Nou fòrum meu dedicat a les 250 i al ferrocarril

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
tren250

Nou fòrum meu dedicat a les 250 i al ferrocarril

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 02/09/2008 17:25

Primer de tot, moltíssimes gràcies per donar-me aquesta segona oportunitat, ja que no mereixeria estar aquí. Doncs bé, escric per què estic intentant fer un fòrum, ara mateix molt verd (tan verd que no hi ha ningun missatge posat), però que parlaria de les locomotores 250 (en sóc fan :twisted: ) i del ferrocarril en qüestió. Ja ho he donat a conéixer al fòrum ferrocat, i si voleu registrar-vos o participar, aquí teniu la pàgina: tren250.superforos.com i es diu el ferrocarril com a afició.
tren250 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 26/06/2009 17:22, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 02/09/2008 23:17

Vols dir que no serà millor que participis en un fil sobre la 250 en aquest mateix fòrum en comptes de crear-ne un de nou? ;)

Tindràs més possibilitats d'èxit. Perquè serà un fòrum massa específic, i sobre ferrocarrils, per què enganyar-nos, aquest ja funciona molt bé!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimecres 03/09/2008 16:49

Bueno, ja ho he anat dient a altres fòrums, a part de que també hi ha fòrums que tiren més a una sèrie, com les 440, etc. Jo sempre he tingut idea de crear un fòrum sobre una sèrie de material i, com que d'aquesta sempre he sigut fan, doncs així. També més pròximament hi haurà apartats on també hi sortirà el ferrocarril en general, si vols participar, pots enviar missatges sense estar registrat o si no també pots registrar-te per així demostrar involucració en el fòrum, si vols ;) .
Au revoir :hola .C.A.C.V.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 11/09/2008 14:57

JaMiRo! ha escrit:Vols dir que no serà millor que participis en un fil sobre la 250 en aquest mateix fòrum en comptes de crear-ne un de nou? ;)
Si aquest fil el va crear ell mateix...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”