Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Viatge amb la ''granota'' i amb bus monotral fins sabadell.
Viatge amb la ''granota'' i amb bus monotral fins sabadell.
Es farà el diumenge 7 de setembre. La sortida serà amb la ''granota'' de l'estació Plaça Catalunya a les nou del matí. Visitarem el nou Centre de Comandament Integrat dels FGC a Rubí. Quan acabem, participarem amb el bus Monotral al Rally Bus a Sabadell. Llavors, tornarem a Barcelona, on arribarem cap les 13.40.
Preu viatge: adults 7 euros, infantils fins a 12 anys 3 euros.
Punt de trobada: Vestíbul est de l'estació FGC Plaça de Catalunya, entrada per la Rambla, davant Café Zurich No hi podré assistir per motius d'estudi si no passa notícies d'ultima hora .
Organitzador del viatge: AAFCB (editat).
Preu viatge: adults 7 euros, infantils fins a 12 anys 3 euros.
Punt de trobada: Vestíbul est de l'estació FGC Plaça de Catalunya, entrada per la Rambla, davant Café Zurich No hi podré assistir per motius d'estudi si no passa notícies d'ultima hora .
Organitzador del viatge: AAFCB (editat).
orig440 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 11/08/2008 18:13, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
I com sempre colant per on poden la part autobusera, l'autobús omnipresent.
Trenscat ha escrit:Sona interessant, especialment la part ferroviària
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Sóc l'únic que no troba enlloc les dades de qui organitza el viatge?
--------Editat per administració--------
--------Editat per administració--------
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
El que m'agradaria saber és per què hem de fer una viatje amb autobús sense que aquest sigui inprescindible...no es podría anar i tornar amb el granota?
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Doncs a mi em sembla genial tal i com està organitzat
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Tot respectant la teva opinió, què has de dir tu que no pertanys a l'associació que ho organitza i sí pertanys a una associació que ho promou.
Fran-Ikarus ha escrit:Doncs a mi em sembla genial tal i com està organitzat
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Algú podria explicar-me per què es permet que es parli d'aquest esdeveniment sense citar les fonts i donant a entendre que es tracta de l'usuari orig440 qui l'ha organitzat? Potser caldrà informar als organitzadors, si descobreixo de qui es tracta...Platanito ha escrit:Sóc l'únic que no troba enlloc les dades de qui organitza el viatge?
--------Editat per administració--------
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Sincerament, qui diu això no sap el què costa mantenir un trasto així. D'acord que no és el més normal del món que una associació d'amics del ferrocarril tingui en propietat un autobus, però ja que l'hi té, se l'hi ha de treure el màxim profit. Un autobus de 40 anys, si el tens, no el pots treure només un cop l'any, perquè es fa mal bé. S'ha de treure al més sovint possible, i si això inclou participar en activitats on hi té poc a veure, benvingut sia. A més, ja que ens banagloriem que tan ens agrada que es preservin peces antigues (com la mateixa granota, sense anar més lluny), no s'haurien de fer lletjos a altres peces antigues i a la seva màxima divulgació, si això ajuda a la consciència social dels mitjans de transport. Puc estar d'acord en que hi hagi gent que no li agradin gens els autobusos, però d'aquí a dir el que s'ha dit, fa mal...josep_serre ha escrit:I com sempre colant per on poden la part autobusera, l'autobús omnipresent.
Disculpeu per el fora-de-tema, però no m'he pogut callar.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Les associacions de trens són per amics dels trens, per la resta ja estan les associacions autobuseres que fan la seva feina correctament i inclús millor que algunes associacions d'amics del ferrocarril. Així, que la soci de Barcelona tingui preservat un vehicle que no és ferroviari s'hauria d'entendre que és per fer-ne un us d'activitats ferroviaries complementaries, és a dir, per complementar un viatje ferroviari o per realitzar un transport a un indret ferroviari que no és possible arribar-hi amb tren. Recordo perfectament el viatje que es va fer fa una any també amb el 400 fins Terrassa i en aquell cas es va fer us del monotral per anar fins al parc de Vallparadís on hi havia un circuït de 5' i la seu de l'associació d'amics del ferrocaril d'aquella localitat.
Jo interpreto que en aquest cas el viatje amb el monotral és la "part cultural" de qualsevol viatje amb tren històric, ja que recordem que els viatjes que feia la 5a zona o la ARMF tenien una visita cultural en els seus viatjes amb tren històric. Si és així, prefereixo mes participar en una activitat transportil que no fer una visita en un museu o algún edifici.
Salutacions.
