3er concurs del FTC: fotomontatges

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: 3er concurs del FTC: fotomontatges

Entrada Autor: metring » Dissabte 21/03/2009 23:40

Renfe451 ha escrit: Una fotomontatge excel·lent! :plas :plas :plas
Ja m'imagino la megafonia dels tram's de FGC: Tin Tin. Pròxima estació: Estació de St. Adrià, aquest tramvia finalitza el seu recorregut en aquesta estació. :riure :riure


Salutacions
Realment, els tramvies han quedat perfectes!!!! :o :plas :plas :plas



alkolo89
N6
N6
Entrades: 164

Entrada Autor: alkolo89 » Dissabte 21/03/2009 23:57

metring ha escrit:No puc veure la imatge, és problema del meu ordinador o no?
Jo tampoc puc veure la foto.
La podries tornar a pujar Jordi?


Salut



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 22/03/2009 0:01

Buf, pensava que només em passava a mi!! :suar



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 22/03/2009 0:12

metring ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
aim ha escrit:Per acabar d'omplir els 3 fotomuntatges, poso l'últim.

Com serien els TRAM's si fos TMB o FGC qui els gestionés?

Imatge
Una fotomontatge excel·lent! :plas :plas :plas
Ja m'imagino la megafonia dels tram's de FGC: Tin Tin. Pròxima estació: Estació de St. Adrià, aquest tramvia finalitza el seu recorregut en aquesta estació. :riure :riure


Salutacions
Realment, els tramvies han quedat perfectes!!!! :o :plas :plas :plas
Molt currat!
El frontal del Tramvia de TMB te un cert aire al frontal del 9000, no trobeu?

PD: jo tampoc veig la foto


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 22/03/2009 0:47

Jo tampoc la veig. Jordi, podries penjar-la de nou per què la poguem veure siusplau?


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 22/03/2009 20:07

En teoria això ara se t'hauria de veure bé. Ho he penjat a una altra banda i crec que ara anirà milor.

Finalment el Corail Lunéa La Tor de Querol - París ha estat prolongat fins a Barcelona gracies a la instal·lació de boogies Brava i un acord amb FGC (ja miraré de pujar fotos amb els nou Corails amb el logo e FGC). Poc després de fer la foto, apareixeria pel darrere una màquina de maniobres que s'emportaria enrere els vagons d'aquest Corail Lunéa procedent de Barcelona Estació de França, per fer-los passar per l'intercanviador, mentre que la màquina es queda al topall fins que li toqui anar a recollir el Talgo Perpinyà - Vilafanca de Conflent - Barcelona - Alacant.

PD: És diumenge... tinc ressaca... ^^'



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 22/03/2009 21:18

Jordi, o no ho sé veure, o a mi aquesta foto teva em sembla perfectament real, sense cap retoc que la converteixi en fotomuntatge. Una fase intermèdia abans de la presentació final, potser?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 22/03/2009 21:36

Ehm... estem parlan de la mateixa foto?

La torno a posar:
Imatge

Si efectivment et referies a aquesta doncs... m'estàs dient que sóc la rehòstia de bo xD. Això és La Tor de Querol, i aquí a on apareix el Corail Lunéa en primer pla, repreenta que està sobre una de les vies d'ample ibèric d'aquesta estació, just abans de la topera final i de fet, en el moment de fer la foto, el tren que h havia estacionat era una doble composició de 440's (la de davant era una sense reformar i la del darrere una reformada).

Ah.. l'Exprés que apareix en primer pla, és el mateix Corail Lunéa que es veu estacionat a l'altra bada més al fons... procedent d'una foto diferent, es clar. Per cert, a l'hora d'agafar el Corail per enganar-lo aquí ho vaig tenir una mica negre per les columnes de la marquesina que cobreixen aquella part de l'andana.



MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dilluns 23/03/2009 21:20

Imatge

No hi ha el problema de on passar l'ave? Aqui la solució.


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 23/03/2009 22:34

Suposo que es tracta d'un off-topic...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 24/03/2009 8:29

Si, perquè dibuix no és fotomontatge. Es podria posar al fil de l'AVE i la Sagrada Família.



MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dimarts 24/03/2009 21:20

Premiooooooo! :) :)
Ho sento, esque, la tinc guardada a mis imágenes, pero diu que no em cap. No es permeten més de 2MB... Peró, més o menys, si. Era el que volia expressar.


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 30/03/2009 13:17

Teniu fins demà per entregar les vostres fotos per prticipar en el concurs, ja queda menys per rebre el premi!!! :D



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 31/03/2009 0:21

Bé, aquí el meu segón fotomuntatge. Aquesta vegada integrament per damunt de vies d'ample ibèric. I és que... finalment han decidit tornar a posar en servei la 440-132, tot respectant-ne els seus colors de Regional, havent estat degudament repintada i remodelada tot i que aquesta vegada s'ha respectat l'estructura original. Encara que sigui inèdit, a ca la Renfe han entès que si d'alguna cosa parteix el glamour de la línia de Puigcerdà, com a acompanyament a un indret tant romànic del nostre país, com és el Ripllès, són les 440 no reformades: (si cola, cola ^_^')

Imatge

PD: La foto original la trobareu a la secció de fotos de Ripoll de TrensCat (Bernat, espero que no t'hagi importat que t'hagi agafat la foto; quan la vaig veure, em va sortir de l'ànima xD).

PD2: No sé vosaltres, però a mi en el fil, la foto s'em veu una mica retallada. Si la voleu veure sencera, copieu l'enllaç que apareix a "propiedades".



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 31/03/2009 18:23

Recordeu que teniu fins a les 12 per publicar alguna foto més. A partir d'aquesta hora, tancarem aquest fil, el traslladarem a Oci i divertiments, i publicarem l'enquesta per fer les votacions, amb totes les fotografies presentades ;)



Bloquejat

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”