Alteracions de servei a Renfe per obres

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 03/08/2009 19:30

BB9200 ha escrit:I dic jo: És bona l'alternativa de la L1? Doncs que vulgui anar a Sants-Estació, la L1 no hi arriba...
Aprofitant les obres, podrien netejar, com a mínim, les estacions d'Arc de Tromf i de Pl.Catalunya.
Si és que la gent d'aquest país no pensa...

Hi han dues alternatives pel que vulgui anar ddsde Sants cap a la C3/C4 Nord:

1) La C2 fins al Clot i allà la L1 fins Fabra i Puig.Suposo que amb el bitllet de rodalies és pot fer.
2) Agafar la L5 fins a Sagrera,i d'allà la L1 fins Fabra i Puig

Peró resulta que cap d'aquestes dues és l'alternativa que recomana renfe,i no se si deixaràn ultilitzar els bitllets de rodalies.Per renfe pel que veig la alternativa és agafar la L1 a Sants Estació(inexistent!!!!)fins a Fabra i Puig,o potser és refereixen a caminar desde Sants Estació fins a Plaça de Sants i alà agafem la L1 i ens traguem un munt de parades fins a Fabra i Puig?

No nomès aixó,sinó que renfe podia haver recomenat pels usuaris de la C4 Nord i la C7 fer transbord a Montcada i Reixac Manresa,és a dir,agafar la C2 fins a Montcada i Reixac,i caminar menys de 5minuts fins a Montcada i Reixac Manresa,i allà agafar la C4 Nord/C7.Aixó respecte a agafar la L1 de Pl.Sants a Fabra i Puig i desprès metro t'estalvies com mínim 30 minuts!!.Es que els de renfe no saben com fer alternatives!



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 03/08/2009 19:34

I això, per la gent que va al treball, i no disposa de cotxe, és mortal.
La forma amb la què han administrat això és horrorosa.
Per cert, renfe ja ha pensat què fer en el cas del regional Lleida-Manresa-Barcelona (és que no ho sé, i en aquest servei no es poden utilitzar targetes ATM)?


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 03/08/2009 19:44

BB9200 ha escrit:Per cert, renfe ja ha pensat què fer en el cas del regional Lleida-Manresa-Barcelona (és que no ho sé, i en aquest servei no es poden utilitzar targetes ATM)?
Per a aquest tren són vàlids els títols de rodalia i els títols integrats.



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 03/08/2009 19:45

Clar, és que com que els CEX no passa el mateix... De tota manera, gràcies ;) .


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 03/08/2009 21:19

La manera com Renfe informa de les rutes alternatives no fa sinó confirmar la seva manera unidireccional de pensar: tirar d'allò que tenen sense ni tan sols confiar en ningú més (com si ells fossin el súmmum de la fiabilitat!) i, a sobre, tractar les companyies alienes com a extraterrestres. N'informen poc i malament.

Una altra expressió d'això la trobem als seus mapes del nucli de rodalia: FGC i metro no hi surten ni per mostra (a l'inversa, en canvi, sí).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 03/08/2009 21:32

Doncs a mi m'ha anat fantastic. He comprat un bitllet de RENFE desde Pl.Catalunya fins a Sabadell Sud, i he anat a agafar el metro a la mateixa estació, a Catalunya. He passat el bitllet de Renfe a les cancel·ladores del metro, m'he esperat dos minuts i mig, he arribat a SAA, fins a Fabra i Puig, i el tren cap a Manresa sortia en 10 minuts (era una 447 en doble). L´he agafat a la via 3 de SAA, a la via direcció Montcada (¿2?) hi havia estacionada una 447 en simple, que anava a Ripoll, les altres dues vies estaven buides. La informació molt bona, però els bitllets, no calia passar-los per les cancel·ladores... :x
A Montcada Bif. hi havia una 447 en doble esperant sortir a Martorell, una que arribava, i el nostre cap a Manresa.

Resum: Molt bé! :ok



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 03/08/2009 21:55

Doncs apa que la L5...Fins a 7 minuts, a les 21 i pico, de temps d'espera per als trens, quan normalment no passa de 3!!! I sabent el cacau que hi ha amb la Renfe!!!! :emprenyat



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 03/08/2009 22:26

canalcole ha escrit: A Montcada Bif. hi havia una 447 en doble esperant sortir a Martorell, una que arribava, i el nostre cap a Manresa.

Resum: Molt bé! :ok

Aquesta doble de 447 era el servei de la C7?O sigui que posen una doble de 447 per fer un mini servei d'una freqüència d'un tren cada hora entre Birfucació i Cerdanyola UAB(recordar que entre Cerdanyola UAB i Castellbisbal està tallada la C7 i el servei és fa en autobús),i mentrestant a la C2 Sud amb l'elevada demanda que té a l'estiu,a posar 465 en simple!!!!! >:(



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 04/08/2009 9:33

metring ha escrit:Doncs apa que la L5...Fins a 7 minuts, a les 21 i pico, de temps d'espera per als trens, quan normalment no passa de 3!!! I sabent el cacau que hi ha amb la Renfe!!!! :emprenyat
7 minuts ahir a les 16 a la línia 1 :cop



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 04/08/2009 11:40

Dues coses:

-TMB i Renfe han arribat a alguna mena d'acord, per a que el metro sigui substitutori de Renfe? Perquè a mi m'estranya molt que tinguin aquestes freqüències tant llastimoses a les línies 1 i 5, així no es pot fer un servei substitutori ni de conya!

