Vols dir? Avui perquè era nadal i els festius Montgat Nord està tancada, però hi havia una valla d'obra al mig de l'accés a l'edifici provisonal, o és el que m'ha semblat veure des del tren.rogermelcior ha escrit:L'estació de Montgat Nord està ubicada en un mòdul prefabricat provisional i ja no funciona l'edifici normal per la reforma.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
- rogermelcior
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
- Contacta:
Docs podria ser, però no crec que tardin gaire temps a tancar-la tota la retolació provisional està posada i s'indica la sortida en sentit a l'estació provisional. Però clar que un dia de Nadal és difícil de determinar si està oberta o tancada...UT596001 ha escrit:Vols dir? Avui perquè era nadal i els festius Montgat Nord està tancada, però hi havia una valla d'obra al mig de l'accés a l'edifici provisonal, o és el que m'ha semblat veure des del tren.rogermelcior ha escrit:L'estació de Montgat Nord està ubicada en un mòdul prefabricat provisional i ja no funciona l'edifici normal per la reforma.
Avui he baixat a Montgat Nord, i a pesar que avui també era tancada, t'he de donar la raó ja que des de l'andana he pogut veure el vestíbul potes enlaire.rogermelcior ha escrit:Docs podria ser, però no crec que tardin gaire temps a tancar-la tota la retolació provisional està posada i s'indica la sortida en sentit a l'estació provisional. Però clar que un dia de Nadal és difícil de determinar si està oberta o tancada...
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3972
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Us faré un resum del que he vist en vàries estacions de la R3.
A Mollet Sta. Rosa, he vist que han desbrossat tot el marge dret i s'ha fet un talús, imagino que deu ser un nou ramal cap a la fàbrica d'Alstom que és a sobre, i per acabar, algunes estacions han sigut rentades de cara, i han passat de tenir el grana terracota, a un gris molt pàlid, les estacions son: Balenyà - Tona - Seva, St. Martí de Centelles, Granollers - Canovelles i Mollet Sta. Rosa, a Centelles s'ha habilitat una rampa per a PMR a l'escala cantó Vic.
A Mollet Sta. Rosa, he vist que han desbrossat tot el marge dret i s'ha fet un talús, imagino que deu ser un nou ramal cap a la fàbrica d'Alstom que és a sobre, i per acabar, algunes estacions han sigut rentades de cara, i han passat de tenir el grana terracota, a un gris molt pàlid, les estacions son: Balenyà - Tona - Seva, St. Martí de Centelles, Granollers - Canovelles i Mollet Sta. Rosa, a Centelles s'ha habilitat una rampa per a PMR a l'escala cantó Vic.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
A Mollet Sant Fost es comença a veure la rampa del salt de moltó de l'enllaç del ramal de Papiol amb la via que va cap a Granollers-França. Alguns dies han estat treballant 24 hores, se sentia tota la nit el soroll dels generadors. En canvi, el nou tram en viaducte del ramal encara està en bolquers
A l'agost van apujar les andanes, pero encara no han colocat els bancs que van treure al maig del 2008437.001 ha escrit:Fa uns dies vaig passar en tren per Martorell, era de nit i des del 447 no vaig poder veure-ho bé, però em va semblar que finalment han acabat les obres d´elevació d´andanes i marquesines a la via direcció Sant Vicenç de Calders.
Algú ho pot confirmar? Si fos així, definitivament Martorell ja seria una estació digna.
...només faltaria renovar les estacions de Vilafranca cap avall, en un estat lamentable tot i el nombre de viatgers, especialment El Vendrell, L´Arboç i Sant Vicenç de Calders.
Però bé, poc a poc van fent.
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... sanes.html
Adif incrementarà l'altura de l'andana de l'estació de tren Maçanet-Massanes
07/01/10 00:00 - Maçanet de la Selva - o.m email protegit
Adif va anunciar ahir la inversió de més de sis milions d'euros per a la millora de les instal·lacions i l'accessibilitat en diverses estacions catalanes com Montgat, Santa Susanna i Tordera, on es farà un nou edifici de viatgers. Una de les beneficiades serà l'estació de Maçanet-Massanes, amb una actuació per incrementar l'altura de les andanes, per facilitar, d'aquesta manera, l'accés als combois dels viatgers.
