Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal
Als trens de FGC línia Vallès han posat adhesius a les portes dels trens informant del tall de la L5 a Diagonal.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
I perquè el tram d'Horta els trens acaben a Sagrada Família i no a Verdaguer?
Que jo sàpiga entre Sagrada Familia i Hospital de St. Pau no hi ha cap agulla, per tant:
1. els trens arribaran a S.Família, passaràn la agulla i faràn inversió de marxa.
2. entraran i sortiran a contravia fins a la seguent agulla.
Tant difícil és fer-los arribar a Verdaguer?
Que jo sàpiga entre Sagrada Familia i Hospital de St. Pau no hi ha cap agulla, per tant:
1. els trens arribaran a S.Família, passaràn la agulla i faràn inversió de marxa.
2. entraran i sortiran a contravia fins a la seguent agulla.
Tant difícil és fer-los arribar a Verdaguer?
Salutacions,
Oriol
Oriol
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7072
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Tal com dius, no hauria de ser gaire difícil.oriolp13 ha escrit:Tant difícil és fer-los arribar a Verdaguer?
Aproximadament, un tren trigaria uns 3 minuts en anar i tornar de Verdaguer simplement fent que hi hagi un maquinista preparat a Verdaguer per agafar de seguida el tren en sentit contrari.
Tenint en compte que a l'Agost es redueix el servei, i encara més si només queda un tram en funcionament, amb un tren cada 4 minuts en hora punta hi ha més que suficient, cosa que permetria l'operció fins i tot amb cert marge de seguretat.
Ara és clar, és més fàcil i còmode per Metro tallar a Sagrada Família i ja està...
Aquest matí hi havia una persiana metàlica que tancava el pas entre l'accés de FGC de Provença (Roselló-Balmes) amb la L-5. Hi havien els informadors que enviaven a la gent cap al carrer per enllaçar amb la L-3. Uns altres informadors repartien panfletos informant del tall a peu d'andana.
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Ara el Metro es saltara 4 estacions ? (Diagonal, Verdaguer, Sagrada Familia i Gaudí...)
es broma.
es broma.
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
El paseo de Gràcia sufrirá restricciones en el tráfico a partir de mañana por obras de mejora del metro
EFE
BARCELONA
El paseo de Gràcia de Barcelona registrará restricciones de tráfico en diversos tramos a partir de mañana, con motivo de las actuaciones de mejora del transporte público en la ciudad.
La última fase de las obras de construcción del intercambiador de Diagonal obligará a cortar del 5 al 24 de agosto la circulación en los dos carriles de descenso del tronco central del paseo, así como dos de los cuatro carriles de ascenso de la calzada central, entre la avenida Diagonal y la calle de Rosselló, según ha informado el Departament de Política Territorial.
Este corte permitirá realizar los trabajos necesarios para la construcción de los ascensores que se instalarán en los vestíbulos de la banda mar de la estación de Diagonal de la L-3, así como escaleras mecánicas para mejorar la accesibilidad.
A partir del miércoles día 6 y durante cuatro meses, también se cortará el lateral descendente y un carril de bajada del tronco central entre las calles de Aragó y de Consell de Cent, por trabajos de remodelación de la estación de la L-3 de paseo de Gràcia.
En este caso, también se ubicarán dos ascensores para mejorar el acceso a las personas con movilidad reducida.
El paseo de Gràcia sufrirá restricciones en el tráfico a partir de mañana por obras de mejora del metro
EFE
BARCELONA
El paseo de Gràcia de Barcelona registrará restricciones de tráfico en diversos tramos a partir de mañana, con motivo de las actuaciones de mejora del transporte público en la ciudad.
La última fase de las obras de construcción del intercambiador de Diagonal obligará a cortar del 5 al 24 de agosto la circulación en los dos carriles de descenso del tronco central del paseo, así como dos de los cuatro carriles de ascenso de la calzada central, entre la avenida Diagonal y la calle de Rosselló, según ha informado el Departament de Política Territorial.
