Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%
 
Vots totals: 166
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Educació i deferència discriminatòria

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 22/11/2009 17:09

La perforación de la L-9 irrumpe en Sarrià con la revisión de 4.650 pisos
Mira, serà una manera que a "Can O Sea" tinguin present que hi ha una cosa estranyota anomenada metro...

I, per cert, força significatiu que posin un servei d'atenció 24 hores justament i única per a aquella zona. Perquè, que jo sàpiga, no ho van fer pas a Sant Andreu...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 23/11/2009 14:21

Guigui ha escrit:Mira, serà una manera que a "Can O Sea" tinguin present que hi ha una cosa estranyota anomenada metro...
Home, per a Sarrià el tren de Sarrià ja fa les funcions de metro, així que tan estrany no els hi és.

I de tota manera, no crec que es pugui incloure els residents al casc antic de l'ex poble de Sarrià a lo que vostè diu "Can O Sea".



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 23/11/2009 14:55

Jo diria que "can osea" és Pedralbes, i això ho he flipat veient el dossier que em van donar quan vaig fer la visita a Fondo L9... diu

"La Línia 9 donarà servei a barris que actualment no disposen de metro, com Bon Pastor, Llefià, La Salut, Singuerlín, Pedralbes i Zona Franca, i connectarà la població dels cinc municipis per on passa."

Home... només cal veure la quantitat d'usuaris que té Reina Elisenda, per veure quant faran servir el servei de metro els habitants del barri citat. Però això no té importància, es tracta de que tard o d'hora tota la ciutat disposi de serveis de metro propers, doncs s'ha de dir que a Pedralbes hi ha molts serveis mèdics privats, on segurament hi anirà molta gent en metro, doncs avui dia, són serveis a l'abast de tothom.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 24/11/2009 14:07

A mi m'anira molt bé per conectar amb zones properes a casa amb les que no tenia conexió amb trasport públic facil (només hi ha l'autobus), com ara la Diagonal, el barri de les Corts...

Per exemple, per anar al Camp Nou, haig d'agafar l'L6 o bé fins a Provença o bé fins a Plaça Catalunya... (10 minuts) + 5 min. intercanviador... després o bé agafo l'L3 fins Les Corts (uns 8-10 minuts) o bé agafo l'L5 fins a Sants Estació i alli enllaço amb l'L3 fins a les Corts (5 min + 5 min. + 3 minuts) Despres camino uns 10 minuts fins al Camp Nou... total uns 35-40 minuts...

Tinc l'alternativa que normalment escullo... que es anar-hi a peu, i trigo uns 25-30 minuts...



Gat_l-h
N4
N4
Entrades: 58
Ubicació: L'Hospitalet centre del centre

Entrada Autor: Gat_l-h » Dimarts 24/11/2009 19:39

No tots els usuaris potencials a les zones altes son gent de "Cal O sea". Només cal veure com van de plens pel matí les línies d'autobus que pugen des de la Zona Franca cap a la Zona O Sea. A Sarrià hi ha oficines, hi ha clíniques, consultoris, escoles, hi ha cases de rics que tenen servei, etc. Jo mateix soc usuari de la clínica Teknon i no soc "O Sea"

Només veient com va també la linia L12 al migdia quna baixa les senyores de la neteja de la zona alta cap a l'Hospitalet.

Jo mateix, vivient a l'Hospitalet treballava abans a la zona alta, i lo bé que m'hauria anat la línia 9 en aquells temps.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 24/11/2009 21:55

Hola

Jo també crec que sí que donarà servei per aquelles estacions, tant de gent que ha d'anar allà per motius diversos com de la gent que viu allà. Però es que a més, (suposem que preveuen que no l'agafarà ningú i no arriven a construïr l'estació :x ) passar per allà es el recorregut més idoni per a la linia, per comunicar l´Hospitalet i l'esquerra de BCN (Z.Uni., Z.Franca...) amb la zona de la Sagrera i la dreta de Sarrià.

De tota manera em sembla que a ningú no li sembla bé que passi per allà o no, el que protesten i no els sembla bé (ni a mi tampoc :evil: ) es més bé això:
Guigui ha escrit:...que posin un servei d'atenció 24 hores justament i única per a aquella zona. Perquè, que jo sàpiga, no ho van fer pas a Sant Andreu...



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 27/11/2009 7:31

Hola,
27/11/2009 LOS PROYECTOS
L-9 antes de Navidad

EL PERIÓDICO

ESTRENO EN SANTA COLOMA

La Generalitat apurará el último plazo dado para poner en marcha el primer sector de la nueva L-9
del metro en Santa Coloma de Gramenet. El estreno de la línea automática, en construcción desde hace siete años, será efectivamente este otoño, pero al final de la estación meteorológica, antes de Navidad, según afirmó el conseller Joaquim Nadal. Los trenes están circulando en pruebas desde el pasado enero entre Can Zam y Can Peixauet.