Adif incrementarà l'altura de l'andana de l'estació de tren Maçanet-Massanes
07/01/10 00:00 - Maçanet de la Selva - o.m email protegit
Adif va anunciar ahir la inversió de més de sis milions d'euros per a la millora de les instal·lacions i l'accessibilitat en diverses estacions catalanes com Montgat, Santa Susanna i Tordera, on es farà un nou edifici de viatgers. Una de les beneficiades serà l'estació de Maçanet-Massanes, amb una actuació per incrementar l'altura de les andanes, per facilitar, d'aquesta manera, l'accés als combois dels viatgers.
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... 22233.html
Adif invertirà més de sis milions en la millora de sis estacions de rodalies de Barcelona
07/01/10 02:00 - el punt
Adif invertirà més de sis milions d'euros en la millora de les instal·lacions de sis estacions de la xarxa de rodalies de Barcelona. Aquests projectes tenen per objectiu eliminar les barreres arquitectòniques de les estacions de l'Hospitalet de Llobregat, Maçanet-Massanes, Montgat, Sant Adrià de Besòs, Santa Susanna i Tordera. A més, en aquesta última estació es construirà un edifici de viatgers, de planta única amb zona de cafeteria i espais auxiliars d'ús intern. El disseny del projecte permetrà que, durant l'execució de les obres, l'actual edifici es mantingui operatiu. Els treballs de l'estació de Tordera es completaran amb l'adequació de la zona d'aparcament. Per altra banda, a l'estació de Sant Adrià de Besòs s'allargarà el pas inferior i s'instal·laran dos ascensors, un en cada andana amb l'objectiu de facilitar l'accés a persones amb mobilitat reduïda. A l'estació adrianenca també es remodelaran les escales d'accés i es crearà una zona d'estacionament. Les millores que es faran en aquestes instal·lacions formen part del pla de rodalies de Barcelona 2008-2015.
Adif invertirà més de sis milions en la millora de sis estacions de rodalies de Barcelona
07/01/10 02:00 - el punt
Adif invertirà més de sis milions d'euros en la millora de les instal·lacions de sis estacions de la xarxa de rodalies de Barcelona. Aquests projectes tenen per objectiu eliminar les barreres arquitectòniques de les estacions de l'Hospitalet de Llobregat, Maçanet-Massanes, Montgat, Sant Adrià de Besòs, Santa Susanna i Tordera. A més, en aquesta última estació es construirà un edifici de viatgers, de planta única amb zona de cafeteria i espais auxiliars d'ús intern. El disseny del projecte permetrà que, durant l'execució de les obres, l'actual edifici es mantingui operatiu. Els treballs de l'estació de Tordera es completaran amb l'adequació de la zona d'aparcament. Per altra banda, a l'estació de Sant Adrià de Besòs s'allargarà el pas inferior i s'instal·laran dos ascensors, un en cada andana amb l'objectiu de facilitar l'accés a persones amb mobilitat reduïda. A l'estació adrianenca també es remodelaran les escales d'accés i es crearà una zona d'estacionament. Les millores que es faran en aquestes instal·lacions formen part del pla de rodalies de Barcelona 2008-2015.
Que passa que últimament Renfe i Adif només informa de reformes d'estaciones i totes a al C1.I les altres línies de rodalies,no existim?
¿Per quan una reforma integra a estacions d'altres línies fetes pols o amb problemes d'andanes i sense ascensors com Sant Vicenç de Calders,L'Arboç,Sant Sadurní d'Anoia,La Llagosta,els baicadors entre Terrassa i Sant Vicenç de Castellet,la mateixa Sant Vicenç de Castellet,Manresa(posar ascensors),i la majoria de la C3 i algunes de la C2 Sud que o bé tenen andanes baixes,o estan fetes pols,o no tenen ascensors,etc...,per quan la reforma?
