Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 23/02/2016 8:55

Aturada la L9 Sud entre Zona Universitaria i Europa / Fira per causes técniques desde les 8h. Segons diuen per l'avaria d'un tren.



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 23/02/2016 9:04

Servei restablert a la l9 sud



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 23/02/2016 9:07



http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 23/02/2016 16:09

Doncs pel que he sentit al TN. El tren que s'ha avariat no duia personal, i clar, ha hagut d'anar un TOLA des d'alguna estació a pota fins al tren i portar-lo manualment fins a la propera estació, i després apartar-lo.

Trobo increïble que en una línia nova acabada d'estrenar, ja hagin decidit treure el personal del tren, especialment en casos de mobilitat crítica com la d'avui. Ja no es reclamar que el tren, primera, hauria de conduir-se manualment, es que tot i anant automàtic el treballador hauria de romandre dins el tren pel que pugui passar.

Un altre exemple que la política actual de l'empresa posa per davant les innovacions estúpides com l'automatització per sobre de la vocació de servei d'extrema qualitat de cara a l'usuari.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 23/02/2016 16:26

Yo siempre creía que cada tren tiene un TOLA. :cop



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 23/02/2016 16:42

Renfe445 ha escrit:Yo siempre creía que cada tren tiene un TOLA. :cop
Que dius homeee, tu et creus que automatitzen perquè som els millors del món o què? xD xD

Ho fan per estalviar-se personal, així les altes esferes tenen més al pot per anar llepant. De què els hi servei automatizar una línia amb freqüències de 3/6 minuts per a després tenir el mateix personal que a qualsevol altre línia?
No es la primera vegada, ni serà la darrera que un 9000 es queda tirat (interpreto que l'ATC perd codi, o detecta alguna cosa que fa que s'aturi sense justificació) i el TOLA de torn ha de còrrer al rescat del tren.

L'automatització és la major estafa que ens han colat mai, estacions sense personal, trens sense personal = nefasta qualitat. Per si fos poc, hauria de ser obligatori que qualsevol vehicle amb 900 persones a bord tingui personal. Però coi, ens venen que "la millor gestió, i la més innovadora" es que fem ús de l'intèrfon per a que des de el CCM en ajudin a distància i mobilitzin personal des d'algun lloc de la línia" per ajudar-te. Quan abans només havies d'anar a la guixeta.

En fi, ho deixo aquí que m'encenc, ai si manés jo la de coses que canviaria.... :roll:


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23733
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 23/02/2016 17:19

Miquel ha escrit:En fi, ho deixo aquí que m'encenc, ai si manés jo la de coses que canviaria.... :roll:
No, no ho deixis aquí. El que falta en una societat anestesiada com la nostra és gent que s'indigni. Els manaires de torn ja van massa entabanats amb l'autoengany del seu propi màrqueting, pensant-se que dient-nos quatre mentides ben embolcallades ens poden tenir narcotitzats pels segles dels segles.

Ja n'hi ha prou! Qui tingui qualsevol inquietud, que posi el dit a la nafra i ho ensenyi al màxim de persones possible, vejam si, col·lectivament, ens despertem d'una vegada!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 24/02/2016 9:07

Des de les 8:45-8:50 aproximadament, pel que llegeix, la L1 aturada per incidència tècnica. "La que se va a armar"... :?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 24/02/2016 9:20

09:19 Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) informa que ya se ha solventado la incidencia en la L1 y que trabajan para recuperar una frecuencia de paso de entre 5-7 minutos
09:17 ÚLTIMA HORA: Resuelta la incidencia técnica en la L1 (línea roja) del metro de Barcelona


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2179

Entrada Autor: albert28 » Dijous 03/03/2016 10:07

Fa 12h



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 05/03/2016 21:52

A les cotxeres de Sant Genís (L3), fan obres i estan canviant les vies dels canvis d'agulla. Per aquest motiu, l'accés de les cotxeres a la via general pel costat Penitents es troba fora de servei (hi ha una xarxa taronja), tanmateix, s'ha reduït la velocitat de pas per l'agulla a les cotxeres passant dels habituals 55-60Km/h a probablement 35-40Km/h (he notat reducció de velocitat, però no a quina).


El metro de Barcelona amb motoristes!

