Sant Feliu del Llobregat vol L3

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Gat_l-h
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Re: Sant Feliu del Llobregat vol L3

Entrada Autor: Gat_l-h » Dimarts 24/11/2009 19:44

Veient la proposta de la PTP d'allargar la línia 3 i la 6, i el solapament que hi ha entre Esplugues i Sant Just, proposaria desviar la línia 6 entre Sant joan de Deu i Rambla de Sant Just cap a la muntanya, amb una parada al carrer del Nord, a costat de la Mallola. És una zona on hi han bastants pisos, col·legis i cases de ric, però la linia 6 ja ho té això de ser per a rics, en certa manera.

Hi ha espai disponible en forma de plaça, i crec que seria una bona proposta.



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Santfeliuenc
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Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 25/11/2009 7:31

Hola,

Yo no veo solapamiento alguno en Sant Just de L3 y L6, lo que veo es que Sant Just, una ciudad donde no había metro ni transporte público de calidad alguno, contaría con la opción de entrar a Barcelona con la L3 y la L6 y la de poder salir hacia la estación de RENFE de Sant Feliu y de Sant Joan, además de conectarse a los FGC en Sant Boi.

Creo que se aventuran muchas lenguas a veces a pronunciar la palabra "solapamiento", sin analizarse muy bien lo que verdaderamente tendríamos presente en la zona "acusada" de tal solapamiento.

En Sant Just no hay ni habría solapamiento alguno, el hecho de que coincidan en uno o dos puntos de la red 2 líneas no significa que se solape nada, además, en el plano propuesto ese tramo se pinta así de forma esquemática, pero las líneas no irían exactamente así por debajo. Solapamiento es lo que tiene en Barcelona la L1 con la línea de RENFE, que ambas van por el mismo sitio y ambas van saturadas. Solapamiento es lo que hay en el túnel de Balmes de FGC donde se solapan servicios y líneas por el mismo sitio, etc. Eso sí que es solapamiento, ahora bien, el que la L3 venga de Zona Universitaria y por Sant Just vaya a Sant Feliu y coincida brevemente y en dos paradas con una L6 que viene de Pza. Cataluña, Reina Elisenda y Pedralbes para dirigirse a un intercambiador potentísimo en Sant Joan y a otro de iguales características en Sant Boi, cruzando el río y enlazando con líneas las de FGC del Llobregat y con el futuro corredor de Sant Boi a Castelldefels de la C3... vamos, a mi me parece ridículo criticar ese ínfimo tramo entre dos paradas entre las cuales habría 2 líneas, para los beneficios que iba a producir.

Por cierto, que también se podría llevar la L3 por el norte de Sant Just y la L6 por el sur, pero si se hiciese así no se cortarían y le estaríamos quitando a esta ciudad, a la RMB y a la comarca del Baix Llobregat un punto de intercambio e interconexión excéntrico y fuera de Barcelona importantísimo y de esos que antes de entrar en BCN redistribuyen los flujos de personas sin atascar las estaciones e intercambiadores centrales de la ciudad donde más tráfico de personas hay. Además, en infinidad de ciudades y redes de metro y ferrocarril del mundo ocurre lo mismo.

Saludos,
Sergio


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Javi M
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Entrada Autor: Javi M » Dimecres 25/11/2009 15:43

Hola Sergio;
el hecho de que coincidan en uno o dos puntos de la red 2 líneas no significa que se solape nada, además, en el plano propuesto ese tramo se pinta así de forma esquemática, pero las líneas no irían exactamente así por debajo
Para empezar son tres paradas seguidas, lo cual ya es un número considerable. Despues, a los usuarios les da exactamente igual si la linia va o no en paralelo, lo que importa es que las 3 estaciones en qüestión estarán servidas por linias de Metro que vengan en paralelo o no vienen de la misma estación, sería algo como lo que ocurre entre Pl. Catalunya y Diagonal, si la L6 tubiese parada junto con la L3 en Psg. de Gràcia.

