Viatges sense parlar de transports

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Re: Viatges sense parlar de transports

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 05/10/2012 12:58

Adolescent barceloní ha escrit:Fent honor al títol del fil, jo confesso que MAI PUC VIATJAR A CAP LLOC SENSE PARLAR DE TRANSPORT. És al·lucinant... Si parlo de transports amb els meus companys, fugen de mi per no sentir-me! Si vaig amb la família, com parli de transports... em linxen :? :roll:

Potser exagero una miqueta, però no us creieu no... això què és: ser pesat, ser aficionat als transports, o estar obsessionat amb els transports? (hi ha un fil que no trobo on explico una cosa semblant)
A mi em passava una mica al revés: intentava no parlar de transports però com acabava per no parlar absolutament de res acabaven parlant de transports però amb l'objectiu de linxar-me.

La solució ha sigut ben senzilla i és o bé viatjar sol o només amb altres aficionats, ja que un altre problema que hi havia és que el programa del viatge sempre el marcaven els altres i sempre ho modificaven a gust dels altres menys el meu, així que si volia veure alguna cosa del meu interès (fos transportil o no) sempre em tocava escacejar-me. Ara ho puc fer de manera tranquil·la i prenent-me el temps que cregui convenient. Quan viatjo amb altres aficionats el programa sol ser consesuat per tant no existeixen problemes.

Tot i així, espero que tinguis molta més sort que jo i no hagis de recórrer a aquest tipus de solucions.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 05/10/2012 15:41

UT596001 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:Fent honor al títol del fil, jo confesso que MAI PUC VIATJAR A CAP LLOC SENSE PARLAR DE TRANSPORT. És al·lucinant... Si parlo de transports amb els meus companys, fugen de mi per no sentir-me! Si vaig amb la família, com parli de transports... em linxen :? :roll:

Potser exagero una miqueta, però no us creieu no... això què és: ser pesat, ser aficionat als transports, o estar obsessionat amb els transports? (hi ha un fil que no trobo on explico una cosa semblant)
A mi em passava una mica al revés: intentava no parlar de transports però com acabava per no parlar absolutament de res acabaven parlant de transports però amb l'objectiu de linxar-me.

La solució ha sigut ben senzilla i és o bé viatjar sol o només amb altres aficionats, ja que un altre problema que hi havia és que el programa del viatge sempre el marcaven els altres i sempre ho modificaven a gust dels altres menys el meu, així que si volia veure alguna cosa del meu interès (fos transportil o no) sempre em tocava escacejar-me. Ara ho puc fer de manera tranquil·la i prenent-me el temps que cregui convenient. Quan viatjo amb altres aficionats el programa sol ser consesuat per tant no existeixen problemes.

Tot i així, espero que tinguis molta més sort que jo i no hagis de recórrer a aquest tipus de solucions.
Jo sempre prefereixo anar sol ja que així tinc més llibertat... És la solució que tinc jo, tot i que és una mica... :? . En fi...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 15/01/2013 18:47

http://www.vilaweb.cat/noticia/4073921/ ... tuita.html

Dimarts 15.01.2013 06:00

Wikivoyage, la guia de viatges gratuïta

El portal es nodreix de les aportacions i edicions dels internautes

La fundació Wikimedia, creadora de l'enciclopèdia online Wikipedia, estrena avui Wikivoyage, una guia de viatges mundial, lliure i gratuïta. Igual com l'enciclopèdia, es va ampliant amb les aportacions i edicions dels col·laboradors internacionals, anomenats ‘wikivoyagers’.

Els articles de la guia contenen informació pràctica sobre les destinacions, com ara la situació, llocs d’interès, la història o els restaurants. La pàgina és escrita en vuit llengües, però ara com ara en català no.

El fundador de la Wikipedia, Jimmy Wales, diu que, igual com en la resta de projectes, no hi ha cap negoci al darrere i la web no tindrà gens de publicitat. De fet, els creadors han demanat a usuaris i empreses que no utilitzin el portal com a plataforma publicitària.

Aquest lloc és desenvolupat amb l'eina de codi obert Mediawiki, que permet a tothom de crear, actualitzar i modificar els articles. A més, com tots els projectes de la fundació, és de llicència Creative Commons, amb què els usuaris poden compartir qualsevol contingut amb el corresponent reconeixement.

El projecte va ser acceptat per la companyia l'agost de l'any passat. Fins ara, s'han revisat els articles i s’han enllestit detalls, però la fundació ja en va penjar una versió de prova el novembre.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 15/01/2013 18:56

Guigui ha escrit:Wikivoyage, la guia de viatges gratuïta
En català, encara no té cap article. De fet, si escrivim ca.wikivoyage.org ens dirigeix a una pàgina de Wikimedia, el que vol dir que encara no està operativa.

