Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Obres a les línies de rodalia de Barcelona
Re: Obres a les línies de rodalia de Barcelona
Cap de setmana amb el túnel d'Aragó tancat:
• Trens R11 a Girona, Portbou i Cervera M. des d'Est. de França
• Els R2N per Pl. Catalunya i sense parada a Arc de Triomf
• Trens R11 a Girona, Portbou i Cervera M. des d'Est. de França
• Els R2N per Pl. Catalunya i sense parada a Arc de Triomf
Salvem l'Estació de França!
Com que a la R2 Nord presten servei 465 en doble composició i les andanes d'Arc de Triomf mesuren menys de 200 metres no hi pararà.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
I de retruc Talgos en buit entre Sants i Sant Andreu per Plaça Catalunya.
De 451 per la R2N en cau algun? O sent cap de setmana amb Civia n'hi ha prou?
De 451 per la R2N en cau algun? O sent cap de setmana amb Civia n'hi ha prou?
- genissimon
- N10
- Entrades: 3259
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
I els talgos a 10 Km/h pel pont de la línia de pl. Catalunya sobre la L3 del metro. Per cert, les 450/451 són considerats trens amb locomotora? (ho dic a efectes dels 10 Km/h).
Salut !!
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Són automotors, però si mal no recordo a les 450/451 se'ls aplica els 10 km/h a Plaça Catalunya per pes/eix.
Correcte, la limitació també se'ls aplica. De fet vaig vore algun vídeo (a Twitter crec) d'una 450 passant a 10 km/h per Plaça de Catalunya quan van desviar els últims R2 del dia per allà.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3972
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
De fet, a la sortida direcció Arc de Triomf, hi ha un senyal de limitació a 10km/h, on s'especifica que es pels automotors 450 i 451.fgc113 ha escrit:Correcte, la limitació també se'ls aplica. De fet vaig vore algun vídeo (a Twitter crec) d'una 450 passant a 10 km/h per Plaça de Catalunya quan van desviar els últims R2 del dia per allà.
Enviat des del meu VTR-L09 usant Tapatalk
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
La limitació és per efectes de gàlib, no hi cap problema amb el pes.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Adif inicia la segunda fase del nuevo esquema de vías de estacionamiento de ancho convencional de la estación de Barcelona-Sants
Descripción de la segunda fase
Los trabajos, que finalizarán la madrugada del 21 de septiembre, consisten principalmente en el levante parcial de la vía 12 en ambas cabeceras, la demolición de la losa de hormigón de la vía en la cabecera sur y la construcción de una nueva losa de hormigón para el nuevo trazado de esta vía. Estas obras conllevan la baja de las vías 12 y 13.
También se demolerán de forma parcial las partes finales del andén 6, que da servicio actualmente a las vías 11 y 12, para lo que quedarán balizadas las zonas de andén donde se ejecuten las obras.
Además, se desplazará la vía 12 para adaptarla al nuevo trazado, tanto en la cabecera norte (vía en balasto), como en la cabecera sur (vía en placa). También se llevarán a cabo trabajos de adaptación de la catenaria y de las instalaciones de seguridad.
Adif también ha programado la ejecución de la fase 3, que se desarrollará entre el 21 de septiembre y el 9 de octubre, para lo cual quedarán de baja las vías 11 y 12.
En este caso, se trabajará en la vía con el levante parcial de la vía 11 en ambas cabeceras, la demolición de la losa de hormigón de la vía en placa en la cabecera sur para, posteriormente, construir una nueva losa para el nuevo trazado.
También se montará un desvío o cambio de agujas sobre placa de hormigón y se adaptarán la catenaria y las instalaciones de seguridad.
Coincidiendo con estas fases, se completará la primera fase una vez finalizados los traslados de vía y el montaje de nuevos desvíos en la cabecera norte de la estación.
En horario nocturno se renovará la vía (traviesas de hormigón y carril de 60 Kg/m), se llevarán a cabo operaciones técnicas de nivelación y perfilado de vía hasta alcanzar los parámetros geométricos definitivos. También se realizarán soldaduras de carril, la eliminación de las conexiones provisionales, la sustitución de hilo de contacto en catenaria rígida, suprimiendo todas las situaciones provisionales y los ajustes definitivos de los circuitos de vía.
