Manresa-Parc de l'Agulla

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Manresa-Parc de l'Agulla

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 23/08/2005 17:09

Tren Manresa baixador -parc de l'agulla el 28-8-05 de 16:00 a 21:30



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 23/08/2005 20:50

Qui s'hi apunta? A mi m'agradaria anar-hi però des d'Olesa (o alguna estació propera :P ) i més aviat d'horeta, que després també vull estar amb la nòvia una bona estoneta :)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 23/08/2005 21:15

Jo m'hi apunto. Aniré fins a St. Vicenç de Castellet en cotxe i allà agafaré un R5 cap a Manresa. Segurament aniré amb mon pare i amb 'Mr. Baricentro'. També anirem d'horeta. Aviam si hi va més gent.

Salutacions,
Aaron


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 23/08/2005 21:25

Servidor segurament surti amb la Vallesana que surt de Castellar a les 3 de la tarda, on enllaçaré amb el rodalies destinació Manresa de les 15.20 a Sabadell/Nord (o el reginonal que va a Lleida de les 15.43 si la Vallesana va tard), on a Sant Vicenç de Castellet agafaré l'R5 que surt de St.Vicenç/Castellgalí a les 16.44



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 23/08/2005 21:33

aarongilp ha escrit:Jo m'hi apunto. Aniré fins a St. Vicenç de Castellet en cotxe i allà agafaré un R5 cap a Manresa. Segurament aniré amb mon pare i amb 'Mr. Baricentro'. També anirem d'horeta. Aviam si hi va més gent.

Salutacions,
Aaron

Que voleu dir?.... d'horeta? ... tindré tren per pujar?? >:( a partir de quin hora és ... d'horeta? :| :o :P


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 23/08/2005 22:12

D'horeta segurament sigui agafant el tren de les 16.30 o el de les 17.00 cap al parc de l'Agulla. De totes formes, ja ho vorem segons vagi el dia..,


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 23/08/2005 22:15

Jo us aconsello anar amb el primer tren per evitar les aglomeracions en l'espai destinat a viatgers i poder "aglomerar-se" en altres llocs. xD

Però vosaltres mateixos.

Jo estaré barallant-me amb confetti amb gent de totes les edats a Morella, que ho passeu bé.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 26/08/2005 10:13

Potser cap a les set us hi trobareu tres o quatre persones que arriben caminant pel Camí de la Sèquia amb el rostre desencaixat, fent cara d'haver sofert l'Alsina fins a Sallent o Balsareny i haver desfet el camí a peu...



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 28/08/2005 19:33

Acabo d'estar al tren de Manresa al parc de l'agulla. No estava malament, hi havia força gent. Ara bé, resulta que aquest servei acaba a les 21:45 i no + tard com hauria de ser per que s'ha de regir per la llum del sol ja que l'ajuntament no s'ha dignat a il·luminar l'andana. Es lamentable. A mes l'andana del Parc de l'agulla es tant petita que nomes hi cap 1 vago i es monten unes grans cues per entrar i sortir pel vago central dels 3 que te el tren.

Una altra cosa: els maquinistes m'han dit que potser d'aqui a 2 anys aquesta línia s'obre per passatgers tant a Suria com a Sallent. Si així fos estaria molt be.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 28/08/2005 19:46

Ecomobisostrans ha escrit:Acabo d'estar al tren de Manresa al parc de l'agulla. No estava malament, ... ... ...

Una altra cosa: els maquinistes m'han dit que potser d'aqui a 2 anys aquesta línia s'obre per passatgers tant a Suria com a Sallent. Si així fos estaria molt be.
Aquesta nota dels maquinistes, ho diuen cada any, ... :D

Jo hi estat aquest matí, el tren especial encara hi era a Martorell-Enllaç.

Tenia de fer unes fotos a la Cap d'estació de Manresa-Alta ... Per cert m'ha demanat els horaris del tren Groc, algú mels podria proporcionar? ;) :oops:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 28/08/2005 19:48

abegot ha escrit:Tenia de fer unes fotos a la Cap d'estació de Manresa-Alta ... Per cert m'ha demanat els horaris del tren Groc, algú mels podria proporcionar? ;) :oops:
Horaris del Tren Groc de la Cerdanya

D'això se'n diu rapidesa i eficiència ;) :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 28/08/2005 23:09

@Ecomobiostrans: això que no iluminin l'andana i que sigui tan petita ho fan tots els anys, no és pas nou d'aquest any (almenys, l'any passat era així i de gent que conec que hi ha anat altres anys diuen que era igual), així que poca cosa hi podem fer. D'altra banda pensa que tanquen tots els accesos rodats ja que un any que van deixar entrar cotxes va ser el caos total segons ens ha comentat un policia local de Manresa.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 29/08/2005 0:23

Bones,

jo també m'hi he passat aquesta tarda. Amb una parella d'amics hem baixat caminant des de Sallent (on hem arribat amb RENFE fins a Manresa, creuat la ciutat a peu i agafat l'Alsina Graells de la Pobla de Lillet) pel Camí de la Sèquia. Hem arribat al parc a dos quarts de set i he reconegut cares que em resultaven familiars d'algunes fotos d'alguns fòrums ferroviaris (no donaré noms, tot i que puc dir que hi havia gent amb llibretes, d'altres més alts i d'altres que no tant). Ara bé, com que encara conservo el meu anonimat i a més els meus amics no són massa trenòfils, m'he abstingut de presentar-nos. I això que hem baixat en el mateix tren i fins i tot hem compartit vagó als FGC fins a l'Hospitalet!

Apart d'això, val a dir que a Sallent esperava trobar-me el tren fent algun recorregut de prova, però no l'hem vist ni sentit en tot el trajecte. Sí que hem passat a tocar del carregador de vagonetes de les mines, tot seguint el camí en qüestió. Dues de les meves passions, senderisme i ferrocarril, juntes per unes hores.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”