Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Planols, projectes i propostes fantasia.
Re: Planols, projectes i propostes fantasia.
Si per casualitat l'usuari voltega llegeix encara el Fòrum i vol tornar a penjar les imatges d'uns missatges més a dalt que no es veuen...
Otra burrada de las mías, esta vez es una versión exprés de la B19: la línea X19.
Desde Can Ruti hace todas las paradas hasta llegar a la Ronda de Dalt donde coge ésta hasta llegar a Barcelona, llegando a la salida más cercana al Hospital de la Vall d'Hebron. Al revés lo mismo.
El mapa.
Obviamente controlada por la TUSGSAL, con estos autobuses:
Mercedes-Benz O 530 Ü
Interior
Desde Can Ruti hace todas las paradas hasta llegar a la Ronda de Dalt donde coge ésta hasta llegar a Barcelona, llegando a la salida más cercana al Hospital de la Vall d'Hebron. Al revés lo mismo.
El mapa.
Obviamente controlada por la TUSGSAL, con estos autobuses:
Mercedes-Benz O 530 Ü
Interior
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
EL problema de totes aquestes línies que planteges serà a l'hora punta, amb els grans embussos que es creen a les Rondes, Gran Via, etc., que faran que sigui de tot menys una línia expres.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Ya me lo imaginaba.oriolp13 ha escrit:EL problema de totes aquestes línies que planteges serà a l'hora punta, amb els grans embussos que es creen a les Rondes, Gran Via, etc., que faran que sigui de tot menys una línia expres.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Renfe445 ha escrit:Ya me lo imaginaba.oriolp13 ha escrit:EL problema de totes aquestes línies que planteges serà a l'hora punta, amb els grans embussos que es creen a les Rondes, Gran Via, etc., que faran que sigui de tot menys una línia expres.
La realitat supera a la ficció, que diuen...
Aquí us faig la meva proposta de la xarxa ferroviària de Catalunya, amb alguna que altra fantasia. Es resumiria en tres serveis diferents: suburbans, mitja distància i regionals. Amb la següent estructura i canvis a sota hi ha l'enllaç al mapa:
Suburbans:
La gran aposta vertebradora del territori, que arribaria fins i tot a Andorra i la Vall d'Aran. També són els que tinc menys clars en quant a traçats i necessitat.
Rodalies de Lleida
Una sola línia circular, però que no acabo de tenir clara:
M'he trobat amb la dificultat de connectar l'Aeroport de Reus amb l'àrea turística del Baix Camp, al final he optat pel transbord a Tarragona, ja que no em semblava gaire lògic saltar-me Tarragona com a estació i anar de Reus i l'aeroport directament a Vila-Seca i arribar a l'Hospitalet de l'Infant. A més a més d'aquesta manera em quedava penjant Constantí, i ja m'hi ha quedat la Pobla de Mafumet.
Suburbans:
- - S1: la unió de la R1 amb la R2 sud, però abastant sols fins la segona corona metropolitana
- - S1A: Barcelona - Mataró per la costa
- S1B: Barcelona - Vilanova i la Geltrú
- S1C: Barcelona - Mataró per l'interior, donant així cobertura i facilitant l'expansió demogràfica a l'interior del Maresme i descongestionant demogràficament la costa.
- - S2A: Barcelona - Granollers-Canovelles
- S2B: Barcelona - Vilafranca del Penedès
- S21: ramal de la S2A, Mollet del Vallès - Caldes de Montbui
- S22: ramal de la S2B Martorell - Esparreguera
- - S31: Sant Cugat - Castellar del Vallès per Sabadell
- S32: Sant Cugat - Vacarisses per Terrassa
- O2: la línia orbital ja projectada. - - S1A: Barcelona - Mataró per la costa
- - R1: la línia de la costa
- - R1A: Barcelona - Mataró - Sils: canviar l'estació terminus de Maçanet a Sils, i fent-la passar per l'interior des de Mataró (i fent nova estació a Palafolls i a Vidreres) i que arribi a Lloret de Mar. El problema, més enllà del cost és la pèrdua de tren a Tordera; però en canvi es guanya Palafolls, Vidreres i Lloret i tot el front marítim, que està molt congestionat i que seria un revulsiu i revaloraria la segona línia (i primera en molts casos de la costa), cosa beneficiosa tenint en compte que són localitats, especialment al nord, molt turístiques.