Si se desviase la L6 por el norte de Sant Just el Metro abarcaría más zona, con el único sacrificio de los usuarios que vengan de la L3 de Sant Feliu y además vayan a la L6 a Sant Joan (y viceversa) de tener que realizar una estación más para despues tener que desacer el camino. Yo creo que es qüestión de realizar el estudio y averigüar si mereze la pena que para acercar el Metro a un barrio haya que fastidiar un poco el intercanvio a otros usuarios. Creo que depende de ambos números.


Saludos :hola



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Santfeliuenc
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Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 26/11/2009 7:51

Hola,

A mi no me parece excesivo en absoluto, puesto que las 3 paradas que comentas son puntos esenciales de la red. El hospital infantil de San Juan de Dios es la salida natural para construir un intercambiador con L3 y L6 confluyendo en él, pero es que Pont d'Esplugues, además, atrae también ese intercambiador porque ofrece otro modo de transporte en superficie como es el tranvía. Y también Rambla de Sant Just es atrayente como intercambiador porque desde un punto céntrico de ese núcleo se posibilita a sus habitantes la salida en 2 ejes completamente distintos, hacia las estaciones de RENFE de Sant Feliu (con L3) y Sant Joan (con L6), hacia los servicios existentes en la capital del Baix Llobregat con la L3, en dirección a cruzar el río y conectar con Sant Boi y líneas de FGC (con L6), además del aeropuerto en bus directo. Y por el otro lado entradas a Barcelona por Sarrià y Pl. Cataluña y por la Diagonal y el Paralelo hasta el puerto y frente litoral.

No veo ningún inconveniente en ello. También hay 3 paradas seguidas en muchos lugares, pero eso significa solamente dos tramos, y hay que tener en cuenta que la zona al norte de Pont d'Esplugues y San Juan de Dios es montañosa, tenemos el barrio de Finestrelles donde el 99% de las viviendas son de lujo, valen entre 1 y 3 M€ (cuando no más) y sus moradores dominan el noble arte ninja de conducir sus poderosos 4x4, y les dará completamente igual que llegue o no el metro a esa zona. Además en cuanto sus pequeñuelos crezcan tendrán de regalo en la puerta del jardín una moto de gran cilindrada o un deportivo con muchos caballos cuya llave les entregará Bautista, el mayordomo, en el jardín. Hay que tenerlo todo en cuenta, sí, pero todo.

No obstante tampoco vería con malos ojos desviar esa L6 por el norte de Sant Just como dices, eso sí, debería cortarse con la L3 nuevamente y solamente lo podría hacer en Rambla de Sant Just, puesto que ya más abajo no habría opciones... y todo para ¿ganar únicamente 1 parada? ¿quizá en tu barrio? ya te digo que no lo ve mal, especialmente porque igual esa parada es más barata que no el hacer un intercambiador en Pont d'Esplugues donde igual es complicado por la zona, pero chocarás con que en ese intercambiador tendríamos el tranvía y eso para quien ha realizado esta presentación es capital.

De todas formas esta presentación no significa nada, es una simple reivindicación, ojalá viésemos realizado este proyecto así o como tú dices, pero subestimamos a los ineptos que nos gobiernan, ellos son capaces de cosas mucho más nefastas y mucho peores. ¿Alguien cree que esto que es lo más lógico se acabará haciendo con los políticos que tenemos y pudiendo cagarla y pudiendo realizarse una mierda mucho más desastrosa?

Es una tremenda tentación para nuestros dirigentes: hacerlo de forma lógica y en beneficio de los ciudadanos o cagarla a base de bien hipotecando el transporte y la movilidad de la gente para siempre pero trincando del bote y llenando la "butxaca"... ¿tú qué harías?

Saludos,
Sergio


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Platanito
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Entrada Autor: Platanito » Dijous 26/11/2009 9:40

Santfeliuenc ha escrit: De todas formas esta presentación no significa nada, es una simple reivindicación, ojalá viésemos realizado este proyecto así o como tú dices, pero subestimamos a los ineptos que nos gobiernan, ellos son capaces de cosas mucho más nefastas y mucho peores. ¿Alguien cree que esto que es lo más lógico se acabará haciendo con los políticos que tenemos y pudiendo cagarla y pudiendo realizarse una mierda mucho más desastrosa?
¿Estás siendo irónico?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

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Santfeliuenc
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Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 26/11/2009 12:58

Hola,

Obviamente.

