CONFIRMACIO viatge Ribes-Queralbs

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

CONFIRMACIO viatge Ribes-Queralbs

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 07/11/2007 17:36

FGC ha acceptat oferir-nos un viatge estandard entre Ribes-Queralbs amb locomotora elèctrica un dissabte. Gràcies, amics de Núria!

Atès que vull desestandaritzar una mica l'oferiment, continuo negociant.

Prego a tots els preinscrits envïn urgentment adreça electrònica i telèfon mòbil de contacte a elripolles@hotmail.com.

Un cop rebuda aquesta dada, us comunicaré dia i preu orientatiu, així com dades generals de viatge.

Posteriorment haureu de confirmar assistència i fer un pagament a un número de compte de La Caixa.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 07/11/2007 23:52

Doncs hem d'agraïr aquest gest per part de FGC, tot i que m'hagués agradat el viajte complet fins Núria, però algo es algo.

Per cert, suposu que no fa falta que t'envia el correu amb les meves dades, doncs suposu que ja les deus tenir.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 08/11/2007 14:53

Bones!

Tot agraïnt igualment els esforços i gestions, demanaria al LiniaDelRipollés o a algun dels més "treneros" que ressumís aquí, en poques línies, quines diferències hi hauria entre el pla inicial, i la proposta que ha fet FGC. Pel que entenc té a veure amb la tracció que tindria el viatge (elèctrica i no a vapor), i que no arribaria fins a Núria. Però no sé si ho entenc bé, o em deixo coses. La locomotora elèctrica seria també "clàssica"? I els vagons? Llavors, espero que la vostra "expertesse" m'il·lumini ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 08/11/2007 16:01

FGC ens ofereix un viatge amb locomotora històrica de 1930 i cotxe de viatgers convencional, entre Ribes-Enllaç i Queralbs, anar i tornar.Després probablement farem un dinar, voluntari.

Recordeu que és una deferència d'FGC en fer-nos el viatge en període de tancament del cremallera al públic.

No he publicat encara pla final, atès que estic negociant la utilització de les dues locomotores històriques que tenen en funcionament en comptes d'una, que és l'oferiment d'FGC.

En tant ho sàpiga tot rebreu tota la informació. De moment podeu veure viatges anteriors aquí:

http://www.trenscat.com/nuria/circespec ... 04_ct.html

http://www.trenscat.com/nuria/circespec ... 05_ct.html

Utilitzar les dues locomotores implica veure més maniobres ja que s'haurà de fer l'intercanvi en algun punt i possibilita fer fotos de dues locomotores alhora, fet gairebé desterrat per no dir impossible avui dia.

Animo als viatgers d'anys anteriors que animin la gent que no coneix aquests viatges per tal que vinguin a viure un dia ferroviari especial.

I com sempre dic: quan arribem a Queralbs que sigui sota una fina capa de neu.


Fran-Ikarus ha escrit:Bones!

Tot agraïnt igualment els esforços i gestions, demanaria al LiniaDelRipollés o a algun dels més "treneros" que ressumís aquí, en poques línies, quines diferències hi hauria entre el pla inicial, i la proposta que ha fet FGC. Pel que entenc té a veure amb la tracció que tindria el viatge (elèctrica i no a vapor), i que no arribaria fins a Núria. Però no sé si ho entenc bé, o em deixo coses. La locomotora elèctrica seria també "clàssica"? I els vagons? Llavors, espero que la vostra "expertesse" m'il·lumini ;)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 08/11/2007 16:01

FGC ens ofereix un viatge amb locomotora històrica de 1930 i cotxe de viatgers convencional, entre Ribes-Enllaç i Queralbs, anar i tornar.Després probablement farem un dinar, voluntari.

Recordeu que és una deferència d'FGC en fer-nos el viatge en període de tancament del cremallera al públic.

No he publicat encara pla final, atès que estic negociant la utilització de les dues locomotores històriques que tenen en funcionament en comptes d'una, que és l'oferiment d'FGC.

En tant ho sàpiga tot rebreu tota la informació. De moment podeu veure viatges anteriors aquí:

http://www.trenscat.com/nuria/circespec ... 04_ct.html

http://www.trenscat.com/nuria/circespec ... 05_ct.html

Utilitzar les dues locomotores implica veure més maniobres ja que s'haurà de fer l'intercanvi en algun punt i possibilita fer fotos de dues locomotores alhora, fet gairebé desterrat per no dir impossible avui dia.

