Notícies de Ryanair

Transport aeri i aeroports, transport marítim i ports, per cable, etc.
Transporte aéreo y aeropuertos, transporte marítimo y puertos, por cable, etc.
Respon

Ara que arriba a El Prat, agafaràs Ryanair?

Si, més opcions per vola econòmic i potenciar la pobra T2
12
32%
No, perquè jo sóc de Girona/Reus i ja l'agafo/ava allà
1
3%
No, ni que me'l regalin!!
22
58%
Altres (expliqueu)
3
8%
 
Vots totals: 38
jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Re: Notícies de Ryanair

Entrada Autor: jaezcurra » Dimarts 10/01/2012 20:39

http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... adrid.html
EN PRIMAVERA
Ryanair operará 19 nuevas rutas desde Girona y recuperará los vuelos a Madrid
La aerolínea asegura que ha llegado a un acuerdo "en un término medio entre las partes" con la Generalitat

Economía | 10/01/2012 - 17:58h | 10/01/2012 - 18:10h
Barcelona. (ACN).- El vicepresidente de Ryanair, Michael Cawley, ha anunciado este martes que la compañía irlandesa operará 19 nuevas rutas desde la instalación de Vilobí d'Onyar, incluyendo el vuelo entre Girona y Madrid.

Cawley explicó que Ryanair prevé recuperar los 3 millones de pasajeros desde Girona, aunque todavía estará lejos de los 6 millones que logró hace dos años, durante su momento de máxima actividad en Girona.

El representante de la aerolínea ha celebrado que se ha llegado a un acuerdo con la Generalitat "en un término medio entre las partes". Cawley también aseguró que la expansión de Ryanair en Girona, donde operará un total de 59 rutas, no afecta su estrategia en el aeropuerto de Barcelona.



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimarts 07/02/2012 12:12

http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... s-mas.html
Ryanair abre seis nuevas rutas en El Prat y basa tres aviones más
La aerolínea 'low cost' y volará a Alicante, Bilbao, Estocolmo, Hamburgo, Menorca y Munich

Economía | 07/02/2012 - 09:40h
Barcelona. (EUROPA PRESS).- Ryanair abrirá seis nuevas rutas para esta temporada de verano en el Aeropuerto de Barcelona, donde pasará a tener trece aviones basados frente a los diez actuales con el objetivo de transportar 5,8 millones de pasajeros en El Prat en 2012, frente a los 2,5 de 2010.

En concreto, Ryanair volará desde El Prat a Alicante, Bilbao, Estocolmo, Hamburgo, Menorca y Munich (Memmingen) e incrementará frecuencias en otros seis trayectos: Gran Canaria (pasa de seis frecuencias a nueve), Ibiza (de 14 a 21), Málaga (de 21 a 28), Palma (de 21 a 35), Sevilla (de 21 a 28) y Tenerife (de seis a ocho).

Así, la aerolínea irlandesa añadirá más de 190 vuelos semanales en El Prat, desde donde opera 39 rutas (16 domésticas) y prevé sustentar 5.800 puestos de trabajo en Catalunya, donde espera transportar nueve millones de viajeros en 2012.



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimarts 07/02/2012 12:47

http://www.ara.cat/economia/Ryanair-anu ... a_comments
Ryanair anuncia sis noves rutes al Prat per substituir Spanair
Les noves rutes connectaran Barcelona amb Alacant, Bilbao, Estocolm, Hamburg, Menorca i Munic

EFE Barcelona | Actualitzada el 07/02/2012 10:21
El president de Ryanair, Michael O'Leary, ha anunciat avui sis noves rutes des de l'aeroport del Prat (Baix Llobregat) per a l'abril d'aquest any, que fins ara cobria Spanair i que connectaran Barcelona amb Alacant, Bilbao, Estocolm, Hamburg, Menorca i Munic.

A més, la companyia irlandesa incrementarà les freqüències en sis rutes més ja existents des de Barcelona, com són Gran Canària, Eivissa, Màlaga, Palma, Sevilla i Tenerife.