Resultados de: "Entrevista on-line con el alcalde" de este 25-11-2009 (cada último miércoles del mes el alcalde concede una entrevista on-line ante la ciudadanía, que puede preguntar)...
Pregunta: Bona tarda,

M'agradaria saber què pensa d'aquesta presentació:
http://www.transportpublic.org/images/p ... linia3.pdf

Està confeccionada per l'Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP). Què en pensa vosté d'aquesta associació?

A mi personalment, aquesta em sembla la millor proposta de totes les què he vist relacionades amb el tema. M'agradaria que em digues per el seu punt de vista i si fos que "no", que m'expliques raonadament el perquè de la seva negativa quan la majoria de la població està a favor d'això.

Gràcies.

-----------------------------------------------


Alcalde: Bona tarda. Contestar a la presentació que la PTP ha fet respecte al transport públic de la nostra ciutat en aquest enllaç seria massa llarg per fer-ho en aquesta entrevista. Pròximament es produirà (possiblement el pròxim dimarts dia 2 de desembre), una altra vegada, un debat al Ple municipal sobre aquesta qüestió, sobre una proposta diferent per part de la PTP i les entitats que donen suport. Et convido a que puguis assistir i, si més no, a llegir desprès les diferents intervencions perquè puguis conèixer les diferents opinions, entre elles la del govern que encapçalo, que no ha variat de la que ja hem explicat. Gràcies.
http://www.santfeliu.cat/entrevista/sessio.jsp?page=2

La verdad es que a este hombre, cada vez que se le habla de variar la postura o proyecto oficial, parece que se lo llevan los demonios, le molesta hasta tal punto que si pudiese incinerar a su opositor, lo haría gustoso.

Saludos,
Sergio


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Guigui
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Entrada Autor: Guigui » Diumenge 29/11/2009 0:38

Tornant al tema dels punts d'enllaç entre L3 i L6, crec que la L3 podria perllongar-se directament des de Zona Universitària al Pont d'Esplugues, sense passar per St. Joan de Déu. D'aquesta manera, s'evitaria un traçat massa sinuós i igualment hi hauria punts d'enllaç amb la L6. Quant a l'accés a St. Joan de Déu des de Barcelona, hi hauria altres opcions amb la L6, especialment a través de Sarrià (L9).

D'altra banda, crec que la L6 podria seguir per Finestrelles i encarar St. Just una mica més amunt. Conec relativament bé la zona, i us asseguro que hi ha escoles on força gent hi va en transport públic. Evidentment que es tracta d'una zona residencial d'alta volada, però entre foradar un túnel sota Laureà Miró i fer-ho més amunt, crec que té més utilitat aquesta darrera opció, encara que fora de l'hora punta escolar pugui haver-hi poca requesta.

El que em sembla imprescindible és encarar la L6 cap a l'Hospital Comarcal en perpendicular amb la L3, i és que tant si es ve d'Esplugues com de St. Feliu, cal permetre una connexió tan directa com sigui possible i sense necessitat de descriure trajectes triangulars.

Enmig de tot això, també estaria força bé un enllaç al Baix Llobregat entre la L5 i, com a mínim la L6 per a augmentar l'efecte xarxa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


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Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 30/11/2009 8:01

Hola,
Guigui ha escrit:Enmig de tot això, també estaria força bé un enllaç al Baix Llobregat entre la L5 i, com a mínim la L6 per a augmentar l'efecte xarxa.
Estoy de acuerdo, simplemente ampliando la L5 y la L6, en Sant Joan se podría crear un intercambiador con el tranvía muy potente y además potenciar ese "efecto red" en la zona.