Animo als viatgers d'anys anteriors que animin la gent que no coneix aquests viatges per tal que vinguin a viure un dia ferroviari especial.

I com sempre dic: quan arribem a Queralbs que sigui sota una fina capa de neu.


Fran-Ikarus ha escrit:Bones!

Tot agraïnt igualment els esforços i gestions, demanaria al LiniaDelRipollés o a algun dels més "treneros" que ressumís aquí, en poques línies, quines diferències hi hauria entre el pla inicial, i la proposta que ha fet FGC. Pel que entenc té a veure amb la tracció que tindria el viatge (elèctrica i no a vapor), i que no arribaria fins a Núria. Però no sé si ho entenc bé, o em deixo coses. La locomotora elèctrica seria també "clàssica"? I els vagons? Llavors, espero que la vostra "expertesse" m'il·lumini ;)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 08/11/2007 16:04

Això diga-li al regulador de línia, que estarà contentíssim de que fem un viatge amb elèctrica.

Jordilar ha escrit:Doncs hem d'agraïr aquest gest per part de FGC, tot i que m'hagués agradat el viajte complet fins Núria, però algo es algo.

Per cert, suposu que no fa falta que t'envia el correu amb les meves dades, doncs suposu que ja les deus tenir.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 08/11/2007 16:58

liniadelRipollés ha escrit:Això diga-li al regulador de línia, que estarà contentíssim de que fem un viatge amb elèctrica.
¿Li porto al regular un llibret de ffcc cremallera de Schynige Plate on surten com van desgüaçar els moderns automotors per tornar a posar unes locomotores germanes de la E1-E4 i alguns dissabtes d'estiu fan circulacions a vapor?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 08/11/2007 18:06

és tot conya...el viatge amb elèctrica és una anècdota de circulació havent comprovat la complexitat dels trens de càrrega en dies laborables.

A Núria no pot pujar-se ja que estan treballant amb voladures i suposo que hi ha algun tram sense catenària provisionalment.
davida ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Això diga-li al regulador de línia, que estarà contentíssim de que fem un viatge amb elèctrica.
¿Li porto al regular un llibret de ffcc cremallera de Schynige Plate on surten com van desgüaçar els moderns automotors per tornar a posar unes locomotores germanes de la E1-E4 i alguns dissabtes d'estiu fan circulacions a vapor?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 08/11/2007 20:42

Per part meva no sé encara si hi podré anar i segurament no ho sabré fins el dia 20, per les raons que ja sabeu.

En qualsevol cas ho diria el mateix dia 20.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 08/11/2007 20:52

liniadelRipollés ha escrit:és tot conya...el viatge amb elèctrica és una anècdota de circulació havent comprovat la complexitat dels trens de càrrega en dies laborables.

A Núria no pot pujar-se ja que estan treballant amb voladures i suposo que hi ha algun tram sense catenària provisionalment.
Que ens remolqui la DM6 un trosset si cal xD



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 08/11/2007 20:58

Diria que, com a molt, la D9 (altre cop)

D9 remolcant E4.... ;)
Trenscat ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:és tot conya...el viatge amb elèctrica és una anècdota de circulació havent comprovat la complexitat dels trens de càrrega en dies laborables.

A Núria no pot pujar-se ja que estan treballant amb voladures i suposo que hi ha algun tram sense catenària provisionalment.
Que ens remolqui la DM6 un trosset si cal xD


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Divendres 09/11/2007 13:58

liniadelRipollés ha escrit:Diria que, com a molt, la D9 (altre cop)

D9 remolcant E4.... ;)
Trenscat ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:és tot conya...el viatge amb elèctrica és una anècdota de circulació havent comprovat la complexitat dels trens de càrrega en dies laborables.

A Núria no pot pujar-se ja que estan treballant amb voladures i suposo que hi ha algun tram sense catenària provisionalment.
Que ens remolqui la DM6 un trosset si cal xD
La D9 tinc entès que ja torna a ser al seu lloc natural: acumulant pols a Martorell. :(
Canviant de tema:

Seria bo que la gent que assisteixi al viatge digués si hi aniran amb cotxe. Es una dada important a l'hora de buscar lloc per dinar.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 09/11/2007 16:01

El cost del viatge és de 20 Eur per persona, amb un mínim de 20 participants.

El dia es comunica particularment a elripolles@hotmail.com

pre-Apunteu-vos ja!!!!

el preu inclou:

-viatge en tren format per locomotora elèctrica i cotxe convencional entre les estacions de Ribes-Enllaç-Ribes Vila-Rialb-Queralbs i retorn.