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 13/03/2016 16:18

Avui a les 11 del matí la L5 restava aturada per assistència tècnica a un viatger dins d'un tren a Plaça de Sants.
El que m'ha indignat és que els panells no deien res, i jo he marcat bitllet i he baixat a l'andana, on hi havia moltíssima mes gent de l'habitual, i aleshores he vist que la regulació estava en STOP (S).
Passats 10min, i donat que anava amb pressa, he sortit a agafar el meu cotx, no sense abans passar per la taquilla a demanar que em bescanviessin el viatge marcat, doncs no l'he utilitzat. La resposta del treballador ha sigut preguntar-me on anava (a Diagonal per agafar FGC, havia d'anar a St. Cugat), i al dir-li m'ha dit: "ahora enseguida se reprende la circulación, pasa que podrás usar el viaje". El resultat ha sigut perdre un viatge que el treballador no m'ha volgut bescanviar (a ell que li importa on vaig o deixo d'anar i si tinc pressa o faig tard com estava fent. Amb aquest tracte volen que ens solidaritzem amb ells per les vagues?

Demà posaré una reclamació, però no crec que serveixi de res... :emprenyat :avall


Salutacions,

Oriol

FactorCirculación
N4
N4
Entrades: 43

Entrada Autor: FactorCirculación » Diumenge 13/03/2016 17:10

oriolp13 ha escrit:Avui a les 11 del matí la L5 restava aturada per assistència tècnica a un viatger dins d'un tren a Plaça de Sants.
El que m'ha indignat és que els panells no deien res, i jo he marcat bitllet i he baixat a l'andana, on hi havia moltíssima mes gent de l'habitual, i aleshores he vist que la regulació estava en STOP (S).
Passats 10min, i donat que anava amb pressa, he sortit a agafar el meu cotx, no sense abans passar per la taquilla a demanar que em bescanviessin el viatge marcat, doncs no l'he utilitzat. La resposta del treballador ha sigut preguntar-me on anava (a Diagonal per agafar FGC, havia d'anar a St. Cugat), i al dir-li m'ha dit: "ahora enseguida se reprende la circulación, pasa que podrás usar el viaje". El resultat ha sigut perdre un viatge que el treballador no m'ha volgut bescanviar (a ell que li importa on vaig o deixo d'anar i si tinc pressa o faig tard com estava fent. Amb aquest tracte volen que ens solidaritzem amb ells per les vagues?

Demà posaré una reclamació, però no crec que serveixi de res... :emprenyat :avall
Cuando la incidencia se debe a un factor ajeno a la empresa (TMB), siendo este el caso debido una assistencia "Medica", esta no tiene que devolver los viajes que se hayan podido picar en ese momento. Cuando esto ocurre solo se puede esperar a que restablezca el servicio (que no suele tardar demasiado) o si se tiene tanta prisa buscar tu mismo una alternativa. Así mismo, el trabajador actuó con normalidad informándote de que se iba a restablecer el servicio enseguida y cualquier reclamación que pongas respecto a esto no servirá para nada por lo ya explicado. Creo que lo mejor es actuar pensando y no dando las culpas a los demás a la mínima.

Buenas tardes



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Diumenge 13/03/2016 19:17

FactorCirculación ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Avui a les 11 del matí la L5 restava aturada per assistència tècnica a un viatger dins d'un tren a Plaça de Sants.
El que m'ha indignat és que els panells no deien res, i jo he marcat bitllet i he baixat a l'andana, on hi havia moltíssima mes gent de l'habitual, i aleshores he vist que la regulació estava en STOP (S).
Passats 10min, i donat que anava amb pressa, he sortit a agafar el meu cotx, no sense abans passar per la taquilla a demanar que em bescanviessin el viatge marcat, doncs no l'he utilitzat. La resposta del treballador ha sigut preguntar-me on anava (a Diagonal per agafar FGC, havia d'anar a St. Cugat), i al dir-li m'ha dit: "ahora enseguida se reprende la circulación, pasa que podrás usar el viaje". El resultat ha sigut perdre un viatge que el treballador no m'ha volgut bescanviar (a ell que li importa on vaig o deixo d'anar i si tinc pressa o faig tard com estava fent. Amb aquest tracte volen que ens solidaritzem amb ells per les vagues?