Afectaciones a la explotación ferroviaria
Durante estas dos fases, continuará de baja la vía 9 (desconectada por su cabecera norte). Por su parte, en la segunda fase se dan de baja las vías 12 y 13. De este modo, los trenes que salgan de Sants circularán por las vías 10 y 11 y los que acceden a la estación utilizarán la vía 14. Además, se reducirá a 4 minutos el tiempo de parada a los trenes de Larga Distancia sentido sur-norte.
En la fase 3, se darán de baja las vías 11 y 12. De esta forma, los trenes que salgan de Sants circularán por la vía 10 y los que acceden a la estación utilizarán las vías 13 y 14. Además, se reducirá a 8 minutos el tiempo de parada a los trenes de Larga Distancia sentido sur-norte.
Los trabajos se desarrollarán en horario nocturno, aunque también se realizarán operaciones en horario diurno en aquellas zonas donde no se afecte a las circulaciones.
Estas actuaciones pueden comportar cambios en las vías habituales de estacionamiento de los servicios de Rodalies de Catalunya en Barcelona Sants. Por este motivo, Adif y Renfe están intensificando los sistemas de información (megafonía, señalización, pantallas, personal de atención al cliente, cartelería, teleindicadores, estaciones y trenes) para facilitar la movilidad y orientación de los usuarios que deben estar atentos a estos sistemas.
A causa de estas obras, se modifica la circulación de 3 trenes de la línea R2 que circularán desviados por el túnel de Plaça de Catalunya.
También los trenes de Larga Distancia que circulan por ancho convencional (Intercity) modifican su recorrido.
De esta manera, los trenes saldrán de Sants por las vías de alta velocidad hasta los cambiadores de la Boella y recuperarán el servicio habitual a partir de Cambrils. Estos servicios en ambos sentidos pararán en la estación de Camp de Tarragona en lugar de la de Tarragona.
http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
Des de demà i fins diumenge, la R11 té capçalera a l'Estació de França, la R3 a St. Andreu Arenal i la R7 a Montcada Bifurcació.
Dissabte, l'Estació de Sants només disposarà de 2 vies (ibèric) operatives, per a totes les circulacions.
Dissabte, l'Estació de Sants només disposarà de 2 vies (ibèric) operatives, per a totes les circulacions.
Salvem l'Estació de França!
Se'n parla aquí: http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... bc#p289792
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
El servei alternatiu entre Sant Sadurní i Martorell es mantindrà fins al 12 de desembre i la línia R1 no incrementarà la seva oferta fins a la tarda del 8 de desembre
Derivat del retard de les obres d'Adif
http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... Obres-Adif
I, de retruc, gaudirem de mercaderies per la convencional un mes més.
Derivat del retard de les obres d'Adif
http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... Obres-Adif
I, de retruc, gaudirem de mercaderies per la convencional un mes més.
Salvem l'Estació de França!
-
- N5
- Entrades: 88
- Facebook: facebook.com/marciruelos
- Ubicació: Barcelona
Se sap quan tornarà a haver de manera general freqüències de 15 min entre Barcelona i Granollers Centre?
El dia 12 de desembre es van actualitzar els horaris ja que s'havien acabat les obres a sants, però no s'han recuperat les freqüències.
El dia 12 de desembre es van actualitzar els horaris ja que s'havien acabat les obres a sants, però no s'han recuperat les freqüències.
Aquell dia el que van acabar van ser les obres de Martorell, fet que va permetre els trens de mercaderies tornar a utilitzar la línia de Vilafranca i per tant, deixant una mica més lliure la línia de Vilanova. Però a Sants diria que encara falta acabar les obres del 4+4 en el sector de la línia de Vilanova, ja que la de Martorell les van acabar l'altre dia.marciruelos ha escrit: ↑Dijous 24/12/2020 22:49 Se sap quan tornarà a haver de manera general freqüències de 15 min entre Barcelona i Granollers Centre?
El dia 12 de desembre es van actualitzar els horaris ja que s'havien acabat les obres a sants, però no s'han recuperat les freqüències.
http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... enDocument
adif ha escrit:Para completar la nueva configuración, durante el mes de enero se llevarán a cabo las operaciones necesarias en las vías 12, 13 y 14 que dan servicio al túnel de Passeig de Gràcia.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Sí s'han recuperat alguns trens Granollers-Castelldefels, els de l'hora punta del matí pràcticament tots, però per la tarda només a poques hores.marciruelos ha escrit: ↑Dijous 24/12/2020 22:49 Se sap quan tornarà a haver de manera general freqüències de 15 min entre Barcelona i Granollers Centre?
