Seguiment del traspàs de Rodalies

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Com creieu que està anant el traspàs?

Molt millor!
3
3%
Millor, a seques
8
8%
Es nota alguna millora, com d'informació
32
31%
No trobo la diferència
19
18%
Les enganxines dels Civia, molt mones
31
30%
Un desastre
9
9%
Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 104
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: metring » Divendres 22/01/2010 18:13

Què fort que em semblaria que entrès la SNCF aquí!!!!!!! Igual, aquests indicarien si els trens són simples o dobles, com es fa a França :twisted:



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/01/2010 18:14

No sona a declaració gaire amistosa, tractant-se de dos encara monopolistes estatals...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 22/01/2010 18:23

malgrat que siguin monopolistes, la SNCF és una companyia que té un serveis magnífics, envejables des de Barcelona i pot ser positiu per als usuaris tenir aquesta companyia gestionant els trens. Amés, a la Generalitat li pot venir bé per guanyar terreny, ja que dividint els controls de Madrid i treient la "llesca" que és Renfe, es pot "desgastar" Adif i guanyar terreny en la gestió d'infraestructures.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/01/2010 18:29

Adif no, però per primera vegada podria trencar-se part de la santíssima trinitat que és Renfomentadif.

Si la SNCF acaba gestionant rodalia, que almenys no importin de França la brutal quantitat de vagues que hi han de suportar...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Divendres 22/01/2010 18:59

Hombre, a simple vista parece muy guay y tal pero... ¿y el material? ¿compraría la SNCF trenes en ancho ibérico? ¿los alquilaría a Renfe? ¿Para ese momento ya se habría planteado la migración de toda la red a UIC?

Me parece muy complicado tot plegat



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/01/2010 19:01

L'acord de traspàs contempla la possibilitat que Renfe cedeixi tot el seu material que actualment té al nucli de rodalia de Barcelona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 22/01/2010 19:06

Sense dubte és una opció a tenir en compte quan la generalitat hagi de decidir l'operadora a finals de l'any. Seguiria habent-hi un problema, el del penós estat de les infraestructures. Podria la SNCF exigir una millora a ADIF, si definitivament la Generalitat escollis l'operadora francesa?



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 22/01/2010 19:09

BCN2008 ha escrit:Sense dubte és una opció a tenir en compte quan la generalitat hagi de decidir l'operadora a finals de l'any. Seguiria habent-hi un problema, el del penós estat de les infraestructures. Podria la SNCF exigir una millora a ADIF, si definitivament la Generalitat escollis l'operadora francesa?
Demanar, no exigir. I si com diu un company, es trenca la "santa trinitat", serà més fàcil, ja que tindrien dues institucions al darrera, la Generalitat i la SNCF.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 22/01/2010 19:58



Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 22/01/2010 19:59



Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Divendres 22/01/2010 20:10

Lluita1714 ha escrit:
BCN2008 ha escrit:Sense dubte és una opció a tenir en compte quan la generalitat hagi de decidir l'operadora a finals de l'any. Seguiria habent-hi un problema, el del penós estat de les infraestructures. Podria la SNCF exigir una millora a ADIF, si definitivament la Generalitat escollis l'operadora francesa?
Demanar, no exigir. I si com diu un company, es trenca la "santa trinitat", serà més fàcil, ja que tindrien dues institucions al darrera, la Generalitat i la SNCF.
Y de nuevo otra santisima trinidad...


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 22/01/2010 20:48

automotorserie 436 ha escrit:Y de nuevo otra santisima trinidad...
Però seran més independents ja que no tenen res a veure, un es francès i vetllarà pels seus interessos, altres dos (adif-foment) pels interessos de l'estat i la generalitat haurà dividit a Renfe. "Divide y vencerás"


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 22/01/2010 21:06

La SNCF no us deixarà mai de banda:

http://www.youtube.com/watch?v=AI0pONZy ... re=related


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dissabte 23/01/2010 20:55

Pitjor que la Renfe no és possible de fer, i a més, pot ser molt interessant tenir la SNCF treballant a Barcelona, així que, pour être bien, bougeons mieux !


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

suiza1957
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: suiza1957 » Dissabte 23/01/2010 23:43

Seria una estupenda noticia que la SNCF se hiciera cargo de Rodalias. Seguro que funcionaria mucho mejor.El problema seria con que trenes efectuaria el servicio. Si con los de aqui, o traeria sus porpios trenes. La verdad que para algunas lienas como la Pobla o la de Puigcerda, tiene trenes mucho mas adapatados, que los de Renfe. Sobretodo nos haria un gran favor quitando las 447 y poniendo unidades como las que hacen el trayecto Toulouse- La Tour de Carol.
Ya vermos, pero es cuestion de tiempo, que Renfe desaparezca de Catalunya.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 24/01/2010 0:20

suiza1957 ha escrit:Seria una estupenda noticia que la SNCF se hiciera cargo de Rodalias. Seguro que funcionaria mucho mejor.El problema seria con que trenes efectuaria el servicio. Si con los de aqui, o traeria sus porpios trenes. La verdad que para algunas lienas como la Pobla o la de Puigcerda, tiene trenes mucho mas adapatados, que los de Renfe. Sobretodo nos haria un gran favor quitando las 447 y poniendo unidades como las que hacen el trayecto Toulouse- La Tour de Carol.
Ya vermos, pero es cuestion de tiempo, que Renfe desaparezca de Catalunya.
No pot portar els seus trens, company, allà hi ha ample de via internacional i aquí Ibèric. El que farà, com s'ha dit anteriorment en aquest fil, és que Renfe li deixi els seus trens per conveni fins que s'encarreguin de nous, segurament propietat de la Generalitat per que els gestioni qui ella decideixi. Però la Generalitat està venuda a al govern central i farà el que li dictin... Renfe. I no creieu que la cosa pot canviar després de les eleccions, perquè els partits que poden arribar a fer el que Catalunya vol, encara són minories.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Diumenge 24/01/2010 16:12

Pues yo no veo tan bien eso de que la sncf se hiciera cargo de la gestion de las cercanias.
En lineas como la que comentas, con trenes nuevos y tal quizas iria bien (trenes que no sirven, como ya se ha comentado).
Pero esas no son redes de cercanias. En la linea D de Paris, guardando las distancias, lo han hecho tan bien como la renfe en Barcelona.
De todas maneras, creo que poco a poco el servicio de la renfe irá mejorando (ya lo ha hecho bastante ultimamente).



Avatar de l’usuari
rogermelcior
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona
Contacta:

Entrada Autor: rogermelcior » Dimecres 27/01/2010 8:50

Bon dia,

Avui cap a les 8.15 a l'estació de Badalona ha pogut veure al Conseller Nadal i al director de Rodalia Miguel Ángel Remacha.

Ambdós estaven mirant com passaven els trens, avui casualment en doble.

Ningú els coneixia gaire que diguem!



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dijous 28/01/2010 15:42

Redacto textualment el LED de dins el tren on estic

PROPERA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA AMB: R7 PROXIMA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA: R7



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 28/01/2010 17:44

Alex_C4 ha escrit:Redacto textualment el LED de dins el tren on estic

PROPERA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA AMB: R7 PROXIMA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA: R7
I correspondencia amb FGC res de res? >:(



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”