Museu AMTUIR de París

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Baró de MunChausson
N6
N6
Entrades: 180
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Museu AMTUIR de París

Entrada Autor: Baró de MunChausson » Divendres 31/08/2007 21:43

No sé si és aquest l'apartat adequat per aquesta informació, si no és així demano disculpes.

Els propers 15 i 16 de setembre el museu de l'AMTUIR fa jornada de portes obertes. Per a aquells que hi pogueu anar, us puc dir que paga molt la pena; tenen una col.lecció impresionant d'autobusos, metros i tramvies.

És una bona ocasió per visitar un museu que des de fa anys només obre en ocasions especials.

Més informació a http://www.amtuir.org


Amb la tracció sang això no passava

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 31/08/2007 22:36

És un "esdeveniment", per tant, ha d'anar al fòrum on és ;)



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Diumenge 02/09/2007 3:23

Molt interesant el museo.

M'agradaría que ho pengesiu al fil de Museus de Transport i linies históriques que vaig obrir jo mateix fa poc temps.

Gracies i recorts.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 03/09/2007 0:10

Ja he traslladat el missatge inicial al fil que vas crear, citant-lo, donat que no és possible juntar els missatges de dos fils. De tota manera, mantindrem aquest fil, en cas que es consideri en algún moment que podria ser viable una trobada a AMTUIR.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 03/09/2007 8:53

I jo demanaria que quan tanqueu un fil poseu, si més no, un últim missatge explicant per què es tanca (i de pas per saber amb quin administrador cal contactar) :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 17/09/2008 20:23

Hola!

He estat mirant la web d'Amtuir http://www.amtuir.org , que per cert feia tems que no mirava, i ara l'he vist nenovada, i per un cantó, diu que està tancada al públic, i per un altre, que es poden fer visites. S'han de fer en grup? Es poden sol·licitar?



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”