Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Tallat el pas de diverses línies de Rodalies entre el Garraf i Castelldefels per un atropellament.
El tall afecta l'R2 de Rodalies i els regionals cap al sud.
https://beteve.cat/mobilitat/interrompu ... pellament/
El tall afecta l'R2 de Rodalies i els regionals cap al sud.
https://beteve.cat/mobilitat/interrompu ... pellament/
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Avui ha caigut la senyalització de Hospitalet
Per no parlar ahir la demora del darrer Terrassa - Martorell. Intueixo que per falta de personal (segurament els retards del incendi, excès d'hores i falta de personal),
Per no parlar ahir la demora del darrer Terrassa - Martorell. Intueixo que per falta de personal (segurament els retards del incendi, excès d'hores i falta de personal),
- genissimon
- N10
- Entrades: 3165
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
3/24, 25 d'abril de 2024 ha escrit: Denuncia que l'han acomiadat pels retards de Renfe: "Fan difícil la vida de les persones"
Els retards dels trens de Rodalies, que la feien arribar tard a la feina, han afectat la vida professional i personal de l'Alèxia, segons explica
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Altra dia que realitzen obres Adif (i les subcontractes) i el servei queda afectat. Fins quan ha de durar la broma? El seguiment de la qualitat de les obres és nul i no és normal tanta afectació post obres.
I perquè Renfe (no Gene) no publica un escrit exigint a ADIF que solucioni les incidències? Això li faria sumar bona valoració com a afectat?
Un moment que s'hi suma la R4
Començo a pensar en un problema més seriós amb tantes caigudes, aquí i a Madrid. Algún problema comú de software (bug)? Això comença a requerir un anàlisi de tota la xarxa més a fons.
Començo a pensar en un problema més seriós amb tantes caigudes, aquí i a Madrid. Algún problema comú de software (bug)? Això comença a requerir un anàlisi de tota la xarxa més a fons.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3165
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 7 de maig de 2024 ha escrit: L’R4 de Renfe ha patit fins a l’abril una incidència rellevant cada quatre dies
Els problemes del primer quadrimestre al conjunt de Rodalies superen els registres mitjans dels dos anys anteriors, amb gairebé la meitat dels successos vinculats amb la infraestructura que gestiona Adif
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
De nou la R2Sud amb problemes
Sembla ha fet falta incidències seguides per a que s'informi als usuaris dins els trens
Sembla ha fet falta incidències seguides per a que s'informi als usuaris dins els trens
Qui hagi fet això té molt de coneixement de la xarxa, potser massa
I amb afectacions al metro també, al estar els túnels d'Adif al costat
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3944
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Insinues que estariem parlant d'un atac terrorista, més que no pas un sabotatge?
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N3
- Entrades: 21
Des de la més total ignorància respecte a línies elèctriques pregunto: és normal que un robatori de coure provoqui una sobretensió que doni peu a múltiples incendis a quilòmetres de distància?
En cas que sigui possible que això passi, per què amb els robatoris que hi ha hagut fins ara no ha passat? Han robat un altre tipus de cables? A la sotscentral elèctrica directament potser?
I ja posant-me més conspiranoic... quina és la causa? És el robatori una altra excusa per tapar incidències d'Adif? És un sabotatge? És un simple robatori més?
En cas que sigui possible que això passi, per què amb els robatoris que hi ha hagut fins ara no ha passat? Han robat un altre tipus de cables? A la sotscentral elèctrica directament potser?
I ja posant-me més conspiranoic... quina és la causa? És el robatori una altra excusa per tapar incidències d'Adif? És un sabotatge? És un simple robatori més?
"American cities weren't build for cars, they were BULLDOZED for cars!"
-
- N9
- Entrades: 2243
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Evidentemente hay algo más que un robo de cobre que no quieren destapar. Un robo de cobre no provoca eso, si lo provocará como bien dices hubiera pasado en veces anteriores y no se ha dicho nada al respecto. Incluso pongamos por caso que pasaran incendios las veces anteriores pero los medios o la compañía no dijera nada al respecto. En este foro hay trabajadores ferroviarios que como mínimo lo hubieran comentado, y al menos que yo sepa, nunca he leído nada al respecto. Por tanto tiene que haber algo más.
