Propostes d'itineraris ferroviaris internacionals

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Propostes d'itineraris ferroviaris internacionals

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 23/06/2019 17:09

El Guardian ha publicat un article amb diferents propostes d'itineraris ferroviaris transeuropeus (partint de Londres). Si més no, és interessant com a idea, més enllà que s'hi podria millorar algun o altre detall.

https://www.theguardian.com/travel/2019 ... oss-europe


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

mfuentesll2
N5
N5
Entrades: 125

Entrada Autor: mfuentesll2 » Dimarts 25/06/2019 23:56

Més aviat son idees d'interrail, jo en tinc una altra planejada, pujant fins al cercle polar àrtic a Narvik (Noruega) per veure entre altres coses les Iore (les locos elèctriques més potents del món amb una potència de 5400kW, circulant en DT permanent) i creuar Noruega com indica la web però de baixada (ostersund, trondheim, lillehammer, Bergen, Oslo, Goteborg) i baixada a BCN un altre cop.



Sanato
N6
N6
Entrades: 181

Entrada Autor: Sanato » Dijous 27/06/2019 19:43

mfuentesll2 ha escrit:Més aviat son idees d'interrail, jo en tinc una altra planejada, pujant fins al cercle polar àrtic a Narvik (Noruega) per veure entre altres coses les Iore (les locos elèctriques més potents del món amb una potència de 5400kW, circulant en DT permanent) i creuar Noruega com indica la web però de baixada (ostersund, trondheim, lillehammer, Bergen, Oslo, Goteborg) i baixada a BCN un altre cop.
Ostersund és a Suècia

Fa 12 anys vaig fer una bona ruta: Ostersund - Stockholm - Malmö - Copenhague (amb escapada a Arhus i Alborg) - Hamburg - Colònia - Aachen - Maastricht - Lieja - Luxemburg - Dijon - Lyon - Cerbere - Bcn. Va ser molt xula, tot i que prefereixo el Transsiberià

Perdó per l'offtopic


Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 27/06/2019 21:24

Dos dels millors recorreguts en tren que hem fet

White Pass and Yukon Railroad, de Skagway, passant pel White Pass Summitt i fins a Fraser.

Alaska Railroad, de Fairbanks passant pel Denali National Park i fins a Ancorache, aquest viatge fet en dues etapes a dalt d'un vistadome car.



mfuentesll2
N5
N5
Entrades: 125

Entrada Autor: mfuentesll2 » Dijous 27/06/2019 22:51

Sanato ha escrit:
mfuentesll2 ha escrit:Més aviat son idees d'interrail, jo en tinc una altra planejada, pujant fins al cercle polar àrtic a Narvik (Noruega) per veure entre altres coses les Iore (les locos elèctriques més potents del món amb una potència de 5400kW, circulant en DT permanent) i creuar Noruega com indica la web però de baixada (ostersund, trondheim, lillehammer, Bergen, Oslo, Goteborg) i baixada a BCN un altre cop.
Ostersund és a Suècia

Fa 12 anys vaig fer una bona ruta: Ostersund - Stockholm - Malmö - Copenhague (amb escapada a Arhus i Alborg) - Hamburg - Colònia - Aachen - Maastricht - Lieja - Luxemburg - Dijon - Lyon - Cerbere - Bcn. Va ser molt xula, tot i que prefereixo el Transsiberià

Perdó per l'offtopic
Igual que Göteborg, és la ciutat important que hi ha abans d'entrar a Noruega.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”