El problema és que això no ho confirmat ningú. I jo crec que és el punt bàsic i vital per fer que la gent de fora de Barcelona (Girona, Lleida, Tarragona, Zaragoza, València, Montpellier, Perpinyà...) agafi el tren per enllaçar amb l'avió al Prat en lloc d'optar per altres solucions.aarongilp ha escrit:La Terminal 0 es ni más ni menos que la misma estación del Prat. Supongo que habrá puestos de facturación y esas cosas...
I ha d'anar acompanyat de una conexió d'alta freqüència (10 minuts entre tren com a màxim) amb les terminals, millor encara amb el control de seguretat ja passat (fàcil amb una andana exclusiva i tancada a l'estació d'El Prat i trens reservats).
També és important que el temps mínim per facturar en aquesta terminal sigui raonable (com a molt 20 minuts més que si factures a la terminal que et tocaria), si fan com a Nuevos Ministerios a Madrid que no accepten facturacions si no arribes 2 o 3 hores abans del vol tindriem el mateix èxit que a Madrid (cap).
Quan vas de viatge, tant de feina com de plaer, no vols complicacions, preocupar-te per transborsaments ni arrossegar maletes ni res d'això, vols que et fagin les coses el més simples possibles. I si desprès de venir de Saragossa amb el tren en 1 hora n'has de perdre una altra hora fent passadissos i cues et buscaràs una altra solució.