- R1B: Barcelona - Vilanova i la Geltrú - Coma-ruga: no tinc prou coneixement de la zona com per fer-hi canvis.
- - R1A: Barcelona - Mataró - Sils: canviar l'estació terminus de Maçanet a Sils, i fent-la passar per l'interior des de Mataró (i fent nova estació a Palafolls i a Vidreres) i que arribi a Lloret de Mar. El problema, més enllà del cost és la pèrdua de tren a Tordera; però en canvi es guanya Palafolls, Vidreres i Lloret i tot el front marítim, que està molt congestionat i que seria un revulsiu i revaloraria la segona línia (i primera en molts casos de la costa), cosa beneficiosa tenint en compte que són localitats, especialment al nord, molt turístiques.
- - R2: la línia de la interior, semblant a l'actual però amb lleugers canvis
- - R2A: Barcelona - Granollers - Sils: novament Sils com a tèrminus i fent un canvi de traçat més zigzaguejant de manera que el tren sigui més proper a les poblacions, i creant noves parades a Breda i Sant Antoni de Vilamajor.
- R2B: Barcelona - Vilafranca del Penedès - Coma-ruga
- R4: Barcelona - Manresa: ídem, passant per Martorell, tot i que la opció de fer Barcelona-Terrassa-Manresa també és bona, malgrat no sé si igual de ràpida.
- R5: Barcelona - Igualad: amb el recorregut de FGC - - R2A: Barcelona - Granollers - Sils: novament Sils com a tèrminus i fent un canvi de traçat més zigzaguejant de manera que el tren sigui més proper a les poblacions, i creant noves parades a Breda i Sant Antoni de Vilamajor.
La gran aposta vertebradora del territori, que arribaria fins i tot a Andorra i la Vall d'Aran. També són els que tinc menys clars en quant a traçats i necessitat.
- - A: Barcelona - Puigcerdà, per Manresa i Berga
- B: Lleida - Vielha, per Balaguer i la Pobla de Segur, i no tenia clar si fer-la passar per Sort o pel Pont de Suert.
- C: Barcelona - Andorra, per Solsona; és una línia que no tinc gens clara, i que de fet podria quedar-se amb Manresa - Solsona, però llavors sorgeix el problema de connectar Andorra.
- D: eix transversal ferroviari: Figueres - Girona - Vic - Manresa - Igualada - Tàrrega - Lleida
- E: Lleida - Tarragona, per les Borges Blanques, Montblanc, Reus i Valls
- F: Lleida - Alcanar, per Gandesa i Móra d'Ebre
- G: Tarragona - Alcanar, per l'Ametlla de Mar i Amposta
- H: Barcelona - Puigcerdà, per Vic
- I: Barcelona - Lleida, per Igualada i Tàrrega
- J: Tarragona - Móra d'Ebre, per Reus i Falset, i amb vocació de seguir fins Alcanyís.
- K: eix pirinenc, inviable, però romàntic: Girona - Vielha, per Camprodon, travessant Andorra i passant per la Seu d'Urgell
- L: Lleida - Andorra, per la Pobla de Segur i la Seu d'Urgell
- M: Barcelona - Andorra, per Manresa, aprofitant l'eix pirinenc des de Puigcerdà i entrant per Pas de la Casa i sortint per Andorra la Vella direcció la Seu
- N: Barcelona - Figueres, per Girona
- O: Barcelona - Tarragona, per Vilafranca del Penedès
- - G1: el cercle de les Gavarres, però m'ha suposat un problema Torroella de Montgrí, que no he sapigut com traçar el recorregut per incloure-la i que sigui lògic.Girona - Llagostera - Sant Feliu de Guíxols - Palamós - la Bisbal de l'Empordà - Girona
- G3: a la Garrotxa, Girona - Banyoles - Olot.
- G2: Figueres - Girona - Blanes - Calella, aprofitant R1A; això facilitaria molt els desplaçaments que ja es fan d’aquesta zona cap a Girona on molta gent hi estudia la Universitat i a més a més donaria servei a la indústria turística de l’alt Maresme i la Costa Brava connectant-la amb l’Aeroport de Girona, que ara mateix s’hi pot anar tan sols amb autobús. Amb dos ramals, tot i que em falta per incloure al traçat Santa Coloma de Farners i em ronda la idea de fer un ramal fins a Sant Celoni:- - G21: Figueres - Portbou (i d’allà a Cervera de la Marenda), però passant per Roses, que donaria més sentit al viatge.
