Ignasi: Quan vaig sentir per primera vegada que Sagrera tindria dues estacions de Renfe, vaig quedar al·lucinat en veure que una no tenia res a veure amb l'altre la qual cosa, la idea em va semblar bastant estúpida al estar les dues tant aprop. Estic totalment dacord amb tú en que si la distància es bàsicament de 500 metres ( em sembla molt poca ) doncs nombraro tot igual i enllaçaro amb passadís equipats de cintes transportadores i deixar-nos d'infraestructures totalment diferents quan estem parlant d'una distància mínima la qual equival una curta parada de metro.Nozomi ha escrit:Quina és la distància entre l'estació de <M> Sagrera (i futura estació de Rodalies) i la nova estació de La Sagrera o Sagrera TAV o com vullguen dir-li? 500 metres?
Jo ho nombraria tot igual i faria algun tipus d'enllaç directe sota terra amb cintes com a Diagonal i una galeria comercial. Tanmateix podria ser interessant un altra entrada principal des de la Meridiana. Evidentment és una palla mental però posats a fer una "macroestació central lomesduropa" tindre una entrada a la Meridiana li donaria més "presència".
Salutacions