El Guardian ha publicat un article amb diferents propostes d'itineraris ferroviaris transeuropeus (partint de Londres). Si més no, és interessant com a idea, més enllà que s'hi podria millorar algun o altre detall.
https://www.theguardian.com/travel/2019 ... oss-europe
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Propostes d'itineraris ferroviaris internacionals
Propostes d'itineraris ferroviaris internacionals
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N5
- Entrades: 125
Més aviat son idees d'interrail, jo en tinc una altra planejada, pujant fins al cercle polar àrtic a Narvik (Noruega) per veure entre altres coses les Iore (les locos elèctriques més potents del món amb una potència de 5400kW, circulant en DT permanent) i creuar Noruega com indica la web però de baixada (ostersund, trondheim, lillehammer, Bergen, Oslo, Goteborg) i baixada a BCN un altre cop.
Ostersund és a Suèciamfuentesll2 ha escrit:Més aviat son idees d'interrail, jo en tinc una altra planejada, pujant fins al cercle polar àrtic a Narvik (Noruega) per veure entre altres coses les Iore (les locos elèctriques més potents del món amb una potència de 5400kW, circulant en DT permanent) i creuar Noruega com indica la web però de baixada (ostersund, trondheim, lillehammer, Bergen, Oslo, Goteborg) i baixada a BCN un altre cop.
Fa 12 anys vaig fer una bona ruta: Ostersund - Stockholm - Malmö - Copenhague (amb escapada a Arhus i Alborg) - Hamburg - Colònia - Aachen - Maastricht - Lieja - Luxemburg - Dijon - Lyon - Cerbere - Bcn. Va ser molt xula, tot i que prefereixo el Transsiberià
Perdó per l'offtopic
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1687
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Dos dels millors recorreguts en tren que hem fet
White Pass and Yukon Railroad, de Skagway, passant pel White Pass Summitt i fins a Fraser.
Alaska Railroad, de Fairbanks passant pel Denali National Park i fins a Ancorache, aquest viatge fet en dues etapes a dalt d'un vistadome car.
White Pass and Yukon Railroad, de Skagway, passant pel White Pass Summitt i fins a Fraser.
Alaska Railroad, de Fairbanks passant pel Denali National Park i fins a Ancorache, aquest viatge fet en dues etapes a dalt d'un vistadome car.
-
- N5
- Entrades: 125
Igual que Göteborg, és la ciutat important que hi ha abans d'entrar a Noruega.Sanato ha escrit:Ostersund és a Suèciamfuentesll2 ha escrit:Més aviat son idees d'interrail, jo en tinc una altra planejada, pujant fins al cercle polar àrtic a Narvik (Noruega) per veure entre altres coses les Iore (les locos elèctriques més potents del món amb una potència de 5400kW, circulant en DT permanent) i creuar Noruega com indica la web però de baixada (ostersund, trondheim, lillehammer, Bergen, Oslo, Goteborg) i baixada a BCN un altre cop.
Fa 12 anys vaig fer una bona ruta: Ostersund - Stockholm - Malmö - Copenhague (amb escapada a Arhus i Alborg) - Hamburg - Colònia - Aachen - Maastricht - Lieja - Luxemburg - Dijon - Lyon - Cerbere - Bcn. Va ser molt xula, tot i que prefereixo el Transsiberià
Perdó per l'offtopic