Fil permanent: bitllets de transport

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Re: Fil permanent: bitllets de transport

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 21/03/2009 19:02

Jo no tinc bitllets tant antics, però tinc de metropolitans de finals dels noranta que ben segur que vosaltres també en teniu, abans que arribin els bitllets anti-col·leccionismes de Barcelona- ATM

Imatge


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 21/03/2009 19:19

M'apunto aquesta frase. Gràcies
Lluita1714 ha escrit:abans que arribin els bitllets anti-col·leccionismes de Barcelona- ATM

Imatge


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 21/03/2009 19:20

Iep! Hi ha un bitllet senzill amb la mateixa fotografia que va penjar fa uns dies en Wefer al fil de boques antigues de metro!



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 21/03/2009 19:26

victorcasta ha escrit:Iep! Hi ha un bitllet senzill amb la mateixa fotografia que va penjar fa uns dies en Wefer al fil de boques antigues de metro!
Ara faig una fotocòpia per ella sola per apreciar-la millor.
liniadelRipollés ha escrit:M'apunto aquesta frase. Gràcies
És que tots els anys són iguals no els canvien més que un logotip per companyies, jo personalment espero el dia en que s'els acudeixi fer dissenys diferents i més sonats per cada any, o finsitot poden fer una mena de variat (diversos dissenys en cada bobina) que permeti a la persona rebre sempre un de diferent i col·leccionar-los.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 21/03/2009 19:27

Ferrocarril de Melilla a Nador:
Fitxers adjunts
melilla016.jpg
melilla016.jpg (3.59 KiB) Visualitzat 5018 cops


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 21/03/2009 19:29

Els de l'ATM tenen les meves opinions al respecte i crec que fóra bo que més gent expressés aquestes opinions.


Lluita1714 ha escrit:
victorcasta ha escrit:Iep! Hi ha un bitllet senzill amb la mateixa fotografia que va penjar fa uns dies en Wefer al fil de boques antigues de metro!
Ara faig una fotocòpia per ella sola per apreciar-la millor.
liniadelRipollés ha escrit:M'apunto aquesta frase. Gràcies
És que tots els anys són iguals no els canvien més que un logotip per companyies, jo personalment espero el dia en que s'els acudeixi fer dissenys diferents i més sonats per cada any, o finsitot poden fer una mena de variat (diversos dissenys en cada bobina) que permeti a la persona rebre sempre un de diferent i col·leccionar-los.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 21/03/2009 19:42

Aquest és el bitllet de la boca de metro.

Imatge
Clica a la imatge per ampliar


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 21/03/2009 19:44

ôndia tu, fes-me una T-Ripollès
Lluita1714 ha escrit:Aleshores no entenc perquè surten com a bitllets, i ATM

Percert, algú sap on es poden aconseguir els nous model de targeta d'ATM? A FGC encara perduren els antics, segur que tenen moltes bobines per gastar.
TR.jpg


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 21/03/2009 20:00

liniadelRipollés ha escrit:ôndia tu, fes-me una T-Ripollès
Lluita1714 ha escrit:Aleshores no entenc perquè surten com a bitllets, i ATM

Percert, algú sap on es poden aconseguir els nous model de targeta d'ATM? A FGC encara perduren els antics, segur que tenen moltes bobines per gastar.
El fitxer adjunt TR.jpg ja no està disponible
TRipollès.png
(67.8 KiB) S’ha baixat 653 vegades
TL1714.png
Desplaçaments il·limitats en tots els modes de transport segons les zones que travesseu (de la 1 a la 6) . Títol personalitzat mitjançant DNI català o carnets acreditatius dels operadors. Validesa limitada a 1 any desde la primera validació.
(16.22 KiB) S’ha baixat 631 vegades


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 21/03/2009 23:13

D'altra banda, fent una ullada a les targetes de col·lecció (també col·lecciono ATM per a la prosperitat, en que els nostres néts pensaran, carai quins sosos) i veig que les targetes satinades de l'ATM s'estan engroguint, en canvi les que són de cartró pur, o pretallades, segueixen com noves. Afortunadament, els bitllets especials, com el bitllet inaugural T-TRAM o la T-TRAM de 10 viatges es conserven, llàstima del dels 25 anys d'FGC


