Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Fil permanent: bitllets de transport
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Fil permanent: bitllets de transport
Bitllet tipus CAMP dels FGC, línia Catalunya i Sarrià, en tercera classe (3), màquina 23, bitllet número 177. Els bitllets CAMP van ser els responsables de la pràctica desaparició del bitllet edmonson a la línia, si bé aquests van durar en algunes estacions fins la implantació de l'SMEC, quan van desaparéixer definitivament.
- Fitxers adjunts
-
- CAMP004.jpg (27.58 KiB) Visualitzat 7048 cops
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Proastiakos
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
No és exactament un bitllet del metro d'Atenes, es un bitllet que el pots comprar a les oficines de transport, quioscos, gent que ven al carrer, etc. que té el mateix ús que un bitllet senzill però amb el qual pots utilitzar tots els mitjans de transport que integra el bitllet (metro [Zona 1], autobusos, trolebusos, tramvies, rodalies "Proastiakos" [zona 1] i "l'elèctric" [els FGC d'Atenes]) durant 1 hora i 30 minuts.
Segons les normes es diu que si el viatge es pot fer en els 90 minuts de validesa nomès l'has de marcar un cop, en cas que el viatge duri més de 90 minuts però el trasbordament el facis en menys de 90 minuts has de tornar a marcar per la cara oposada del bitllet per tal de no sobreimprimir les validacions.
Pel que diu el bitllet s'ha comprat i validat a l'estació d'Akropoli
Si a algú li interessa en tinc bastants de bitllets grecs.
Salutacions,
-
- N10
Abonament anual del cremallera de Núria, en format 75è aniversari.
- Fitxers adjunts
-
- cremAnual005.jpg (35.59 KiB) Visualitzat 7006 cops
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Gràcies per publicar el teu carnet, Aaron, ja que no sabia com eren, potser perque són autobuseros. Quan a Girona tingueu FGC, ja hi treballarem, llavors te'n demanaré una còpia perduda.
aarongilp ha escrit:M'he picat...Sky ha escrit:Una targeta sense contacte de l'ATM de Lleida.
Aqui teniu la meva T-10 personalitzada Supereu-ho!
Edito: Pensava que l'havia deixada més grossa...bah, és igual, amb això n'hi ha suficient...
Al igual que a Lleida i a Tarragona, la idea és la mateixa: T-Mes personalitzada amb foto, nom complet i DNI, T-50/30, T-10 i T-10/30 sense personalitzar, plàstic blanc. Ara bé, la meva és una T-10 i està personalitzada I per cert, les T-10 encara no es venen al gran públic, ara només es venen les T-50/30 i les T-Mes.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N10
Alguns bitllets de la xàrcia d'FGV a Alacant.
- Fitxers adjunts
-
- FGVAlacant006.jpg (47.8 KiB) Visualitzat 6879 cops
-
- N10
Dos magnífics documents !!!!!!
Molt bé !
Molt bé !
megapauer ha escrit:Dos bitllets per l'Adolf:
Bitllet d'autovenda ABB de regionals, encara en funcionament a Salou, pel trajecte Salou-Molins de Rei amb descompte de Carnet Jove.
Bitllet d'autovenda nova de regionals, pel trajecte Barcelona Passeig de Gràcia-Barcelona Sants amb descompte de Carnet Jove. Bitllet emès a l'autovenda de Tarragona.
Avui m'he trobat una autèntica guarrada de bitllet.
Bitllet de tira groga, origen Sants, Destinació Aeroport, tren Regional Exprés escape (99334), tarifa General. Preu: 1,60 euros. Expedit a la màquina de VISIR 4212.
Bitllet de tira groga, origen Sants, Destinació Aeroport, tren Regional Exprés escape (99334), tarifa General. Preu: 1,60 euros. Expedit a la màquina de VISIR 4212.
Això fa pinta de venir de terres valencianes...UT596001 ha escrit:...VISIR 4212.
Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
No depèn de si fas transbord o no. De fet, sempre es dona magnètic, només es dona així quan l'expenedora que fa el bitllet magnètic s'espatlla, que és el que haurà passat. En estacions de Rodalies també passa.oriolp13 ha escrit:De que depèn que te'l imprimeixin així o amb banda magnètica, ja que jo feia transbord i potser per aquest tema el bitllet era dels "de paper", però un que seia al meu costat venia de Ripoll a BCN Sants i tamb´´e era així el seu bitllet
- automotorserie 436
- N7
- Entrades: 557
Hace ya unos cuantos años...
- Fitxers adjunts
-
- escanear0005.jpg (104.77 KiB) Visualitzat 6990 cops
-
- escanear0004.jpg (121.26 KiB) Visualitzat 6985 cops
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
- automotorserie 436
- N7
otro billete conmemorativo de TMB
- Fitxers adjunts
-
- escanear0006.jpg (88.23 KiB) Visualitzat 6972 cops
El de la L3, de finals del 1985. El de la L1, de 1987.aim ha escrit:De quin any son aquests bitllets?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- automotorserie 436
- N7
- Fitxers adjunts
-
- funi1.jpg (87.72 KiB) Visualitzat 6890 cops
Una pregunta sobre bitllets. Pot ser que les validadores del TRAM et casquin la banda magnètica. M'ha passat dos vegades, el 15/9 em vaig comprar una T-Jove i vaig fer servir el tram al cap d'uns dies. Fins llavors tot anava bé, però després, al intentar pujar al metro em deia "títol mal gravat". Me'l van canviar. Més endavant m'ha tornat a passar, algú sap alguna cosa?
Salutacions,
Oriol
Oriol
-
- N10
La Vallesana, Sabadell-Castellar.
- Fitxers adjunts
-
- Vallesana002.jpg (18 KiB) Visualitzat 6787 cops