-Tant costava posar un servei de busos de SAA a Sants, veient la col·laboració del metro? Jo ja no entenc res.



Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimarts 04/08/2009 16:56

metring ha escrit:Dues coses:

-TMB i Renfe han arribat a alguna mena d'acord, per a que el metro sigui substitutori de Renfe? Perquè a mi m'estranya molt que tinguin aquestes freqüències tant llastimoses a les línies 1 i 5, així no es pot fer un servei substitutori ni de conya!
És evident que han arribat a un acord en el moment que TMB accepta els títols propis de Renfe en unes determinades estacions de metro. Ara bé, tota la raó en el fet que el mínim que haurien de fer és reforçar les freqüències del metro. Amb els prop de 40.000 usuaris diaris que estem afectats pel tall, la gran majoria de nosaltres optem pel metro (és l'única alternativa oficial que et proposen) haurien d'augmentar freqüències i no fer les d'un agost normal, ja que és evident que els combois aniran sobrecarregats.
metring ha escrit:-Tant costava posar un servei de busos de SAA a Sants, veient la col·laboració del metro? Jo ja no entenc res.
Totalment d'acord, això hagués dividit viatgers entre metro i bus, i no s'hagués posat la L1 en una situació límit.

Per cert, ja he escrit al notícia en el fil dels talls del metro, però ho recordo. Des d'aquesta adreça us podeu descarregar els mapes de la xarxa ferroviària integrada de la zona 1 amb els talls a metro i Renfe i les alternatives: http://www.transportpublic.org/componen ... -integrada



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 763
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 04/08/2009 17:14

BB9200 ha escrit:Doncs això és una negligència per part de renfomentadif. Queda claríssim que si la gent no sap aquestes alternatives es perdrà per el camí. Recomanant la L1 fins i tot per anar a Sants-Estació és una estupidesa.
Ahir un informador de "renfomentadif" em va dir que per anar a Sants des de Sant Andreu Arenal, agafés la L1 del Metro (amb el mateix bitllet), fins a Plaça de Sants, i des d´allà, que ja es podia arribar A PEU fins a Sants. :martell2 :nose Aquesta és l´opció alternativa que es dóna, i lo trist és que a més o he vist també en alguns folletons i la premsa (El periódico, del diumenge).

Salutacions.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 763
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 04/08/2009 17:22

Tinc un dubte: els trens de MD que fan el trajecte entre l´Hospitalet i Lleida (per Manresa), que fan el trajecte alternatiu per Sant Andreu Arenal, Clot, i Paseig de Gràcia; utilitzen el "Ramal de les Aigües" entre Montcada-Bifurcació i Sant Andreu Comtal? A més recordar que per aquest trajecte també hi han obres entre Manresa i Calaf, i que hi ha servei alternatiu per carretera.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 763
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 04/08/2009 17:26

canalcole ha escrit:Doncs a mi m'ha anat fantastic. He comprat un bitllet de RENFE desde Pl.Catalunya fins a Sabadell Sud, i he anat a agafar el metro a la mateixa estació, a Catalunya. He passat el bitllet de Renfe a les cancel·ladores del metro, m'he esperat dos minuts i mig, he arribat a SAA, fins a Fabra i Puig, i el tren cap a Manresa sortia en 10 minuts (era una 447 en doble). L´he agafat a la via 3 de SAA, a la via direcció Montcada (¿2?) hi havia estacionada una 447 en simple, que anava a Ripoll, les altres dues vies estaven buides. La informació molt bona, però els bitllets, no calia passar-los per les cancel·ladores... :x
A Montcada Bif. hi havia una 447 en doble esperant sortir a Martorell, una que arribava, i el nostre cap a Manresa.

Resum: Molt bé! :ok
Devolució Xpress ja! Gratuitat a totes les linies de Rodalies afectades per aquest merder.

Salutacions.



Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimarts 04/08/2009 18:03

oscar440 ha escrit:Tinc un dubte: els trens de MD que fan el trajecte entre l´Hospitalet i Lleida (per Manresa), que fan el trajecte alternatiu per Sant Andreu Arenal, Clot, i Paseig de Gràcia; utilitzen el "Ramal de les Aigües" entre Montcada-Bifurcació i Sant Andreu Comtal? A més recordar que per aquest trajecte també hi han obres entre Manresa i Calaf, i que hi ha servei alternatiu per carretera.

Salutacions.
Efectivament, utilitzen el ramal de les aigües. Per cert, passen per Sant Andreu Comtal i no Arenal.