Este corte permitirá realizar los trabajos necesarios para la construcción de los ascensores que se instalarán en los vestíbulos de la banda mar de la estación de Diagonal de la L-3, así como escaleras mecánicas para mejorar la accesibilidad.
A partir del miércoles día 6 y durante cuatro meses, también se cortará el lateral descendente y un carril de bajada del tronco central entre las calles de Aragó y de Consell de Cent, por trabajos de remodelación de la estación de la L-3 de paseo de Gràcia.
En este caso, también se ubicarán dos ascensores para mejorar el acceso a las personas con movilidad reducida.
Avui he tornat a utilitzar l'enllaç per primer cop en força temps, i veig que l'han millorat considerablement en direcció a la L3. Per començar, al capdamunt de l'andana ja hi ha una sortida provisional que dóna a la vorera costat mar del carrer Rosselló, ja a mig camí entre Rambla Catalunya i Pg. de Gràcia. He de dir que no m'he estat gaire més d'un minut més que fent l'enllaç pel passadís.
Ara bé, en sentit contrari, crec que tot segueix igual. Cal continuar donant la volta per Còrsega.
Ara bé, en sentit contrari, crec que tot segueix igual. Cal continuar donant la volta per Còrsega.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
M'he fixat que a Diagonal han canviat la base de la via per el tipus que han ficat per Bogatell de L4, La via fixara amb base de formigó (ciment), però només ho han fet a Diagonal. Algú en sap el motiu?
Salutacions,
Oriol
Oriol
El motiu, no el conec, però veig que ho estan implantant progressivament a la xarxa, preferentment a les estacions. Si et fixes, els trams construïts a partir dels anys 80 ja són del tot així.oriolp13 ha escrit:M'he fixat que a Diagonal han canviat la base de la via per el tipus que han ficat per Bogatell de L4, La via fixara amb base de formigó (ciment), però només ho han fet a Diagonal. Algú en sap el motiu?
Ahir vaig veure que unes obres a Diagonal amb Roselló amb indicación de "Obres Intercanviador de Diagonal".
Em va sorprendre veure aquests cartells perque l'intercanviador queda una mica lluny d'aquest punt. Posiblement a L5 pasa per aquest punt, pero quedaria a mig camí de Diagonal i Verdaguer.
Com no sigui alguna actuació auxiliar (ventilació, senyalitzación, electrificació) de les obres de l'intercanviador no ho entenc.
Em va sorprendre veure aquests cartells perque l'intercanviador queda una mica lluny d'aquest punt. Posiblement a L5 pasa per aquest punt, pero quedaria a mig camí de Diagonal i Verdaguer.
Com no sigui alguna actuació auxiliar (ventilació, senyalitzación, electrificació) de les obres de l'intercanviador no ho entenc.
Notícia de l'Avui:
"Camino com si estigués trepitjant pells de plàtan"
Les rajoles del terra del passadís que enllaça la línia 5 amb FGC a Diagonal fan relliscar els usuaris
Gemma Aguilera
Barcelona
Ult. Act. 15.09.2008 - 10:29 hs
Baixar del metro i arrencar a córrer per arribar ben puntual a la feina o per agafar els Ferrocarrils de la Generalitat, que aquests sí, sempre circulen amb puntualitat, és una pràctica força habitual entre els barcelonins. I qui no ho fa, rep una empenta o s'ha d'apartar ràpid per deixar pas als estressats.
Els usuaris de l'intercanviador de Provença-Diagonal que passen pel passadís que connecta la línia 5 amb FGC troben des de fa uns mesos un obstacle més en aquesta cursa diària, les rajoles que es troben als laterals del passadís rellisquen. El primer divendres de setembre a migdia, en només un quart d'hora fins a set persones van estar a punt de caure quan caminaven per aquestes rajoles.
D'altres, advertits per l'experiència pròpia o per intuïció, caminaven pel lateral del passadís que encara no està enrajolat. Una d'elles és la Mireia. "Abans de marxar de vacances vaig caure i ara ja he après el truc. Anar resseguint la línia de rajoles que són diferents, encara que la gent et miri", explica.