Demà posaré una reclamació, però no crec que serveixi de res... :emprenyat :avall
Cuando la incidencia se debe a un factor ajeno a la empresa (TMB), siendo este el caso debido una assistencia "Medica", esta no tiene que devolver los viajes que se hayan podido picar en ese momento. Cuando esto ocurre solo se puede esperar a que restablezca el servicio (que no suele tardar demasiado) o si se tiene tanta prisa buscar tu mismo una alternativa. Así mismo, el trabajador actuó con normalidad informándote de que se iba a restablecer el servicio enseguida y cualquier reclamación que pongas respecto a esto no servirá para nada por lo ya explicado. Creo que lo mejor es actuar pensando y no dando las culpas a los demás a la mínima.

Buenas tardes
Estoy parcialmente de acuerdo contingo, ya que este caso lo considero como un viaje no realizado, y éste motívo sí que esta contemplado en la normatica de la ATM. Otra cosa esque él hubiera usado el viaje y hubiera llegado tarde, entonces sí que el retraso no sería imputable a la explotación y no se le prodría devolver el viaje. Saludos!
MZA_1600 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 13/03/2016 23:33, en total s’ha editat 1 vegada.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 13/03/2016 23:28

FactorCirculación ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Avui a les 11 del matí la L5 restava aturada per assistència tècnica a un viatger dins d'un tren a Plaça de Sants.
El que m'ha indignat és que els panells no deien res, i jo he marcat bitllet i he baixat a l'andana, on hi havia moltíssima mes gent de l'habitual, i aleshores he vist que la regulació estava en STOP (S).
Passats 10min, i donat que anava amb pressa, he sortit a agafar el meu cotx, no sense abans passar per la taquilla a demanar que em bescanviessin el viatge marcat, doncs no l'he utilitzat. La resposta del treballador ha sigut preguntar-me on anava (a Diagonal per agafar FGC, havia d'anar a St. Cugat), i al dir-li m'ha dit: "ahora enseguida se reprende la circulación, pasa que podrás usar el viaje". El resultat ha sigut perdre un viatge que el treballador no m'ha volgut bescanviar (a ell que li importa on vaig o deixo d'anar i si tinc pressa o faig tard com estava fent. Amb aquest tracte volen que ens solidaritzem amb ells per les vagues?

Demà posaré una reclamació, però no crec que serveixi de res... :emprenyat :avall
Cuando la incidencia se debe a un factor ajeno a la empresa (TMB), siendo este el caso debido una assistencia "Medica", esta no tiene que devolver los viajes que se hayan podido picar en ese momento. Cuando esto ocurre solo se puede esperar a que restablezca el servicio (que no suele tardar demasiado) o si se tiene tanta prisa buscar tu mismo una alternativa. Así mismo, el trabajador actuó con normalidad informándote de que se iba a restablecer el servicio enseguida y cualquier reclamación que pongas respecto a esto no servirá para nada por lo ya explicado. Creo que lo mejor es actuar pensando y no dando las culpas a los demás a la mínima.

Buenas tardes
Si al entrar en la estación se me comunica mediante los paneles que la línea está parada, yo no hubiera validado mi billete, y ya me habría ido a buscar alguna alternativa. (solo lo decían por megafonía, y no lo he escuchado hasta que he bajado al andén).
Además, no he hecho uso de mi viaje validado, con lo cuál sigo sin entender el por qué no me lo pueden devolver.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 16/03/2016 21:59

És una incidència, en aquest cas aliena a TMB:

http://www.btv.cat/btvnoticies/2016/03/ ... e-arsenal/

Brutícia i incivisme al metro, el rastre d’alguns aficionats de l’Arsenal

Milers de seguidors de l'Arsenal han vingut a la ciutat per veure el partit de la Lliga de Campions que enfronta els anglesos amb el Barça al Camp Nou. Abans del partit, alguns han passejat pel centre de la ciutat i, al seu pas, la plaça Reial ha quedat plena de brutícia. N'hi ha que han engegat els extintors de l'estació de metro de Liceu i han provocat una gran fumerada a l'andana.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 16/03/2016 22:39

Los turistas hacen aquí lo que en sus países, si lo hacen, multazas o a chirona.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2179

Entrada Autor: albert28 » Dijous 17/03/2016 13:55

Aquest matí rotura de carril a Ciutadella



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 30/03/2016 14:04

La línia L1 de metro no funciona entre Espanya i Urgell:


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 30/03/2016 14:24

Ja s'ha restablert el servei, tot i que durant uns minuts els trens no paraven a Rocafort, però ara ja ho fan:


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”