¡Senyors de l'Adif i de Rodalies,que les altres línies de rodalies també existim i ens mereixem unes estacions amb condicions,no reformin les estacions d'una línia sinó la de totes,peró no més tard,sinó JA!
¿Per quan una reforma integra a estacions d'altres línies fetes pols o amb problemes d'andanes i sense ascensors com Sant Vicenç de Calders,L'Arboç,Sant Sadurní d'Anoia,La Llagosta,els baicadors entre Terrassa i Sant Vicenç de Castellet,la mateixa Sant Vicenç de Castellet,Manresa(posar ascensors),i la majoria de la C3 i algunes de la C2 Sud que o bé tenen andanes baixes,o estan fetes pols,o no tenen ascensors,etc...,per quan la reforma?
¡Senyors de l'Adif i de Rodalies,que les altres línies de rodalies també existim i ens mereixem unes estacions amb condicions,no reformin les estacions d'una línia sinó la de totes,peró no més tard,sinó JA!
Però algunes de la C2, per exemple, ja les han reformat, com Castelldefels i idem platja, aviat aniran a per Gavà, i Sitges tenen previst soterrar-la (a saber quan), per tant no és cert que només facin coses a la C1, que per altre banda, també li cal.
Faltarà una bona pila d'anys, si és que arriba a produir-se mai. Abans potser passaran la línia del Maresme per l'interior, i bé que no s'estan de remodelar les estacions actuals.metring ha escrit:[...] i Sitges tenen previst soterrar-la (a saber quan) [...]
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jo el que no entenc, és si diuen que volen fer traslladar la línia a l'interior de les poblacions (¿?) i fer un tram-tren a la línia actual (¿?), com és que inverteixen tants diners en les estacions d'aquesta línia.Mako448 ha escrit:Que passa que últimament Renfe i Adif només informa de reformes d'estaciones i totes a al C1.I les altres línies de rodalies,no existim?
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
Perquè és un projecte a molt llarg termini i que de moment no té el consens de tots els municipis, i no per això, s'ha de deixar que les estacions es caiguin a trossos.Sagrerenc ha escrit:Jo el que no entenc, és si diuen que volen fer traslladar la línia a l'interior de les poblacions (¿?) i fer un tram-tren a la línia actual (¿?), com és que inverteixen tants diners en les estacions d'aquesta línia.Mako448 ha escrit:Que passa que últimament Renfe i Adif només informa de reformes d'estaciones i totes a al C1.I les altres línies de rodalies,no existim?
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... 21526.html
8 de gener del 2010
Comencen les obres de reforma de l'estació de tren de Montgat Nord
05/01/10 02:00 - Montgat - j.g.n
Fa pocs dies que han començat els treballs per remodelar l'estació de tren de Montgat Nord, la situada davant el barri de Monsolís. L'actuació, que suposa una inversió aproximada de 2,4 milions d'euros per part del Ministeri de Foment, és integral i consisteix a reformar i condicionar l'edifici actual de l'estació i de les andanes i la construcció d'un pas inferior per a vianants. D'aquesta manera, se suprimirà el pas a nivell actual per un espai sota la via al qual es podrà accedir per unes escales o per ascensors adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. D'altra banda, s'aixecarà un edifici de viatgers nou d'uns 200 metres quadrats i s'ha projectat alçar les andanes 20 centímetres i allargar-les fins a obtenir una longitud útil de 200 metres. Amb aquesta acció, es facilitarà als viatgers l'accés sense dificultats i amb seguretat als nous trens –el model Cívia– que Renfe incorpora de mica en mica a la seva flota de combois. A més, mentre s'adequa la instal·lació elèctrica de l'estació, es col·loquen marquesines per facilitar les esperes dels usuaris i s'adapta la senyalització a les noves normes de seguretat i qualitat, l'entorn de l'estació també serà objecte d'altres millores, com ara l'enderroc de l'actual escala d'accés a la platja –per fer-ne una de nova en un lloc proper– i la recol·locació de la parada d'autobús que hi ha a l'exterior de l'estació.
