Compra de material de modelisme

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Bloquejat
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Compra de material de modelisme

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 30/08/2008 11:40

Hola!

Ja fa molts anys vaig anar a una botiga de modelisme de Barcelona a vendre un set d'iniciació Marklin que tenia per casa; el cert és que ara disposo també d'un material "sobrant", un joc d'una locomotora 251 i 3 vagons de carbó (escala H0, locomotora en CC) d'Electrotren i voldria fer el mateix, el problema és que no recordo on vaig anar en el seu dia.

Alguna idea al respecte? Gràcies.

Si algú està interessat, però, en el material en qüestió que m'ho digui. És nou de trinca, a estrenar.

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 06/09/2008 18:05

Com a mínim abans a Palau tenien peces de segona mà, o sigui que les deurien comprar.
La bottiga de Palau especialitzada en modelisme ferroviari està al carrer Pelai de Barcelona, a la primera planta.
Una altra opció és portar-la al mercat de Massadas, que es realitza el primer diumenge de cada mes en aquesta plaça de la Sagrera.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dissabte 06/09/2008 22:02

Segurament en treuras millor preu venent-ho a eBay, que serà més proper al preu de mercat.

Si ho vens a, per exemple, Palau, el preu de mercat el posaran ells i a tu te'n pagaran bastant menys perquè voldran guanyar-se algo.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Diumenge 07/09/2008 11:09

JaMiRo! ha escrit:Hola!

Ja fa molts anys vaig anar a una botiga de modelisme de Barcelona a vendre un set d'iniciació Marklin que tenia per casa; el cert és que ara disposo també d'un material "sobrant", un joc d'una locomotora 251 i 3 vagons de carbó (escala H0, locomotora en CC) d'Electrotren i voldria fer el mateix, el problema és que no recordo on vaig anar en el seu dia.

Alguna idea al respecte? Gràcies.

Si algú està interessat, però, en el material en qüestió que m'ho digui. És nou de trinca, a estrenar.

Salut!
Cuanto pides por la 251 y los vagones?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 08/09/2008 19:53

En demano 150€. Has de tenir en compte que la locomotora són 165€ de PVP a la botiga, i el set de 3 vagons (són de tipus Ealos) són 55€. Això fan 220€...Amb la qual cosa el conjunt et surt 70€ més barat :D .

I insisteixo: està nou a estrenar, encara no ha corregut per cap maqueta.

Si el vols, ja em diràs quelcom. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 08/09/2008 23:40

Hola,

¿No tiene nadie nada en escala "N"?

:cari

Saludos,
Sergio

PD: Por cierto, podríamos abrir algún tipo de cadena de mensajes permanente y explicativa para exponer a los no iniciados en qué consiste la escala Ho, la escala N, cómo esel material rodante, los documentos y webs donde se puede conseguir informarse de todo esto... lo digo porque a diferencia de otros foros elitistas donde desprecian a quien no conoce nadade esto, en este bien podría servir este hilo como iniciación a futuros cracks.

;)


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimarts 09/09/2008 12:40

JaMiRo! ha escrit:En demano 150€. Has de tenir en compte que la locomotora són 165€ de PVP a la botiga, i el set de 3 vagons (són de tipus Ealos) són 55€. Això fan 220€...Amb la qual cosa el conjunt et surt 70€ més barat :D .

I insisteixo: està nou a estrenar, encara no ha corregut per cap maqueta.

Si el vols, ja em diràs quelcom. ;)
Muy buen precio,si tuviera un poquito más de dinero te lo compraba,lo siento :'(

Saludos ;)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 10/09/2008 19:12

252-071 ha escrit:Muy buen precio,si tuviera un poquito más de dinero te lo compraba,lo siento :'(
Bueno, si realmente estás interesado dime cuánto es este "poquito de dinero" que se puede negociar. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 10/09/2008 22:01

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

¿No tiene nadie nada en escala "N"?

:cari

Saludos,
Sergio

;)

Una talgo "Virgen del Carmen" sencera i dos Alco 316, una verd/plata i l'altre verd/groc. :D :D



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dissabte 20/09/2008 20:11

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

¿No tiene nadie nada en escala "N"?

:cari

Saludos,
Sergio

PD: Por cierto, podríamos abrir algún tipo de cadena de mensajes permanente y explicativa para exponer a los no iniciados en qué consiste la escala Ho, la escala N, cómo esel material rodante, los documentos y webs donde se puede conseguir informarse de todo esto... lo digo porque a diferencia de otros foros elitistas donde desprecian a quien no conoce nadade esto, en este bien podría servir este hilo como iniciación a futuros cracks.

;)
Me parece una genial idea abrir un hilo permanente para compartir información sobre modelismo ferroviario, aquí os dejo una estación muy especial,en H0

Saludos al Foro
Fitxers adjunts
__8_0230.JPG
__8_0230.JPG (76.54 KiB) Visualitzat 5399 cops


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 02/12/2008 20:33

Hola!

Poso fotos per animar la cosa: recordeu el pack per 150€ negociables (el preu de mercat són 220€).

Joc d'una locomotora 251 i 3 vagons de carbó (escala H0, locomotora en CC) d'Electrotren nous de trinca, no s'han estrenat i només els he tret una vegada de l'embalatge per fer fotos!

Imatge
El joc ve fins i tot amb la bossa original amb què el vaig comprar a Rocafort!!!

Imatge
Els vagons de carbó en el seu embalatge (referència Electrotren 6509 K)...

Imatge
La 251 en el seu embalatge (referència Electrotren 2582)...

Imatge
Detall d'un vagó a l'embalatge...

Imatge
Detall de la loco a l'embalatge...

Imatge
Detall del vagó...

Imatge
Detall de la preciosa locomotora.

Aprofiteu-ho.

Si em pregunteu el perquè de la venda, és perquè canvio a escala N per temes d'espai a casa.

Si ningú està interessat, passaré a l'opció Massadas-eBay... ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 01/01/2009 23:03

Administradors, podeu tancar el fil ja he venut el material via internet al preu de 150€ en qüestió d'1 dia... :o ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Bloquejat

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”