- G22: Figueres - la Jonquera (i d’allà al Pertús)
- - G21: Figueres - Portbou (i d’allà a Cervera de la Marenda), però passant per Roses, que donaria més sentit al viatge.
Rodalies de Lleida
Una sola línia circular, però que no acabo de tenir clara:
- - RL1: Lleida - Cervera - Artesa de Segre - Alguaire-Alguaire Aeroport - Lleida
M'he trobat amb la dificultat de connectar l'Aeroport de Reus amb l'àrea turística del Baix Camp, al final he optat pel transbord a Tarragona, ja que no em semblava gaire lògic saltar-me Tarragona com a estació i anar de Reus i l'aeroport directament a Vila-Seca i arribar a l'Hospitalet de l'Infant. A més a més d'aquesta manera em quedava penjant Constantí, i ja m'hi ha quedat la Pobla de Mafumet.
- - RT1: La Selva del Camp - l'Hospitalet de l'Infant, passant per Reus i l'aeroport i Tarragona
- RT2: Valls - Coma-ruga, passant per Tarragona
Prolongar l'RT1 a La Selva del Camp tal i com es troba l'estació no es viable, s'ha de prolongar fins a La Plana Picamoixons en un extrem i en l'altre fins a Cunit/Vilanova. I l'RT2 s'hauria de prolongar fins a Vilafranca del Penedès. D'altra banda, entre Sant Vicenç de Calders i Valls, faria l'RT3 per dotar de més freqüències a la línia.
Però si la RT1 no va direcció Cunit, i d'altra banda, si arriba a Vilanova ja no serien rodalies tipus suburbà, sinó que ja serien més aviat mitja distància. I tampoc acabo de veure el flux de gent que hi ha de Vilanova a Tarragona.Renfe451 ha escrit:Prolongar l'RT1 a La Selva del Camp tal i com es troba l'estació no es viable, s'ha de prolongar fins a La Plana Picamoixons en un extrem i en l'altre fins a Cunit/Vilanova.
Com en l'anterior, no acabo de veure que connectar Tarragona i Vilafranca siguin rodalies, i no sé per on voldries fer passar la RT3, per la C-51?Renfe451 ha escrit: I l'RT2 s'hauria de prolongar fins a Vilafranca del Penedès. D'altra banda, entre Sant Vicenç de Calders i Valls, faria l'RT3 per dotar de més freqüències a la línia.
Anem a pams...mpn90 ha escrit:si la RT1 no va direcció Cunit, i d'altra banda, si arriba a Vilanova ja no serien rodalies tipus suburbà, sinó que ja serien més aviat mitja distància. I tampoc acabo de veure el flux de gent que hi ha de Vilanova a Tarragona.
Encara que no hi hagi un gran fluxe de viatgers, hi ha força gent que va de Vilanova a Tarragona, hi ha un exemple clar, hi ha gent del Garraf que estudia a la universitat Rovira i Virgili de Tarragona, i que actualment han de tirar de vehicle privat perquè les connexions són pèssimes en transport públic. Cal paliar la mala comunicació existent entre el Baix Penedès i el Garraf amb Tarragona de la millor manera possible, i prolongant l'RT1 fins a Vilanova, podries guanya força passatgers.
Primera: Tema RT2. Ja hi ha contemplat un projecte per ampliar aquesta línia fins a Vilafranca del Penedès, però de moment encara no s'ha dut a terme per causes que encara desconec. Però els motius serien els mateixos que en el cas de l'RT1 a Vilanova, també hi ha un flux de viatgers important que es mou des de Vilafranca fins a Tarragona i que actualment han de fer transbord a Sant Vicenç de Calders.mpn90 ha escrit: I l'RT2 s'hauria de prolongar fins a Vilafranca del Penedès. D'altra banda, entre Sant Vicenç de Calders i Valls, faria l'RT3 per dotar de més freqüències a la línia.Com en l'anterior, no acabo de veure que connectar Tarragona i Vilafranca siguin rodalies, i no sé per on voldries fer passar la RT3, per la C-51?
