Proposta visita estació metro Chamberí

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Proposta visita estació metro Chamberí

Entrada Autor: metring » Dimarts 25/03/2008 12:08

En aquest fil, he penjat la notícia apareguda avui, sobre el museu del metro de Madrid, a l'estació de Chamberí. Una oportunitat inigualable per visitar la recreació d'una antiga estació, fora de servei des de fa anys.

Tenint ara l'AVE, hi ha la possibilitat engrescadora de fer una visita allà, no trobeu?



Avatar de l’usuari
FGC
N6
N6
Entrades: 165
Ubicació: BARCELONA

Entrada Autor: FGC » Dijous 27/03/2008 7:46

Molt bona idea !! M'hi apunto sempre que la feina ho permeti, es clar... :)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 27/03/2008 9:19

Fantàstic. Una altra "hipòtesi dubtosa" (estil baranes de Liceu) que s'ha confirmat feliçment, anys més tard.

Jo en principi tinc un casament al setembre, a Madrid, així que em reservaré la visita.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 28/03/2008 22:48

Jo m'hi podria apuntar en cas de fer-ho en cap de setmana (per la qual cosa estem gairebé obligats a agafar el primer o el segon AVE).

Això sí, crec que farà una mica de mal a la butxaca...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 01/04/2008 0:25

orique ha escrit:Això sí, crec que farà una mica de mal a la butxaca...
La idea és que surti viatge+hotel per poc més de 100 euros, passant dissabte i diumenge a Madrid. Així donaria temps de fer una visita al Museu del Ferrocarril, volta en metro, tramvia, rodalies... o bé visita alternativa a la ciutat.
Jo, malgrat ja haver passat aquest estiu per Madrid, m'hi apunto.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 01/04/2008 5:04

Doncs tenint en compte que la tarifa web gairebé sols existeix la primera setmana... aneu pensant per finals de maig o primers de juny.

Jo, si veniu a Madrid, òbviament m'apunto. Per un cop que us tinc a casa :D :)


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 05/04/2008 20:54

Si la sortida de Barcelona és abans de dos quarts de nou del matí i l'arribada a la tornada abans de les nou del vespre, bé. Si no, essent estiu que estaré a Girona, no tindré combinació... a menys que prengui el Costa Brava i ens trobem ja a Madrid.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 07/04/2008 20:53

La meva idea seria anar a Madrid, un cap de setmana normal, amb el primer AVE del matí del dissabte que tingui disponibles places de tarifa web.
Per la tornada crec que no és possible aconseguir tarifes web, a no ser que es prengui un tren molt d'hora, la qual cosa resta hores d'estada a Madrid, cosa que m'agradaria evitar al màxim. Per tant, la millor opció (i la més barata) crec que serà la d'agafar el Costa Brava.
L'estada de la única nit a Madrid es faria a l'hostal Buelta (conegut ja per uns quants foraires :D) que deu tenir el preu de l'habitació al voltant dels 30 €.

Per tant, l'estada de dos dies a Madrid, amb tiquet barra lliure de transports inclòs, sortiria per:

BCN-MAD AVE............................. 47,80 €
Hostal Buelta.............................. 30,00 € (aprox)
Abonament turístic 2 dies (zona A).... 7,20 €
MAD-BCN Costa Brava................... 38,10 €

TOTAL................................... 123,10 €



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 09/04/2008 0:52

He estat aquests dies a Madrid i he pogut visitar l'estació de metro de Chamberí, òbviament ho recomano i repetiria si les condicions que es donin ho permeten.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 09/04/2008 9:02

wefer ha escrit: BCN-MAD AVE............................. 47,80 €
Hostal Buelta.............................. 30,00 € (aprox)
Abonament turístic 2 dies (zona A).... 7,20 €
MAD-BCN Costa Brava................... 38,10 €

TOTAL................................... 123,10 €
Jo hi afegiria 20 euros. Qüestiono bastant que trobeu tarifes Web.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 09/04/2008 9:03

josep_serre ha escrit:He estat aquests dies a Madrid i he pogut visitar l'estació de metro de Chamberí, òbviament ho recomano i repetiria si les condicions que es donin ho permeten.
Explican's alguna coseta, i si cau alguna fotillo... :D



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 09/04/2008 11:25

En primer lloc de fotos no en vaig fer, per arribar a l'estació de Chamberí l'estació més propera és la de Bilbao a uns 200 metres, tot i que també és a prop, Iglesia, Rubén Darío o Alonso Martínez.

Les visites es fan per grups, i té bastanta concurrència, les visites que són gratuïtes es fan segons un horari que ara no tinc a mà, en la meva visita la major part dels visitants eren persones grais alguns dels quals havien utilitzat l'estació en el seu dia, l'estació està il·luminada i és visible des del tren, la visita consisteix en la projecció d'un video institucional sobre la història del metropolità madrileny que es fa a les escales de l'antic accés a l'estació la boca d'accés no s'ha pogut restaurar ja que actualment està sota de la calçada, i l'accés es fa mitjançant una escala de cargol i un ascensor construïts expressament, el vestibul ha estat restaurat comptant amb els elements que comptava un vestíbul de metro en l'època en què es va tancar l'estació, anys 60, control d'entrada, control de sortida, vestidors dels treballadors i treballadores, una de les andanes és visitable i està protegida amb una mampara de vidre per protegir-la de la circulació dels trens, per permetre la visita a l'estació a persones amb mobilitat reduïda s'ha instal·lat un ascensor de minusvàlids discret a un dels accessos a les andanes.

L'altra andana no és en principi visitable tot i que també està restaurada, les dues andanes tenen la decoració històrica de l'estació, cartells i anuncis.

La visita és guiada i se'ns va dir que també era visitable l'antiga sala de motors de Pacífico, però per manca de temps no hi vaig poder anar, em va semblar un lloc ideal per rodar algun capítol d'escenas de matrimonio.
metring ha escrit:
josep_serre ha escrit:He estat aquests dies a Madrid i he pogut visitar l'estació de metro de Chamberí, òbviament ho recomano i repetiria si les condicions que es donin ho permeten.
Explican's alguna coseta, i si cau alguna fotillo... :D


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 09/04/2008 17:11

josep_serre ha escrit:La visita és guiada i se'ns va dir que també era visitable l'antiga sala de motors de Pacífico, però per manca de temps no hi vaig poder anar, em va semblar un lloc ideal per rodar algun capítol d'escenas de matrimonio.
xD xD xD :riure :riure

Ja trobava a faltar que s'esmentés aquest programa al fòrum :D



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”