En castellà, té més de 1000 articles. He mirat l'article de Barcelona per sobre (http://es.wikivoyage.org/wiki/Barcelona) i algunes parts són traduccions de l'anglès. Es nota que és una wiki que comença. Hi ha errors: per exemple, diuen que un bitllet senzill val 1,25€, per exemple...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 18/01/2013 16:25

M'encanta aquest blog, va de viatges, fent èmfasi en els fronteres i curiositats de les mateixes, com pobles partits entre 2 paisos, enclaus i periclaus, curiositats dels fusos horaris, etc.:

http://fronterasblog.wordpress.com/

Fa una petita menció al transport públic de Catalunya, que per desgracia es molt realista:
Ubiquémonos. Anno Domini MMVI, o sea 2006, cosa de año y medio antes de que este blog suyo de ustedes empezara a existir. Hacía unos siete meses que me había trasladado a Barcelona desde mi Madrid natal. Por si se lo preguntan, sí, había una mujer detrás de la mudanza. Y sí, me casé con ella. Algún lector veterano tal vez se acuerde el post en un terrible inglés que publiqué por aquel entonces. A lo que iba. Cuando llegué a Barcelona obtuve mi primer contrato laboral decente, que incluso superaba en un par de docenas de euros el mileurismo en doce pagas, y que me permitía no sólo comer y pagar una habitación en un piso compartido con una médico rumana adicta a los bikinis, un latin lover argentino y un diseñador gráfico de Vic, sino además lujos tales como cenar fuera de vez en cuando o ir de vacaciones con Easyjet a un Bed&Breakfast londinense o a algún tugurio en el antiguo Berlín Este. A cambio, eso sí, el trabajo me exigía tener un coche. Bueno, en realidad no me lo exigían. Pero era un trabajo de comercial para empresas por toda Cataluña, y durante seis meses las había pasado bastante canutas yendo a lugares tan exóticos como Sant Quirze del Besora o Sant Pere de Nosedonde usando sólo transporte público y algún taxi ocasional. Y uno no sabe lo que es el tercer mundo hasta que no ha viajado en las Rodalies de Barcelona. Hacen que Burundi parezca Singapur. El caso es que a los seis meses de llegar a la Ciudad Condal me compré un coche. Antes tuve que pasar el engorroso trámite de suspender dos veces el examen de conducir, pero esa es otra (aburridísima) historia. Ya estamos la mayoría de los protagonistas de esta narración. Yo, el trabajo y mi flamante coche nuevo. Falta la frontera.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 18/01/2013 16:40

Y uno no sabe lo que es el tercer mundo hasta que no ha viajado en las Rodalies de Barcelona. Hacen que Burundi parezca Singapur.
D'aquesta peça literària se'n poden treure dues conclusions principals:
1a: L'autor no ha estat mai al Tercer Món ni, és clar, a Burundi, i probablement tampoc a Singapur.
2a: La tendència ibèrica a exagerar compulsivament és un fet.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.


Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 24/01/2013 15:39

Adolescent barceloní ha escrit:Fent honor al títol del fil, jo confesso que MAI PUC VIATJAR A CAP LLOC SENSE PARLAR DE TRANSPORT. És al·lucinant... Si parlo de transports amb els meus companys, fugen de mi per no sentir-me! Si vaig amb la família, com parli de transports... em linxen :? :roll:

Potser exagero una miqueta, però no us creieu no... això què és: ser pesat, ser aficionat als transports, o estar obsessionat amb els transports? (hi ha un fil que no trobo on explico una cosa semblant)
A mi em passa, no tres quarts del mateix, sinó quatre quarts del mateix. :D


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 25/01/2013 9:14

raulitinbcn ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:Fent honor al títol del fil, jo confesso que MAI PUC VIATJAR A CAP LLOC SENSE PARLAR DE TRANSPORT. És al·lucinant... Si parlo de transports amb els meus companys, fugen de mi per no sentir-me! Si vaig amb la família, com parli de transports... em linxen :? :roll:

Potser exagero una miqueta, però no us creieu no... això què és: ser pesat, ser aficionat als transports, o estar obsessionat amb els transports? (hi ha un fil que no trobo on explico una cosa semblant)
A mi em passa, no tres quarts del mateix, sinó quatre quarts del mateix. :D
Si parles de transports quan estàs preparant un viatge o planificant les vacances, és sentit comú.

Si en parles quan passes a prop d'una estació o veus algun anunci o similar, hi ets aficionat.

Si en parles amb gent a qui se li'n refot, i a més sense venir al cas, ets un obsès.

I si somies amb segrestar un tramvia i fer-lo servir per aixafar i trossejar a qui no et vol escoltar parlar de transports, ets un maníac.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 25/01/2013 10:23

Adolescent barceloní ha escrit:Potser exagero una miqueta, però no us creieu no... això què és: ser pesat, ser aficionat als transports, o estar obsessionat amb els transports? (hi ha un fil que no trobo on explico una cosa semblant)
Per a la teva edat, és perfectament normal; en tornem a parlar d'aquí a 15 o 20 anys, i llavors et concretaré més la meva resposta ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 25/01/2013 15:18

Platanito ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:Fent honor al títol del fil, jo confesso que MAI PUC VIATJAR A CAP LLOC SENSE PARLAR DE TRANSPORT. És al·lucinant... Si parlo de transports amb els meus companys, fugen de mi per no sentir-me! Si vaig amb la família, com parli de transports... em linxen :? :roll:

Potser exagero una miqueta, però no us creieu no... això què és: ser pesat, ser aficionat als transports, o estar obsessionat amb els transports? (hi ha un fil que no trobo on explico una cosa semblant)
A mi em passa, no tres quarts del mateix, sinó quatre quarts del mateix. :D
Si parles de transports quan estàs preparant un viatge o planificant les vacances, és sentit comú.

Si en parles quan passes a prop d'una estació o veus algun anunci o similar, hi ets aficionat.

Si en parles amb gent a qui se li'n refot, i a més sense venir al cas, ets un obsès.

I si somies amb segrestar un tramvia i fer-lo servir per aixafar i trossejar a qui no et vol escoltar parlar de transports, ets un maníac.
Doncs jo, sóc un aficionat :x :x


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 25/01/2013 18:01

Ejem...Enteneu el títol del fil? :roll:



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 28/01/2013 9:55

metring ha escrit:Ejem...Enteneu el títol del fil? :roll:
Els obsessos, no :)

Podem crear un altre fil de "Viatges sense parlar necessàriament de transports, tot i que potser tocarem el tema tangencialment", però llavors no sabrem si ficar-ho en "Oci i divertiments" o en "Off-topics". Potser podem obrir un fil a "Proves i suggeriments" per votar i decidir-ho.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 30/01/2013 11:55

En tot cas, l'opció "maníac", tal i com està descrita, no és pas incompatible amb qualsevol de les altres tres :boig


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 08/02/2013 23:46

Us passo un web rus amb fotos en 360º d'una gran varietat d'indrets panoràmics i monumentals del món. La llista s'està ampliant. Ideal per anar fent boca.

http://www.airpano.com/


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 03/05/2014 20:13

He pensat que, donat que la independència de Catalunya es força probable, podriem anar buscant les frikades frontereres que quedaran, com periclaus, carreteres dividides, pobles dividits, etc. Un exemple es la N-230, per anar de Lleida a Pont de Suert o Vilaller, el camí més ràpid es per Benavarre:

Imatge

I a partir de Vilaller comença a serpentejar entre Lleida i Huesca:

Imatge

Per tant la pròpia Val d'Aran es periclau alguns dies, quan el Port de la Bonaigua està tancat (que fent bé les coses no ho hauria d'estar mai, però això ja es un altre tema).

De fet els autobusos es el recorregut que fan:

Imatge

Ara jo em pregunto, el dia que ens regim pel sentit comú, i es faci el tren de Tortosa a Lleida, i de La Pobla de Segur a Cierp-Gaud, si segueix la carretera, un trajecte tipus Castelló-Montrejau seria tota una oda a l'espai Schengen (sobretot perque avui en dia ja no es faria una barrabassada com la que temps enrere van fer entre Alemanya i Bèlgica), tal com serà anant'hi en cotxe:: https://www.google.es/maps/dir/Castell% ... d43.086263



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 03/07/2015 0:04

Refloto el tema. Vull fer una consulta. Cap a finals de mes tinc previst fer una excursió al Puigmal, la consulta és, als qui hagin fet la ruta des de Núria, el grau de dificultat, la distància aproximada, i el temps que s'inverteix en l'ascens i el descens. I quina seria la millor ruta per fer l'excursió, ja que tinc entès que des de Núria surten dos camins, un és pel coll de Finestrelles, o per la Coma de l'Embut. Quin dels dos em recomaneu?


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 29/12/2017 22:15

¿Por qué no? ;)
El mapa con los nombres más curiosos de pueblos de España
Aquí tenemos Espolla y Rabós (que hay varias señales indicando ambos pueblos), Ultramort o Porrera. :)



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”