Comiat Estrella Galícia

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Comiat Estrella Galícia

Entrada Autor: evarujo » Dissabte 24/01/2009 22:55

Hola Bones!!

Amb motiu del canvi del mític Estrella Galícia o Shangai per un Talgo TH sVII el proper dilluns, demà aniré a Sant Vicenç de Calders a fotografiar-lo per últim cop, si algú s'apunta allà hi seré.
Per cert, demà a les 20:00 surt material convencional fent el servei 0923 d'estrella galícia cap a terra celta?

Salut!!

Sergio



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 24/01/2009 23:23

El Barcelona - Galícia demà sí que circula. En canvi, no ho fa en sentit Galícia - Barcelona.



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dissabte 24/01/2009 23:34

Però el que ha d'arribar a BCN demà a les 11 del matí segueix essent amb material convencional no?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 24/01/2009 23:58

evarujo ha escrit:Però el que ha d'arribar a BCN demà a les 11 del matí segueix essent amb material convencional no?
Sí.



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Diumenge 25/01/2009 20:32

evarujo ha escrit:Hola Bones!!

Amb motiu del canvi del mític Estrella Galícia o Shangai per un Talgo TH sVII el proper dilluns, demà aniré a Sant Vicenç de Calders a fotografiar-lo per últim cop, si algú s'apunta allà hi seré.
Per cert, demà a les 20:00 surt material convencional fent el servei 0923 d'estrella galícia cap a terra celta?

Salut!!

Sergio
Jo he estat aquest matí a Vilanova:
Imatge

La veritat, me l'esperava més llarg... (la setmana passada el vaig caçar amb 13 cotxes) però millor aixó que res... Haurem d'anar buscant llocs a la LAV, per que sembla que la línia de Vilanova es quedarà una miqueta morta. :o


Imatge

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 25/01/2009 21:58

Aqui us porto les fotos, extretes d'un video, del meu comiat al estimat Estrella Galicia a Calafell, a les 20.37 de la tarda. Portava 7 vagons, la composició. És l'últim que ha anat cap a terres gallegues, ara ho fara un TrenHotel.
Fotos E.Galicia.JPG
Colage fotos de l'últim Estrella Galícia
Fotos E.Galicia.JPG (46.44 KiB) Visualitzat 2151 cops
Com podeu veure portava regalet, dues 252 en pantone OT acoplades!!! :o

Salutacions :hola



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 25/01/2009 23:13

Altaria_Trianilla ha escrit:Haurem d'anar buscant llocs a la LAV, per que sembla que la línia de Vilanova es quedarà una miqueta morta. :o
Pel que fa a diversitat, potser sí; ara, pel trànsit, no cal que et preocupis. ;)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dilluns 26/01/2009 19:42

Altaria_Trianilla ha escrit:
evarujo ha escrit:Hola Bones!!

Amb motiu del canvi del mític Estrella Galícia o Shangai per un Talgo TH sVII el proper dilluns, demà aniré a Sant Vicenç de Calders a fotografiar-lo per últim cop, si algú s'apunta allà hi seré.
Per cert, demà a les 20:00 surt material convencional fent el servei 0923 d'estrella galícia cap a terra celta?

Salut!!

Sergio
Jo he estat aquest matí a Vilanova:
Imatge

La veritat, me l'esperava més llarg... (la setmana passada el vaig caçar amb 13 cotxes) però millor aixó que res... Haurem d'anar buscant llocs a la LAV, per que sembla que la línia de Vilanova es quedarà una miqueta morta. :o
Jeje, on estàs tirant la foto el vaig enxampar ara fa dues setmanes i també amb 13 cotxes. La veritat és que quan va deixar la corva d'entrada a SVC i va agafar tota la composició la recta, vaig començar a comptar els cotxes q arrosegava i vaig al·lucinar amb els pocs que duia...

Salut!

Sergio



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dimarts 27/01/2009 22:40

- Són 7. Es la composició que es la "normal", es reforçava segons els dies, però el normal son 7 cotxes.

Salutacions.


Imatge

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”