Amb això, Ryanair afegirà més de 190 freqüències hivernals a l'aeroport de Barcelona. Transportarà més de 5,8 milions de passatgers el 2012 a Barcelona i més de 9 milions a Catalunya, i ocuparà unes 5.800 persones.

No obstant això, O'Leary ha descartat que la companyia irlandesa faci la ruta Barcelona-Madrid, perquè "està molt ben servida", de la mateixa manera que no volarà a Londres o París.

O'Leary també s'ha mostrat reticent davant l'arribada de Ryanair a Lleida, un aeroport que, segons el seu parer, "podria tenir futur, però a dia d'avui no és viable". Segons el president de l'aerolínia irlandesa, Ryanair ja opera a Barcelona, Girona i Santander, aeroports que, segons diu, poden considerar-se zona d'influència de Lleida.

___________________________________________________________

Santander? Voldrà dir Saragossa, no?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 07/02/2012 13:05

jaezcurra ha escrit:Santander? Voldrà dir Saragossa, no?
Qui considera Hahn un aeroport de Frankfurt, ja és ben capaç de voler fer veure que Santander es troba a tocar de Lleida.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimarts 07/02/2012 13:09

Guigui ha escrit:
jaezcurra ha escrit:Santander? Voldrà dir Saragossa, no?
Qui considera Hahn un aeroport de Frankfurt, ja és ben capaç de voler fer veure que Santander es troba a tocar de Lleida.
+1 :riure



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimarts 07/02/2012 21:09

http://www.ara.cat/economia/president-R ... 35977.html
El president de Ryanair es mofa dels treballadors de Spanair que intenten boicotejar la seva roda de premsa
Michael O'Leary els agraeix la "publicitat" que la protesta dóna a la seva empresa i fa el símbol de la victòria donant l'esquena als manifestants. Els treballadors de Spanair rebutgen treballar a Ryanair

ARA / EFE

Bilbao / Barcelona | Actualitzada el 07/02/2012 18:04

L'Ertzaintza ha hagut d'escortar aquest dimarts al matí el president de Ryanair, Michael O'Leary, al final de la roda de premsa que ha fet a l'aeroport de Bilbao perquè els treballadors de Spanair que fa 9 dies que estan tancats a l'aeroport han intentat boicotejar la seva intervenció.

En acabar la conferència de premsa, el president de la companyia s'ha col·locat davant dels treballadors, donant-los l'esquena, i ha fet el símbol de la victòria. Els treballadors de Spanair ho han entès com una provocació i han començat a increpar-lo, fet que ha obligat l'Ertzaintza a escortar O'Leary a la sortida.

Durant la compareixença, a més, el president de la companyia ha agraït la "publicitat" que la protesta dóna a Ryanair.

L'incident arriba el mateix dia que el comitè d'empresa de Spanair ha rebutjat l'oferta d'ocupació de Ryanair, que obliga els seus treballadors a cotitzar a Irlanda i "obrir un compte a Gibraltar per cobrar la nòmina", segons ha declarat el president del comitè, Ricardo Oso.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 07/02/2012 22:02

Evidentment, ho deixo a criteri de cadascú, perquè no hi ha cap norma del Fòrum que hi obligui, però partint de la suposició que qui més, qui menys de la comunitat foraire comparteix la meva simpatia envers aquest cau de pirates, proposo no fer-ne més publicitat a base de notícies, si no és per anunciar que pleguen definitivament.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 07/02/2012 23:48

Per mi, esborrada estaria del mapa aquesta companyia!

Algú més d'acord?



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimecres 08/02/2012 2:23

metring ha escrit:Per mi, esborrada estaria del mapa aquesta companyia!

Algú més d'acord?
Totalment d'acord. Volar amb Ryanair, si no és per una necessitat imperiosa, hauria d'estar mal vist. Es dediquen a extorsionar les administracions, treballadors... I només faltava que fossin tan cretins!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 08/02/2012 10:27

Jo penso que la millor "campanya de desprestigi" possible se la fa el seu president mateix, amb les seves declaracions... i com més es publiquin, més s'estén l' "auto-campanya de desprestigi".