Saludos,
Sergio


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Javi M
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Entrada Autor: Javi M » Dimecres 02/12/2009 19:59

L'Ajuntament de Sant Feliu no demanarà un nou estudi del traçat de la L3 de Metro

El ple extraordinari de l'Ajuntament celebrat ahir dimarts, 1 de desembre, va rebutjar la moció presentada per ICV-EUiA, Esquerra i PP que demanava una modificació de la ubicació de les parades de la línia L3 de metro. Els regidors de l'equip de govern, integrat per PSC i CiU, van votar en contra en considerar que cal mantenir el traçat acordat l'any 2006 amb el Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat (DPTOP) ja que plantejar ara l'estudi de noves alternatives suposaria retardar sense data l'execució del projecte i, per tant, la no arribada del metro a la ciutat.

En la sessió plenària l'alcalde, Juan Antonio Vázquez, va assenyalar "l'oportunitat històrica que suposa per a la ciutat l'arribada d'un nou mitjà de transport com el metro", i va rebatre la proposta de la moció per "suposar un endarreriment a l'execució d'una decisió que no és totalment competència municipal i que ajornaria l'arribada del metro a la nostra ciutat". En aquest sentit, l'alcalde va remarcar que "el traçat del metro proposat per la Generalitat, encara que algú pensi que no es el més idoni per a tothom, significa dues parades de metro en barris amb molta població com Roses Castellbel i Can Calders". A més, l'alcalde va afegir que "l'Ajuntament de Sant Feliu no ha de definir el traçat en altres municipis i que aquest està planificat en funció del sistema de transports de tota aquesta zona metropolitana".

El perllongament de la línia 3 de metro proposat pel DPTOP preveu dues parades a la Rambla de la Marquesa de Castellbell, una de les vies principals del centre de la ciutat. Abastarà 1,1 quilòmetres de longitud dins de l'àmbit territorial de Sant Feliu i discorrerà en paral.lel a l'actual traçat de la línia de rodalies de Renfe. L'Ajuntament de Sant Feliu dóna suport a aquest traçat perquè respon a la demanda que va fer fa quatre anys l'equip de govern per tal que el metro arribés al centre de la ciutat i, a més, incorpora una altra parada que no estava prevista en el projecte inicial.

A falta de la concreció del projecte executiu, la parada Sant Feliu – Consell Comarcal està previst que s'ubicarà al començament de la Rambla Marquesa de Castellbell, a la cruïlla d'aquest carrer amb l'avinguda de Montejurra i el carrer de Santiago Rusiñol. Disposarà de dos accessos, situats al carrer de Santiago Rusiñol, al costat del Pavelló Municipal d'Esports, i a l'avinguda de Montejurra, al costat de la parada del Trambaix. L'estació es construirà a 20 metres de profunditat i tindrà andanes laterals de 5 metres d'amplada.

La parada Sant Feliu Centre també estarà ubicada a la Rambla, a l'alçada del carrer de Francesc Sáez, molt a prop de l'ambulatori. Disposarà de dos accessos, un situat al Passeig del Comte de Vilardaga i un altre a la Plaça de Laujar d'Andarax, una de les places principals del barri de Can Calders. L'estació es construirà a 35 metres de profunditat i tindrà andanes laterals de 5 metres d'amplada, a més d'una cua de maniobres per tal de facilitar els canvis de sentit dels trens, amb dues vies de 200 metres de longitud.


http://www.santfeliu.cat/common/news/ne ... ?smid=1467



Bona tarda;

Ahir vaig tenir la ocasió d'anar a aquest ple a l'Ajuntament de Sant Feliu, evidentment vaig anar-hi. Tot i que més que un ple per donar cadascuú la seva opinió, debatre, raonar, etc., alló segur que al Sr. Vazquez (l'alcalde) més bé li va semblar una mena de pel·licula de ciencia ficció, tan aburrida que la majoria del temps de l'acte el va passar mirant a terra o parlant amb el seu amic el Sr Burgui de ves a saber que...
A més "d'aportacions" com la que el regidor d'urbanisme va fer en dir que el traçat per Sant Joan era tecnicament molt dolent: "Aquí hem vingut a parlar de temes politics i no tecnics, aixó deixem-ho per als profesionals", quan resulta que el qui havia dit aixó precisament era técnic.

