Alguns videos interessants

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Alguns videos interessants

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 14/10/2009 20:14

Està guapo el video. :D
Us hi heu fixat que fica al teleindicador de l'ultim tren? RESERVAT :|



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 14/10/2009 20:31

sí que es maco. M'agrada molt més que el de la gent saltant pel carrer amb unes andròmines estranyissímes als peus o gent saltant en llits el.làstics a estacions de metro, la veritat. En aquest s'ensenya el que hi ha i el que es fa: la millor publicitat; a més el final del vídeo té un puntet al final de "Salvar al soldado Ryan" que m'encanta.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 16/10/2009 2:20



"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 19/10/2009 21:08

no estic segur si heu vist aquest video (suposo que sí) però per si de cas aquí us el deixo. Es veuen, a més d'una pila de tramvies antics de totes les sèries, l'estació de Liceu, i el fabulós edicle de l'estació de Lesseps del Gran Metro.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/q9BpWWv_ggI&co ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/q9BpWWv_ggI&co ... edded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

i a més les tarifes del Transversal.

Imatge



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 19/10/2009 21:30

Gran video, increible! realment espetacular. :P


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

andres-1
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: andres-1 » Dilluns 19/10/2009 23:27

Barcelona 1950



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 19/10/2009 23:33

Surt Correos! crec... vaja, al 1:48 Es nota que està tot pres d'una pel·lícula.
Lluita1714 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 19/10/2009 23:42, en total s’ha editat 1 vegada.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/10/2009 23:43

A totes dues pel·lícules, la del 1926 i aquesta darrera, apareix el quiosc de la Rambla, que tot i no ser friki transportil, una vergonya que desaparegués >:(



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 19/10/2009 23:53

metring ha escrit:A totes dues pel·lícules, la del 1926 i aquesta darrera, apareix el quiosc de la Rambla, que tot i no ser friki transportil, una vergonya que desaparegués >:(
Jo també m'hi he fixat, sembla una gelateria, a Canaletes. L'havia vist en més d'un document gràfic, i segueix l'estil de la guixeta del Museu de la Cera a les rambles, però en gran. Les rambles no són el mateix, sense tramvies, amb carteristes, amb les botigues de vidre lletges i la decoració dels seixanta, deixant un espai molt reduït per al pas dels transeünts, amb dificultats per anar a les voreres laterals per culpa dels cotxes...


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 21/10/2009 22:29

Anunci del Dacia Logan, suposo que pel mercat romanès. Mireu-lo, perquè hi trobareu una sorpresa que segur que no espereu :riure



I un altra diferent però amb la mateixa "sorpresa":




Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 23/10/2009 22:03

No se si ja es deu haver posat abans, però he trobat un vídeo sobre l'EdF i com es va reformar el 1992. En alguns moments es veuen un parell de passadissos subterranis que travessen les andanes, un a nivell dels topalls i l'altre més o menys per la meitat de l'estació.

<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/egYKCa5OFdI&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/egYKCa5OFdI&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>[/youtube]


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 24/10/2009 11:45



El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 24/10/2009 12:11

Miquel ha escrit:Coi, aquest us l'heu deixat.
http://www.youtube.com/watch?v=oSBNLqVx ... re=channel
Parla de 1948 i diu "eren altres temps, i ja començaven a rodar els primers trens elèctrics" :mmm Si ja feia dues dècades que circulaven trens elèctrics per Catalunya!!! (i això sense comptar els tramvies).
Per no dir que es refereix al ferrocarril de Mataró com a "trenet" de vapor.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 24/10/2009 15:00



"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 30/10/2009 17:31

Un motorista culé, posa l'himne del Braça per la megafonia del 9000 de la L2.

http://esports.e-noticies.cat/tot-el-me ... 29634.html


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 11/11/2009 20:16

Mireu:





:o :o :o



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 29/11/2009 22:28

Molts de vosaltres teniu més experiència al Youtube que jo, que només tinc una dotzena i poc més de vídeos.
Resulta que tinc un video de 207MB que vull pujar i és el tercer intent que em dona error, i ara que va força millor no sé si acabarà del tot. És lent, triga quasi dues hores en pujar-lo. Sabeu si hi han hores de menor saturació dels servidors de Youtube? quines? Gràcies a la bestreta.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 29/11/2009 23:42

Lluita1714 ha escrit:Molts de vosaltres teniu més experiència al Youtube que jo, que només tinc una dotzena i poc més de vídeos.
Resulta que tinc un video de 207MB que vull pujar i és el tercer intent que em dona error, i ara que va força millor no sé si acabarà del tot. És lent, triga quasi dues hores en pujar-lo. Sabeu si hi han hores de menor saturació dels servidors de Youtube? quines? Gràcies a la bestreta.
Per començar, deixem dir-te, que Youtube, només accepta videos amb un màxim de 10 minuts, i 100MB. O sigui que hauràs de retallar a la meitat, o pujar-lo amb un format que pesi menys. Les hores òptimes per penjar-los, no ho sé, jo gairebé sempre ho faig a la tarda/vespre, i segons el pes, triga més o menys. Sento haver-te fet aquesta "putada", però és el que té Youtube... :(


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 29/11/2009 23:52

UT440_132M ha escrit:
Lluita1714 ha escrit:Molts de vosaltres teniu més experiència al Youtube que jo, que només tinc una dotzena i poc més de vídeos.
Resulta que tinc un video de 207MB que vull pujar i és el tercer intent que em dona error, i ara que va força millor no sé si acabarà del tot. És lent, triga quasi dues hores en pujar-lo. Sabeu si hi han hores de menor saturació dels servidors de Youtube? quines? Gràcies a la bestreta.
Per començar, deixem dir-te, que Youtube, només accepta videos amb un màxim de 10 minuts, i 100MB. O sigui que hauràs de retallar a la meitat, o pujar-lo amb un format que pesi menys. Les hores òptimes per penjar-los, no ho sé, jo gairebé sempre ho faig a la tarda/vespre, i segons el pes, triga més o menys. Sento haver-te fet aquesta "putada", però és el que té Youtube... :(
Moltes gràcies per la informació. A la cinquena va la vençuda... :) ja he aconseguit ficar els 207MB a Youtube, encara que només dura 6 minuts. Potser han augmentat el marge.
Curiosament, cap al final ha accelerat d'una forma espectacular.



"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 30/11/2009 8:17

UT440_132M ha escrit: Per començar, deixem dir-te, que Youtube, només accepta videos amb un màxim de 10 minuts, i 100MB.
Això no és del tot cert des de que va permetre vídeo en alta definició (HD). Jo utilitzo vídeo HD i he arribat a pujar vídeos de 900MB i el màxim permès és de 2GB. El màxim de 10 minuts de durada segueix igual.

Bon vídeo Lluita1714. Per cert, en la maniobra de la Patxanga, jo sóc el que estava just a la dreta teva, darrere del pal de catenària just quan gires la càmera :D


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”