Després ja és a criteri de cadascú, actuar-ne en conseqüència...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 08/02/2012 10:37

Aquest personatge sinistre té autèntics orgasmes quan veu com s'escampen les notícies de les seves pallassades. Per tant, la pitjor notícia que pugui tenir, fora del tancament del seu negoci de negrers, és que Google ni tan sols sàpiga trobar el seu nom.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 08/02/2012 11:54

Jo no sé què dir... Una amiga proposava buscar alguna mena de "campanya contra Ryanair" en base a la lamentable actuació d'ahir.

A mi se m'acut que la millor "campanya" (òbvia) és no utilitzar Ryanair, i que per concienciar la gent de que no ho facin, com més clar vegi la gent el perquè, més possibilitats n'hi haurà.

Dit això, està clar que els arguments personals de cadascú per dir "val, però jo viatjo per pocs diners i no em convé" o "ja faré el boicot un altre dia, avui vull viatjar" acostumen a pesar molt. Ens han acostumat (no només Ryanair) a que "viatjar en avió sigui fàcil". El mal ja està fet. Els "tot barat" i "tot gratis" costen molt i molt d'erradicar, un cop arrelats.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

nicolas
N6
N6
Entrades: 207

Entrada Autor: nicolas » Dijous 09/02/2012 0:06

Todo bien con las intenciones de las campañas de desprestigio, pero son un monumento a la impotencia, y como dice Guigui seguramente le dan aún más placer al negrero este. Hay que ir a lo importante, que es a los culpables reales que permiten que esto sea así.

Lo que ¨habría que hacer¨ (porque no está ni remotamente en nuestras manos) es presionar para que las normas sean las que corresponden y se las haga aplicar, que para eso están las normas y las instituciones del ámbito que sean. Y si la UE no tiene fuerza para hacerlo, que por lo menos lo haga el tan nacionalista Estado español, ¨protegiendo¨ su mercado (tanto comercial como laboral) de las animaladas de estos piratas. Por ejemplo, lo de tener que cotizar en irlanda no es ya un extremo inadmisible? Cómo puede ser que la empresa haga base en aeropuertos españoles pero sus trabajadores sean ¨irlandeses¨? Me van a decir que no es demostrable que la empresa está obligándolos a hacerlo y por lo tanto es fraude, extorsión y como mínimo discriminación? Y las ayudas ilegalísimas maquilladas de contratos de promoción turística??? Es que a nadie le importa por algún motivo. Podrían aplicar un mar de trabas legales y sacar a relucir sus dotes de ¨cajoneadores olímpicos¨ que tanto han practicado contra su ¨propio¨ país (les suena un caso reciente????). Pero no, la UE sólo sirve para sacarse fotos, y los nacionalistas españoles sólo sirven de puertas adentro.

Así habrá Ryanair para rato, y todas las que vengan también, por más campañas de desprestigio que hagas. Es que... acaso tienen ALGO de prestigio? Todos los que viajamos ahí lo hacemos porque no nos da el cuero para más (bueno, nunca falta algún miserable). El día que cobre 3000€ al mes obviamente viajaré en Lufthansa, Swiss, etc... aunque me cueste 300€ en lugar de 40.

En el fondo, es que nuestras instituciones son ya tan pero tan débiles e inútiles, que existen empresas enormes e internacionales como esta cuya definición estratégica desde un principio es: aprovecharse de la pobreza y debilidad de los trabajadores, para ofrecer tarifas que puedan pagar los más pobres que no podrían viajar de otra forma, y moverlos desde y hacia lugares tan pobres que me subsidien por volar con la ilusión de ganarse unas monedas por turismo que, por cierto, tambien es ¨low cost¨.

