Més aviat l'interval de pas homogeni.trenesrenfe123 ha escrit:Ah, molt interessant! O sigui d'alguna manera es diu si els trens estan circulant amb la freqüència habitual o no, oi?xabuca ha escrit:La I és l'índex de regularitat de la línia en tant per cent.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Algú sap què és el sistema carrousel?
Re: Algú sap què és el sistema carrousel?
Hola!
Avui a Llucmajor m'he posat a observar i he trobat un cartell darrere del de regulació molt interessant. Està a la sortida cap a Maragall. Sabeu de què és? Suposo que deu ser el temps estimat entre estacions, però no estic segur.
Avui a Llucmajor m'he posat a observar i he trobat un cartell darrere del de regulació molt interessant. Està a la sortida cap a Maragall. Sabeu de què és? Suposo que deu ser el temps estimat entre estacions, però no estic segur.
Pel que he entès molts cops, la part superior indica el temps estimat entre estació, imagino que per saber el motorista si agafa retard o s'avança (no ho se).adriaesc ha escrit:Hola!
Avui a Llucmajor m'he posat a observar i he trobat un cartell darrere del de regulació molt interessant. Està a la sortida cap a Maragall. Sabeu de què és? Suposo que deu ser el temps estimat entre estacions, però no estic segur.
El del mig el número de via, i a la inferior algunes vegades diria que he vist el límit de velocitat del tram de via.
Però vaja, la senyalització lateral tradicional avui dia està "deshabilitada" d'alguna manera, ja que amb el pas dels temps aquests cartells s'embruten i no es netegen, s'eliminen. Mateix passa amb els cercles dels límits de velocitat a L3, que van desapareixent.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Això també ho pensava jo, però a Maragall hi ha aquest cartell a la via sentit TN amb també el número 2.Miquel ha escrit: El del mig el número de via
Antigament servien per indicar els punts de marxa que havien de traccionar els motoristes en cada punt de la línia. Els punts de marxa eren 0, 1 i 2 o F per indicar l'inici de la frenada.
Interessant, jo sempre he vist 1 o 2, i per tant, ho havia associat amb el número de via. Tot i que no havia caigut en comprovar aquest número a d'altres llocs com diu en adriaesc.xabuca ha escrit:Antigament servien per indicar els punts de marxa que havien de traccionar els motoristes en cada punt de la línia. Els punts de marxa eren 0, 1 i 2 o F per indicar l'inici de la frenada.
Curiós!
El metro de Barcelona amb motoristes!