Ja posats...
liniadelRipollés
trenscat
malba
Pere
josep_serre
davida
abegot
UT596001
entfe001
ROMI65
orique
TramviaBlau (+1 acompanyant)
megapauer (+1 a 4 acompanyants)
Jordilar
wefer


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 27/08/2007 16:26

Així doncs quina seria la capacitat del tren, en tal cas jo podria parlar amb gent de la soci de Barcelona per si volen venir.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 27/08/2007 17:15

Jo (i la malba :P) ens apuntem a anar en primera classe, o sigui al cotxe saló :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 27/08/2007 18:14

No facis cap gestió d'aquest tipus. Prefereixo fer un viatge per un grup molt reduït, per la meva gent de sempre, que és la forma de gaudir del viatge, un viatge discret, per nosaltres sols, sense publicació de la data enlloc, amb bon rotllo cap a FGC i des d'FGC i mantenint el bon esperit dels viatges anteriors.

M'agraden els viatges detallistes. El furgó foradat, el banderí, la parada facultativa, la parada sorpresa... No vull acabar fent viatges d'associació que, tot i trobar-los molt interessants, no fan a la meva manera de ser.

En poques paraules: no suporto 200 tios caminant per les vies fotografiant el tren. No, no, i no. Viatges secrets i per a nosaltres.

I res més.




josep_serre ha escrit:Així doncs quina seria la capacitat del tren, en tal cas jo podria parlar amb gent de la soci de Barcelona per si volen venir.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 27/08/2007 18:15

A mi tan m'és la classe, però a casa meva disposo d'una bicicleta amb l'únic problema que en els autocars substitutoris del tram Ripoll-Ribes no están permeses les bicicletes :'(

Salut,



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 27/08/2007 22:30

Jordilar ha escrit:A mi tan m'és la classe, però a casa meva disposo d'una bicicleta amb l'únic problema que en els autocars substitutoris del tram Ripoll-Ribes no están permeses les bicicletes :'(

Salut,
Si el viatge es fés en novembre tal i com diu en liniadelRipollés el tram Ripoll-Ribes ja romandria obert a la circulació de trens. :D



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”