Agrupación Ferroviaria Esperanto

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Agrupación Ferroviaria Esperanto

Entrada Autor: metring » Dimecres 24/09/2008 20:59

Aquest és el nom que fa temps vaig veure a una porta del pis superior de Sant Andreu Arenal. Un dia, m'hi vaig fixar de casualitat, i no n'havia sentit mai a parlar. La coneixeu? Algú del fòrum hi és?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 24/09/2008 23:46

Deuen ser una congregació d'amics que s'han conegut esperant trens de Rodalies...Esperanto trenes de Cercanías... :riure

Seriosament, no en tinc ni idea de qui són. Al Google no surten...


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 25/09/2008 9:35

Exacte, a internet no he trobat absolutament res sobre ells. Serà qüestió d'apropar-se un dillun a la tarda, cosa que ara per ara, no puc fer :(



ping
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: ping » Dijous 25/09/2008 12:09

Es una asociacio cultural sense anim de lucre formada per ferroviaris esperantistes. Agrupada en la asociacio internacional de ferroviaris esperantistes, que no recordo el nom, amb certa importancia a alemanya.

Abans tenien el local a Clot, deuen ser molts pocs socis actualment.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 26/09/2008 13:59

JaMiRo! ha escrit:Deuen ser una congregació d'amics que s'han conegut esperant trens de Rodalies...Esperanto trenes de Cercanías... :riure
:riure :riure :riure

Si fos així, seria una agrupació mooolt nombrosa!



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Divendres 26/09/2008 20:06

Tenen llogada una de les sales de les depèndencies internes de Sant Andreu Arenal, concretament la que queda sobre el bar, al pis superior. Hi dónen clases d'esperanto. Alguna relació tindran amb el ferrocarril (antics ferroviaris potser?) doncs és extrany el lloguer de sales d'estacions de viatgers.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”