Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Re: Seguiment de les obres de l'intercanviador Diagonal

Entrada Autor: pokeroms » Dijous 12/11/2009 13:37

Platanito ha escrit:Es com si la reobertura fos inminent... Per l'estat de les obres, els que hi passeu a diari, ho veieu factible?
Jo crec que , ja que ahir vaig passar i estava tot enllestit, és a dir, ja funciona l'enllumenat, tot el fals sostre posat, les escales mecàniques instal·lades, etc...es veien alguns treballadors rematant alguna cosa que quedava...
Però de moment no hi ha cap mena de notícia que digui l'imminent reobertura de l'intercanviador, però tot apunta que serà ja.

Salutacions!! ;)


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 12/11/2009 13:55

El que no entenc és que hagin retirat la megafonia i els adhesius amb dies d'antel·lació, quan sempre s'esperen fins al darrer dia :nose



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 12/11/2009 15:38

Potser han fet un 2x1, amb la reobertura del tram Collblanc-Can Boixeres.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 12/11/2009 17:22

Jo penso que deu faltar tan poc (una o dues setmanes màxim?) per a la reobertura que han considerat que pel mateix esforç de treure la senyalització del tall han tret també la de l'intercanviador.

En tot cas, i veient com ha succeït tot, m'imagino que la reobertura es comunicarà d'un dia per l'altre.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 16/11/2009 18:13

Per cert, algú ha agafat darrerament un 5000 a la L3? Encara hi passen l'anunci allí?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 17/11/2009 11:52

Guigui ha escrit:Per cert, algú ha agafat darrerament un 5000 a la L3? Encara hi passen l'anunci allí?

no



per cert segons la vanguardia l'intenció és que s'obri durant el mes de desembre :roll:


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 17/11/2009 13:21

Doncs ja podrien tornar a posar la megafonia, una persona cega no sabrà si ha d'anar pel carrer o pel passadís :?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 17/11/2009 17:36

Vist així, tampoc ho sabien els que fins ara anaven en 2000 o 3000.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 17/11/2009 18:13

En els 2000 i 3000 no posaven l'anunci del tall de Diagonal? No es podia programar?? :nose



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 17/11/2009 18:25

Si es podia o no, no ho sé, però els únics trens de la L3 que alguna vegada l'han dut han sigut els 5000.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 18/11/2009 15:22

Aveure, els 3000 o 2000 no estàn tan avançats tecnològicament un es del 1986 i l'altre del 1992, els 5000 són del 2005.
I en tot cas, els avisos els fà el motorista (si la megafonia interna funciona bé, ja que aquest es un altre problema), però repetint durant més d'un any el mateix...
I de cecs pel metro, només els veig a l'estació d'Espanya. I amés, crec que es probable, que el cec ja sàpiga que l'enlaç està tallat a dia d'avui, ja que el van tallar fà més d'un any i segur que molta gent (familiars i amics) els hi haurà dit, i dubto moltíssim que un cec nou acabat d'arribar a Barcelona, vagi sol al Metro sense companyia d'algú que hi vegi.
Però, recordem, que per aquesta mateixa regla de tres, els cecs que vaixin a Catalunya, no sabrien anar a la L1, ja que no ho posa enlloc.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1659
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 19/11/2009 14:25

Acabo d'agafar la L3, entre Liceu i Fontana, cotxe 5532, amb avis per megafònia de les obres de l'enllaç a Diagonal, en sortir de Passeig de Gràcia. Salut.



Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dijous 19/11/2009 14:41

metring ha escrit:Doncs ja podrien tornar a posar la megafonia, una persona cega no sabrà si ha d'anar pel carrer o pel passadís :?
Un dia vaig llegir aquí que ja no ho deien i aquell mateix dia vaig comprovar que no... però després fa poc vaig tornar a sentir-ho... no se si era aquell tren en particular, però em va extranyar perquè deu anar a tots o cap (a tots als que es pugui fer clar)


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 19/11/2009 16:01

em sembla que el problema es deu a un canvi a les memòries dels trens com a conseqüència de la normalització de la línia.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 19/11/2009 17:14

Cal dir, que ahir vaig pasar, i ja hi havien els cartells posats dins la part nova amb l'enllaç de L5 i FGC, aixó està la caure.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dijous 19/11/2009 17:19