L'alcalde de la vila, Jordi Ràmia (PSC), s'ha mostrat molt satisfet per l'inici d'uns treballs que «fa força anys que esperàvem», tot i les millores que Adif va dur a terme a l'estació fa un any. «L'actuació reforçarà la mobilitat i el transport a la vila amb instal·lacions adequades als temps», assegurava Ràmia fa uns dies. El batlle montgatí també ha volgut respondre a algunes opinions que corren per la vila que exigeixen que el nom de l'estació es canviï i que sigui substituït pel de Monsolís. «Preferim que es continuï dient Montgat Nord, perquè és una manera de difondre el nom del poble», va dir Ràmia.
8 de gener del 2010
Comencen les obres de reforma de l'estació de tren de Montgat Nord
05/01/10 02:00 - Montgat - j.g.n
Fa pocs dies que han començat els treballs per remodelar l'estació de tren de Montgat Nord, la situada davant el barri de Monsolís. L'actuació, que suposa una inversió aproximada de 2,4 milions d'euros per part del Ministeri de Foment, és integral i consisteix a reformar i condicionar l'edifici actual de l'estació i de les andanes i la construcció d'un pas inferior per a vianants. D'aquesta manera, se suprimirà el pas a nivell actual per un espai sota la via al qual es podrà accedir per unes escales o per ascensors adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. D'altra banda, s'aixecarà un edifici de viatgers nou d'uns 200 metres quadrats i s'ha projectat alçar les andanes 20 centímetres i allargar-les fins a obtenir una longitud útil de 200 metres. Amb aquesta acció, es facilitarà als viatgers l'accés sense dificultats i amb seguretat als nous trens –el model Cívia– que Renfe incorpora de mica en mica a la seva flota de combois. A més, mentre s'adequa la instal·lació elèctrica de l'estació, es col·loquen marquesines per facilitar les esperes dels usuaris i s'adapta la senyalització a les noves normes de seguretat i qualitat, l'entorn de l'estació també serà objecte d'altres millores, com ara l'enderroc de l'actual escala d'accés a la platja –per fer-ne una de nova en un lloc proper– i la recol·locació de la parada d'autobús que hi ha a l'exterior de l'estació.
L'alcalde de la vila, Jordi Ràmia (PSC), s'ha mostrat molt satisfet per l'inici d'uns treballs que «fa força anys que esperàvem», tot i les millores que Adif va dur a terme a l'estació fa un any. «L'actuació reforçarà la mobilitat i el transport a la vila amb instal·lacions adequades als temps», assegurava Ràmia fa uns dies. El batlle montgatí també ha volgut respondre a algunes opinions que corren per la vila que exigeixen que el nom de l'estació es canviï i que sigui substituït pel de Monsolís. «Preferim que es continuï dient Montgat Nord, perquè és una manera de difondre el nom del poble», va dir Ràmia.
Doncs jo trobo que és molt més útil tornar a anomenar-la Montsolís (per cert, on ha anat a parar la t?) ja que ajuda a evitar confusions. I si un municipi ha de fer-se publicitat a través del nom de les estacions de rodalia, malament rai.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Parlant del rei de Roma...Encara en podré fer seguiment i tot!
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... 22899.html
La setmana vinent començaran les obres de remodelació de l'estació de Renfe a Sitges
09/01/10 02:00 - Sitges - el Punt
Adif (Administrador d'Infraestructures Ferroviàries) començarà la setmana que ve les obres de la primera fase de remodelació de l'estació de Sitges, que representen la millora de l'accessibilitat mitjançant l'elevació del nivell de les andanes per facilitar l'accés als trens . Aquestes obres, que faran sense interrompre l'activitat ferroviària, suposaran una millora substancial per a les persones amb discapacitats, ja que col·locaran paviment amb relleu i una banda fluorescent de seguretat. Les tasques de millora es completaran amb l'adaptació dels actuals passos inferiors, passos entre andanes i els accessos als edificis.
Adif i l'Ajuntament de Sitges han mantingut diverses reunions perquè Adif ha donat a l'Ajuntament la informació de les obres que es faran, i han consensuat una operació per garantir que les obres afectin com menys millor els ciutadans i els usuaris del tren.