Bueno, jo ja no sé que més dir-vos... La L3 anirà per Sant Joan com a les próximes eleccions municipals de Sant Feliu o de Sant Joan guanyi el PSC o CIU.

:x :avall :boig :llengua :emprenyat :martell1 :martell2

:plas Dediquem un aplaudiment als polítics (ironicament, clar...) :plas



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Entrada Autor: Guigui » Dimecres 02/12/2009 20:06

A més, l'alcalde va afegir que "l'Ajuntament de Sant Feliu no ha de definir el traçat en altres municipis i que aquest està planificat en funció del sistema de transports de tota aquesta zona metropolitana".
Aleshores, per què hi fica cullerada, si segons ell, no pot condicionar el traçat? O que potser sap que St. Joan o St. Just han decidit una cosa? I si ho han decidit, en funció de què, i per què poden decidir-ho ells i St. Feliu no?

En fi, és la mateixa història de sempre: excuses de mal pagador (i bon cobrador). I una altra: els polítics, cada cop em fan més fàstic. Són la inutilitat consagrada, i a sobre, obligant-nos a pagar-los una picossada a l'empara de la llei.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
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Entrada Autor: Javi M » Dimecres 02/12/2009 20:18

Jo desde el començament vaig pensar que era imposible que fesin finalment el que volen fer ara, que ho solucionarien. Però em sembla que estic perdent la confiança en el sistema i ja no sé que creure...

Senyors, amb la situació que tenim ara mateix;
¿Quí creu que finalment la L3 es farà com s'ha de fer?



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Guigui
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Entrada Autor: Guigui » Dimecres 02/12/2009 20:29

D'una banda, hi ha miracles, com el Túnel de la Diagonal i el corredor Cornellà-Castelldefels. De l'altra, hi ha nyaps sense remei, com els accessos ferroviaris a l'aeroport i les estacions d'AV enmig del no-res.

Com que es tracta d'un tema a força llarg termini, només hi ha una solució: treure aquesta colla d'inútils de la poltrona el maig de 2010. I, sobretot, fixar-se qui està a favor d'una opció més sensata i amb quina coherència la defensa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
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Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 03/12/2009 9:15

Hola,

De momento lo que ha decidido el pleno es que Sant Feliu "no va a solicitar que se revise el trazado". Con lo cual y ante el gran periodo de tiempo que hará falta para concretar la L3 en algo feaciente, eso no significa nada. Es más, si el Ayuntamiento de Sant Feliu se desvincula y se pone "a verlas venir" con decisiones como esta en lugar de ponerse a trabajar activamente y a tener presencia en las decisiones, mejor que mejor. De tal forma que si se desvinculan y no solicitan nada, después y cuando una entidad supramunicipal decida el otro trazado, ellos se tendrán que callar y no van a tener ni voz ni voto en el tema.

La excusa es la de siempre: si solicitan eso, todo va a tardar más y no habrá metro. Falso, es simplemente el viejo truco de asustar al personal con que no habrá metro. Pero mucho más miedo debería tener el personal si el metro que al final hubiese resulta ser una porquería que no sirve para nada.

Aquí también empezamos a hipotecar a la margen derecha del Llobregat y a núcleos por donde pasa FGC como Sant Vicenç dels Horts, Santa Coloma de Cervelló, etc. a quienes como se llevase a cabo estas dos absurdas paradas en paralelo a RENFE por Sant Feliu, se les negaría la opción de ver cómo esa L3 en un futuro cruzaría el río y crearía un intercambiador con FGC. Por tanto habría que trabajar también con esos ayuntamientos en bloque para presionar y hacer fuerza en este tema también.