Fins i tot carrer Roselló està quasi conclosa. Els accessos, tot... Per 1 setmana de proves, i ja quasi conclòs.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 27/11/2009 7:29

Hola,

Atentos, el día 4 apertura:
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... 2&h=091127
27/11/2009 MEJORA EN LA CONEXIÓN DE LÍNEAS DEL TRANSPORTE PÚBLICO

El intercambiador de Provença y Diagonal se reabrirá el día 4
• Acaban cinco años de obras para ampliar vestíbulos y accesos de la L-3, L-5 y FGC
• El ‘conseller’ Nadal visita comercios de la zona y pide disculpas por las molestias

RAMON COMORERA
BARCELONA
No son como las increíbles estaciones monumentales del metro de Moscú, los palacios del pueblo de los bolcheviques, pero la mejora es radical y los espacios amplios, luminosos, propios de una arquitectura minimalista y accesibles a todo el mundo. Son las nuevas entradas, vestíbulos y andenes de las paradas de la L-3, L-5 y FGC que forman el intercambniador de Provença-Diagonal, cuya larguísima reforma de cinco años culminará el próximo viernes 4 de diciembre. Se abrirán entonces, según anunció ayer el conseller de Obres Públiques, Joaquim Nadal, las últimas zonas en obras bajo la calle de Rosselló entre la rambla de Catalunya y el paseo de Gràcia.
Acabará así el fuerte impacto que ha tenido en comercios, vecinos y viajeros la mejora del metro más compleja, cara (60 millones) e imprevisible hecha hasta ahora. Tal ha sido el sufrimiento causado al poner patas arriba parte del corazón comercial de Barcelona y al encadenar retrasos en la obra, que el propio Nadal decidió, en un hecho insólito, pedir disculpas en persona visitando ocho comercios víctimas del polvo, las aceras angostas, los ruidos y las restricciones de circulación. Y las caminatas por la calle entre estaciones que aún siguen de la L-3 a la L-5.
El conseller reveló que antes de visitar con la prensa las instalaciones casi acabadas, recorrió «tres bancos, dos joyerías, una galería de arte, una corsetería y un estanco». «Hoy es día de pedir disculpas por unas obras que han sido largas y difíciles porque han afectado a muchas redes de servicios, la ciudad oculta que hay bajo tierra», dijo. No visitó viviendas y en los ocho locales fue recibido con un «tono amable y agradecido», aunque en un caso le soltaron que «lo perdido, perdido está».

100 RECLAMACIONES / Durante esta larga travesía del desierto, se han presentado 100 reclamaciones y se han hecho más de 3.000 consultas en el punto de información abierto por la Generalitat, reconoció Nadal.
La reforma de este intercambiador, el más importante ahora de la red con 75.000 viajeros al día, empezó en la estación de Provença de FGC en el 2005. Siguió después, siempre bajo la calle de Rosselló, hacia la parada de la L-5 en la rambla de Catalunya, hasta acabar en la de la L-3 en el paseo de Gràcia-Diagonal.
En estos años se ha duplicado el espacio de ocho vestíbulos y de pasillos de conexión, se han suprimido todas las barreras, se han puesto siete ascensores, tres en la calle, y varios tramos de escaleras mecánicas, y se han colocado ocho cintas transportadoras inéditas en el metro.
Fitxers adjunts
Int-Diag.pdf
Adjunto PDF
(427.15 KiB) S’ha baixat 248 vegades


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 27/11/2009 8:26

Ja era hora!!!! I faran inauguració a bombo y platillo? Com és que ha costat tant que obrissin el passadís entre les línies 3 i 5?? :nose



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 29/11/2009 0:55

La reforma de este intercambiador, el más importante ahora de la red con 75.000 viajeros al día [...]
Em pensava que la Sagrera passava dels 100.000.

Per cert, hi ha com a mínim dos 5000 de la L3 que encara passen l'avís: el 5121-5124 i el 5153-5156.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 30/11/2009 8:27

Guigui ha escrit:
La reforma de este intercambiador, el más importante ahora de la red con 75.000 viajeros al día [...]
Em pensava que la Sagrera passava dels 100.000.

Per cert, hi ha com a mínim dos 5000 de la L3 que encara passen l'avís: el 5121-5124 i el 5153-5156.
sí, l'altre dia vaig pujar a un 5000 que va fer l'avís :martell1


ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”