Saludos!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 16/02/2012 8:55

El tanoca d' O'Leary, setembre 2010 ha escrit:http://avui.elpunt.cat/noticia/article/ ... triaq.html

Ryanair vol volar sense copilot per "estalviar una fortuna" a "tota la indústria"

El president de la companyia llança una altra de les seves propostes xocants, com la de fer volar drets els passatgers
Manté que el segon pilot no cal en els vols curts


08/09/10 18:22 - barcelona - ACN

El president de Ryanair, Michael O'Leary, pretén que els avions de la companyia irlandesa volin sense copilot, en una nova mesura per intentar reduir costos. En una entrevista al diari britànic Financial Times, Michael O'Leary assegura que el sector de l'aviació "estalviaria una fortuna" si s'eliminés el rol de l'ajudant del pilot, que a hores d'ara, i segons O'Leary, només "ha d'assegurar-se que l'altre company no s'adorm i cau sobre els controls".
15 febrer 2012:

http://www.que.es/ultimas-noticias/suce ... -cont.html

Un avión de la compañía Czech Airlines, que volaba entre Varsovia y Praga, tomó tierra gracias al copiloto tras la muerte repentina del piloto en pleno vuelo.

La muerte repentina de un piloto en pleno vuelo provocó un aterrizaje de emergencia de un avión de la compañía Czech Airlines en el aeropuerto de Praga. Al parecer, el capitán se desmayó de forma repentina y murió durante el vuelo, informa Europa Press citando fuentes de la compañía aérea.

El avión de Czech Airlines, compañía aérea pública checa, cubría el trayecto de un vuelo regular entre Varsovia y Praga y portaba 46 pasajeros a bordo. El copiloto llevó a cabo un aterrizaje de emergencia tras el desmayo del piloto y, según informó la compañía, ninguno de los pasajeros resultó herido ni su seguridad estuvo en riesgo. "Desgraciadamente no se pudo salvar la vida del capitán", concluye el comunicado de Czech Airlines.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 16/02/2012 9:02

La notícia ja s'ha publicat aquí, tot i que entenc que en aquest cas, és per a mostrar, un cop més, la idiotesa que demostra l'escanyapobres en cap per a fer-se publicitat gratuïta.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 16/02/2012 9:07

Exacte.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Henry 030
N4
N4
Entrades: 68
Ubicació: Barcelona (Verdaguer L4-L5)

Entrada Autor: Henry 030 » Dilluns 02/07/2012 17:02

Hola,

Ryanair està trastocant el món de l'aviació a nivell Europeu, tan de bo fotin el camp del Prat. L'estiu passat vaig volar amb ells des de BCN fins a Edimburg i, realment, mai ho havia passat tan malament en un avió: tripulació antipàtica i prepotent, venta de loteria, menjar i cigarrets electrònics a bord a "modo bazar" cutre i incòmode, pagar per portar equipatge de mà, etc...
Per part meva, aquesta infumable companyia i el pallasso del seu amo, queden censurats :tancat :tancat :tancat


Volem un museu del transport a Barcelona!!!

jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimecres 01/08/2012 19:00

http://www.lavanguardia.com/viajes/2012 ... arque.html
Ryanair se plantea ampliar las puertas de los aviones para acelerar el embarque
La aerolínea irlandesa quiere que los viajeros entren de dos en dos para reducir tiempos y rentabilizar más sus aviones, según publica 'The Guardian'