En cualquier caso las decisiones que está tomando Sant Feliu como municipio son las peores. Se niega a negociar nada y a solicitar lo lógico y lo mejor para la ciudad, pero no dice que eso no sea lo mejor, sino que no lo pide para no retrasar. Es decir, Sant Feliu no solicita la realización del mejor proyecto, no porque no lo sea (mejor), sino para que se haga cualquier chapuza siempre que tarde un mes menos. Además Sant Feliu deja claro con estas decisiones que se desvincula de lo que sea que pueda pasar y de lo que sea que se pueda decidir en el futuro. Eso es bueno.

Así queda todo libre y despejado para que la Generalitat decida en beneficio de todo el área metropolitana. Entonces ya se puede optar por el cambio de trazado y del proyecto. Por cierto Sant Jsut está en contra y apoyó una moción a favor de lo más lógico. Si al final eso acaba siendo lo escogido, la pataleta de este alcalde, si es que sigue allí, será la de pedir y solicitar, en este caso sí que lo hará, que se respete el pacto realizado en 2006 por el cual se prometió que la C3 iría por Sant Feliu. Por tanto el tema debería de ir por anular ese pacto y dejarlo sin validez, escoger esta nueva propuesta que la mayoría de los vecinos y partidos quieren y aislar completamente a estos personajes que no tienen ni idea de planificar nada, que no ven más allá de su ombligo y que no piensan en clave metropolitana sino que les basta con que llegue el metro a su casa, cualquier línea les vale, cualquier entrada a la ciudad del metro les vale, lo que luego pueda implicar eso les trae sin cuidado, etc.

Tampoco estaría mal que ahora la Generalitat socialista del PSC propusiese de una vez y tuviese en cuenta el nuevo proyecto de L3, que además también está en el ayuntamiento de Sant Just, y luego llamase al alcalde de Sant Feliu a careo, le leyese la cartilla y decidiesen una manera airosa de salir del entuerto entre todos por el bien de la ciudadanía de Sant Feli, del Baix Llobregat y del resto de la RMB y especialmente los municipios de las inmediaciones.

Saludos,
Sergio


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Guigui
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Entrada Autor: Guigui » Dijous 03/12/2009 9:34

Guigui ha escrit:Com que es tracta d'un tema a força llarg termini, només hi ha una solució: treure aquesta colla d'inútils de la poltrona el maig de 2010.
2011, evidentment. Deurien ser les ganes d'avançar-me als esdeveniments.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


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Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 03/12/2009 13:27

Hola,

¿Tanto falta aún? bueno, pues nada, mientras tanto a ver cómo estos reyezuelos de taifas intentan retorcer las líneas ferroviarias esenciales que han de ir lo más rectilíneas posible, para intentar merendarse parte del pastel en cuanto a permisos, licencias, y burocracias municipales varias, etc. etc. etc.

La palabra la tiene la Generalitat y si se decide en un contexto supramunicipal que el nuevo trazado ha de ser el lógico, es decir, entrando transversalmente en Sant Feliu y en la línea que marca la última propuesta vista en esta cadena de mensajes, nadie en Sant Feliu ni en Sant Joan podrán decir absolutamente nada en pos de darle vueltas y vueltas a la L3.

Es ilógico negarse a que la C3 pase por Sant Feliu y Sant Just aduciendo que da mucha vuelta, tiene interés nulo pues los tiempos de viaje son mayores y que va en paralelo a otras infraestructuras a las que duplica sin aportar nada nuevo y que luego no se utilicen idénticos criterios para desestimar el proyecto actual de L3 por el lógico y normal que estamos pidiendo ciudadanos y entidades desde todas partes.

Es completamente ilógico. La L3 ha de ir de Zona Universitaria al Hospital de San Juan de Dios, a Esplugues, Sant Just y unir esta última ciudad con Sant Feliu entrando transversalmente y habilitando un intercambiador con la estación central de RENFE y el tranvía, cosa que además vertebra Sant Feliu uniendo todos sus barrios exteriores con la estación central. La opción actual no posibilita esto y no aporta nada nuevo, ¿por qué extraña razón nos obligan a acatar eso y se niegan a lo lógico? ¿qué motivos hay? ¿cuál es la explicación de detalles que propician que haya que elegir lo estúpido ante lo lógico?

:boig

Saludos,
Sergio


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Guigui
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Entrada Autor: Guigui » Dijous 03/12/2009 17:24

Jo començo a sospitar que, sense tenir-ne ni idea, deixen anar qualsevol cosa. Després, quan se'ls diu que no té sentit per tal i tal motiu, no atenen raons per no quedar retratats, i ho tiren endavant peti qui peti.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


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Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 04/12/2009 7:57

Hola,

Pues eso es malversar fondos públicos, con lo que deberían de ir al mismo sitio que Alavedra y Prenafeta o que el amigo Millet. Porque siendo realistas, si Millet se ha llevado 20 M€, ¿qué no desperdiciará un tipo que malversa haciendo gastar de las arcas públicas 1.300 M€ en pronlogar la L3 equivocadamente y dándole vueltas y vueltas innecesarias?

Denúnciese y llévense expertos ante un juez exponiendo las virtudes y defectos de una y otra opción y que se decida la más lógica y justa para todos y que no se permita realizar una barbaridad porque va uno y se le planta en sus santos cojones que la línea pasa por donde diga él y se acabó hipotecando el furo de todo el mundo para siempre.

Millet al lado de uno de estos es un santo y por lo menos roba para él y su propio beneficio, pero, ¿para quién roba y a quién beneficia un tipo que le hace dar vueltas y vueltas a una línea de metro si luego él no la va a usar porque irá en su Audi A8 de lujo pagado por todos?

Él en Audi oficial, no usará el metro, a la gente no le beneficia porque tendrá que dar vueltas y vueltas por la mala distribución de la línea y la incorrecta colocación o ausencia de intercambiadores... ¿a quién beneficia malversar esos 1.300 M€ entonces?

Saludos,
Sergio


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Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 07/12/2009 13:39

Hola,
02/12/2009
La pressió dels grups municipals de l’oposició i de les entitats força a l’alcalde de Sant Feliu a admetre la possibilitat de canvis en la proposta de Metro
ICV-EUIA, ERC i PP van promoure, amb el suport de les entitats ciutadanes, la convocatòria d’un ple municipal extraordinari, precisament, per obrir un debat real sobre les diferents alternatives de Metro
En el ple municipal extraordinari, celebrat ahir dimarts, l’alcade de Sant feliu va admetre que si el Ministerio de Fomento, tal i com ja s’ha anunciat, modifica de manera definitiva la proposta de traçat de la futura prolongació de la línia de rodalies C3, entre Cornellà i Castelldefels, caldrà estudiar alternatives diferents a les actualment plantejades per a la prolongació de la L3 del metro, entre la Diagonal i Sant Feliu.

Aquesta afirmació es va produir, malgrat que PSC-CIU van votar en contra de la moció que els grups municipals de l’oposició, i desprès d’un llarg i intens debat, a l’inici del qual l’equip de govern es negava a acceptar discutir qualsevol possibilitat de palntejar la modificació del projecte oficial actual, sobre l’arribada del metro a la ciutat.

En el decurs del ple municipal van intervenir representants de les entitats veïnals i de la Plataforma pel Transport Públic que, en plena coincidència amb els grups polítics de l’oposició, van defensar la necessitat d’un projecte alternatiu de metro a Sant Feliu, amb parades a Mas Lluí, Estació i Falguera.

Una proposta que des de fa mesos es ve defensant i explicant per un moviment ciutadà molt ampli, que aplega a la majoria dels grups polítics i entitats ciutadanes. Un moviment qualificat per Ricard Riol, portaveu de la PTP, com a “un moviment responsable”, que plateja alternatives reals que pretenen millorar les propostes actuals.

En aquest sentit, el portaveu d’ICV-EUIA, Jordi San José, va destacar el fet sense precedents que representava que partits tant diferents, junt amb la practica totalitat del moviment veïnal i altres entitats, hagin estat capaços de posar-se d’acord, de manera unitària, al voltant d’una proposta que serveixi millor a la ciutat.