Un altre viatger, l'Albert, es queixa de "la poca vista" que han tingut els dissenyadors del projecte: "No cal que les trepitgis, ja es veu que relliscaran, tan brillants. Qualsevol persona mínimament entesa no posaria aquesta rajola en un lloc tan concorregut".
Els usuaris d'aquest passadís estan en guàrdia, gairebé tothom camina, o corre, amb indecisió. La Mariona fa anys que baixa a l'estació de Diagonal de la línia blava, i alerta que "un cop has superat el vestíbul sense caure, caminant estúpidament com si hi haguessin pells de plàtan a terra, quan et mous per l'andana també has d'anar en compte". Tots els usuaris preguntats coincideixen en què les rajoles ni tan sols són una gran tria estètica, sinó més aviat un error d'elecció. "Potser per a un pis seran molt boniques, però per a un lloc on passen milers de persones és un perill", lamenta el Joan Antoni, usuari dels Ferrocarrils.
PTOP en té constància
Les queixes no arriben de nou a ningú. El departament de Política Territorial i Obres Públiques, responsable de l'execució de les obres de l'intercanviador, remarca que "aquestes rajoles compleixen els requisits mínims de la normativa vigent pel que fa al grau de lliscament".
Amb tot, i davant "algunes queixes" d'usuaris des de fa temps, el govern "ja ha fet proves amb diferents materials antilliscants per determinar quin és el més òptim per a aquesta ubicació i perquè no faci malbé el terra".
PTOP diu que col·locarà l'antilliscant seleccionat sobre aquestes rajoles quan s'acabin les obres de connexió entre la línia 5 i els Ferrocarrils de la Generalitat, segons el calendari oficial, a la tardor.
Aquest tram ja s'ha ampliat i remodelat i només falta adaptar aquest passadís a persones amb mobilitat reduïda i col·locar les dues cintes transportadores que facilitaran els transbordaments als viatgers.
Aquesta informació ha estat elaborada amb la col·laboració de diversos usuaris de FGC i Metro.
"Camino com si estigués trepitjant pells de plàtan"
Les rajoles del terra del passadís que enllaça la línia 5 amb FGC a Diagonal fan relliscar els usuaris
Gemma Aguilera
Barcelona
Ult. Act. 15.09.2008 - 10:29 hs
Baixar del metro i arrencar a córrer per arribar ben puntual a la feina o per agafar els Ferrocarrils de la Generalitat, que aquests sí, sempre circulen amb puntualitat, és una pràctica força habitual entre els barcelonins. I qui no ho fa, rep una empenta o s'ha d'apartar ràpid per deixar pas als estressats.
Els usuaris de l'intercanviador de Provença-Diagonal que passen pel passadís que connecta la línia 5 amb FGC troben des de fa uns mesos un obstacle més en aquesta cursa diària, les rajoles que es troben als laterals del passadís rellisquen. El primer divendres de setembre a migdia, en només un quart d'hora fins a set persones van estar a punt de caure quan caminaven per aquestes rajoles.
D'altres, advertits per l'experiència pròpia o per intuïció, caminaven pel lateral del passadís que encara no està enrajolat. Una d'elles és la Mireia. "Abans de marxar de vacances vaig caure i ara ja he après el truc. Anar resseguint la línia de rajoles que són diferents, encara que la gent et miri", explica.
Un altre viatger, l'Albert, es queixa de "la poca vista" que han tingut els dissenyadors del projecte: "No cal que les trepitgis, ja es veu que relliscaran, tan brillants. Qualsevol persona mínimament entesa no posaria aquesta rajola en un lloc tan concorregut".
Els usuaris d'aquest passadís estan en guàrdia, gairebé tothom camina, o corre, amb indecisió. La Mariona fa anys que baixa a l'estació de Diagonal de la línia blava, i alerta que "un cop has superat el vestíbul sense caure, caminant estúpidament com si hi haguessin pells de plàtan a terra, quan et mous per l'andana també has d'anar en compte". Tots els usuaris preguntats coincideixen en què les rajoles ni tan sols són una gran tria estètica, sinó més aviat un error d'elecció. "Potser per a un pis seran molt boniques, però per a un lloc on passen milers de persones és un perill", lamenta el Joan Antoni, usuari dels Ferrocarrils.