Me resulta muy curioso la alerta que he leído en una de las entradas de hoy, en la que "se recomienda no utilizar la red de Rodalies". La última vez que se pidió no utilizar una red ferroviaria de tren convencional fue el 11 de marzo de 2004, antes de unas elecciones (en parte porque toda la red entera se paró). Yo lo dejo caer. Esos días mucha gente incluso cuando se restablecieron algunas líneas, evitó coger el tren y recuerdo los trenes de Chamartín a San Fernando, de Chamartín a Atocha y de Torrejón a Vicálvaro llevar ocho o diez personas contadas en todo el tren -los de Vicálvaro ni llegaban a 4 personas por tren-, durante unos ocho o diez días pude contemplar ese panorama. Ya sé que lo de hoy no tiene nada que ver pero lo de recomendar no utilizar el tren me ha venido a la memoria el 11 M.
Me resulta muy curioso la alerta que he leído en una de las entradas de hoy, en la que "se recomienda no utilizar la red de Rodalies". La última vez que se pidió no utilizar una red ferroviaria de tren convencional fue el 11 de marzo de 2004, antes de unas elecciones (en parte porque toda la red entera se paró). Yo lo dejo caer. Esos días mucha gente incluso cuando se restablecieron algunas líneas, evitó coger el tren y recuerdo los trenes de Chamartín a San Fernando, de Chamartín a Atocha y de Torrejón a Vicálvaro llevar ocho o diez personas contadas en todo el tren -los de Vicálvaro ni llegaban a 4 personas por tren-, durante unos ocho o diez días pude contemplar ese panorama. Ya sé que lo de hoy no tiene nada que ver pero lo de recomendar no utilizar el tren me ha venido a la memoria el 11 M.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Sera curiós veure doble tracció als Intercity.Renfe, en coordinació amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i Adif, estableix el següent Pla de Transport a partir de demà dilluns 13 de maig:
R1/RG1: Per incidència a Bifurcació Vilanova.
Circulació fins a Badalona i allà es deriven els viatges al Metro
R4 Nord:
Circulació fins a Fabra i Puig i enllaç a Metro
Dos trens per sentit i hora entre Manresa i Fabra i Puig
33% servei habitual en hora punta
50% servei habitual resta del dia
Viatgers de Manresa, Terrassa i Sabadell s’encaminen a FGC
Viatgers de Montcada s’encaminen a Montcada Reixac (R2)
R4 Sud:
Circulació fins a L’Hospitalet de Llobregat
Quatre trens per sentit. Freqüència habitual
Enllaç amb trens R1 i enllaç amb línia 1 Metro
També Metro a Cornellà (línia 5 Metro)
R2 Nord / R11
Sense afectació.
R3:
Servei ferroviari entre Puigcerdà i Montcada Ripollet
Dos trens per hora i sentit
Des de Montcada Ripollet, servei alternatiu per carretera fins a Fabra i Puig on els viatgers poden continuar en línia 1 de Metro
Viatgers també poden utilitzar estacions d’altres línies en poblacions coincidents.
R7:
Viatgers fins a Cerdanyola amb R4 i autobusos des de Cerdanyola a UAB
També disposen d’alternativa Bus Exprés 3
R8: Sense afectacions
R2 sud i Regionals Sud: Sense afectacions
Per tal d’informar els passatgers i encaminar-los, es reforça el personal d’informació i atenció al client en estacions. Per dur a terme aquesta operativa extraordinària, s’han sol·licitat un total de 46 nous agents de LogiRail de reforç per torn.
Aquesta reprogramació es duu a terme per les afectacions provocades pel robament de coure que ha afectat al servei de Rodalies de Catalunya. Aquest acte vandàlic ha alterat durant tot el dia d’avui la programació prevista. A més, la reubicació de material i personal pot provocar afectacions puntuals en la reorganització del servei prevista.
Pel que fa als trens Intercity que circulen per ample convencional, realitzaran el servei amb doble tracció (per cap i cua) per evitar moviments en buit en l’àmbit de Barcelona.
https://rodalies.gencat.cat/ca/detalls/ ... /05_12_PAT