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 22/03/2009 0:28

Lluita1714 ha escrit:D'altra banda, fent una ullada a les targetes de col·lecció (també col·lecciono ATM per a la prosperitat, en que els nostres néts pensaran, carai quins sosos) i veig que les targetes satinades de l'ATM s'estan engroguint, en canvi les que són de cartró pur, o pretallades, segueixen com noves. Afortunadament, els bitllets especials, com el bitllet inaugural T-TRAM o la T-TRAM de 10 viatges es conserven, llàstima del dels 25 anys d'FGC
No només s'esgrogueixen, sinó si l'ús que se li dona, és diari, las que han sigut impreses tèrmicament es va esborrant tot el que posa, fins a quedar una targeta gairebé blanca.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 22/03/2009 7:18

oriolp13 ha escrit: No només s'esgrogueixen, sinó si l'ús que se li dona, és diari, las que han sigut impreses tèrmicament es va esborrant tot el que posa, fins a quedar una targeta gairebé blanca.
Sí, la que tinc d'FGC 25 anys està en blanc ja. Per mantenir-les eternes s'haurien d'embassar al buit, lluny de la humitat, la llum i l'oxigen, i no penso perdre temps per aquestes targetes tan repetitives.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 22/03/2009 20:37

Bitllet emès a mà a Ribes-Vila
Fitxers adjunts
RibesaMa019.jpg
RibesaMa019.jpg (36.49 KiB) Visualitzat 4933 cops


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 24/03/2009 16:32

Bitllet de ferrocarril japonès (JR) amb la imatge de la 111.32 a l'alçada de Les Planes. Allà es permet personalitzar els bitllets de transport.
Fitxers adjunts
JapoJordi020.jpg
JapoJordi020.jpg (43.21 KiB) Visualitzat 4873 cops


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 24/03/2009 16:37

Totes les targetes amb capa termosensible esgrogueixen amb el temps.
Lluita1714 ha escrit:D'altra banda, fent una ullada a les targetes de col·lecció (també col·lecciono ATM per a la prosperitat, en que els nostres néts pensaran, carai quins sosos) i veig que les targetes satinades de l'ATM s'estan engroguint, en canvi les que són de cartró pur, o pretallades, segueixen com noves. Afortunadament, els bitllets especials, com el bitllet inaugural T-TRAM o la T-TRAM de 10 viatges es conserven, llàstima del dels 25 anys d'FGC


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 24/03/2009 16:54

liniadelRipollés ha escrit:Totes les targetes amb capa termosensible esgrogueixen amb el temps.
Aleshores, els títols expedits al Servicaixa es "conserven" més temps... :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 25/03/2009 13:25

Un bitllet d'êpoca:
Fitxers adjunts
TrenAzul023.jpg
TrenAzul023.jpg (59.32 KiB) Visualitzat 4831 cops


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 25/03/2009 13:31

No ho oblideu mai:

Ferrocarrils ha establert un rigorós control automàtic de sortida.
Fitxers adjunts
salecaro024.jpg
salecaro024.jpg (41.68 KiB) Visualitzat 4826 cops


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 25/03/2009 22:02

Bitllet de l'últim dia de FEVE a València. L'endemà, FGV.
Fitxers adjunts
FEVEUltim025.jpg
FEVEUltim025.jpg (19.35 KiB) Visualitzat 4785 cops


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 27/03/2009 1:54

Pujo dos billets de caire "modern".

El primer, a l'esquerra, és un passi d'un dia de viatges il·limitats al tramvia de Gasteiz, no és magnètic, és tèrmic i no es cancel·la.
El segon, a la dreta, és un bitllet senzill dels autobusos departamentals dels Pirineus Orientals (66), a tarifa plana d'1 euro independentment del recorregut i amb correspondència gratuïta durant 2 hores. Bitllet de talonari, no tèrmic i amb inscripció del dia i hora d'inici de validesa a mà. Fet servir en el recorrregut Enveitg (estació internacional)-Bourg Madame.

Imatge



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”