Alguns videos interessants

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Alguns videos interessants

Entrada Autor: metring » Dilluns 02/04/2012 11:21

I aquest, rodalies 1960 :?: :




jEiiK0b
N5
N5
Entrades: 118
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: jEiiK0b » Dilluns 02/04/2012 12:08

metring ha escrit:Interessant vídeo, de quan els trens no acabaven a Tortosa:

Ja que ho dius, aprofito per recomanar el canal de Youtube d'aquest senyor http://www.youtube.com/user/pber1953
Té vídeos de trens filmats a Catalunya de farà 20-25 anys. N'he vist diversos i realment valen la pena.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 18/04/2012 22:19

Després del Nyan Cat, arriba una nova moda, un nou vídeo viral, i probablement tots cantareu la cançó després de sentir-la uns segons. Em fa molta gràcia.



"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

jsantos233
N5
N5
Entrades: 116

Entrada Autor: jsantos233 » Dimecres 02/05/2012 16:28




Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 05/06/2012 11:42

Vídeoclip dins el metro a Times Square:




Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dimecres 18/07/2012 16:05

Hola a todos:

os paso este reportaje que he encontrado sobre el último viaje de los trenes originales de la Victoria Line del metro de Londres

http://www.youtube.com/watch?v=wVpPWlFEhd0.
Me encanta cómo alucina la reportera con la cantidad de aficionados que se reunen para darle la despedida al tren. :)

Saludos

Vr



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 19/07/2012 12:22

Hola, aquesta tarda al canal 33 fan un programa que es diu "tots al tren" del Gran Capitán que corria per l'Argentina. Pot ser molt interessant!



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Divendres 20/07/2012 13:47

Al web de tv3 hi ha penjat l'enllaç del reportatge del Gran Capitán que us comentava ahir. No he tingut temps de mirar-lo, ja direu què us sembla.

http://www.tv3.cat/videos/4179210/El-gran-capitan



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 22/07/2012 0:25

30 anys de RENFE:




Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 22/07/2012 20:44

Us sona aquest so?




Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dijous 26/07/2012 20:38

metring ha escrit:Us sona aquest so?
M'ho he imaginat abans de veure-ho i sentir-ho i, tal com em pensava, són motors Brown Boveri (els dels 1000s de TMB).

Jo també tinc aquest so gravat al cap, i llàstima que en aquest vídeo només hi ha una frenada, perquè el so de la frenada era igual de característic i m'agradava tant com el de l'acceleració.



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Divendres 27/07/2012 4:29

593Dromedario ha escrit:
metring ha escrit:Us sona aquest so?
M'ho he imaginat abans de veure-ho i sentir-ho i, tal com em pensava, són motors Brown Boveri (els dels 1000s de TMB).

Jo també tinc aquest so gravat al cap, i llàstima que en aquest vídeo només hi ha una frenada, perquè el so de la frenada era igual de característic i m'agradava tant com el de l'acceleració.
No son motors Brown Bovery. En tot cas son Metrovick o English Electric. I puntualitzo una cosa: No son els motors els que fan soroi. El clasic ronroneig ''In crescendo'' com el dels ''miles nuestros que estais en los cielos'' els causen les reductores, es a dir, els engranatges (de corona plana) que transmeten la tracció del motor al eix. :gym



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dilluns 06/08/2012 12:20

Tots al tren!

Nou documental de la sèrie "tots al tren" al 33. Aquest cop es tracta del North East Express a l'Índia. Si el voleu veure espavileu, que el dia 09/08 el trauran de la xarxa!

http://www.tv3.cat/videos/4197911/El-North-East-Express



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 08/08/2012 10:38

Avui, al 3/24 (tot i que s'emetrà segurament més vegades) s'ha emès un reportatge del programa "El medi ambient" que explica com estalvien a l'hora de moure els vagons, i surten també coses que faran en el futur com posar LED's en comptes de fluorescents o modificar les escales mecàniques.

http://www.tv3.cat/pprogrames/elmediamb ... e&id=23212


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 11/08/2012 1:42

Estava sentint a Charles Trenet, passant de vídeo en vídeo per relacionats, i he topat amb aquesta meravella. Un vídeo educatiu dels anys 50 sobre el manteniment de les locomotores al Regne Unit.



"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
alf
N6
N6
Entrades: 180

Entrada Autor: alf » Diumenge 12/08/2012 0:13

Hace un tiempo alguien proporcionó un vídeo en el que se veía el recorrido del ramal del puerto de FGC desde la cabina, pero no lo encuentro por nada en el mundo. ¿Me sabríais decir donde puedo encontrar ese video? Gracias.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Diumenge 12/08/2012 3:14

alf ha escrit:Hace un tiempo alguien proporcionó un vídeo en el que se veía el recorrido del ramal del puerto de FGC desde la cabina, pero no lo encuentro por nada en el mundo. ¿Me sabríais decir donde puedo encontrar ese video? Gracias.
Te refieres a este?
http://www.youtube.com/watch?v=WTcQ3erasCA



Avatar de l’usuari
alf
N6
N6
Entrades: 180

Entrada Autor: alf » Diumenge 12/08/2012 6:13

Ese mismo, muchas gracias!



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 15/08/2012 20:29

Atenció al reportatge que he trobat del 2002 de Canal Blau TV (la televisió de Vilanova i la Geltrú) on es mostra com actuen els graffiters de trens i la policia.
Fico l'enllaç perquè dubto que aquesta publicació pugui incidir més que el reportatge en qüestió... :roll:




Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 16/08/2012 0:45

canalcole ha escrit:Atenció al reportatge que he trobat del 2002 de Canal Blau TV (la televisió de Vilanova i la Geltrú) on es mostra com actuen els graffiters de trens i la policia.
Aquesta gent està com les cabres! Està clar que els del reportatge no són violents, però n'hi ha molts que ho són!

Ahir precisament vaig veure un vídeo al YouTube d'uns grafiters francesos i de la policià d'allà que semblaven força més organitzats!

http://www.youtube.com/watch?v=KldP2fpij3A



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”