Jordi Sant José va insistir en que:

•Aquesta proposta no és contra ningú, sinó a favor de la ciutat.
•El metro és una infrastructura per a tota la vida, i en conseqüència hem d’estar segurs que el projecte que es construeixi és el millor per a la ciutat, per no lamentar-nos desprès.
•L’únic que es demana des de la plataforma unitària és que es puguin considerar totes les propostes, es confrontin i es desenvolupi la millor.

Finalment el portaveu d’ICV-EUIA va valorar de manera molt positiva que, que gràcies a la pressió i el treball dels integrants de la plataforma unitària, s’hagi obert una porta, per part de l’alcalde, ha estudiar noves propostes, en funció de la decisió que adopti el Ministerio.

Per a Jordi San José, ara més que mai és necessari continuar treballant per aconseguir un metro de veritat per Sant Feliu, i que l’equip de govern de la ciutat es pugui incorporar definitivament a aquest esforç unitari.
http://www.iniciativa.cat/santfeliullobregat/news/22990

Agradecer a Ricard Riol desde aquí su presencia en el pleno y sus explicaciones en pos de la mejor y más lógica alternativa posible. Esperemos que entre todos, podamos hacer entrar en razón al gobierno municipal y la mejor solución se tome por el bien de los ciudadanos de Sant Feliu y del resto de la comarca del Baix Llobregat y en coordinación con todas las administraciones para que las ampliaciones de cercanías, metro y tranvía sigan una secuencia lógica y a la vez que no se solapen, hagan y contruyamos entre todos una red mallada que beneficie al global de los usuarios.

Saludos,
Sergio


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Guigui
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Entrada Autor: Guigui » Dilluns 07/12/2009 16:28

Torno a insistir, per si no ha quedat prou clar: Si l'actual alcalde demostra tanta tossudesa que el desqualifica per a seguir exercint un càrrec que, recordem-ho, no és per a satisfer vanitats pròpies sinó les necessitats de tota una ciutat col·lectivament, els santfeliuencs (en minúscula ;) ) ja saben què toca fer a les properes municipals per a millorar (o no empitjorar) la seva qualitat de vida.

I aquest és un de tants exemples que hi ha a Catalunya.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

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Javi M
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Entrada Autor: Javi M » Dimarts 08/12/2009 22:20

Hola

Desgraciadament Guigui, no m'extranyaria pas tant que tornés a guanyar l'actual alcalde del PSC;

Tot i que Sant Feliu té 12 barris (em sembla), només en uns pocs la gent vota al PSC, són els barris de Can Calders, la Salut, Can Maginàs i Roses-Castellvell, que desgraciadament són els més densaments poblats i ja porten més de la meitat de la població de la ciutat. Suposo que al haver-te dit que aquells barris son els més densos haurás pogut deduir que són barris obrers, i bueno... Evidentment no tothom, però moltes d'aquestes persones votaràn al PSC sense sàpiguer ni tansols per què ho fan, perque els seus pares ho feien, o per que la "O" de "PSOE" vol dir "Obrero" i punt.

A sobre (casualitat o no...) si es posa el Metro com ho volen fer ara precisament donaràn servei a tres d'aquests barris (que no se m'oblidi dir-vos que l'alcalde viu a 150 metres d'una estació projectada a Roses), i clar, aquesta gent no votarà al partit que els treurà el Metro del barri, sense importar-los per on va en sortir de Sant Feliu. A més Metro que no agafaràn cuan s'emportin la sorpreseta de que en sortir de Sant Feliu tira per Sant Joan, i que a Pl. Catalunya s'arriba abans amb la Renfe.

A més, Guigui, no crec que aquesta gent els importi massa el transport públic, basta amb veure els comentaris d'un forum que no recordo, on un d'aquestos deia que no volia que arrives el Metro a Sant Feliu perque no volien (i cito literalment) que hagasen furacos por el barrio.




Evidentment he possat un exemple precisament molt extrem i no vull que ningú s'ofengui ( :? ), ni molt menys, però desde el meu punt de vista, es el que passa a garirebé tots llocs.
Javi M l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 08/12/2009 23:37, en total s’ha editat 1 vegada.



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