Metro de Barcelona Línia 1 2004 pel LOTUS (WIP)

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Metro de Barcelona Línia 1 2004 pel LOTUS (WIP)

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 05/02/2020 15:25

Imatge

M'he plantejat en crear la línia 1 del metro de Barcelona per aquest nou simulador, LOTUS, el successor natural de l'OMSI, que encara està en Early Access (Beta).

Primer modelaré els trens de la sèrie 4000 sense reformar i faré un mapa de prova (un trajecte amb dues o tres estacions en línia recta amb l'ample de via de la línia) per poder provar la funcionalitat del tren.

A veure si el puc tenir acabat abans que els retirin... :D

En quant a la línia, la vull fer tal com estava l'any 2004, quan ja tenim la megafonia actual en els 4000, Feixa Llarga ja va canviar el nom a Hospital de Bellvitge, Sagrera tenia encara les tres andanes, Mercat Nou ben en superfície, i catenària rígida.

Una captura per fer dentetes... :D

Imatge

Segurament arribarà un moment en que necessitaré ajuda en alguns detalls tècnics del tren.

Aniré informant... Això és només el principi.



Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dijous 06/02/2020 7:26

Te molt bona pinta....
Ànims i endavant…
Qualsevol dubte, un o altre t´ajudarem...



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 06/02/2020 17:09

metro3001 ha escrit:
Dijous 06/02/2020 7:26
Te molt bona pinta....
Ànims i endavant…
Qualsevol dubte, un o altre t´ajudarem...
Gràcies! Ara estic amb la part del tester intermig i a veure si puc tenir alguna referència molt clara d'on cauen les finestres practicables, no estic segur si estan 100% alineades amb les finestres laterals. La porta suposo que té la mateixa amplada que la porta del tester cabina però menys alta.

També necessitaria una referència clara del sostre, fixant-me crec que la part "negra" del sostre comença alineada amb les tres llums laterals -la d'alarma, porta oberta i mode especial-.

En quant a sons, si algú s'anima a enregistrar les megafonies en qualitat màxima, amb el micròfon el més a prop possible de l'altaveu el menjo a petons. :D



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 08/02/2020 16:56

Entre ahir i avui m'he centrat en "tallar la xapa" del tester intermig, les portes laterals de la cabina+forat del retrovisor i he començat a fer el sostre.
Imatge


Imatge

En aquesta captura és on tinc el dubte, en fotografies m'he fixat que aquest "tall" del sostre realment està inclinat, o és sensació meva?
Imatge



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 08/02/2020 20:00

Em responc a mi mateix: sí, està inclinat el "tall". :)



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dijous 13/02/2020 22:26

¡Maravillosa iniciativa! ¡Ojalá que todo salga bien!

(a saber cuándo empezaré, por mi parte, la "extensión" a BPF de la Linea 2 que tengo "medio" acabada hasta La Pau ahora mismo....)


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 14/02/2020 1:44

Rodalíes ha escrit:
Dijous 13/02/2020 22:26
¡Maravillosa iniciativa! ¡Ojalá que todo salga bien!

(a saber cuándo empezaré, por mi parte, la "extensión" a BPF de la Linea 2 que tengo "medio" acabada hasta La Pau ahora mismo....)
Gracias Diego, ahora lo que quiero es conseguir un equipo más potente porque el LOTUS necesita una buena gráfica y procesador.

Y bueno sigo con el techo que estoy averiguando cómo está hecho.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”