PTOP en té constància
Les queixes no arriben de nou a ningú. El departament de Política Territorial i Obres Públiques, responsable de l'execució de les obres de l'intercanviador, remarca que "aquestes rajoles compleixen els requisits mínims de la normativa vigent pel que fa al grau de lliscament".
Amb tot, i davant "algunes queixes" d'usuaris des de fa temps, el govern "ja ha fet proves amb diferents materials antilliscants per determinar quin és el més òptim per a aquesta ubicació i perquè no faci malbé el terra".
PTOP diu que col·locarà l'antilliscant seleccionat sobre aquestes rajoles quan s'acabin les obres de connexió entre la línia 5 i els Ferrocarrils de la Generalitat, segons el calendari oficial, a la tardor.
Aquest tram ja s'ha ampliat i remodelat i només falta adaptar aquest passadís a persones amb mobilitat reduïda i col·locar les dues cintes transportadores que facilitaran els transbordaments als viatgers.
Aquesta informació ha estat elaborada amb la col·laboració de diversos usuaris de FGC i Metro.
Ahir vaig veure a Diagonal amb Roger de Llúria, que hi ha obres per a l'intercanviador a una zona tapada amb les típiques valles d'aquesta, però no sé què és el que es fa
en molt pocs dies, es faran les proves de les noves cintes transportadores de la nova estació de Diagonal.
A cel obert? Perquè fa cosa d'una setmana vaig passar per Rosselló, i no em sembla que hagin pogut cobrir el passadís en tan poc temps.El LLOP ha escrit:en molt pocs dies, es faran les proves de les noves cintes transportadores de la nova estació de Diagonal.
Crec que el Llop es refereix a les cintes de l'enllaç metro-FGC. Jo hi vaig passar farà unes setmanes i n'estaven instal·lant una de les dues.Guigui ha escrit:A cel obert? Perquè fa cosa d'una setmana vaig passar per Rosselló, i no em sembla que hagin pogut cobrir el passadís en tan poc temps.El LLOP ha escrit:en molt pocs dies, es faran les proves de les noves cintes transportadores de la nova estació de Diagonal.
«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
la cinta de la banda muntanya fa dies que està totalment muntada, l'altre segueix a mitges
ES PELIGROSO ASOMARSE
Què? En aquest passadís també? De pas, no serà Sanitat qui les pagarà, amb la consegüent promoció de l'obesitat? Per favor...Ereza ha escrit:Crec que el Llop es refereix a les cintes de l'enllaç metro-FGC. Jo hi vaig passar farà unes setmanes i n'estaven instal·lant una de les dues.
es correcte, està programat provar-les en breu.Ereza ha escrit:Crec que el Llop es refereix a les cintes de l'enllaç metro-FGC. Jo hi vaig passar farà unes setmanes i n'estaven instal·lant una de les dues.Guigui ha escrit:A cel obert? Perquè fa cosa d'una setmana vaig passar per Rosselló, i no em sembla que hagin pogut cobrir el passadís en tan poc temps.El LLOP ha escrit:en molt pocs dies, es faran les proves de les noves cintes transportadores de la nova estació de Diagonal.
doncs aleshores els ascensors també els hauria de pagar, perquè per cada PMR i avi que hes vist fent-lo servir, hi han 500 jovenets i senyores que els hi convindria rebaixar el culet, tant de pujada com de baixada.Guigui ha escrit:Què? En aquest passadís també? De pas, no serà Sanitat qui les pagarà, amb la consegüent promoció de l'obesitat? Per favor...Ereza ha escrit:Crec que el Llop es refereix a les cintes de l'enllaç metro-FGC. Jo hi vaig passar farà unes setmanes i n'estaven instal·lant una de les dues.