Jo interpreto que en aquest cas el viatje amb el monotral és la "part cultural" de qualsevol viatje amb tren històric, ja que recordem que els viatjes que feia la 5a zona o la ARMF tenien una visita cultural en els seus viatjes amb tren històric. Si és així, prefereixo mes participar en una activitat transportil que no fer una visita en un museu o algún edifici.
Salutacions.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Existeix una associació que es dedica exclusivament a la preservació i recuperació d'autobusos, per què una associació que té una altra finalitat ha d'entrar en aquesta tasca? potser per amagar que no compleix la que li pertoca? està clar que a qui li agrada li semblarà molt bé com s'ha organitzat el viatge, però no s'aguanta per enlloc, i per part meva i si tinc temps sí que hi miraré d'anar a una cosa o l'altra, i paro aquí, perquè si voleu una disertació més gran sobre la meva opinió de tot plegat només cal una altra rèplica.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Josep, a banda de que hi hagi gent a qui li (ens) agradin més o menys els autobusos, la "mare del xai" està en això que ha dit l'Aaron:
L'harmonia entre associacions (autobuseres i no autobuseres) existeix, és un fet, i ens hem de congratular d'això, i dels seus fruits.
Pot semblar discutible, i de fet imagino que pels socis de l'AAFCB és discutible i així deuen tenir mecanismes interns per fer-ho saber o debatre, que tinguin un autobus preservat. Això és un tema. Un altre és que si el tenen, es pot utilitzar perfectament per a enriquir jornades, o mitges jornades, amb activitats de tipus variats, com és en aquest cas el resultat.aarongilp ha escrit:Sincerament, qui diu això no sap el què costa mantenir un trasto així. D'acord que no és el més normal del món que una associació d'amics del ferrocarril tingui en propietat un autobus, però ja que l'hi té, se l'hi ha de treure el màxim profit
L'harmonia entre associacions (autobuseres i no autobuseres) existeix, és un fet, i ens hem de congratular d'això, i dels seus fruits.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N6
- Entrades: 180
- Ubicació: Esquerra de l'Eixample
Bona nit.
Pel que he interpretat del primer missatge i tenint en compte el precedent de l'any passat, penso que el bus de la Soci estarà tot el dia participant al Ral.libús, és a dir, no interfereix en res en que es faci l'anada i tornada en granota o només l'anada (en aquest cas entenc que la tornada és "cadascú pel seu compte")
I pel que fa a la vella polèmica entre ferro i penumàtics només puc dir que sóc soci tant d'Arca com de la Soci. o sigui, un agent doble en tota regla: ara bé, quan faig un viatge amb la gent d'Arca trobo a faltar més temps per a veure trens, tramvies i troliebusos, així que el fet de que la Soci de tant en tant faci activitats combinades em sembla fantàstic.
I no crec que l'autobús tingui la culpa de que no es facin més coses "ferroviàries". Penso que sense l'autobús tindriem els mateixos trens restaurats que tenim ara i es farien les mateixes circulacions que es fan ara. Malauradament la logística de bellugar un tren fa que sempre estiguis lligat a la voluntat (bona, dolenta o regular) de la companyia en qüestió. I en aquest bonic pais no som capaços ni de fer museus del transport en condicions, així que ja m'explicaras "de què, moreno" hem de perdre temps en ximpleries com fer circular reliquies.
Pel que he interpretat del primer missatge i tenint en compte el precedent de l'any passat, penso que el bus de la Soci estarà tot el dia participant al Ral.libús, és a dir, no interfereix en res en que es faci l'anada i tornada en granota o només l'anada (en aquest cas entenc que la tornada és "cadascú pel seu compte")
I pel que fa a la vella polèmica entre ferro i penumàtics només puc dir que sóc soci tant d'Arca com de la Soci. o sigui, un agent doble en tota regla: ara bé, quan faig un viatge amb la gent d'Arca trobo a faltar més temps per a veure trens, tramvies i troliebusos, així que el fet de que la Soci de tant en tant faci activitats combinades em sembla fantàstic.
I no crec que l'autobús tingui la culpa de que no es facin més coses "ferroviàries". Penso que sense l'autobús tindriem els mateixos trens restaurats que tenim ara i es farien les mateixes circulacions que es fan ara. Malauradament la logística de bellugar un tren fa que sempre estiguis lligat a la voluntat (bona, dolenta o regular) de la companyia en qüestió. I en aquest bonic pais no som capaços ni de fer museus del transport en condicions, així que ja m'explicaras "de què, moreno" hem de perdre temps en ximpleries com fer circular reliquies.