I sobre l'RT3, la resposta és simple i molt senzilla: per l'actual línia ferroviària a Valls, es podria fer perfectament sense fer cap gran despesa, i es podria posar en servei si es volgués en tan sols pocs dies.
Suposo que és una situació semblant a la de l'Alt Maresme amb Girona (i que ara estan enllaçats amb RG1)Renfe451 ha escrit:Anem a pams...mpn90 ha escrit:si la RT1 no va direcció Cunit, i d'altra banda, si arriba a Vilanova ja no serien rodalies tipus suburbà, sinó que ja serien més aviat mitja distància. I tampoc acabo de veure el flux de gent que hi ha de Vilanova a Tarragona.
Encara que no hi hagi un gran fluxe de viatgers, hi ha força gent que va de Vilanova a Tarragona, hi ha un exemple clar, hi ha gent del Garraf que estudia a la universitat Rovira i Virgili de Tarragona, i que actualment han de tirar de vehicle privat perquè les connexions són pèssimes en transport públic. Cal paliar la mala comunicació existent entre el Baix Penedès i el Garraf amb Tarragona de la millor manera possible, i prolongant l'RT1 fins a Vilanova, podries guanya força passatgers.
Pel que fa a RT2, com RT1, em va bé, però segurament seria partidari de bifurcar la RT2 i crear RT22 a Vilafranca i RT21 a Vilanova i la Geltrú.Renfe451 ha escrit:Primera: Tema RT2. Ja hi ha contemplat un projecte per ampliar aquesta línia fins a Vilafranca del Penedès, però de moment encara no s'ha dut a terme per causes que encara desconec. Però els motius serien els mateixos que en el cas de l'RT1 a Vilanova, també hi ha un flux de viatgers important que es mou des de Vilafranca fins a Tarragona i que actualment han de fer transbord a Sant Vicenç de Calders.mpn90 ha escrit: I l'RT2 s'hauria de prolongar fins a Vilafranca del Penedès. D'altra banda, entre Sant Vicenç de Calders i Valls, faria l'RT3 per dotar de més freqüències a la línia.Com en l'anterior, no acabo de veure que connectar Tarragona i Vilafranca siguin rodalies, i no sé per on voldries fer passar la RT3, per la C-51?
I sobre l'RT3, la resposta és simple i molt senzilla: per l'actual línia ferroviària a Valls, es podria fer perfectament sense fer cap gran despesa, i es podria posar en servei si es volgués en tan sols pocs dies.
Ara bé, la RT3 no la veig per enlloc, em sembla que connecta dos nuclis poblacionals sense gaire pes i que passa per llocs amb baixa demanda.
-
- N5
- Entrades: 117
- Ubicació: L1 Santa Coloma
Us porto una proposta d'unió de les línies 41 i 42 del bus de Barcelona. Us faig un resum:
Línia 42: Francesc Macià - Fondo
- Pas per av. Roma.
- Pas per Sancho de Ávila i Tànger, en comptes de Pere IV.
- Pas per Cantàbria i Santander
- Desviació de recorregut sentit Fondo per fer passar la línia per La Maquinista (necessitat de Carril bus en contrasentit)
- Prolongació fins l'estació de metro Fondo (L1, L9).
Mapa: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Línia 42: Francesc Macià - Fondo
- Pas per av. Roma.
- Pas per Sancho de Ávila i Tànger, en comptes de Pere IV.
- Pas per Cantàbria i Santander
- Desviació de recorregut sentit Fondo per fer passar la línia per La Maquinista (necessitat de Carril bus en contrasentit)
- Prolongació fins l'estació de metro Fondo (L1, L9).
Mapa: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
- foronda 141
- N8
- Entrades: 857
- Ubicació: Poblenou
[
Aquestas línias tenen una frecuencia molt diferenta. La 41 cada 8 minuts, i la 42 cada 25/35 depenent de l'hora, aixi docs no ho veig factible.Us porto una proposta d'unió de les línies 41 i 42 del bus de Barcelona
De momento está bien el final de la Plaça del Rellotge. Sólo hay que andar un poquito para llegar a Fondo.marc_bcn_2 ha escrit:Us porto una proposta d'unió de les línies 41 i 42 del bus de Barcelona. Us faig un resum:
Línia 42: Francesc Macià - Fondo
- Pas per av. Roma.