Viajes | 01/08/2012 - 10:37h | MAGDA BIGAS
La aerolínea irlandesa Ryanair no deja de sorprender -y en ocasiones incluso irritar- a la opinión pública con propuestas encaminadas a reducir costes. Su última iniciativa es, según publicaba el lunes el diario británico The Guardian, aumentar la anchura de las puertas de sus aviones para conseguir mayor rapidez en las operaciones de embarque y desembarque.
En esta ocasión parece que se saldrá con la suya. El fabricante chino Comac, competencia directa de Boeing con el que Ryanair cerró hace un año un acuerdo, ha recibido el encargo de construir los nuevos aviones con puertas más anchas. El motivo no es otro que permitir que los pasajeros puedan entrar de dos en dos, reduciendo así los tiempos. En palabras de Howard Millar, director ejecutivo de la compañía, su demanda es la de "disponer de aviones de bajo coste que se adapten al modelo de su aerolínea".
Sin embargo, el encargo de Ryanair no acaba aquí. Entre la lista de peticiones de la compañía irlandesa, figura el rediseño de otros espacios de la aeronave, como la reducción de la cocina o de la bodega. Millar considera que son demandas lógicas teniendo en cuenta que el viajero de Ryanair apenas come a bordo y no suele facturar su equipaje.
El nuevo C919 de Ryanair -modelo por el que se ha decantado la compañía y que cuenta con 11 asientos más el Boeing 737- podría ya contar con los polémicos aseos de pago que en su día anunció el presidente de la low cost, Michael O'Leary. Sin embargo, tendrán que esperar para mejor ocasión otras de las brillantes ideas de su propietario, como la posibilidad que los pasajeros viajen de pie, o de prescindir de los copilotos.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 01/08/2012 23:12

Més que aquestes palles mentals per a cridar l'atenció, em sembla digne d'esment que Ryanair comença a reduir vols del Prat a conseqüència de l'encariment de les taxes aeroportuàries. Aquest és el camí a seguir i una de les poques bones notícies que provenen d'aquests escanyapobres.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 14/08/2012 12:51

http://www.ara.cat/societat/ryanair_0_755324548.html

Tres avions de Ryanair aterren d'emergència a València per falta de combustible

Van ser desviats de Madrid-Barajas per una tempesta. El combustible que han de carregar els pilots de l'aerolínia irlandesa està regulat en un pla d'eficiència pressupostària de la companyia

DEPENDÈNCIA TOTAL DE LA RENDIBILITAT Tornen les picabaralles entre la Generalitat i Ryanair. El grup torna a plantejar la reducció de rutes que són deficitàries, mentre que l'administració catalana respon que si es redueixen els passatgers també ho faran les subvencions. ACN

Tres avions de Ryanair van haver de rebre l'autorització per fer un aterratge d'emergència dijous 26 de juliol a l'aeroport de València després de llançar un avís per falta de combustible.

Segons informa el 'Sunday Independent', els tres vols van ser desviats des de Madrid-Barajas fins a València per Control de Trànsit Aeri com a conseqüència d'una tempesta elèctrica que desaconsellava l'aterratge a la capital.

A València, teòricament, havien de ser a la cua d'aterratge, però els comandants d'emergència van alertar que no tenien prou combustible i van aconseguir prioritat per aterrar.

Segons les gravacions de les converses entre el pilot i Control de Trànsit a València, el comandant de vol va emetre un clar "'mayday'" per falta de combustible, cosa que es va repetir tot just tres minuts més tard i en una tercera ocasió el mateix dia.

El portaveu de l'empresa, Stephen McNamara, ha confirmat al diari irlandès aquestes informacions, i ha assegurat que l'única raó del succés és el desviament que van patir els avions. També ha aprofitat per disculpar-se "sincerament" amb els passatgers afectats.

El combustible que han de carregar els pilots de l'aerolínia irlandesa per als viatges està estipulat en un pla d'eficiència pressupostària de la companyia, del qual s'ha informat a la tripulació en, almenys, dos memoràndums en els últims mesos.

Així, s'obliga els pilots a fer provisió de la quantitat "mínima necessària" per complir el seu pla de vol, i qualsevol excés ha de ser justificat per escrit. No obstant això, segons el número dos de la direcció dels pilots de Ryanair i capità de la base de Stansted, Shane McKeon, "continua havent-hi un petit nombre de comandants que sembla que tenen problemes" amb aquest protocol.

"Algunes de les explicacions donades pels comandants de vol per carregar fuel de més no són acceptables. L'excusa més irracional és que els agrada aterrar amb tres tones de combustible. Aquesta no és la política de Ryanair, és totalment inacceptable i no és pel que se'ls paga", ha afirmat McKeon.



Respon

Torna a “Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros”