Seguiment del traspàs de Rodalies

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Com creieu que està anant el traspàs?

Molt millor!
3
3%
Millor, a seques
8
8%
Es nota alguna millora, com d'informació
32
30%
No trobo la diferència
21
20%
Les enganxines dels Civia, molt mones
31
29%
Un desastre
9
8%
Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 106

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23887
Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

José Manuel

Entrada Autor: Guigui »

Potser volen dir "Un tren sin Parada" (amb majúscula inicial).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Membre des de: 10 maig 2006, 22:03
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: Altaria_Trianilla »

Mako448 ha escrit:No se si serà casualitat meva nomès,peró ja m'he trobat diversos cops que anucnien "Un tren sin parada",peró aquest tren en veritat sí que realitza parada i és un Rodalies.
A Cerdanyola del Vallès m'ha passat en diverses ocasions... de fet, quan existia el Regional de Lleida per Manresa :'( a Cerdanyola l'anunciaven com tren sense parada. En una altre ocasió, un tren de la R7 (amb bastant retard, per cert) també el van anunciar com tren sense parada.


Imatge
Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Membre des de: 24 nov. 2007, 20:00
Ubicació: Granollers

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: cristian26 »

Com a curiositat, l'altre dia van anunciar a Granollers-Centre com a tren sense parada un parell de locomotores soles acoblades direcció Girona :martell1


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248
Membre des de: 03 juny 2006, 19:08

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: Mako448 »

Sobre els trens en simple a la R2 Sud,efectivament s'han incrementat la presència de trens en simple per no se quina raó.Avui els Rodalies que surten de Sants cap a SVC a les 16.36,17.06 i 18.06 anaven servides amb 451 en simple,serveis que normalment són 450 o doble de 451.A Vilanova a la via per accedir als tallers hi havien 2 451 separades entre sí,i als tallers una altra 451,en total 3.


Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23766
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: metring »

Mako448 ha escrit:Sobre els trens en simple a la R2 Sud,efectivament s'han incrementat la presència de trens en simple per no se quina raó.Avui els Rodalies que surten de Sants cap a SVC a les 16.36,17.06 i 18.06 anaven servides amb 451 en simple,serveis que normalment són 450 o doble de 451.A Vilanova a la via per accedir als tallers hi havien 2 451 separades entre sí,i als tallers una altra 451,en total 3.
I justament ara, tant inoportunament, que hi ha una gran quantitat de gent que va a les platges :cop


Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 4004
Membre des de: 03 març 2008, 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Megafonia a Balenyà

Entrada Autor: UT440_132M »

Aquesta tarda he estat uns 20 minuts a l'estació de Balenyà - Tona - Seva, i he pogut descobrir que ara anuncien els trens per megafonia, fins i tot els que no paren. Molt correcte, només un petit defecte, que en català diu; pròxima circulació per via 1 [...] amb destinació, Vic. No anuncia el tipus de tren que pararà, però en general està bé, esperem que duri.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Membre des de: 17 abr. 2008, 18:16
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: Archie-250 »

cristian26 ha escrit:Com a curiositat, l'altre dia van anunciar a Granollers-Centre com a tren sense parada un parell de locomotores soles acoblades direcció Girona :martell1
I sort que no has escoltat quan anuncien un tren sense parada, i es la MABI fent maniobres a la platja de vies de mercaderies xD . Mes d'un cop m'ha fet aixecar del banc...


Imatge
davida
N9
N9
Entrades: 1857
Membre des de: 04 maig 2005, 15:46
Contacta:

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: davida »

Un pas endarrera. Aquest agost tornen a eliminar els C3 destinació Granollers Canovelles. Fa 2 estius Renfe no els va eliminar, ara aquest estiu amb la Generalitat com en crancs, eliminant serveis. Aquest nadal amb l'excusa del tall de Catalunya també els van eliminar.
Per empitjorar el servei, no feia falta traspasar el servei.
Nadal dimissió


Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23766
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: metring »

Lo de la R2 és tremendo, avui el tren de les 14:45 a Sants fins a SVC, era una 447 doble, i encara sort, perquè ja anava a vessar, imagiuneu les composicions simples, encara que siguin de 451! El que seria imprescindible al menys durant l'estiu, seria un altre tren per hora, per la gran quantitat de gent, i amb molta diferència, que hi ha, però com les vies estan farcides d'Arcos, Alvies, 448,s, Europatitos i tota la caterva, doncs és impossible incrementar freqüències :nono


Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Membre des de: 03 oct. 2008, 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: canalcole »

El que han de fer és ficar, com dius, un servei més per hora, i fer anar algun tren per Vilafranca (l'Arco García Lorca, Alaris i els Talgo...)


Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248
Membre des de: 03 juny 2006, 19:08

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: Mako448 »

metring ha escrit:Lo de la R2 és tremendo, avui el tren de les 14:45 a Sants fins a SVC, era una 447 doble, i encara sort, perquè ja anava a vessar, imagiuneu les composicions simples, encara que siguin de 451! El que seria imprescindible al menys durant l'estiu, seria un altre tren per hora, per la gran quantitat de gent, i amb molta diferència, que hi ha, però com les vies estan farcides d'Arcos, Alvies, 448,s, Europatitos i tota la caterva, doncs és impossible incrementar freqüències :nono
Aquest tren que cites no és amb destinació SVC,sinó amb destinació Vilanova.Em sembla que el que passa amb renfe és que no se'ls hi ha ocorregut altre cosa que enviar un munt de 451 a Vilanova per qué passin pels tallers(ahir hi havien 3 allà,de total de 12 451 que n'hi ha),de la resta,altres 3 451 en simple fent SVC-EDF,i una aaltra també en simple fent CST-GRA,ja portem 7 de 12,,o sigui,que amb les 451 nomès podien fer dues dobles composicions!.Per cert si amb doble de 447 o simple de 451 ja va plena,no em vull imaginar els serveis que van amb una 465 sola,a rebentar de gent segur.Com anirà d'usuaris el tren que surt de SVC a les 19.03 i qué és una 465 sola,i en cap de setmana?O el que surt de Sants cap a SVC a les 12.06?No em vull ni imaginar-lo..

Ja que arriba el mes d'Agost,i a excepció de la R1 i la R2 Sud(i potser la R3),com que la resta de línies baixa molt la demanda,estaria bé que per exemple,les 465 en sola de la R2 Sud se les emportin a la R2 passant,i les 463+465 de la R2 passant(que a l'agost no pinta res una 465+463 fent CST-GRA,aniran semibuides)posar-les a la R2 Sud(tot i que al Juliol en Manel Nadal va dir que circularien 465 en doble a la R2,peró de moment res de res,i com a mínim njo no les esperaria fins el 13 de setembre,quan s'acabi el tall del túnel de la Meridiana)I a la R1 posar 447 en doble procedents de la R4 Sud i susbtituir-les per les 465 en simple que circulen per la R1,i aquestes 465 sobrants d ela R1 a la R4 Sud.


Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23766
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: metring »

Mako448 ha escrit:
Aquest tren que cites no és amb destinació SVC,sinó amb destinació Vilanova.
Cert, habitualment és a aquesta hora quan passa el que acaba a Vilanova, però és que avui, l'anterior ha vingut amb retard i ha passat a l'hora que el posterior :cop Per això m'he despistat.


Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248
Membre des de: 03 juny 2006, 19:08

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: Mako448 »

He vist en un altre fòrumuna foto de l'estació de Sitges on estàn col.locant la cartelleria de "Rodalies Catalunya".

Per tant,Sitges és la segona estació amb cartelleria de Rodalies Catalunya,desprès de Montcada i Reixac-Santa Maria.


Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23766
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: metring »

Ahir ho vaig veure, han canviat moltes coses amb les obres, també han posat les pissarres per als horaris.


Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Membre des de: 31 ago. 2007, 07:22
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: Alex_C4 »

metring ha escrit:Ahir ho vaig veure, han canviat moltes coses amb les obres, també han posat les pissarres per als horaris.
No sé si hi tindrà a veure pero a Molins de Rei están cambiant els bancs i pintan les valles de color Blau/Gris


Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248
Membre des de: 03 juny 2006, 19:08

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: Mako448 »

Cartelleria de Rodalies Catalunya a Molins de Rei!

Per tant,l'estació de Molins de Rei és la tercera estació amb cartelleria de Rodalies Catalunya.És d'esperar que la quarta sigui la provisional de Montmeló


Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Membre des de: 03 oct. 2008, 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: canalcole »

Montcada Sta. Maria la primera... Però la segona?


Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Membre des de: 14 set. 2007, 01:04
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: Busman »

Sitges.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Membre des de: 03 oct. 2008, 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: canalcole »

Busman ha escrit:Sitges.
:oops: Perdoneu, no ho hvia vist...
Hi han fotos?


Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248
Membre des de: 03 juny 2006, 19:08

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: Mako448 »

Seguiemnt d'estacions on és col.loquen els vinils de Rodalies:

1.Montcada i Reixac Santa Maria
2.Sitges
3.Molins de Rei
4.Molt possiblement a partir de Diumenge Montmeló(provisional)


Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”