- Pas per Sancho de Ávila i Tànger, en comptes de Pere IV.
- Pas per Cantàbria i Santander
- Desviació de recorregut sentit Fondo per fer passar la línia per La Maquinista (necessitat de Carril bus en contrasentit)
- Prolongació fins l'estació de metro Fondo (L1, L9).
Mapa: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Por mí ya está bien la 42 como está. Así cuando la cojo para volver a casa, en el final de la Plaça Catalunya están todas las sillas libres, jeje.
Lo que deberían hacer es meter uno o dos coches más.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
Va, avui tinc ganes de comentar-ne algunes, de propostes fantasia, algunes són una bogeria i d'altres poden ser més interessants. N'incloc tant nacionals com internacionals.
-Reobertura de la línia del Tonkin (St.Gingolph-Evian).
-Reobertura de la línia Bellegarde-Divonne.
-Nova línia ferroviària entre Urtx-Alp i la Seu d'Urgell, amb eventual prolongació cap a Andorra.
-Obertura d'una línia ferroviària entre Ripoll i Prats de Molló. Reobertura de la línia Le Boulou-Arles Sur Tech-Prats de Molló/St Laurent de Cerdans. Prolongació d'aquesta darrera ramificació cap a Maçanet de Cabrenys i Figueres-Vilafant.
-Reobertura de la línia ferroviària Manresa-Olvan-Guardiola.
-Reobertura de la línia Salamanca-La Fregeneda/Barca d'Alva.
-Ampliació FGC Manresa Baixador-Manresa ADIF. Traspàs de la línia Manresa-Lleida a FGC. Ampliació Igualada-Cervera. Conversió de les tres línies a l'ample UIC.
-Reobertura de la línia ferroviària Banyoles-Girona-Olot. Aprofitar per realitzar alguna línia de tramvia a Girona ciutat.
-Rectificacions de traçat a la línia BCN-Puigcerdà: aprofitar l'actual traçat de l'R2 Nord fins a Granollers, desviació des de més enllà de les Franqueses-Granollers Nord fins a La Garriga. Línia BCN-Granollers Canovelles com a línia apart, ampliació de Sabadell fins a Granollers-Canovelles dels FGC. Desdoblaments entre Granollers i la Garriga, entre Centelles i Sant Quirze de Besora (rectificació de traçat als Hostalets de Balenyà per tal de retallar quilòmetres i servir Tona), rectificació de traçat entre Manlleu i Sant Quirze de Besora sense deixar de servir Torelló (traslladant l'estació), desdoblament parcial entre Ripoll i Ripoll-Sud (3-4 Km), nova galeria entre Planoles i La Molina (via única però amb possibilitat d'instal•lar-hi doble via), desdoblament entre Alp i Latour de Carol/Enveitg.
-Rectificacions de traçat a l'R8: traslladar les estacions de Sant Cugat i Rubí cap al centre de la ciutat. Enllaç per via UIC entre les vies ADIF i FGC.
-Instauració del servei auto-tren. Una prova pilot molt senzilla seria Figueres Vilafant-Le Boulou. Trens cada 1/2 hora en horari cadenciat. Possibilitat de fer-hi passar tant cotxes com furgonetes com camions. Fomentar l'ús del servei amb impostos afegits sobre l'autopista paral•lela.
-Reobertura de la línia del Tonkin (St.Gingolph-Evian).
-Reobertura de la línia Bellegarde-Divonne.
-Nova línia ferroviària entre Urtx-Alp i la Seu d'Urgell, amb eventual prolongació cap a Andorra.
-Obertura d'una línia ferroviària entre Ripoll i Prats de Molló. Reobertura de la línia Le Boulou-Arles Sur Tech-Prats de Molló/St Laurent de Cerdans. Prolongació d'aquesta darrera ramificació cap a Maçanet de Cabrenys i Figueres-Vilafant.
-Reobertura de la línia ferroviària Manresa-Olvan-Guardiola.
-Reobertura de la línia Salamanca-La Fregeneda/Barca d'Alva.
-Ampliació FGC Manresa Baixador-Manresa ADIF. Traspàs de la línia Manresa-Lleida a FGC. Ampliació Igualada-Cervera. Conversió de les tres línies a l'ample UIC.
