1a Trobada de Col·leccionisme Històric del Transport

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

1a Trobada de Col·leccionisme Històric del Transport

Entrada Autor: metring » Diumenge 05/04/2009 14:19

A Massadas he trobat la següent publicitat:

1a Trobada de Col·leccionisme Històric del Transport

"Forondotèlia"

20 de juny de 2009

Bitllets Edmonson, documents, posters, pins, fotografies, útils, records, targes, etc., etc.

De 10 a 14 hores al local social d'ACEMA

Carrer Lepant, 299, cantonada avinguda Gaudí (Acccés boca soterani Metro).

Els assistens seran obsequiats amb material propi de la trobada.
Fitxers adjunts
img067.jpg
img067.jpg (152.63 KiB) Visualitzat 3410 cops



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 29/05/2009 12:02

Pujo el tema per recordar-ho, ja que d'aquí a res serem a juny. Ni que sigui per l'oportunitat de baixar a Gaudí, val la pena anar-hi :D



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 29/05/2009 13:59

Cau en dissabte, crec que hi aniré, sona interessant baixar a gaudí i trobar tot aquest material tant interessant


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 09/06/2009 12:39

L'altre dia vaig estar parlant amb gent que col.labora en aquest acte...vaig proposar que seria interessant aconseguir que TMB pugués fer l'excepció de parar un metro a Gaudí per tal de transportar als participants, un cop acabem la reunió. Si fos absolutament necessari, porto gorra i fanal vermell. :)

Hi ha algú que tingui molt bones relacions amb TMB? Tots Movem Gaudí.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/06/2009 12:57

liniadelRipollés ha escrit:L'altre dia vaig estar parlant amb gent que col.labora en aquest acte...vaig proposar que seria interessant aconseguir que TMB pugués fer l'excepció de parar un metro a Gaudí per tal de transportar als participants, un cop acabem la reunió. Si fos absolutament necessari, porto gorra i fanal vermell. :)

Hi ha algú que tingui molt bones relacions amb TMB? Tots Movem Gaudí.
No caldria fer parar cap tren, hasta aquí puedo leer...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 16/06/2009 14:30

Finalment no podré assistir-hi. Faré un viatget de 10h en tren de vapor...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 16/06/2009 15:07

liniadelRipollés ha escrit:Finalment no podré assistir-hi. Faré un viatget de 10h en tren de vapor...
Doncs jo si que, finalment, hi podré anar.

Per cert, quin viatge és aquest?


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 16/06/2009 15:41

Toulouse - Martel

primer amb la vaporosa de Toulouse i després amb el train du truffadou.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 20/06/2009 20:13

Cap de vosaltres ha estat a la trobada? Per si pot fer cinc cèntims de com ha anat ;)



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 20/06/2009 20:20

Apa, se m'ha passat la data!


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Diumenge 21/06/2009 3:20

Jo si que hi anat.

En lo que era la trobada hi había en Carles Salmerón, Cesar Ariño i Ricart Fernandez Valentí, venent i signant las seves recents publicacions de Els tramvias d'Europa, Transports de Barcelona 1959-1969 i Magi Roca Compromis social i passio per els transports, respectivament.

Hi había cuatre paradetas de venda e intercamvi de billets, i una que tenían i suposo venían antics retols de línia d'autobus avans dels BKB, i banderetas de las que posan els dias asenyalats.

Jo, com no hi había estat mai, m'agradat veure las vitrinas que tenen amb peces i maquinaria especialment d'autobusos, máquinas de bitllets antigues, multitud de cuadros de fotos de tramvias, autobusos i metro penjats per las parets, un parell de maquetas de trens funcionant, i antics postes de parada. Per aixo sol, ja val la pena la visita.

Un senyor , soci d'Acema i que diu que ha treballat 32 anys al metro, molt amablement ens ha explicat a uns quans que feiam "corrillo" on ens trovabam, o sigui al acces de la estació Gaudí del metro, i l'historia de l'estació, i que el local el compartían els jubilats de TMB, els col.lecionistes de TMB i els dels projectes solidaris amb el tercer mon. Las instalacions son dues grans salas contigües i un pasadis que es el que conecta amb la L5 a Sagrada Familía. L'acces desde el carrer es fa desde la boca de metro existent a Av. Gaudí-Lepanto, on s'accedeix a l'asociació, sense cap conexió a la xarxa de metro.

Encara que tenía pocas esperanças, pro per allo de "si cuela, cuela", hi preguntat si sería posible veure Gaudí, ni que fos desde l'entrada, contestant que no era posible doncs el maquinistes tenen ordre de parar inmediatament el servei si es troban algú a llocs no autoritzats.

Dir tambe que m'han obsequiat amb un llibre on hi han publicats relats curts del concurs i material de propaganda (guies de metro, fundas de tarjetas etc.).

Salutacions.
foronda 141 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 21/06/2009 12:20, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 21/06/2009 11:32

Jo ja fa mooolt de temps que vaig proposar fer una visita guiada a ACEMA, però com no hi va haver resposta...

Qüestió apart, si s'hagués fet més publicitat, i s'hagués dit que hi anirien 3 autors de llibres per a signar-los, segurament hauria anat molta més gent del fòrum.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 21/06/2009 20:21

metring ha escrit:Jo ja fa mooolt de temps que vaig proposar fer una visita guiada a ACEMA, però com no hi va haver resposta...

Qüestió apart, si s'hagués fet més publicitat, i s'hagués dit que hi anirien 3 autors de llibres per a signar-los, segurament hauria anat molta més gent del fòrum.
Al foro de la pagina de J Mora, es deia la presencia dels autors, jo vaig anar amb la familia i la veritat es que va se inteserant i molt amables, tots els membres d'acema, per cer els retols dels itineraris dels autobusos si que els venien, jo vaig comprar el del 45 que era el que agafaba de petit per anar a la Barceloneta des de casa, el preu 4 euros
I en Cesar Ariño amb va signar els tres llibres que tinc el dos de Barcelona i el D'Hispano a Pegaso ( molt reconoable per que li agradi el tema autobusero)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 02/10/2011 23:22

Al fil tancat http://transport.cat/viewtopic.php?f=13&t=12040 es parla d'una nova trobada:

Dissabte 15 d'octubre 2011
De 10 a 14 al local de ACEMA, carrer Lepant 299 subterrani Metro
Trobada de col.leccionistes de transport
Billets, plaques de cava, postals, tarjetes, accions, maquetes etc.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”