Amb la tracció sang això no passava
-
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: Sabadell
- Contacta:
Bona nit i bona polémica
Els dies 6 i 7 de Setembre es celebra el 2on ral.libus a Sabadell . Una de les novetats era el perllongament de la linia de Sabadell a Sant Quirze fins a Rubi . Com que el cap de setmana coincideix amb el que la soci tenía organitzat el viatge a Rubí , ens va semblar a tots plegats que es podía fer l'iniciativa combinada , aprofitant precisament la participació del bus 16 de la Soci al Ral.libus . Aquesta és la senzilla explicació a tot plegat .
Un cop el 16 arrivi a l'estació bus a Sabadell hi haurà les opcions de seguir fins a Parc Catalunya (Tren de vapor viu) , visitar al maqueta de tren de Valles Fer o anar a fer una volta en bus clàssic . Com veieu , de tren , hi ha activitat variada .
El plantejament del Ral.libus ja va néixer com a sinergia amb Vallés Fer i els Vaporistes del Parc Catalunya . L'actuació conjunta en pool ens va permetre l'any passat transportar 2000 persones en bus i incrementar un 15% el passatge del trenet del Parc Catalunya , a banda d'omplir de visitants i fer conèixer la maqueta de Vallés Fer .
Aqui si que no hi ha mes que bona avinença entre tren i autobus . I tots plegats n'hem tret beneficis . Per a fer pensar a més d'un organisme de cara al futur.....
Salutacions
Marcel
Els dies 6 i 7 de Setembre es celebra el 2on ral.libus a Sabadell . Una de les novetats era el perllongament de la linia de Sabadell a Sant Quirze fins a Rubi . Com que el cap de setmana coincideix amb el que la soci tenía organitzat el viatge a Rubí , ens va semblar a tots plegats que es podía fer l'iniciativa combinada , aprofitant precisament la participació del bus 16 de la Soci al Ral.libus . Aquesta és la senzilla explicació a tot plegat .
Un cop el 16 arrivi a l'estació bus a Sabadell hi haurà les opcions de seguir fins a Parc Catalunya (Tren de vapor viu) , visitar al maqueta de tren de Valles Fer o anar a fer una volta en bus clàssic . Com veieu , de tren , hi ha activitat variada .
El plantejament del Ral.libus ja va néixer com a sinergia amb Vallés Fer i els Vaporistes del Parc Catalunya . L'actuació conjunta en pool ens va permetre l'any passat transportar 2000 persones en bus i incrementar un 15% el passatge del trenet del Parc Catalunya , a banda d'omplir de visitants i fer conèixer la maqueta de Vallés Fer .
Aqui si que no hi ha mes que bona avinença entre tren i autobus . I tots plegats n'hem tret beneficis . Per a fer pensar a més d'un organisme de cara al futur.....
Salutacions
Marcel
Primer dir que el missatge que obre el fil no esta ben clar qui organitza el tema i si hi pot anar tothom o si es una activitat d'una asociacio en concret etc.. etc.. (un s'ho imagina pero no estaria gens malament ja que s'informa d'algo fer-ho completament).
En segon lloc crec que les dues coses son disfrutables i compartibles a l'hora, l'important es passar una bona estona, no? Ho porto veient molt en els aficionats al ferrocarril que sembla que ho visquin en una mena d'exclusivitat i que tot el demes que estuigui minimament interrelacionat com es cas d'un transport, no sigui pas gens ben vingut o es vegui com una injerencia i aixo em recorda a altres coses semblants relacionades amb el ferrocarril pero no a escala 1:1 ni a la HO o la N.
Hi ha alguna llei que digui que no es poden compartir aficións? es mes hi ha alguna llei o norma que digui qui es un bon aficionat al ferrocarril, encara mes, hi ha una sola manera de gaudir de les aficions? si la resposta es SI, qui diu com ha de ser que? si la resposta es NO, doncs gaudim cadascu com mes li sembli i com mes disfruti, encara que el tema en questio sigui el mateix.
Sobre si una associacio dedicada al ferrocacrrils ha de tenir busos, doncs no ho se, ni hi penso massa ja que no soc d'aquesta associacio, ara si sempre es millor sumar que restar i sempre es millor sumar que quedar-se tancat en un mateix.
En segon lloc crec que les dues coses son disfrutables i compartibles a l'hora, l'important es passar una bona estona, no? Ho porto veient molt en els aficionats al ferrocarril que sembla que ho visquin en una mena d'exclusivitat i que tot el demes que estuigui minimament interrelacionat com es cas d'un transport, no sigui pas gens ben vingut o es vegui com una injerencia i aixo em recorda a altres coses semblants relacionades amb el ferrocarril pero no a escala 1:1 ni a la HO o la N.
Hi ha alguna llei que digui que no es poden compartir aficións? es mes hi ha alguna llei o norma que digui qui es un bon aficionat al ferrocarril, encara mes, hi ha una sola manera de gaudir de les aficions? si la resposta es SI, qui diu com ha de ser que? si la resposta es NO, doncs gaudim cadascu com mes li sembli i com mes disfruti, encara que el tema en questio sigui el mateix.