-Reobertura de la línia ferroviària Banyoles-Girona-Olot. Aprofitar per realitzar alguna línia de tramvia a Girona ciutat.
-Rectificacions de traçat a la línia BCN-Puigcerdà: aprofitar l'actual traçat de l'R2 Nord fins a Granollers, desviació des de més enllà de les Franqueses-Granollers Nord fins a La Garriga. Línia BCN-Granollers Canovelles com a línia apart, ampliació de Sabadell fins a Granollers-Canovelles dels FGC. Desdoblaments entre Granollers i la Garriga, entre Centelles i Sant Quirze de Besora (rectificació de traçat als Hostalets de Balenyà per tal de retallar quilòmetres i servir Tona), rectificació de traçat entre Manlleu i Sant Quirze de Besora sense deixar de servir Torelló (traslladant l'estació), desdoblament parcial entre Ripoll i Ripoll-Sud (3-4 Km), nova galeria entre Planoles i La Molina (via única però amb possibilitat d'instal•lar-hi doble via), desdoblament entre Alp i Latour de Carol/Enveitg.
-Rectificacions de traçat a l'R8: traslladar les estacions de Sant Cugat i Rubí cap al centre de la ciutat. Enllaç per via UIC entre les vies ADIF i FGC.
-Instauració del servei auto-tren. Una prova pilot molt senzilla seria Figueres Vilafant-Le Boulou. Trens cada 1/2 hora en horari cadenciat. Possibilitat de fer-hi passar tant cotxes com furgonetes com camions. Fomentar l'ús del servei amb impostos afegits sobre l'autopista paral•lela.
Venga, continuo soñando:
Recuperar la B28 Plaça Orfila - Francesc Layret / Prim.
Recuperar la 35 y que llegue a la Plaça Catalunya.
Hacer que la B29 vuelva a llegar a El Masnou y que la B34 y la B35 sean la B41.
Recuperar la B20 y la B21.
Recuperar la B22 Can Canyadó - Hospital de Sant Pau.
Recuperar la B16 Vall d'Hebron - Pep Ventura.
Que todas las líneas de la TUSGSAL tengan estándards, a excepción de las que por falta de espacio en las zonas por las que pasan no puedan llevar.
Y de paso, que la B25 y la B28 tengan articulados.
Recuperar la B28 Plaça Orfila - Francesc Layret / Prim.
Recuperar la 35 y que llegue a la Plaça Catalunya.
Hacer que la B29 vuelva a llegar a El Masnou y que la B34 y la B35 sean la B41.
Recuperar la B20 y la B21.
Recuperar la B22 Can Canyadó - Hospital de Sant Pau.
Recuperar la B16 Vall d'Hebron - Pep Ventura.
Que todas las líneas de la TUSGSAL tengan estándards, a excepción de las que por falta de espacio en las zonas por las que pasan no puedan llevar.
Y de paso, que la B25 y la B28 tengan articulados.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1909
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Aquí un dels meus somnis, i ja m'agradaria a mi que fós així els transports metropolitans de la capital catalana
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... UFeoSaCxt8
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... UFeoSaCxt8
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Per què no aprofitem la idea de la Nova Xarxa de Bus però amb tramvies?
El mapa
De moment 6 línies:
Línia 8: Metro + Rodalies Estació de Sants ↔ Metro Bon Pastor
El mapa
De moment 6 línies:
Línia 8: Metro + Rodalies Estació de Sants ↔ Metro Bon Pastor
- 32 parades - 13 km
Substitueix la futura H8.
- 38 parades - 17 km
Substitueix la H12 i la T5.
Prolongada al Polígon Industrial de la Pedrosa.
- 24 parades - 11 km
Substitueix la futura H14.
Aprofita el tros de la Rambla de la Mina que actualment utilitza la T6.
- 37 parades - 13 km
Substitueix la T3 i la D20.
- 41 parades - 20 km
Substitueix la T1, la T2, la 7 (o, suposadament, D30) i la T4.
Aprofita el tros de la T3 que passa per Hospital de Sant Joan Despí - TV3.
- 25 parades - 12 km
Aprofita el tros de la T4 del carrer Wellington i la Avinguda Meridiana.
Podria substituir la B14 i la B20.
El tros entre la Avinguda Pallaresa i Torribera seria en via única?
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb