Instal·lar rutes a l'OpenBVE

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Instal·lar rutes a l'OpenBVE

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 07/06/2015 15:52

Digueu-me inútil, però no sé que he de fer per a instal·lar una ruta a l'OpenBVE del Mac. A veure si algú em pot ajudar.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 07/06/2015 16:09

Hi ha d'haver una carpeta anomenada "Railway" i una altra "Train".
Dins de "Train" instal·les les carpetes dels trens.
Dins de "Railway" hi ha d'haver tres carpetes: "Object", "Route" i "Sound". Allí instal·les les rutes.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 07/06/2015 16:29

Renfe445 ha escrit:Hi ha d'haver una carpeta anomenada "Railway" i una altra "Train".
Dins de "Train" instal·les les carpetes dels trens.
Dins de "Railway" hi ha d'haver tres carpetes: "Object", "Route" i "Sound". Allí instal·les les rutes.
Doncs jo no tinc eixes carpetes. Les he de crear jo? On? :nose


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 07/06/2015 18:52

fgc113 ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Hi ha d'haver una carpeta anomenada "Railway" i una altra "Train".
Dins de "Train" instal·les les carpetes dels trens.
Dins de "Railway" hi ha d'haver tres carpetes: "Object", "Route" i "Sound". Allí instal·les les rutes.
Doncs jo no tinc eixes carpetes. Les he de crear jo? On? :nose
Si no les tens, sí, les pots crear tú, a qualsevol lloc.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 07/06/2015 19:22

He intentat instal·lar OpenBVE en un Kubuntu 14.04 (64 bits) i ni tan sols arrenca, tot i haver baixat la versió correcta.
He buscat pels fòrums i sembla que és un problema de compatibilitat.

Algú ha aconseguit instal·lar-lo en algun Linux?



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dilluns 08/06/2015 10:57

En OpenBVE, esas carpetas las podéis encontrar en Userdata\LegacyContent . Ahí es donde se almacenan los objetos, archivos de ruta, sonidos de la ruta y los trenes instalados.


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 08/06/2015 13:31

Jo tinc l'OpenBVE al Windows (8.1) i funciona correctament.

A Linux ni idea, mai he provat aquest sistema (l'únic que domino de Linux és la consola SSH (Apache) del meu servidor web).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 08/06/2015 14:07

Rodalíes ha escrit:En OpenBVE, esas carpetas las podéis encontrar en Userdata\LegacyContent . Ahí es donde se almacenan los objetos, archivos de ruta, sonidos de la ruta y los trenes instalados.
Siempre que haya esta jerarquía de directorios:
  • Railway
    • Object
    • Route
    • Sound
  • Train
El programa debería funcionar correctamente, dependiendo de dónde estén situadas las carpetas.
wefer ha escrit:He intentat instal·lar OpenBVE en un Kubuntu 14.04 (64 bits) i ni tan sols arrenca, tot i haver baixat la versió correcta.
He buscat pels fòrums i sembla que és un problema de compatibilitat.

Algú ha aconseguit instal·lar-lo en algun Linux?
Només funciona amb la majoria de distribucions majors de Linux: Ubuntu/Fedora/Slackware/...
No és compatible amb sistemes ARM.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 09/06/2015 11:11

Renfe445 ha escrit:Només funciona amb la majoria de distribucions majors de Linux: Ubuntu/Fedora/Slackware/...
No és compatible amb sistemes ARM.
En el meu cas no em funciona en un sistema Linux Kubuntu, processador Intel i5, 6 GB de RAM i targeta Nvidia 240GT. Entenc que el sistema hauria de complir requisits :(



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 09/06/2015 13:35

wefer ha escrit:En el meu cas no em funciona en un sistema Linux Kubuntu, processador Intel i5, 6 GB de RAM i targeta Nvidia 240GT. Entenc que el sistema hauria de complir requisits :(
Intel Core i5 a quants GHz? És x86 o x64?

Millor instal·lar-se el Windows 7 Ultimate de 64 bits, la millor versió al meu parer.



Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Dimarts 09/06/2015 14:07

wefer ha escrit:He intentat instal·lar OpenBVE en un Kubuntu 14.04 (64 bits) i ni tan sols arrenca, tot i haver baixat la versió correcta.
He buscat pels fòrums i sembla que és un problema de compatibilitat.

Algú ha aconseguit instal·lar-lo en algun Linux?
Jo utilitzo Debian Jessie, tinc instal·lat l'OpenBVE i em funciona correctament. Pel que sé, el programa necessita el Mono Framework per funcionar, perquè és multiplataforma però es va programar en C#.

Prova a instal·lar el Mono a veure si així funciona l'OpenBVE, des del terminal és molt fàcil:

sudo apt-get install mono-runtime



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”