Gimcana de la Mercè, heu participat?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Gimcana de la Mercè, heu participat?

Entrada Autor: metring » Dimarts 12/09/2006 11:44

Aquí apareix la (poca de moment) informació sobre la Gimcana de TMB per a la Mercè:

Enllaç a la notícia

Nous reptes i proves a la gimcana de la Mercè
12/09/2006 08:00 h.

Un any més, per la Mercè torna unes de les activitats de participació més dinàmica i activa, la Gimcana TMB de la Mercè, que té tota la ciutat per escenari. Les inscripcions per a aquesta gimcana, que tindrà lloc el dia 24 de setembre al matí, s'han de fer entre el 13 i el 23 de setembre.

Els llocs per formalitzar les inscripcions són el Servei d'Informació del Palau de la Virreina i el Centre d'Atenció al Client de TMB de l'estació de Sagrada Família.

Recordeu que per inscriure-s'hi cal que formeu equips de quatre persones i per només 6 euros d'inscripció gaudireu d'un dia ple d'aventures per la ciutat. A més, si teniu el carnet jove, teniu descompte assegurat.

Els participants en la gimcana, que arriba amb noves proves i reptes, podreu guanyar grans premis. A banda de premiar els millors classificats, els equips millor disfressats també tindran la seva recompensa. A més, se sortejaran premis entre tots els participants.




Algú de vosaltres hi ha participat algún cop? Anècdotes? S'ha d'agafar metro i bus constantment o com funciona?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 12/09/2006 13:44

Jo la vaig fer, no recordo quants anys en fa d'això.

En primer lloc aclarir que la inscripció són 6 EUR per persona, a grup de quatre persones vol dir 24 EUR. Amb la inscripció et donen una targeta especial que serveix per viatjar lliurement amb TMB i FGC el dia de la gimcana.

Quan la vaig fer jo, s'establien tres punts de control pels quals s'hi havia de passar procurant dur-hi objectes que es faran públics el mateix dia, i a més s'hi havien de superar algunes proves. Com més objectes dels demanats aconseguissis i més proves superessis amb èxit més punts podies obtenir. Els millors classificats tenen premi assegurat, després hi ha un sorteig entre tots els participants.

Realment el transport públic té un paper secundari en la gimcana, limitant-se pràcticament en facilitar el trasllat entre els tres punts de control.

Reconec que m'ho vaig passar bé quan la vaig fer, però no ho tornaria a repetir. En tot cas, faria un seguiment paral·lel a la gimcana al meu aire amb una T-Dia.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 12/09/2006 16:58

I la targeta especial la vas guardar? perquè ésun títol interessant per a col·leccionistes ;)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 12/09/2006 20:34

Evidentment. Però tinc la col·lecció a Barcelona i aquests dies estic encara a Girona.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 12/09/2006 22:02

A mi em lapidareu, però la gimkama de la Mercè, quan m'agradava realment, és quan es feia amb cotxes disfressats. Tota la meva infància i adolescència esperant a treure'm el carnet per poder disfressar-hi l'R8, i van i me la canvien.

Au, lapidation must go on!

(Algú té fotos d'aquella època?)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 13/09/2006 17:52

A mi també!!!!!!! mai no hi vaig participar, però era xulíssim anar pels carrers per on passaven, i veure els "tunnings" (aleshores no existia aquesta expressió, al menys aquí) tant currats, em va saber realment greu que deixessin de fer-ho! per què no "tunneigen" els metros i busos??? Això si que seria una passada!!!!!! xD xD xD



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 15/09/2008 19:02

Ara que aviat tornen les festes de la Mercè, pujo el fil, per preguntar als usuaris més nous, si algun cop han participat en aquest esdeveniment, o si recorden quan es feia amb cotxes disfressats.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 15/09/2008 20:30

metring ha escrit:Ara que aviat tornen les festes de la Mercè, pujo el fil, per preguntar als usuaris més nous, si algun cop han participat en aquest esdeveniment, o si recorden quan es feia amb cotxes disfressats.
Jo recordo de petit, que la gimcama que feiem amb la família, era anar el diumenge mes proper a la Mercè (ma mare es diu Mercè), al Zoo, i després feiem una ruta a peu per BCN, que era per acabar rebentats, anant fins la basilica de la Mercè, i llavors cap al port. Aquesta era la gimcama que feiem XD. Però la gimcama oficial, no l'he seguida mai. De què va?XD


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dissabte 20/09/2008 21:29

Sólo participé una vez, hace 18 años que participé, cuando era en coche.
La recuerdo muy divertida en cuanto a las pruebas a realizar, los objetos a traer en los controles, los disfraces...
Creo recordar que el motivo para realizar el cambio de coche a transporte público de la Gimcana fue la cantidad de coches que se apuntaban años tras año y claro en los controles se liaban unos pitotes.... :martell2

Saludos al Foro


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Diumenge 28/09/2008 0:59

Hola!

Doncs avui, s'ha celebrar la vintena edició de la gimcama, i, la veritat, que he acabat destrossat xD. Quan pugui us escanejo el bitllet especial.

;)


Imatge

Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Diumenge 28/09/2008 22:46

Aquí teniu:

Anvers:
Imatge

Revers:
Imatge

;)


Imatge

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 10/07/2019 19:28

http://lameva.barcelona.cat/culturapopu ... rce_233956

Recuperem imatges de la gimcana de la Mercè!

Recordeu la gimcana de la Mercè? És un acte que es va fer entre 1989 i 1994 en el marc de la festa major de Barcelona. Tenia el funcionament d’una gimcana clàssica però l’avantatge que es feia per tota la ciutat. Els participants, que podien ser més d’un miler, es reunien per equips i es disfressaven. El mitjà de transport era el cotxe, que també calia decorar convenientment per l’ocasió. De fet una de les imatges més conegudes d’aquest acte són desenes de cotxes guarnits prenent la sortida al passeig de Gràcia.

La gimcana es feia sempre un diumenge, generalment abans de la Mercè. Al llarg de tot el matí els equips havien de passar per set controls repartits per tota la ciutat i superar tota mena de proves com ara jocs de cucanya, resoldre enigmes, buscar objectes insòlits, fer actuacions musicals… A més el darrer control era secret i s’havia de descobrir l’emplaçament al llarg de la gimcana. Guanyava qui completava les proves més rapidament però també hi havia altres aspectes com ara l’originalitat de les disfresses i l’esportivitat que afegien puntuació.

Al nostre canal de You Tube hem recuperat alguns resums de les gimcanes, concretament les edicions de 1990, 1991, 1992, 1993 i 1994.

(L'enllaç de 1990 no funciona)










Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”