Creació d'un simulador

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Creació d'un simulador

Entrada Autor: tintin » Dimecres 20/01/2010 21:03

Hola nois,

Estic fent 1er de batxillerat i pel treball de recerca he escollit crear un simuldor de trens, en concret la L5 del Metro de Barcelona,
així que si podeu i teniu, em passésiu bastanta informació, intentaré fer un simulador ho més real possible i si pot ser en 3D. Si em surt bé os el passo (trigaré un any o més)

Moltes gràcies a tots/totes.

Salut!



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dijous 21/01/2010 21:09

Hola,

necessitaria si pot ser per començar, fotos de les vies d'aprop, que es vegi be la seva textura, yi de les travesses de fusta, i si pot ser fotos de les cues de maniobres, començaré per horta. Si pot ser també els sons del tren serie 5000. Encara que començare per la linia i no per els trens.

Moltíssimes gràcies,

Salut!



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 22/01/2010 18:56

Potser et sortirà més a compte demanar el permís a TMB (que crec que val per una data determinada i unes estacions determinades) i poder anar a recollir tota aquesta informació tu mateix.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dissabte 23/01/2010 10:20

Hola aim,

on s'ha de demanar aquest permís? Me'l donarien més ràpid per ser un treball pel cole?


Moltíssimes gràcies!!



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 23/01/2010 13:45

Jo no l'he demanat mai i per tant, no et puc dir res del cert, però crec que algun membre del fòrum si que va fer aquestes gestions (ara mateix no et sabria dir qui). Crec recordar que s'havia d'anar a les oficines de la Zona Franca. En tot cas, envia un correu a TMB comentant-ho i ja et diran què cal fer per obtenir el permís.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Diumenge 24/01/2010 11:08

ok, molíssimes gràcies aim, eenviaré el correu a TMB i quan el rebi em posaré en marxa.

Ho dit moltes gràcies.



MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dimecres 10/03/2010 21:29

Mare meva, un simulador :D No es més fàcil fer una ruta per algun simulador ja fet?
Abans volies fer la L5 per al MSTS...


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dissabte 13/03/2010 10:59

Hola,
ja ho sé que seria molt més fàcil fer la ruta a parttir del simulador, però el que passa és que a mi m'encanta la informàtica i el trens, i haig de fer un treball per 2º de Batxillerat i no si val fer el treball a partir d'un programa com podria ser l'MSTS. Per tant haig d'agafar el Visual C++ o altres y possar-me a programar.
Espero que la cosa vagi sortint bé. Si saps alguna cosa de programació o algún altre programa per fer-ho digam-ho siusplau.


Salut!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 14/03/2010 20:16

tintin ha escrit:no si val fer el treball a partir d'un programa com podria ser l'MSTS. Per tant haig d'agafar el Visual C++ o altres y possar-me a programar.
De tota manera, tingues en compte que un programa com el MSTS ha estat programat per dotzenes o centenars de professionals treballant durant mesos o anys. És impossible que puguis fer tu sol una cosa que se li assembli ni de lluny.
Potser una cosa més senzilla podria ser fer alguna mena de simulació en 2D fent servir Flash, si et deixen.



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dilluns 15/03/2010 21:14

Sí, la intencio seria fer un simulador tipus com era abans el BVE. La cabina potser en 2d però l'exterior ja veurem. De moment vaig recopilant tota la info que puc per fer la part teòrica del treball.



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Diumenge 02/05/2010 13:20

Hola,

ja estic començant amb el simulador i necessito la imatge de la cabina com si hi estigues sentat en el seient.
Que es vegi una mica els controls, sobretot el manipulador de velocitat i el contakilòmetres i alguns botonets.
Si pot ser millor un 5000, però si és un 1000 o altres, també serà ben rebut.

Moltíssimes gràcies d'avantmà,


Salut!!



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”