-bitllet especial commemoratiu.

-maquinista, ajudant de maquinista i Cap de Tren

-Servei d'interventor suplementari.

ATENCIO:

els horaris estan planificats per a que una persona de Barcelona o rodalies pugui accedir a Ribes fàcilment en tren de Renfe.

Ara bé, si hi ha disponibilitat de cotxes podrem anar a dinar en algun bon raconet del Ripollès, per això és imprescindible la vostra col.laboració.

El preu del dinar va a part, i és absolutament voluntari, però veient edicions anteriors és altament recomanable.

FEU LLISTA JA i AQUI:

(en necessito 20 mínim)

liniadelripollés
metring
pere
trenscat
malba
jordilar
davida + nadó (nadó fins a 3 anys: viatge gratuït)
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 09/11/2007 19:23, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 09/11/2007 19:01

liniadelripollés
metring
pere
trenscat
malba
jordilar
davida + nadó (nadó fins a 3 anys: viatge gratuït)
wefer



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 09/11/2007 19:17

Tots els/les participants han de comunicar-me el seu número de telèfon mòbil. Penseu que vaig perdre el mòbil fa poc.

wefer...quin cotxe portaràs? E1 més....

Necessito 10 confirmacions més. APUNTEU-VOS !!!

wefer ha escrit:
liniadelripollés - ve en tren -va al dinar
metring
pere - ve en tren -
trenscat
malba
jordilar
davida + nadó
wefer
orique - ofereix 4 places de cotxe amb cadenes - ve al dinar
ut596001
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 09/11/2007 20:30, en total s’ha editat 7 vegades.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 09/11/2007 19:30

Hola!

He enviat ja dos cops el mail però no rebo la data :?

Algú em pot dir per privat quan és? (si és que no es pot dir al fòrum)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 09/11/2007 19:33

Mmmm' jo no he rebut res teu. Prova altre cop:

elripolles@hotmail.com
elripolles@gmail.com
llevant@mixmail.com

Al fòrum NO es diu públicament per evitar, en la mesura del possible, cinc-cents dotze fotògrafs fora del tren

Fran-Ikarus ha escrit:Hola!

He enviat ja dos cops el mail però no rebo la data :?

Algú em pot dir per privat quan és? (si és que no es pot dir al fòrum)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 09/11/2007 19:36

Apunts sobre les 4 places: Són 4 places justetes. El cotxe és vell. Si arriba a caldre posar les cadenes m'ajudeu :P... No disposo de cap tipus de sistema de retenció infantil, així que l'edat mínima és de 12 anys.

3 persones seria lo ideal.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 09/11/2007 19:51

COMPOSICIO FINAL:

Locomotora elèctrica E1 i cotxe de viatgers convencional. No podran emprar-se les dues locomotores, atesa una raó que caldrà comprovar el dia del viatge. Per si de cas, i preveient-la, és possible que hagi de portar el banderí verd.

Trajecte: Ribes-Enllaç a Queralbs, anar i tornar.

dia: un dissabte. Per la data concreta contacteu a: elripolles@hotmail.com

------------------------------------------------------------------------------------

Punt de trobada: Estació de Ribes-Enllaç FGC

Hora de sortida del tren: 11:20. Prèviament a aquesta hora el tren farà les maniobres de gir de locomotora a Enllaç, pel que s'aconsella arribar-hi bastant abans.

Sortida cap a Queralbs, arribada a les 11.45

Maniobres de gir de locomotora

Sortida de Queralbs a les 12:10

Arribada a Ribes-Enllaç a les 12:30

Maniobra en buit cap a Ribes-Vila. Arribada a cotxeres.

Posteriorment, dinar de germanor, voluntari.

Si us plau, aneu comunicant participants, si és possible fins dilluns a la tarda. Moltes gràcies!

He consultat les bruixes i el 24 de nov nevarà a l'alçada del pas a nivell de Vilamanya.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 10/11/2007 16:51

Doncs jo en principi tinc previst i prefereixo venir en tren... però si fa falta per portar gent, puc venir en cotxe de 4 places. Dins d'aquestes, 2 ja estarien ocupades per wefer i metring.
liniadelripollés - ve en tren -va al dinar
metring
pere - ve en tren -
trenscat
malba
jordilar
davida + nadó
wefer - ve en tren - va al dinar
orique - ofereix 4 places de cotxe amb cadenes - ve al dinar
ut596001



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”