El dia 12 de desembre es van actualitzar els horaris ja que s'havien acabat les obres a sants, però no s'han recuperat les freqüències.
No s'ha recuperat cap tren. Vaig revisar a fons els horaris el dia de la suposada restitució del servei habitual i han eliminat encara més trens dels que ja hi havia suprimits "temporalment" i en total hi ha 31 circulacions de la R2 Granollers Centre - Castelldefels eliminades. Seria equivalent a eliminar gairebé un sentit de circulació de la R3 o tots els trens excepte dos de la R8.Granolleri ha escrit: ↑Divendres 25/12/2020 9:20Sí s'han recuperat alguns trens Granollers-Castelldefels, els de l'hora punta del matí pràcticament tots, però per la tarda només a poques hores.marciruelos ha escrit: ↑Dijous 24/12/2020 22:49 Se sap quan tornarà a haver de manera general freqüències de 15 min entre Barcelona i Granollers Centre?
El dia 12 de desembre es van actualitzar els horaris ja que s'havien acabat les obres a sants, però no s'han recuperat les freqüències.
Víctor Molina, responsable de mobilitat a la plataforma MolletOpina; promovent la mobilitat sostenible i el transport públic a Mollet del Vallès.
A partir del dilluns vinent 4 de gener, Rodalies de Catalunya recupera els horaris i els recorreguts habituals de la línia R1 (Molins de Rei – Maçanet Massanes per Mataró) i l'RG1 (Mataró-Blanes/Figueres-Portbou per Girona).
Un cop Adif ha finalitzat les diverses obres a la xarxa ferroviària, la reestructuració del pont de Tordera (afectat pel temporal Glòria), actuacions relacionades amb el Corredor Mediterrani entre Sant Sadurní i Martorell, el pas soterrat de la línia R1 per la futura estació de la Sagrera, entre d'altres, permet que els serveis de Rodalies de Catalunya restableixin les seves freqüències i recorreguts habituals a les línies R1 i RG1.
Els usuaris poden consultar els horaris a través dels canals digitals d'informació i atenció al client de Renfe i Rodalies de Catalunya. Així com als telèfons 900 41 00 41 i 912 320 320.
http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... _12_R1_RG1
R1 → http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... oraris.pdf
RG1 → http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... oraris.pdf
-
- N9
- Entrades: 2361
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Simplemente a mediados de diciembre no van a restablecer las frecuencias de antes de julio para una semana después, suprimirlas. Por tanto ya empalmados las obras con las vacaciones de Navidad y dejaron la misma frecuencia de m.... Luego que no se quejen si aumentan los contagios. Eso sí, para cacarear un "aumento de frecuencias y un servicio de calidad", eso siempre lo pregonan. Precisamente en previsión de un aumento de desplazamientos como iba a haber en fin de año y reyes, tendrían que haber puesto las frecuencias de enero, es decir R2 nord cada 15 minutos y repartir más el pasaje. La R1 por lo menos no estaba de más llevar sus trenes correspondientes a Molins ya en diciembre, ya que el perįodo estival no afecta a que lleguen o no a Molins.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Tema R1 una parte era debida por la falta de habilitación en Sagrera sumado a bajas de covid supongo no tendrían suficiente personal para esa lineaFrança451 ha escrit: ↑Dissabte 02/01/2021 19:40 Simplemente a mediados de diciembre no van a restablecer las frecuencias de antes de julio para una semana después, suprimirlas. Por tanto ya empalmados las obras con las vacaciones de Navidad y dejaron la misma frecuencia de m.... Luego que no se quejen si aumentan los contagios. Eso sí, para cacarear un "aumento de frecuencias y un servicio de calidad", eso siempre lo pregonan. Precisamente en previsión de un aumento de desplazamientos como iba a haber en fin de año y reyes, tendrían que haber puesto las frecuencias de enero, es decir R2 nord cada 15 minutos y repartir más el pasaje. La R1 por lo menos no estaba de más llevar sus trenes correspondientes a Molins ya en diciembre, ya que el perįodo estival no afecta a que lleguen o no a Molins.