Sobre si una associacio dedicada al ferrocacrrils ha de tenir busos, doncs no ho se, ni hi penso massa ja que no soc d'aquesta associacio, ara si sempre es millor sumar que restar i sempre es millor sumar que quedar-se tancat en un mateix.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Em penso que estem barrejant coses, evidentment no hi ha cap inconvenient en combinar aficions, a mi per exemple a més d'agradar-me els trens, m'agraden els programes del José Luis Moreno i m'agrada el cine porno i altres coses i no he aconseguit que la soci faci activitats combinades.
També m'agraden en certa manera els autobusos, no m'apassionen.
El que no em sembla tan normal és anar colant un autobús en totes les activitats perquè s'hagi d'utilitzar per força, hi ha associacions d'amics del ferrocarril que tenen un autobús no ho han inventat ells, però que tenen complerta la seva missió, aquí sembla una manera d'ocultar que la seva missió no es fa, a més quin sentit té que ho faci quan hi ha una associació que es dedica a això? diferent seria que si no ho fes l'autobús fos irremeiablement desballestat.
I sí, sé el que costa mantenir l'autobús i sé que per tant és una cosa que obliga a fer aquestes activitats i d'això em queixo, que l'associació hi vol assistir, que hi vol col·laborar, perfecte, però no d'aquesta manera.
També m'agraden en certa manera els autobusos, no m'apassionen.
El que no em sembla tan normal és anar colant un autobús en totes les activitats perquè s'hagi d'utilitzar per força, hi ha associacions d'amics del ferrocarril que tenen un autobús no ho han inventat ells, però que tenen complerta la seva missió, aquí sembla una manera d'ocultar que la seva missió no es fa, a més quin sentit té que ho faci quan hi ha una associació que es dedica a això? diferent seria que si no ho fes l'autobús fos irremeiablement desballestat.
I sí, sé el que costa mantenir l'autobús i sé que per tant és una cosa que obliga a fer aquestes activitats i d'això em queixo, que l'associació hi vol assistir, que hi vol col·laborar, perfecte, però no d'aquesta manera.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Sí, jo també ho he suposat després de llegir uns quants missatges, ja que del primer he deduït que ho organitza l'ARCA gràcies a la referència al Rally Bus. Segueixo sense comprendre com es manté un missatge d'encapçalament que indueix a error. De fet, la total absència de les referències perepunyeteres que tant ens agrada ficar fa pensar en l'autoria i responsabilitat sobre l'activitat anunciada per part de l'usuari que ha obert el fil.faristol ha escrit:Primer dir que el missatge que obre el fil no esta ben clar qui organitza el tema i si hi pot anar tothom o si es una activitat d'una asociacio en concret etc.. etc.. (un s'ho imagina pero no estaria gens malament ja que s'informa d'algo fer-ho completament).
Demanaria finalment a l'Administrador que ha censurat el meu missatge que la propera vegada, pel mateix preu, compleixi les normes no escrites del fòrum fent constar l'autoria de l'esdeveniment que s'anuncia, sigui quina sigui.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Desconec els estatuts d'aquesta associacio i el seu funcionament i/o fites o el seu "intringulis" intern com a tota associacio per aixo en aquest cas no puc opinar, nomes el que he dit que millor fer varies coses o ajuntar quan mes gent millor, ara que sempre sigui aixi, doncs no ho se perque no segueixo les activitats.
Jordilar l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 21/07/2008 21:14, en total s’ha editat 1 vegada.
D'acrod que la redaccio del missatge que obre aquest fil no es la mes adient, pero com s'ha dit l 'ha fet un company de 12 anys, pot ser en lloc de criticar, el que caldria es ensenyar com s'han de fer els anuncis, per part de l'administracio o per part nostre com a companys de forum.
Sobre la veracitat de la noticia,crec que el company Marcel ho ha deixat prou clar, per tant no veig motiu per desdonfiar de la seva veracitat.
Per altre banda crec que es mot bona idea combinar les dues activitats,
En el meu cas, i crec que en el de mes d'un, tant ens agraden els trens com als autobusos,
Es una sort que algu organitzi activitats d'aquesta mena, i personalment, a prop de casa
Sobre la veracitat de la noticia,crec que el company Marcel ho ha deixat prou clar, per tant no veig motiu per desdonfiar de la seva veracitat.
Per altre banda crec que es mot bona idea combinar les dues activitats,
En el meu cas, i crec que en el de mes d'un, tant ens agraden els trens com als autobusos,
Es una sort que algu organitzi activitats d'aquesta mena, i personalment, a prop de casa