Nous horaris Metro Baix Llobregat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Nous horaris Metro Baix Llobregat

Entrada Autor: metrobaix » Divendres 05/10/2007 18:37

Bones companys!

Avui a l'edició en paper del 20minutos, a la web no ho he trobat, se'n parla de l'entrada en funcionament el 24 de novembre dels nous horaris del Metro del Baix Llobregat. Parlava fonamentalment de la freqüència entre Martorell i BCN q seria d'uns 7 min.


Algú en sap res més?¿ Aquests horaris ja han sigut configurats?¿ Algú té idea de quants serveis i quins es faran cada hora?

Per que si la frequencia entre Martorell i BCN serà de 7 minuts, quina serà al tram de la L8 ?¿

Es plantejarà algun problema per la superposició de serveis en el tram entre Martorell Enllaç i Martorell Central, donat que serà un tram comú pels Comarcals i pel Metro del Baix?¿

D'altra banda, una qüestió que no entenc, és perque s'ha desdoblat fins Olesa i en canvi els serveis de Metro es consideren fins Martorell, és incompatible perllogar el Metro fins Olesa? Suposaria molta afectació? total son 8 min mes de trajecte...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 05/10/2007 18:53

Els horaris per suposat que estan fets, altra cosa és veure com anirà el primer dia.
:roll:
Hi ha trens fins Molí Npu, fins Can Ros, fins Martorell, fins Olesa, Manresa, Igualada, i Martorells-Igualada/Manresa.

La via doble va molt bé, atenent que hi circulen els Olesa, Manresa, metros, mercaderies i material de servei del cremallera.
metrobaix ha escrit:Bones companys!

Avui a l'edició en paper del 20minutos, a la web no ho he trobat, se'n parla de l'entrada en funcionament el 24 de novembre dels nous horaris del Metro del Baix Llobregat. Parlava fonamentalment de la freqüència entre Martorell i BCN q seria d'uns 7 min.


Algú en sap res més?¿ Aquests horaris ja han sigut configurats?¿ Algú té idea de quants serveis i quins es faran cada hora?

Per que si la frequencia entre Martorell i BCN serà de 7 minuts, quina serà al tram de la L8 ?¿

Es plantejarà algun problema per la superposició de serveis en el tram entre Martorell Enllaç i Martorell Central, donat que serà un tram comú pels Comarcals i pel Metro del Baix?¿

D'altra banda, una qüestió que no entenc, és perque s'ha desdoblat fins Olesa i en canvi els serveis de Metro es consideren fins Martorell, és incompatible perllogar el Metro fins Olesa? Suposaria molta afectació? total son 8 min mes de trajecte...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Divendres 05/10/2007 22:33

i no es coneixeran fins el dia 24?¿

hi ha alguna manera de coneixer-los abans?

Algu els pot filtrar??? :twisted:



fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Divendres 05/10/2007 22:55

Es que poder es un secret de estat aixó, a saber, ... La doble via sempre es necesaria, pero ... poder no caldria pensar en gran i competir realment amb les carreteres? Perquè ens hem de conformar en doble via en alguns recorreguts? Per exemple , ampliant molt el camp eh? Perquè el tram Maçanet-Barcelona ha de ser només de doble via quan hi passen: regionals, internacionals i rodalies? Tenint en compte que l'unic que para a totes les estacions es el rodalies i per tant bloqueja el pas a la resta segons com o condiciona a les altres...
Els trams ferroviaris importants tindrien que tenir doble via per els que paren totes les estacions i altre doble via per aquells serveis que no paren a totes les estacions o fan més recorregut. En els trams que comparteixen recorregut clar esta. Despres desde maçanet en el exemple anterior fins a Porbout no caldria.
Bé aixo es pot debatir crec.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 06/10/2007 0:18

Totalment d'acord.
fredebcnteatre ha escrit:Es que poder es un secret de estat aixó, a saber, ... La doble via sempre es necesaria, pero ... poder no caldria pensar en gran i competir realment amb les carreteres? Perquè ens hem de conformar en doble via en alguns recorreguts? Per exemple , ampliant molt el camp eh? Perquè el tram Maçanet-Barcelona ha de ser només de doble via quan hi passen: regionals, internacionals i rodalies? Tenint en compte que l'unic que para a totes les estacions es el rodalies i per tant bloqueja el pas a la resta segons com o condiciona a les altres...
Els trams ferroviaris importants tindrien que tenir doble via per els que paren totes les estacions i altre doble via per aquells serveis que no paren a totes les estacions o fan més recorregut. En els trams que comparteixen recorregut clar esta. Despres desde maçanet en el exemple anterior fins a Porbout no caldria.
Bé aixo es pot debatir crec.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 06/10/2007 0:23

Però en el cas de la LL-A, encara es podria fer que la riba dreta del Llobregat (actual FGC) tingués serveis més de metro, en haver-hi també una població més densa, mentre que la riba esquerra (Renfomentadif) podria oferir Rodalies, però amb freqüències més elevades.

Ja sé que, per anar de Martorell a St. Boi, caldria seguir empassant-se les estacions a pas de cargol, però si s'aconsegueix descarregar el tros de Martorell avall, facilitant-hi un transbord àgil cap a Barcelona, potser hi hauria marge per fer avançaments en determinades estacions.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dilluns 08/10/2007 16:14

Més enllà de Martorell, som el tercer món. Ja que no hi ha manera de "atajar" amb cap tipus de linea. Jo baixo de Martorell cap a "central" a les 9:09 i l'R5 Passa a les 9:11, mentres que la C7 aquest estiu sortía a les 14:13 quan el meu arribava a les 14:12 sense retard!! (cosa rara)



fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dilluns 08/10/2007 16:33

Lo que está clar es que per millorar caldria formular-ho de la seguent forma:
1- Vies propies per a la L8, al menys fins a Cornellá Riera, habent-hi parades intermitjes. I per tant les altres vies lliures per S, R5, R6. De les quals proposaria crear una tercera via que seria per els serveis que no paren a totes les estacions o al reves, per les que paren i les altres dues per serveis més rapids, no se, aixó caldria definir-ho de tal forma que fos eficaç. Despres caldria decidir si la L8 segueix fins a Sant Boi i para a la via desviada que hi ha o be es queda a Cornella Riera i s'amplia des de la banda d'Espanya. Per tant seria la nau sur per la L8 i la nord o les nords(crear una pels R?) i la del sud fer la prolongació fins a Francesc Maciá i ??? Lo que esta clar es que doble via queda bastant pobre per tenir bones frequencies. Poder caldria fomentar la tercera via per avançar. Pero aixó també s'hauria d'aplicar a la del valles. Al menys tercera via i segregació de L6/L7 de les vies S o be caldria buscar alguna solució. Llastima que els politics pensin més en com ahorrar diners per comprar-se quadres(Trillo era el que ho feia?) que en resoldre els veritables problemes, prefereixen fer política de galeria.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”