Les actuacions que es faran a Sitges a partir de la setmana vinent formen part del conveni que el Ministeri de Foment, Adif i la SEITT (Societat Estatal d'Infraestructures del Transport Terrestre) van signar per a la millora de la xarxa ferroviària de titularitat de l'Estat a Catalunya. En aquest conveni s'inclou també l'execució de diverses inversions per a la modernització d'estacions i actuacions per a la millora de les línies. Les obres les farà l'empresa Dragados y Construcciones, amb un pressupost d'1,2 milions d'euros –que inclou les obres de Sitges i unes de característiques semblants a Viladecans.
La segona fase, que es posarà a licitació durant els mesos vinents, inclou la millora de marquesines, la construcció d'un nou pas inferior amb ascensors i l'adaptació de l'actual amb escales mecàniques, per a l'ús dels ciutadans.
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... 22899.html
La setmana vinent començaran les obres de remodelació de l'estació de Renfe a Sitges
09/01/10 02:00 - Sitges - el Punt
Adif (Administrador d'Infraestructures Ferroviàries) començarà la setmana que ve les obres de la primera fase de remodelació de l'estació de Sitges, que representen la millora de l'accessibilitat mitjançant l'elevació del nivell de les andanes per facilitar l'accés als trens . Aquestes obres, que faran sense interrompre l'activitat ferroviària, suposaran una millora substancial per a les persones amb discapacitats, ja que col·locaran paviment amb relleu i una banda fluorescent de seguretat. Les tasques de millora es completaran amb l'adaptació dels actuals passos inferiors, passos entre andanes i els accessos als edificis.
Adif i l'Ajuntament de Sitges han mantingut diverses reunions perquè Adif ha donat a l'Ajuntament la informació de les obres que es faran, i han consensuat una operació per garantir que les obres afectin com menys millor els ciutadans i els usuaris del tren.
Les actuacions que es faran a Sitges a partir de la setmana vinent formen part del conveni que el Ministeri de Foment, Adif i la SEITT (Societat Estatal d'Infraestructures del Transport Terrestre) van signar per a la millora de la xarxa ferroviària de titularitat de l'Estat a Catalunya. En aquest conveni s'inclou també l'execució de diverses inversions per a la modernització d'estacions i actuacions per a la millora de les línies. Les obres les farà l'empresa Dragados y Construcciones, amb un pressupost d'1,2 milions d'euros –que inclou les obres de Sitges i unes de característiques semblants a Viladecans.
La segona fase, que es posarà a licitació durant els mesos vinents, inclou la millora de marquesines, la construcció d'un nou pas inferior amb ascensors i l'adaptació de l'actual amb escales mecàniques, per a l'ús dels ciutadans.
Hi han usuaris que encara la coneixen amb aquest nom, no és extrany trobar-se que demanin bitllet per a Montsolís...Guigui ha escrit:Doncs jo trobo que és molt més útil tornar a anomenar-la Montsolís (per cert, on ha anat a parar la t?) ja que ajuda a evitar confusions. I si un municipi ha de fer-se publicitat a través del nom de les estacions de rodalia, malament rai.
Espero que amb Ocata no passi res semblant
I de fet, a l'edifici de l'estació encara es veuen les marques de les lletres de "Montsolís", o al menys fa uns mesos.UT596001 ha escrit:Hi han usuaris que encara la coneixen amb aquest nom, no és extrany trobar-se que demanin bitllet per a Montsolís...Guigui ha escrit:Doncs jo trobo que és molt més útil tornar a anomenar-la Montsolís (per cert, on ha anat a parar la t?) ja que ajuda a evitar confusions. I si un municipi ha de fer-se publicitat a través del nom de les estacions de rodalia, malament rai.
Espero que amb Ocata no passi res semblant
Si no m´equivoco, la diferència és que Ocata és un nucli/barri amb personalitat pròpia dins del masnou, mentre que Montsolís (antic nom de l´actual Montgat Nord) és UN CARRER, i l´estació de Montgat es trba a Les Mallorquines, que sí que és un nucli/barri amb personalitat pròpia dins de Montgat.
No. Montsolís també és un barri.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.