CONVENIO DE LA SAGRERA

Licitar la estación del AVE de la Sagrera por parte de Fomento también quedará para final de año. La Generalitat aprobará, según Nadal, «en la próxima reunión o en la siguiente» el nuevo convenio institucional que prevé pagar la última fase con plusvalías cedidas por el Ayuntamiento de Barcelona. Este aceptó ya la semana pasada los cambios que pide el Estado. En diciembre le tocará al ministro José Blanco, que prometió licitar en octubre.
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... 2&h=091127

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

sergi
N6
N6
Entrades: 261

Entrada Autor: sergi » Divendres 27/11/2009 16:14

Según un amigo que trabaja en la L-9,la última fecha de inauguración que se baraja es el día 12 de Diciembre.

Uno,que es siempre escéptico con estas cosas,cuando lo vea se lo creerá.

Pero ahí queda.

Saludos.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 27/11/2009 21:45

Oh! jo vaig apostar pel 13, i em vaig errar perquè és diumenge i mai s'inaugura res, però això no treu que sembla que sóc el que més la ha aproximat... de moment... després ens diran el 22 etc.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 29/11/2009 1:22

UT596001 ha escrit:I de tota manera, no crec que es pugui incloure els residents al casc antic de l'ex poble de Sarrià a lo que vostè diu "Can O Sea".
Gat_l-h ha escrit:No tots els usuaris potencials a les zones altes son gent de "Cal O sea". Només cal veure com van de plens pel matí les línies d'autobus que pugen des de la Zona Franca cap a la Zona O Sea. A Sarrià hi ha oficines, hi ha clíniques, consultoris, escoles, hi ha cases de rics que tenen servei, etc. Jo mateix soc usuari de la clínica Teknon i no soc "O Sea"
Si us fixeu per on passarà exactament el traçat de la L9 per la zona de Sarrià, us adonareu que afectarà ben poques oficines, clíniques, consultoris i escoles, i ja ni parlem de l'antic poble. I, per cert, la denominació de "Can O Sea" l'he derivada d'un conegut meu, resident de la zona, que diu "Parc O Sea" al parc que té al darrere de casa seva, per la gran profusió d'interjeccions d'aquest tipus que s'hi sent. O sigui, que alguna cosa de cert tindrà...

I sí, conec gent que viu per allí que agafa sistemàticament el transport públic, però també d'altres (i no pas menys, precisament) que en fugen com el dimoni de l'aigua beneita.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Diumenge 29/11/2009 12:44

i tbé et trobes gent dels barris més obrers de Barcelona "que en fugen com el dimoni de l'aigua beneita.", i en conec uns quants.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 29/11/2009 12:59

Però els percentatges són diferents.

Per cert, ens estem desviant una mica del tema.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

davida
N9
N9
Entrades: 1795
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 30/11/2009 21:49

L9 Can Peixauet Entra
L9 Can Zam 4min
L9 Can Peixauet 6min
L9 Can Zam 10min
Fitxers adjunts
Imagen0043.jpg
Imagen0043.jpg (5.43 KiB) Visualitzat 4872 cops
davida l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 30/11/2009 21:52, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 30/11/2009 21:51

¿¿?? On és això, a les pantalles del vestíbul?



davida
N9
N9
Entrades: 1795
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 30/11/2009 21:53

Avui uns argentins em preguntaven mentres feia la foto si ja funciona la L9.



Avatar de l’usuari
Evalleida
N7
N7
Entrades: 589
Ubicació: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Entrada Autor: Evalleida » Dilluns 30/11/2009 22:25

Algu a vist el 3/24 d'avui sortien algunes unitats del metro i algun prototipo de tramvia, pero nose on es pot buscar el video aquest ;)



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimarts 01/12/2009 0:51

davida ha escrit:L9 Can Peixauet Entra
L9 Can Zam 4min
L9 Can Peixauet 6min
L9 Can Zam 10min
La foto està feta a sobre de la cabina del cap d'estació de Fondo :hola



Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Entrada Autor: Metropondikas » Dimarts 01/12/2009 8:29

Bon dia,

Ahir vaig visitar la fira BCN Rail. A l´stand de la línia 9, que és immediatament passada l´entrada, em van dir que la inauguració esdevindria el dia 12 de desembre. A l´apartat de material mòbil hi havia també un cotxe que s´utilitzarà en servei comercial a la línia quan s´inauguri. Aquest cotxe mostrava el seu frontal obert, mostrant com serà la rampa d´evacuació. Hi han també uns plafons explicatius sobre el muntatge d´aquesta rampa a les unitats que hi circularan. El cotxe en qüestió era el (si no recordo malament) 9193 (potser em balla algun número)...

Salutacions,
MANEL



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 01/12/2009 9:24

Avui a La Vanguardia en paper, a l'apartat Vivir hi ha un ample reportatge dedicat a la línia.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 01/12/2009 9:36

javi82 ha escrit:El mapa amb la demanda de les línies al 2020:

Imatge
Sobre això, un alt càrrec d'Ifercat ha dit que no disposen de prou estudis de mobiliat als municipis dels voltants de Barcelona per determinar si aquests fluxos de la L9 són gaire fiables o no.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”