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimarts 04/08/2009 18:08

Una cosa, qui deia que la L5 no tenia problemes? Les dos (La L1) tenen l'ATO semidesnatat, pel que veig, i de Bombardier en ambdós casos.
No nego que des de Pl.Catalunya direcció nord sigués perfecte, però direcció Sants devia ser mortal, per les combinacions, sincerament...
Minotaure ha escrit:
oscar440 ha escrit:Tinc un dubte: els trens de MD que fan el trajecte entre l´Hospitalet i Lleida (per Manresa), que fan el trajecte alternatiu per Sant Andreu Arenal, Clot, i Paseig de Gràcia; utilitzen el "Ramal de les Aigües" entre Montcada-Bifurcació i Sant Andreu Comtal? A més recordar que per aquest trajecte també hi han obres entre Manresa i Calaf, i que hi ha servei alternatiu per carretera.

Salutacions.
Efectivament, utilitzen el ramal de les aigües. Per cert, passen per Sant Andreu Comtal i no Arenal.
BB9200 ha escrit:I això, per la gent que va al treball, i no disposa de cotxe, és mortal.
La forma amb la què han administrat això és horrorosa.
Per cert, renfe ja ha pensat què fer en el cas del regional Lleida-Manresa-Barcelona (és que no ho sé, i en aquest servei no es poden utilitzar targetes ATM)?
El que imaginava ahir, si no és un tren de rodalies alguna cosa tindrien que haver fet.
oscar440 ha escrit:
BB9200 ha escrit:Doncs això és una negligència per part de renfomentadif. Queda claríssim que si la gent no sap aquestes alternatives es perdrà per el camí. Recomanant la L1 fins i tot per anar a Sants-Estació és una estupidesa.
Ahir un informador de "renfomentadif" em va dir que per anar a Sants des de Sant Andreu Arenal, agafés la L1 del Metro (amb el mateix bitllet), fins a Plaça de Sants, i des d´allà, que ja es podia arribar A PEU fins a Sants. :martell2 :nose Aquesta és l´opció alternativa que es dóna, i lo trist és que a més o he vist també en alguns folletons i la premsa (El periódico, del diumenge).

Salutacions.
Ja, donen una imatge fantàstica quan hi ha problemes. De fet, l'única opció és, si viatges amb bitllet T10, etc. poguessis anar de metro L1 Pl.Sants fins a Sants Estació amb bus, però qui agafi bitllet rodalia no té cap més opció que matar-se caminant. És el país de les absurditats, aquest :| .


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dimarts 04/08/2009 21:35

Una buena idea como se ha dicho es la limpieza y pintado de las estaciones cerrados.
Sobre la información y las combinaciones..., la crítica fácil siempre es la misma, falta de información, puede que sea cierto en cuanto a ayudar a obtener ayuda sobre comorealizar el tramo en obras. No soy usuario de las lñineas de cercanías, por lo que desconozco la situación y la solución que ha adoptado RENFE, pero si me huele a una falta total de comunicación entre TMB y RENFE.
Por otro lado las informaciones aparecidas en televisión me han parecido vergonzosas, apareciendo usuarios que no se habían enterado que había obras. Quizás nosotros somos una especie rara, pero alucino como no se han podido enterar. Así mismo lo que no he visto en televisión ni en radios, ni en periódicos, al menos las que veo, los que escucho y leo han sido las combinaciones para subsanar el corte.
Llego a la conclusión que la mejor forma de conseguir el ansiado traspaso de cercanías es tirar piedras... :avall


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 05/08/2009 0:06

Anem a veure: per els que us queixeu que de Plaça de Sants a Sants us fan anar a peu, us recordo que de Sants Estació a Plaça de Sants hi han CINC, repeteixo, CINC minuts a peu.

Acàs és una distància insalvable fer CINC minuts a peu?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 05/08/2009 0:12

automotorserie 436 ha escrit:Por otro lado las informaciones aparecidas en televisión me han parecido vergonzosas, apareciendo usuarios que no se habían enterado que había obras. Quizás nosotros somos una especie rara, pero alucino como no se han podido enterar. Así mismo lo que no he visto en televisión ni en radios, ni en periódicos, al menos las que veo, los que escucho y leo han sido las combinaciones para subsanar el corte.
Llego a la conclusión que la mejor forma de conseguir el ansiado traspaso de cercanías es tirar piedras... :avall
No és això. Si t'hi has fixat, hauràs notat que els telenotícies d'aquest país tiren de clavar la carxofa al primer que passa i recollir opinions indiscriminades i sovint inqualificades. Això no és periodisme ni informació.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 05/08/2009 9:59

Per a qui pugui respondre, no era possible fer anar més trens de la C2 cap a Clot i Sant Andreu Comtal, és a dir, allargar alguns de la C2 Sud fins allà, veient el pollo que es venia a sobre? És que son totes les línies de rodalies afectades, coi!!!!!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”